Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ach sorry deentje, tuurlijk dan is het 20 februari..... vergeef mijn zwangere hoofd :-s Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet! Hoop zo voor je dat het goed is! Kga me te pletter voor je duimen :)

2. haha maakt niet uit hoor anna!
    normaal zijn echo's ook altijd leuk :):) alleen laten ze nu ook maar weinig van het kindje zien! alleen dik ingezoomt op zijn hoofdje.
    maar als alles goed is ga ik toch zeker vragen om nog een leuke foto van hem!

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ooooooh Anna, je brengt me op een id, lekker milkshake *gryns*
    Maar nu eerst ff bruine bonen soep eten, van schoonmams :D
    Oja alle meubels zitten in elkaar :D:D:D

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Neia, pff meid, hoop echt dat die morfine een beetje blijft werken.

Wij zijn vandaag eerst naar Eindhoven geweest, wilden naar de Ikea, maar niet gekocht waar ik aan zat te denken, zal toch bij de Prenatal worden denk ik. Hebben nog ergens daar heerlijk geluncht.

En vanmiddag zijn we een stukje gaan wandelen, en pfff ben echt snel bekaf hihihi. Voel het wel aan mijn buik. Maar voel wel dat dit niet te veel is geweest.

Ook hier weer slecht nieuws over die vrouw van de neef van mijn man, die heeft gisteren een keizersnede gehad en het gaat niet goed met het kindje. Die licht nu op een trilbedje (dat is een soort beademing, de zwaarste die er voor baby's is) om te proberen om de longen goed open te krijgen. En ze verwachten dat de kleine het niet gaat halen. Omdat ze maar 10 dagen eerder dan ik ben uitgerekend vind ik dit dus echt heel moeilijk. Zit er wel een beetje mee. Het is dus nu afwachten of hij het redt, ik brand in ieder geval een kaarsje.

Nou tot laterss

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje: Ik hoop dat je stapels foto's mee gaat krijgen :)

@Ice: Hier is de milkshake op en al bijna vergeten tot je er weer over begon haha, ik moet zeggen: Hij was heerlijk!

Eet smakelijk! en wat heerlijk dat de meubels in lekaar zitten! Wij willen hier natuurlijk ook het resultaat van zien :)

@Daphne: Kan me voorstellen dat hnet spannend voor je is! Mooi gebaar om een kaarsje te branden! Bij jou blijft die kleine vast nog een week of 10 minimaal zitten! :)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Echt, krijg ik m'n zwager en schoonzus op visite, komen ze echt om half 5 aankakken. De hele middag dus voor jan lul thuis geweest (niet dat ik grootste plannen had maar goed), heb ik van te voren gezegd dat ik chili con carne voor ze ga maken, lust "mevrouw" het nu opeens niet. Had ze ook gewoon gelijk kunnen zeggen.

Heb er dus volledig schijt aan gehad en haar niets anders aan geboden, ze wist en ze vreet maar. Deed ze niet, nou dan niet, ik kook dus niet meer, volgende keer kookt zij maar, maar dan vreet ik die smerige paddestoelgerechten van haar ook niet meer!

Ga ze nou proberen de deur uit te kijken...

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb de andere reu en teef beide laten helpen, en ik vind het heerlijk. Ze hebben zelf geen last meer van "perikelen" en zijn gewoon het hele jaar door zichzelf. Onze andere teef (die al geholpen is) was een maand avn de tovren deprie, dan de maand van de loopsheid ook en de maand daarna ook. Dat 2x per jaar was ze dus de helft van het jaar depri.

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Anna: heb je crea bearesultaat net bewonderd;) En je hebt me op ideeën gebracht.......Lekker Macje naar binnen gewerkt!

Neia: ah balen meis, lekker onder de wol en hopelijk is het allemaal gauw over!

Deentje: oe spannend meid! Ga me ook te pletter duimen

Ice: goed bezig.........Waar blijven de foto's?

Daphne: oh wat vreselijk zeg :cry: Kan me voorstellen dat dit heel moeilijk moet zijn voor je........Sterkte en ik hoop en duim heel hard dat die kleine het toch gaat redden.........

Katsas: nou ben ik wel benieuwd wat jij met mij moest haha....

