Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelukkig ging ukkie toch nog even mooi poseren!

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, mooie foto's hoor!

Friendly, ik had dat bij Sam ook. Zat ik vaak 's nachts gewoon beneden achter de laptop met de tv aan. Maar misschien soort van voorbereiding op wat je nog te wachten staat hihihi

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik weet het niet hoor, is het eindeiljk mooi weer, heeft m'n man een humeur... om te schieten werkelijk!

Hij heeft ook nog geen seconde stil gezeten. Ik word er helemaal gestoord van. Nou loopt ie weer op "de zooi" te mopperen. Het is ook niet snel goed zeg. En ja, ook op de zon, want daar krijgt ie hoofdpijn van. Eerst zeurt ie er al 2 maanden om en nou is het nog niet goed.

BLEGH!

4. jeetje onsukkie dat klinkt niet erg gezellig.. hoe kun je nou chagerijnig van dit weer worden?

hopelijk draait ie nog bij of is ie inmiddels bijgedraait!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Mooie foto's Hannah! Echt super!
    Klussen ging lekker, hebben meer gedaan dan we gedacht hadden. Morgen en maandag nog schilderen en dan gaan we volgend weekend al over. Weekje eerder dan we gedacht hadden, maar dat geeft niet. Heb al een lamp voor de babykamer gehaald. Daar gaan we morgen ook schilderen en behangen en als het meezit komt het laminaat er ook nog in.
    Gaan nu douchen en de rest van de avond lekker uitrusten!
    Ukkie ligt steeds tegen mn ribben aan, bovenbuik voelt erg vol terwijl de bewegingen alleen maar onderin te voelen zijn. Erg vreemd. Maar goed, ik ga douchen, ff lekker opfrissen!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    friendly, ik heb ook al zo'n stevige bovenbuik, en het trappelen is vooral onder de navel.
    En toch juist fijn als je al een week eerder over kunt?

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ja heel fijn, kan ik daarna rustig het oude huis schoonmaken zonder haast (niet dat het veel werk is) en dan lekker op ons gemakje dozen uitpakken etc. Heelijk, had niet verwacht uberhaupt een huis te hebben voor april, nu hebben we uiterlijk begin maart alles helemaal zoals we het hebben willen. Helemaal perfect dus! Ook al kennis gemaakt met de nieuwe buren, beide kanten oudere mensen, dus heerlijk rustig!
    Voelt echt raar zo'n volle bovenbuik, heb nu al regelmatig moeite met ademhalen, das wat minder. Ben benieuwd wat de vk te zeggen heeft over de buik donderdag...

8. Friendly wat fijn dat je zo snel al over kan.. dat heb je snel gedaan! en zeker fijn dat je een baby kamer en alles netjes op tijd klaar hebt.

Soms al best vervelend dat de kleine zo hoog zit.. paar hapjes eten en dan stampvol... en zo'n super vol gevoel de hele tijd!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly wat fijn dat je huisje zo gauw klaar is zeg!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, het gaat wel weer, heb uit wanhoop de achterramen maar gelapt aan de binnenkant. In de zon, haha. Lekker nuttig. Maar het ziet er mét strepen en zonder hondenneus een stuk beter uit dan andersom (met neuzen en zonder strepen). Alleen nou is de buitenkant zo smerig dat je er eigenlijk nog niet veel lol aan hebt.

Maar goed...

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik ga morgen es wat minder ego-berichtjes posten, krijg wel wat bezoek, maar tussendoor moet toch lukken.

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Onsukkie, plaats lekker ego-berichtjes hoor, goed om je frustraties kwijt te raken :D .
    Nacht 5 van slecht slapen is achter de rug. Nou ja, slaap op zich wel goed maar was alweer om 4 uur wakker en compleet uitgeslapen. Heb om 6 uur maar een broodje gesmeerd en thee gemaakt en ben in de kamer gaan sudokuen (tja je moet wat...) Vond 6 uur wel een onmenselijk tijdstip om op zondag achter de pc te gaan zitten :( .
    Ga mn zwangerschapsdagboek nog even bijwerken en dan maar aankleden. Jammer dat het nog donker is anders kon ik vast gaan klussen, heb toch niks beters te doen. Mannetje en de katten slapen allemaal nog (nou ja, weer...)

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nog steeds niemand wakker :( Nou ja, geeft niet. Ik ga klussen, het is nu lekker licht dus kan die kant zo wel op :D Tot vanavond!

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly veel klusplezier :) Doe je het wel een beetje rustig aan ! Je moet tenslotte wel groeien :) hihi

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

Jeetje wat is er weer een hoop gekletst (lees hoop onzin hihi... pleeborstels ed.. hmmm wat we daar nou weer van moeten denken ;) )

@Friendly, wat lekker dat het zo opschiet meid! En volgend weekend al over.. heerlijK!

@Anastacia, wat een gedoe zeg, hoop dat je bloeduitslagen goed zijn donderdag! Wel fijn dat je je wat beter voelt nu! Jammer dat je niet meegaat naar de meeting! Gefeliciteerd met je 28 weken :) !

@Anna, je hebt de lijst weer gevonden! Super! Ik ga nog steeds mee hoor.. ff checken hoe ik in Amersfoort kom hahaha.... ik ben zoiemand die rustig in de verkeerde trein zit! hihihi...

