Goedemorgen! haha, was bang dat ik echt wat bij moest lezen, maar dat viel mee Gaan nu weer aan de klus. Snap 1 ding niet, normaal kan ik echt niet tegen weinig slaap, krijg dan hoofdpijn, misselijk etc. Heb deze week al 4 nachten nauwelijks geslapen en helemaal nergens last van. Ben ook niet heel erg moe, vind het echt heel vreemd. Ben trouwens na 2 dagen klussen al ruim een halve kilo afgevallen terwijl ik weinig doe, misschien komt dat wel van het wakker liggen dan... Nou, ga er vandoor voordat mn klussers op de stoep staan...
Goeiemoggel, Dames, was een gekletst weer gisteren avond. Ik was ook al bang dat ik heel wat moest bijlezen, maar het viel mee. Nou het is mooi weer en we gaan er ook een mooie werkzame dag van maken. De was hangt al op buiten. Iedereen een fijne dag en geniet van het zonnetje.
zo heb ff wqat paginas overgeslagen zag dta het over pleeborstels en staalborstels ging haha maar idd zoals mosoled zei ik ga ook aan de was beginnne veelste mooi weer dus doeiiii!
MEETING MEI MAMA'S 1 maart: * Anna28 * Lafo * Gina * Fiona23 * Hupse * Masoled * Friendly * Hannah * Evelien69 * Anoesj Ideeen: http://www.dinnersite.nl/restaurant/hightea_brunch.php?RN=438086&lng=nl * High Tea 27,00 euro * Brunch 22,00 euro Plaats: * Amersfoort Andere suggesties graag doorgeven , dan zet ik ze erbij!! Heb de meeting lijst naar boven gehaald maar weet niet of iedereen er bij staat nu....was een beetje ver zoeken hihi heb als plek maar amersfoort gedaan, dat is het meest centraal.... moet wel een x een knoop doorhakken! tevens een rustige activiteit bedacht en de datum in febr weggehaald! laat iedereen ff weten of ie nu nog wel of nie mee gaat? Thanx!
Ff de lijst er weer bijgehaald, was al weer op 10 pagina's terug hihi! Goeiemoggel! Hier maar eens onder de douche! Tot laters! Liefs
goedmorgen meiden! Wat een geklets weer zeg, moest iets van 12 paginas teruglezen met allerlei verhalen over pleeborstels en staalborstels Hier voel ik me een stuk beter dan gisteren, heb me een ongeluk gezweet in bed *YAK* heb het idee dat de koorst gezakt is, en de pijntjes overal zijn ook veel minder... Dus positief Hoop dat jullie ook van deze dag gaan genieten, het zonnetje schijnt hier volop!
@anastasia: Fijn dat je je weer wat beter voelt en gefeliciteerd met je 28 weken! Het is hier ook zo,n lekker weer! ook toevallig!
Goedemorgen meiden, Ben net terug van de 4d pretecho.......Wow wat mooi is dat zeg.....Ben helemaal verliefd * zucht* Ukkie was wel erg eigenwijs...Lag helemaal met het koppie verscholen tegen de placenta aan op de buik dus kon er weinig 4d gemaakt worden.(wordt vast een buikslaper later,net als mama ) De echomevrouw heeft flink aan mijn buik zitten porren en ik zelf heb nog springend en hopsend rondgelopen in de hoop dat uk anders ging liggen....Eigenwijsje Uiteindelijk ging uk er dan toch goed voor liggen toen ik op mijn zij lag...Nou toen was het uitgebreid poseren hoor...We hebben echt zo goed het gezichtje gezien! Zal zo ff de foto's in mijn album zetten..... @ Anastasia: gelukkig een stuk beter en het is zulk lekker weer, daar knap je vast van op. Gefeli met 28 weken! @ Fiona: succes met de was @ Friendly: klus ze! @ Anna: lekker gedoucht?
Goedemoiddag allemaal! ik ga ff bijlezen vanaf pagina 930 ongeveer Wat een heerlijk weertje is het vandaag zeg! iemand al leuke plannen gemaakt? vast wel ik heb nog geen idee.... maar ga zeker niet binnen blijven zitten. Een gewassen plas? nee ook nog nooit van gehoord... giser avond al erg vroeg mijn bedje in.. en erin gebeleven tot 11.30 erg hoor! en ben nog steeds moe Beterschap buddy! hopelijk vole je je vandaag beter! ice je bent er maar druk mee met op iedereen reageren! hahaha lach me hier dood over de schone doos verhalen Staalborstels... AUW! Anna veel plezier vandaag! met nog een keer je verjaardag veiern! Hannah veel plezier bij je echo! Buddy fijn dat je je weer beter voelt! en lekker van t weer genieten vandaag! En gefeliciteerd met je 28 weken! gaat echt snel zo! alweer bijna 30 aah hannah alweer terug! ik ga ff je foto's bekijken ben benieuwd