Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    *onsukkie, begint je kleine ook zo te bewegen zoals in die filmpjes?

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Zo ik moest even veel bijlezen! :confused:

Daphne, ah bah zo vroeg op is ook niks meer voor mij hoor. Maar gelukkig was alles goed bij de gyn.
    Knap van je dat je bij je vriendin in het zh bent geweest, zal wel moeilijk voor je zijn. Maar ik weet zeker dat ze er veel aan heeft gehad.

Will, en is de babykamer al aangekomen? Ik hoop zo dat ze bij jullie huis kunnen komen.
    Haha ja kleine meisjes worden groot. Ik vind 16 nog wel erg vroeg om auto te rijden hoor.

Friendly, goed om te horen dat je eindelijk lekker hebt geslapen.

Gina, ja lekker he tapas? Maar een bigmac gaat er hier ook wel in hoor. ;)

Dolphin, ben je al naar de prenatal geweest? En naar welke film ga je?

Onsukke, ja echt onbeschoft van je schoonzus he?!
    Heerlijk zo'n lente zonnetje, ik ben alleen nog niet buiten geweest. :( Ik zit nog in mijn badjas.

Witte reus, goed dat je de vk hebt gebeld nadat je de carpaccio hebt gegeten, maarja kan gebeuren toch. Is echt niet erg hoor.

Anastasia, vervelend zeg dat je een keelontsteking hebt. Doe maar lekker rustig aan meid. En nu eerst goed uitzieken.
    De wachtelijsten van een kdv is echt overal anders, volgens mij hier zo'n half jaar. Maar hier is het met de oma's opgelost.

Evelien, oke afgesproken geen pijnaanvallen meer. ;)
    Jeetje dat is inderdaad erg zeg van jullie vrienden. En nu nog steeds niet zwanger is echt verschrikkelijk.
    Enne ikke dan ook nog maar 100 dagen?! :rolleyes:

Jeetje die stolsels na de bevalling wist ik helemaal niet joh. :confused: Ik dacht dat dat wel mee zou vallen. Nou bedankt voor de voorbereiding dan.

Anna, veel plezier bij de prenatal!

Jeetje wat erg voor hannah zeg. Hopelijk krijgt ze meer duidelijkheid bij de gyn, en is alles goed met de kleine!

Ik heb wel een redelijk goede nacht gehad gelukkig. En ik heb lekker uitgeslapen.
    Mijn moeder komt hier zo lekker de ramen zemen!

X Neia

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, het staat er echt, onder je banner, nog 100 dagen! :) :)

Hier net een afspraak gemaakt voor een pretecho op 27 februari, verheug me er nu al op!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja echt!

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @onsukkie, lekker gevoel is dat he. in het begin kon ik het niet geloven. ziet echt leuk uit. gewoon een bobbel in je buik hihi

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hannah, balen zeg :cry: ik denk aan je hoop dat de gyn je kan verder helpen.

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hmm ik wilde mijn banner veranderen maar volgens mij doe ik iets verkeerd.. :S

8. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    :D gelukt. hihi..

oh ik wil eigenlijk in huis nog vanalles doen maar krijg me maar niet van de bank af ..

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, klinkt niet zo goed meid! Ik duim voor je!

Evelien, volgens mij vloei je wel iets minder hoor, maar je hebt helaas nog steeds lappen nodig.

Ik gebruik normaal Ariel (gebruik geen wasverzachter) en nu dankzij buzzer gebruik ik al sinds december Omo klein en krachtig :D Die ruikt behoorlijk, ik vind het niet vies. (Hihihi, heb hier nog een doos met dopjes vol wit was middel om uit te delen, je mag wel komen halen :D)