Zo de hele familie heeft onze uk bewonderd op dvd :) Eerst schoonouders, toen mijn vader en ook nog schoonzusje..En met uitzondering van schoonmoeder vind iedereen dat uk een meisjeskoppie heeft............Ben benieuwd..hihi....

Morgen weer naar de vk voor bloeddrukcontrole en gewassen ;)
    plas........Ben benieuwd.....Probeer maar niks er van te denken of zenuwachtig te zijn want daardoor kan die bloeddruk ook hoger zijn....

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Ice, ben je al begonnen met inrichten? Dat lijkt me het allerleukste. :D
    Hihi die kleine van jullie heeft dus ook al een eigen willetje. Bedankt voor de energie, het heeft serieus geholpen! :D

Katsas, ik kan me voorstellen dat je het logeerpartijtje nu onderhand wel zat bent. Nog 1 weekje. En je kunt natuurlijk nu wel gebruik maken van je schoonmoeders kookkunsten! ;)

Will, hihi ik kan me nu al verheugen op het k3 playbacken.

Anna, leuk dat je ook aan een beebiesite bent begonnen. Heb je lekker wat afleiding nu dat je thuis zit. Ohhhhhhhhooooooooo ben je weer naar de mac geweest, stouterd!

Deentje, kan me voorstellen dat je nu wel toeleeft naar die echo, hopelijk weet je dan echt meer, want anders moet je waarschijnlijk nog langer wachten.
    Tuurlijk ligt die ruzie niet aan jou, dat wist ik wel hoor! :D En gewoon alles eruit gooien hoor, want dan moet hij maar wat beter/sneller van begrip zijn.

Daphne, jeetje meid wat een slecht nieuws. Echt moeilijk voor jou ook, je moet er niet aan denken. Ik zal ook aan ze denken, misschien helpt het iets. Maar het is nog veel te vroeg!

Onsukke, haha, sorry hoor, maar ik moet altijd lachen om jouw verhalen. Ik denk dat je schoonzus de hint wel heeft begrepen nu. ;)
    Enne volgende keer gewoon een tijd afspreken, want om half 5 aankakken is echt verschrikkelijk, vooral op zo'n mooie dag!

Hannah, ik ben ook erg benieuwd hoe het morgen bij de vk is. Ik duim echt voor je dat de bloeddruk is gedaald, en dat ze nog wat tips heeft voor de hoofdpijn. Hoelaat moet je?
    Was het geslacht dus niet op de dvd te zien?

Gelukkig zijn de aanvallen gezakt nadat ik op bed had gelegen.
    We hadden afgesproken om bij de overburen van mijn ouders (met mijn ouders), daar tapas te gaan eten. En dat hebben we gedaan. Mmmmmmmm het was werkelijk heerlijk. En de kleine en ik hebben erg genoten. Ook was het lekker om er weer eens uit te zijn, omdat ik de hele dag op bed heb gelegen.
    We hebben van die mensen een wiegje te leen gekregen, incl. bekleding etc., die we op onze kamer gaan zetten voor de eerste paar nachten/weken.
    Dus ik heb hem net nog helemaal met Neia-man bekleed en opgedekt, en hij is werkelijk prachtig.
    Ik kan er zo van genieten, dus we laten hem voorlopig in de huiskamer staan, zodat ik er de hele dag naar kan kijken. :D Moet je voorstellen hoe ik me voel als de babykamer er straks (half maart) is.
    Nu ga ik echt slapen, want ik heb flink last van mijn rug van het zitten en liggen vandaag. We hopen weer op een betere dag morgen!

X Neia

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gisterenavond geprobeerd iets te schrijven, nadat ik eerst niet op zw. pagina kon komen... en toen was ik mijn tekst kwijt :s

Dalijk naar de gyn, en ik vind het maar ooo wat vroeg hihihi. Komt omdat ik niet meer gewend ben om zo vroeg op te staan. En ik vind het maar niets. Ik heb dan ook al besloten dat als ik terug kom dat ik misschien nog een paar uur terug duik in mijn bedje :D Was gisterenavond al erg moe namelijk.
    Mijn man werd beetje boos op me vanochtend, want de wekker ging en ik ging plassen en toen weer terug in bed (de wekker wel 20min vooruit gezet hoor), hij vond dat ik er meteen uit moest. Terwijl het nog niet eens kwart voor 7 was! Hij gaat dan altijd nog wat pokeren, ik niet, het liefst ga ik in 1x door. Maar nu dus nog steeds tijd over, de worstebroodjes zitten in de oven en mijn theewater is klaar. En ik heb nog tijd om hier te typen, lijkt mij dat ik op tijd ben op gestaan.. toch?