Ik ben de rest alweer vergeten,.. moet terug lezen vanaf blz. 929..... sorry!

Hier ook heerlijk weer..! Gisteren lekker de stad ingeweest met mannetje. allemaal dingetjes gekocht, ff lekker geluncht en gewandeld! en vandaag zijn papa en mannetje vloerbedekking aan het leggen, dus ik lig nog lekker ff op de bank!

Van de week kan ik eindelijk gaan schoonmaken! Moeders gaat lekker helpen en dan kan ik eindelijk ook mn prulletjes neerzetten! En de babykamer wordt volgend weekend behangen en papa begint aan spuiten van de meubeltjes.. ziet ernaar uit dat ons mannetje toch nog in zn kamertje kan liggen in mei (hahahaha.. beetje last van nestdrang geloof k..wil t af hebben!)

Xxx

16. goedemorgen!

wat is het rustig hier!

Friendly wel rustig aan doen he! helemaal als je zo weinig slaapt.....

17. will

will Niet meer actief

hier ook al om 4 uur wakker dus friendly we hadden wel een potje kunnen dammen, haha.
    het enige verschil is dat ik om 6 uur weer mijn bed heb opgezocht en nog lekker ben weg gedut.

hier ook maar weer de draad van het werken opgepakt begon me zo langzamerhand stierlijk te vervelen en werd steeds luier. mannetje is het er niet helemaal mee eens, jammer dan.

verder weinig te melden alleen dat ik nu, terwijl ik zit te typen het toetsenbord zit te venielen :confused: lijkt wel of die door z'n voegen zakt, haha. maar is even kijken hoe dat kan.

fijne zondag allemaal

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeimorgen meiden,

Friendly, super dat het klussen zo goed gaat en dat jullie zo snel al kunnen verhuizen. En dat wakker liggen komt natuurlijk door alles wat er nog moet gebeuren.

Anastasia, ik ben super blij om te horen dat de koort etc. een beetje gezakt is bij je. Nu donderdag dus de uitslag van het bloed?
    Nog GEFELICITEERD met je 28 weken gister!

Hannah, wat een plaatje! :D
    Ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent, de kleine is echt prachtig.

Onsukke, ah bah zo'n zeurende man is alleen maar vervelend. Hoe is het vandaag met hem?

Gina, haha jij dus flinke nesteldrang. Maar wel een lekker idee als het straks klaar is, toch?

Deentje, ja in het weekend lekker rustig hier. Hoef ik ook niet zoveel terug te lezen. ;)

Will, lekker dat het bij jullie ook beter weer is. Doe je het nog een beetje rustig aan?

Anna, gister had je toch een feestje voor je vrienden? Hoe was dat?

Vrijdag ging het hier een stuk beter. Ik voelde me echt erg goed in verhouding met donderdag. Maar gister toch weer een flinke dip gehad. Veel pijn, en super moe. De kleine heb ik gister bijna niet gevoeld, dus ik maakte me al zorgen.
    Maar vannacht heeft hij de hele nacht geschopt. En nu ben ik echt kapot! :cry: Maar wel blij dat alles goed is met die kleine.
    Daarnaast heb ik echt veel last van mijn onderrug. Dat zal ook vast wel door de niersteenaanvallen komen.
    Hopelijk vandaag weer een betere dag.

Meiden, geniet van het lekkere weer! :D

X Neia

19. heej neia fijn dat je je weer beter voelt! hoop dat je die nierstenen snel kwijt raakt! bah wat vervelend! haha leuk he dat getrapel.. alleen snacht's soms indd. best iritant als je wil slapen! maar elke schop is altijd weer een geruststelling van aah! alles gaat goed :) jij ook een prettige dag!

Pfff ik vandaag weer eens ruzie met mijn mannetje..:( pfff wat een ongelofeijke eikels kunnen het toch ook zijn! bah bah bah! hopelijk waait t snel weer over...

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Heej meiden,

Ben ik ook weer ....Blijf toch helaas echt last van hoofdpijn houden :cry: Af en toe zou ik willen dat ik mijn kop er af kon schroeven...Beheerst dan alles...Dus vrees dat mn bloeddruk nog niet erg gezakt zal zijn...Gisteren erg vroeg gaan slapen en zodra ik dan mijn ogen weer open is daar boem meteen weer die hoofdpijn :(
    Maar goed mijn kleine uk en het mooie weer maken veel goed :)

Thanks voor de complimentjes meiden...Sta te glimmen van trots om mijn kleine knappe uk :)
    Voor de meiden die het nog niet hebben gezien, in mijn album staan foto's van de pretecho....

Friendly: jij schiet op zeg! Super!

Onsukkie: vandaag beter humeur bij hubs?

Neia: super dat je ukkie mama heeft laten weten dat alles goed is. Hopelijk vandaag dan weer betere dag en vanaf nu aan alleen maar beter!

Anastasia: jij ook weer ana het opknappen, gelukkig!

Gina: Nesteldrang ze ;)

Deentje: succes met vriendlief ;) Ff in zijn sop laten gaar koken....

Will: weer helemaal opgeknapt? Rustig aan doen!

Ice: was het leuk gister? Veel plezier en succes vandaag met het kamertje!

Deel Deze Pagina