Volgens mij heb ik last van nesteldrang...
    Heb net de wc gedaan, heb het papier wat in de keuken stond al buiten gezet, heb al gestofzuigd, en wilde ook nog aan de gang kast beginnen. Maar ik moet ook nog boodschappen doen (en medicijnen halen!) dus denk dat ik zo eerst maar naar het winkelcentrum ga, en dan daarna zie ik wel weer hihihi. Ondertussen zijn er twee katten naar boven gesneakt, die liggen nu prinsheerlijk waarschijnlijk op ons bed, maar ik heb geen zin om er achter aan te jagen momenteel. (Heb zin in een schoon helemaal opgeruimd huis, o ja, had de box van Sam ook nog eventjes gedaan)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik heb net de pens van een koe aan stukken gesneden. Leuk hoor, honden die versvlees eten. Blegh... maar goed, ze waren weer heel tevreden met het resultaat en daar doe je het uiteindelijk dan maar weer voor. Het weer leende zich er in elke geval wel voor.

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    oh hannah, hopelijk is alles goed..

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Spannend Hannah!

13. jeetje hannah hopelijk ben je snel weer terug met goed nieuws!

onsukkie dat klinkt lekker een koeopensnijden.. zal mijn hond vast ook wel lekker vinden maar die heeft mooi pech gehad haha.

Daphne veelplezier met schoonmaken!n :)

waspoeder gebruik altijd die van de lidl.. en dieruikt lekker!

bah ben vandaag maar uit mijn eigen huis gevlucht.. denk dat mannetje meer last heeft van zijn hormonen als ik! bah ben nu echt heeel boos op hem! vraag me soms ook welis af of het nog goed komt laatste tijd wl heel erg veel ruzie... maarja ook wel een beetje moielijke tijd nu.. dus we kijken nog ff hoe het gaat :( maar leuk is anders:(

14. will

will Niet meer actief

neia, ik vind 16 jaar ook erg jong om auto te rijden. hier is het laatste woord ook nog niet over gesproken en daarbij: moeders wil is wet. dus 18 jaar is vroeg zat.

hannah, hoop dat alles goed is, laat even wat horen, oke.

ik gebruik hier een zweeds merk maar volgens ons is het gewoon ..... nu ben ik het even kwijt hoe het in nederland heet. wasverzachter is robijn. de was hier buiten laten drogen kan nog niet wordt wel heel erg fris vanavond van die bevroren, stijve lakens op bed.

zit hier nog steeds op het kamertje te wachten. jeetje en van dat wachten krijg je hele erge trek.
    de hoofdpijn hier is afgezakt, gelukkig maar begin nu moe te worden maar vertik het om naar bed te gaan wil toch echt wakker zijn als ze komen.

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @deentje oei meis dat is niet zo leuk! kweet niet zo goed wat ik erop moet zeggen maar iig veel sterkte.

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    @Hannah, meid wat vervelend zeg, hoop dat de gyn zegt dat het niks bijzonders is! Succes!

@Deentje.. ach meid toch... dat is niet leuk! Met moeilijke tijd bedoel je de zwangerschap of spelen er nog meer dingen (dat bedoel ik niet bemoeizuchtig hoor!)

@Wil, balen dat je kamertje er nog niet is! hahaha... ik krijg van alles trek, niet alleen van wachten ;) hahaha...

Ik gebruik omo color geloof ik.... geen idee eigenlijk hahahaah.... en geen wasverzachter.. niet nodig met een droger vind ik (maar moet er eerlijk bij bekennen, ben echt geen huisvrouw.... doe namelijk ook alles bij elkaar!)

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gina, ik doe ook alles door elkaar hoor :D Alleen vaak wel een aparte machine vol handdoeken, maar alles gaat lekker gemixt.

Deentje, ik hoop dat jullie er ook uit komen. Hier is het gelukkig een stuk beter inmiddels, maar het blijft soms moeilijk!

Will, Dash? Witte Reus? Ariel? Persil? Omo? (ik noem maar wat merkjes op hahaha)

Sam is ook al weer thuis na haar nachtje uit logeren, nu gaat ze woensdag weer uit logeren want ik ga donderdag naar de 9mnd beurs/hhbeurs. Maar mevrouw heeft amper een uurtje geslapen, dus die is gewoon vanmiddag wakker gebleven. Nu gelukkig nog heeeel erg vrolijk, ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt, denk dat ze niet zo laat naar bed gaat vanavond :D

En nu ga ik zo lekker zelf appelflappen maken.. ben benieuwd hoe ze gaan lukken.