Maar ja...Ik ben echt geen ochtendmens, en hij dus wel.

Neia, lekker hoor dat je er even tussenuit bent geweest, even een andere omgeving en gewoon iets anders doen!

Hannah, zal aan je denken vandaag. Wacht je niet te lang met de terugkoppeling?

Steriliseren, wij hebben dus katten en 3 van de 4 zijn geholpen. De jongste moet nog een keer. Kwam elke keer niet uit. Want dan mag ie van ons even niet naar buiten en dan moet het kattenluik dicht, of te wel, wij moeten thuis zijn want anders worden de andere 3 helemaal gek.
    Nu is onze jongste kat geblesseerd dus moeten we waarschijnlijk toch snel met hem naar de dierenarts om zijn poot na te laten kijken (dan krijgt ie meteen zijn jaarlijkse spuit). Maar ja.. zijn balletjes moeten er nog wel af eigenlijk!

Onsukkie, is idd een kleine moeite om even aan te geven dat je niet houdt van chili als je al weet wat je gaat eten.

Aan de mac verslaafden onder ons, heeft iemand die nieuwe burger met zuurkool al op? Ben erg benieuwd!

11. will

will Niet meer actief

goeiemorgen.

slecht geslapen, wordt steeds maar wakker om niks viell gelukkig ook wel steeds in slaap maar echt prettig is het niet. gisteravond ben ik trouwens met een bloedneus naar bed gegaan en vanochtend ging het gewoon lekker verder, heb nu wat hoofdpijn, lekker gezellig.

onsukkie, haha misschien wilt je schoonzus wel niet meer bij je eten. vervelend is dat als je de hele middag daar voor thuis blijft en ze komen dan net voor het eten aankakken, hou ik ook niet zo van.

wij hebben ook een wiegje te leen gekregen, moet hem alleen nog even ophalen bij de buurvrouw. hij staat in de schuur bij d'r maar voor de ingang ligt meer dan een meter sneeuw :confused: is een verrassing voor mijn man, ehhh niet het wiegje maar die sneeuw wat die eerst mag weghalen. maar goed het is dus een antiek wiegje zoals ik het zie hoort ie eigenlijk in het openlucht museum thuis. moet nog wel even kijken hoe het met de bekleding zit waarschijnlijk doe ik iets anders maar zoals ik al zei, moet eerst even kijken.

vandaag wordt het babykamertje gebracht, spannend want zit hem eigenlijk een beetje te knijpen of die vrachtwagen wel hier kan komen door de sneeuw. we zullen het zien anders is dat de volgende verrassing voor mijn man, je kan de babykamer 20 km vederop gaan ophalen.

morgen daphne, ik kon hier ook niet komen gisteravond. succes bij de gyn. ik ben ook geen ochtendmens, heb altijd even nodig om bij te komen.

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!
    Heb eindelijk goed geslapen! Van half 9 tot bijna 8 uur. Heb nu het gevoel dat ik nog wel een week kan slapen, maar daar is natuurlijk geen tijd voor ;) .
    Hou mezelf wel rustig met klussen hoor. Doe alle kleine dingetjes, ff dit vasthouden, dat aangeven en heb welgeteld een halve muur geschilderd. Verder krijg ik de schoonmaakklusjes en mag de 'boodschappen' en de koffie doen. Gisteren wel opgeschoten, ondanks dat we twee harde werkers minder hadden. Onze kamer is op een kozijn na klaar, de keuken is helemaal klaar. Vandaag gaan ze nog een uurtje schuren en dan kunnen ze in de kamer de kozijnen doen en daarna de muren. Blijven alleen de hal en de andere slaapkamers over, maar die hebben niet zoveel haast.
    Vanmiddag heb ik tijd om bij te lezen want dan moet ik oppassen. Dus dan volgen ook de reacties :D

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zowe ben er ook weer
    goedemorgen
    wat een heerlijk weer gat het vandaag ook weer worden dus ik ga nog ff werken en dan heerlijk van het weer genieten
    werkse nog meiden

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen allemaal!

