Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen meiden.

hoe gaat het ermee?
    dit is de laatste dag van mijn vakantie.. maar nog 5 weken werken en dan al verlof pfff wat gaat de tijd snel.

oei oei ik heb zaterdag een blunder gemaakt.
    wij waren uitegnodigd om bij iemand te komen eten. en toen ik het voorgerecht ophad dacht ik ineens het is runder carpaccio ...., :( dus ik me meteen zorgen gemaakt. maar ja het is gebeurt en heb net maar even de verlos gebeld en die zei ook het is niet goed maar ik zou je geen zorgen maken het gaat voornamelijk om de 1e paar weken dan is het gevaarlijker als nu. wat een muts ben ik ook...
    afgelopen week de extra de arretjes cake laten staan en nu :( voel me kei schuldig.

gaan jullie nog iets doen?

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dankjewel meis, ga jij nog iets leuks doen vandaag?

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ah niet zo schuldig voelen hoor......Precies wat de vk zegt, vooral de eerste weken grootste gevaar. Het is 1 keertje gebeurtd en verder niet toch...De kleine zal er echt niets aan overhouden...

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Niet echt...........Moet nog steeds rust houden dus kan niet zoveel doen helaas...Straks naar de vk en ga vanmiddag via internet geboortekaartjes bestellen...En verder bestaat mn dag uit de bank denk ik...

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bank waar je op kan zitten of ga je de bankkluis leegplunderen? ;)

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoi meiden,
    zo ik kan ook weer reageren, gisteravond was de pagina onbereikbaar!

Ons ukkie: Wat een stom wijf die schoonzus van je zeg, had je niet gezegd waarom ze dat niet eerder gemeld had, want jij had haar laten weten wat het menu was.?

Daphne, wat erg zeg van dat babietje! Met hoeveel weken is het kindje geboren?

Witte Reus; kan me voorstellen dat je baalt van die carpaccio.. maar ook dat de gastvrouw daar dan geen rekening mee houdt... ( of is dat te simpel gedacht van mij? Ik hou daar zelf altijd rekening mee als iemand zwanger is )
    maar goed je druk maken heeft nu weinig zin!

Hier nog altijd in de lappenmand, dacht eerst dat het wel beter ging, en qua buikgriep etc is dat ook zo.
    Maar heb nu een keelontsteking, mijn klieren zijn opgezet achter mijn oren, pijn bij slikken etc bah!
    De uitslagen van mijn bloedonderzoek heb ik ook al eerder dan de dokter, haha want omdat ik bloed heb laten prikken in het ziekenhuis waar ik werk kan mijn schoonzus die daar ook werkt de uitslagen zo uit de computer toveren :)
    Die waren op zich goed, alleen wat verhoogd ontstekingsaanwijzing ( nou dat klopt virale infectie ) hihi zal nu nog hoger zijn! spoor eiwit in de urine, maar niet bijzonder om je druk om te maken.
    En een Hb van 9.0 naar 7.4 gedaald dat is wel laag, want samen met nog een andere waarde laat het zien dat ik geen ijzervoorraad meer heb...
    Nu komt ze vanmiddag met de uitslagen en ga ik morgen de dokter weer bellen :) Want dat verklaard ook een hoop klachten.
    Toch makkelijk als je zelf in een ziekenhuis werkt!

Vanmiddag komt schoonzusje naar het kamertje kijken!

werk gebeld overigens, maar die hebben mij voor de rest van de week lekker ziek gemeld, kan ik bij tanken.
    Hoop toch dat ik vrijdag van de VK hoor dat het allemaal wel goed genoeg is om te gaan werken.

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ja acheraf vond ik dat ook dat ze er rekening mee kon houden. maar ja dit is pas de 1e "fout"die ik gemaakt heb. heb zelfs nog niets van een glaasje alcohol gehad.. dadelijk extra fruit eten hihihi.

hoelang moeten jullie nog werken tot aan jullie verlof?
    hebben jullie ook al alles compleet?of wachten jullie tot aan jullie verlof?

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Wat fijn dat je de uitslagen alvast hebt Anastacia! Ik dacht dat 7.4 niet zo laag was? Mijne was in eht begin 7.7 maar nu controlleren ze me er niet meer op... bij jullie vk trouwens wel?
    Hopen dat ze je iets kunnen geven zodat je lekker beetje opknapt! Wel balen van die keelontsteking zeg, je hebt nu lekker dubbelop :(...

Zo'n probleem zal het niet zijn witte reus... maar idd wel raar van de gastvrouw dat ze daar niet ff rekening mee gehouden heeft! Maar ja... komt wel weer goed hoor ;)

Het is zulk mooi weer en ik zit te werken blehhhhh... denk dat ik woensdag vrij neem.. alle grote klussen zijn gedaan in huis en misschien is het leuk dat laagje stof van alle spullen af te soppen! Ik heb trouwens geboortesuikers (de dragees) besteld, komen begin maart binnen en ga op de markt ff tule en lint halen en mooi karton kopen en dan alvast beginnen de mand en de bedankjes te maken! Nu al zin in hihihi.....

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dolphin: was het maar waar dat het om de bankkluis ging :) Gewoon mijn eigen zwarte huisbank...

Anastasia: nog steeds niet er boven op dus...Balen zeg....
    Neem aan dat je met die HB wel gewoon mag werken en aan de staalpillen zal moeten.
    Bij mij was er met hb van 7,4 en geen ijzervoorraad geen reden om niet te werken, alleen die staalpillen...
    Beterschap!

Ik moet nog iets minder als 7 weken witte reus! En zo goed als alles is compleet, op paar kleine dingen na.....

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ik moet na deze week nog 7 weken werken! En nog niet alles helemaal compleet, komt binnenkort! Heb wel heel veel al, maar heb vorige week pas de lijst van de kraamhulp gedownload! Dus ga het ff aanvullen aan de hand van die lijst!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, ik heb een heel laag energielevel vandaag. Na elke stap lijkt het wel of ik stil sta. Elke beweging kost me moeite... wat dat nou weer is?

Iemand een idee?

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Uhm... luiheid? hihihihihihihihihihihhihi (bij mij altijd wel namelijk...)

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goeiemorge!

@Anastacia: Inderdaad vervelend meid dat je je nog niet goed voelt! Hier was mn hb ook 7,4 de eerste keer maar dacht ook dat dat goed was? Ze hebben er toen niets over gezegd nl. Hier weer bloedprikken bij 30 weken volgens mij :-s

@Witte reus : Ik ga op dezelfde dag met verlof als hannah haha. Niet teveel zortgen maken meid! Ik heb stiekem ook wel eens de gerookt zalm gesnoept! En vroeger moest met Biefstuk eten voor het ijzerpijl :) En....wij zijn ook groot geworden! Je voelt je straks vast beter na de fruit!

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Geen idee onsukkie....Sorry..

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heeft iedereen het kraampakket al in huis? ik heb nog niks..

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Luie donder ;)

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    hihihi... :oops: tja...

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dolphin, hier ook nog geen kraampakket........

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Die kreeg ik vrijdag :-s brrrrrrrrrrrrrrrrr ;) nee, viel mee, zaten ook leuke kadootjes in!

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ach we zijn zwanger, goed excuus om lui te wezen........ :)

Deel Deze Pagina