Dat vroeg ik me dus ook af... Nog geen pandora heeft maar er wel graag eentje wil...geloof ik dus niet dpen nog even...
Nou dat ten eerste er per maart wéér een prysverhoging aan zit te komen *knak 1 * en dat ten 2e Pandora alle internetshops wil VERBIEDEN om Pandora met korting te verkopen. *knak 2* Of dat laatste doorgaat valt nog te bezien, aangezien Pandora dit niet KAN eisen, ze kunnen alleen een adviesprys geven, en meer niet. Maar goed, die prysverhoging is al erg genoeg, ben nog niet eens bekomen van de laatste (in sept 2007)
Hannah, is natuurlyk wel een goede reden om NU zoveel mogelyk te gaan bestellen en nee hoor, je bent niet raarder dan de meeste hier whahaha *kykt naar zichzelf*
Nog altyd beter en zachter dan de staalborstel En och, die paar pleeborstelharen die Maikel dan tussen zn tanden krygt, die moet ie maar voor lief nemen
Ik ga nog even helemaal pandora los! dsus ik zou iook zeggen nu is jhe kans, en thanx ice, want dat wist ik nog nie! wel van die sites nie van de verhogingen
Ik wil ook graag bestellen Anna, maar ehm.....onze pandora's staan nu met 150 PK hier te glimmen voor de deur