@Neia, Ik hoop dat je een goeie nacht hebt gehad en dat je een betere dag hebt vandaag! Ben wel heel jaloers op die tapas ;)

@Wil, wat vervelend dat je zo'n nacht hebt gehad.. klinkt wel heel bekend! Wel super dat je kamertje komt vandaag, weer wat om naar uit tekijken!
    Doe je wel lekker rustig aan! Die bloedneus is dat niet van te hoge bloeddruk?

@Daphne, wat een klote nieuws zeg! Ik ga ook duimen dat de kleine het gaat halen! Pfff kan me voorstellen dat dit heel zwaar is, ook voor jou!

Heb gister wel mac gegeten maar gewoon de bigmac... hihi die met zuurkool klinkt niet echt lekker in mijn oren!

@Onsukkie.. wat een apart ding je schoonzus.. je geeft dan toch ff aan dat je iets niet lust! Hihi ik had r ook niks anders gegeven hoor!(alhoewel je had haar met de honden kunnen laten meeeten ;) hihi)

@Katsas, hihi ik zou ook heeel blij zijn dat ze de sleutel krijgen! Maar ik zou ook echt niet met mijn ouders of schoonouders tijdje in een huis kunnen..
    dus sowieso al petje af! (zeker met die hormonsters hihihihi)

Hier een lekkere zondag gehad, heerlijk geluierd! Kleine is trouwens super druk! En er komt nu echt regelmatig een grote bobbel voorbij hahaha... denk hoofd of kont... echt apart!

Hele fijne dag allemaal en werkse voor de werkende onder ons.. doe lekker rustig aan voor de "zieken" onder ons.. en geniet van het weer voor de vrije onder ons! Doeiiiii xx

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kijk even niet en gelijk 20 pagina's erbij ! :confused: :confused:
    sorry dat ik ze niet allemaal door ga lezen.

vandaag heerlijk naar prenatal.. :whistle:
    en misschien een filmpje in de bios pakken.. :D

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen,

Ik kon gisteravond ook niet hier op de site komen....
    Vanacht helaas niet zo lekker geslapen, was constant wakker en uiteindelijk maar om 8 uur mn bed uitgegaan.
    Manlief ligt nog heerlijk te pitten.... :rolleyes:

Ik moet om 12 uur bij de vk zijn, ik zal zorgen dat er snel een updateje dan hier staat, ofwel van mezelf of via Anna of Ice.

Daphne: succes bij de gyn! Denk dat je er haast al zit.

Katsas: kan me voorstellen dat je blij bent met die sleutel hihi...Vind het knap hoor!

Fiona: werk ze en fijne dag!

Neia: gelukkig voelde je je na bedligdag een stuk beter en groot gelijk dat je toch er uit gegaan bent. Even wat afleiding is nooit verkeerd, super van dat wiegje zeg....Ken het gevoel, hij staat bij ons inmiddels op de slaapkamer naast mn bed maar blijf er maar naar staren...
    Geslacht is idd niet bekend, wilden we niet weten en is dus ook echt niet te zien..

Gina: goed bezig hoor! Hier ook zo'n vreselijk drukke uk...Vooral 's nachts als je wakker wordt kom dan noauwelijks nog in slaap.

Will: heerlijk vooruitzicht vandaag, het kamertje. Hopelijk kan de vrachtwagen de sneeuwstrijd aan ;)

Friendly: schiet echt op hoor! Fijn dat je goed geslapen hebt!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja sorry hoor, je hoeft echt niet alles lekker te vinden, maar als ik het van te voren heb gezegd en je hebt me niet verteld dat je het niet lust dan lijkt het me netjes om zonder commentaar je bord leeg te eten. Leek wel of ik met een kind aan tafel zat.

Ik zeur toch ook nooit als zij me iets vreemds voorschoteld.
    Ik vind het niet van enige opvoeding getuigen als je op visite zo je onvrede laat blijken.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, en om 8 uur waren ze weer weg.
    't Is verdorie net of ze voor het eten komen (wat haar niet smaakte, liet ze overduidelijk weten).

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dolphin: leuk vooruitzicht! Veel plezier alvast!

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    ha nee, die honden aten veel te lekker, haha

Deel Deze Pagina