Dr schijnt ook nog nooit een baby zijn blijven zitten.....hihi! Ik ga ook ff douchen! Wil vanmiddag even naar de prenatal
Nee het moet eruit, hihi. Bij een keizersnee vloei je wel minder, moet je daar maar voor gaan dolphin.... Oh ja het is mamamaandag bij prenetal, hou je in anna..... Ik ga ook douchen, eerst een kop thee want tessa zeurt me de oren van het hoofd om thee, en dan doe ik ook maar mee...
K doe mn best hihi Maar moet gelukkig nog wel wat dingen hebben dus als ik wat zie.................................................... nu maar echt douchen! hihi, geniet van de thee met Tessa Klinkt gezellie!
o gadver die kraamverbanden, zo smerig. evelien je hebt gelijk, daar moeten ze nou iets voor uitvinden. hier ook een trauma van die dingen. hannah, ik heb wel vaker last van hoofdpijn hoor en zo hoog was mijn bloeddruk toch niet. zal me maar een beetje rustig houden vandaag. denk eerder dat de hoofdpijn komt van het slechte slapen. kijk als ik morgen nog steeds hoofdpijn heb ga ik gewoon even naar het gezondheidscentrum om te meten.
Goedemorgen! wat lief dat jullie allemaal voor mij gaan duimen! kan ik goed gebruiken Buddy wat fijn dat alles goed was.. nu dus aan de ijzer tabletten.. en veel ijzer gerechten eten! dan ben je er zo vanaf! denk ik wat een heerlijk onderwerp die kraamverbanden! Gatverdamme! moet er nog ff niet aan denken! dacht ook echt na de bevaling dat ik alles gehad had hahah niet dus!
Zo, m'n eerste wasje van het jaar hangt lekker buiten in het zonnetje. Vooral met spijkerbroeken kijk ik er altijd weer naar uit, want die kreuken zo in de droger, en binnen droog het in 100 jaar nog niet... (en heb ook geen waskamer meer, want dat is nu babykamer) Dus ik geniet van de heerlijke frisse was-lucht. Sjemig... ik ben echt zwanger.
Nou dames, wat een heerlijk vooruitzicht zeg.. en ik maar bang zijn voor die bevalling, maar geloof dat ik mn hele kraamtijd maar moet vrezen hahaahaha.... iehllllll! Nee Anna, het zat gewoon in een doos, met alle spullen erin en er zat een "grappig" boekje erin over kinderen en opvoeden.. niet eens iets liefs of zachts! snik snik... Op die manier Wil... apart! ik dacht dat dat echt met tehoge bloeddruk te maken had die bloedneuzen en hoofdpijn... maar ja ik heb dan ook geen medische achtergrond hahahaahah.... Ik wist helemaal niet dat 7.3 de ondergrens was Anastacia! Ik dacht 5.0 en dan bloedtransfusie! Ik ben drager van thallesemie, dus dat ligt dan toch al anders.. 7.7 is voor mij heel netjes geloof ik. Bij mij zal het alleen een probleem worden als ik bloedtransfusie moet krijgen...
ik heb ook geen medische achtergrond hoor gina, ik neem altijd alles maar klakkeloos aan. zoals die waarde van anastacia daar snap ik dus ook niets van volgens mij praten ze hier in honderd tallen, kan dat kloppen? nu even een broodje jam eten en dan verder wachten op het kamertje.
om jullie ff uit de droom te helpen, na een keizersnee krijg je ook gewoon van die lappen in je onderbroek hoor! Ik ben zelf wel van de maandverband, maar niet van die luier modelletjes. (Doe mij maar dun/onzichtbaar en met vleugeltjes hihihi) Anastacia, ik wilde je iets vertellen, maar ben vergeten wat.... o ja, kinderopvang, dat is dus niet te regelen als je geen baan hebt... want dan heb je er geen recht op :S en ik wil wel werken in augustus maar ja... dan heb ik toch echt voor twee muppets opvang nodig. Ik ga zo eens even bellen of er geen schaduw wachtlijst mogelijk is. (Vast niet, maar ja...)
haha ja idd daphne.. een keizersnee vloei je ook ... helaas ik bedoel ze hebben toch in je zitten snijden en dat bloedmoet er natuurlijk ook uit... ook ik heb een tijd nog in t zh gelegen met die grote gaas onderbroekeen met die grote witte luchtkussens.. en ook is t neit prettig om temoeten plassen.. wordt er een po onder je geschoven en meot je maar plassen (met al t vieze troep wat er dan nog meer uitkomt...)
Ik had begrepen dat je dan wat minder vloeide, maar dat is dan ook een fabeltje Onsukkie, ik ga zo lekker mijn beddegoed buitenhangen te drogen, heerlijk, kruip je er 's avonds zo heerlijk fris in, goh ik ben ook zwanger
een vraagje: welk wasmiddel gebruiken jullie? en welke wasverzachter? want ik ben al een hele tijd op zoek naar een lekker geurende wasmiddel en wasverzachter... welke ruikt goed en lekker?
gewoon van het merk Perfect, ruikt heerlijk en was wordt lekker zacht. Hebben ze meerdere varianten van.
De gele robijn wasverzachter ruikt heerlijk! Waspoeder maakt mij niet zoveel uit qua geur, je ruikt toch de wasverzachter.
Heej meiden, Heb net een sms van Hannah gehad en ze komt net bij de vk weg. Bloeddruk was nog steeds te hoog en in combinatie met de pijn in haar buik en dr hoofdpijn niet goed. Moet nu door naar het ziekenhuis naar de gyneacoloog...... Moet hier over een klein uurtje zijn! Gelukkig is manlief met dr mee! Liefs Anna
Ik heb wasmiddel van de c1000, is goed en redelijk betaalbaar. Kwam het beste uit de bus bij de consumentenbond. Sinds kort gebruik met name voor de witte was ook wel neutral, vind ik ook lekker ruiken. Word hier flink lens getrapt in ene. Er is er een wakker geloof ik.