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ buddy (((deentje)))) pff ik hoop dat het snel weer wat beter word! je mag hier altijd lekker van je af praten!

@ hannah Hoe was het bij de gyn? Hoop dat alles nog wel goed met je gaat en dat je hier snel komt vertellen hoe en wat!

@ Daphne : appelflappen hmmmmmmmmm doe mij er ook eentje ;) zonder van die vieze krenten hoor :D
    Ik maakte ze ook wel eens zelf, misschien en goed idee om weer eens te gaan doen.

En kraamverbanden,....vroeger werden die vieze lappen uitgekookt ( toen had je nog geen wegwerp) heel erg vies, en door jullie praatje moest ik er weer aan denken. *BAH*
    ( 1 van mijn patienten van 80 zat mij laatst te vertellen hoe dat vroeger ging erg fijn)

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nog steeds geen nieuws van Hannah?
    En Anna is natuurlijk nog heel de prenatal aan het leegkopen. ;)
    Hopelijk is alles goed!

Evelien, ja ik zie het nu ook staan nog maar 100 dagen! :confused:
    Leuk dat je de pretecho hebt gepland. Wij hebben hem zaterdag! :D

Daphne, je hebt inderdaad al erg veel gedaan vandaag. :confused: Nu even lekker op de bank hangen met appelflappen?
    Heerlijk dat sam vanavond vroeg naar bed kan voor jullie.

Deentje, ojee wat klote meid. Hebben jullie vaker ruzie door de hormonen of echt over belangrijke dingen? Wel uitpraten hoor, dan ben jij het in ieder geval kwijt. Want je moet niet teveel stress hebben hoor.
    Dikke knuffel!

Will, haha ben ik met je eens, moeders wil is wet! :)
    Pff wat duurt dat wachten lang he?

Anastasia, ah bah! Bedankt patient van 80, ik zie het al helemaal voor me, hihi :evil: .

Ik heb lekker de hele dag niks gedaan!
    Dat voelt echt goed. lekker tv gekeken, met mijn zusje aan de telefoon gehangen. En met mijn moeder zitten kletsen toen ze hier de ramen kwam zemen. :p
    Nu ga ik toch maar even de was ophangen.

X Neia

20. ja dat is wel fijn af en toe eens even lekker van mij af praten :)
    en j er spelen nog wel meer dingen.. maar een beetje moielijk allemal uit te leggen. maar in ieder geval mijn vriend werkt niet die is arbeidsongeschikt verklaard.. terwijl die eigenlijk niks mankeert. en elke keer beloofd ie dat ie wel eens aan het werk zou gaan maar hij vertikt het echt. ik heb eerder wel veel gewertk maar dan doet ie ook niks in het huishouden.. en dat kan ik er dan niet ook nog is bij hebben. daarom moet hij kiezen.. of hij zorgt voor t huis en de kinderen of hij gaat aan het werk.. maar hij wil geen van 2. en zit de hele dag op de bank te hangen.. en ik kan daar echt niet tegen. ook doordat ie niet werkt hebben we mar een minimum inkomen en daar word je ook niet vrolijk van.:(
    Dan nog die spanning of het kindje wel gezond is.. en of het huis welop tijd opgeleverd word :(
    maarja probeer het allemaal maar zo positief mogelijk in te zien.. en kijken maar hoe het verder gaat. denk dat als we dadelijk verhuist zijn en de kleine er is er dan ook eindelijk rust is... en dat meneer dan toch eindelijk gaat beseffen dat ie eens aan het werk zou moeten.. want met 2 kinderen van 1 uitkering ronskomen is onmogelijk.

zo weer ff lekker geklaagd hha lucht wel weer even op :)

buddy wat ranizg die verbanden uit te wassen.. nee daar moet je echt niet aan dneken! gelukkig leven we in een iets moderenere tijd :)

Deel Deze Pagina