Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia lekker he zo'n dagje niks doen! knap je vaak wel van op! ff lekke tot rust komen en je energie opsparen!

n wat een lekker weertje nog vandaag zeg! heerlijk die zon vrolijkt je toch altijd weer een beetje op :)

zo ik ga o eens naar huis fietsen! anders heeft arjen niks te eten vanavond!

2. KatSas

KatSas Bekend lid

hoiiiiiiiii

Ik kwam gisteravond helemaal niet op het forum :confused: Ik was al ff bang dat het helemaal niet meer ging, maar nu ben ik er toch gewoon weer! Ff teruglezen!

@ Anna: thankx voor het mij er weer bij zetten en mmmmmmmm een milkshake banaan :D lekkerrrrrrrrr

@ Deentje: pfff ik wilde maar dat het al 20 februari was voor je..ik blijf hard duimen!

@ Daphne: oef wat een nieuws, kan me zo goed voorstellen dat je er heel erg mee in je maag zit. Bah...maar hopen dat het kindje een vechtertje is.

@ onsukkie: pfff irritant zo'n schoonzus, kan me goed voorstellen dat je het ff helemaal zat bent!

@ witte reus: ik zou me er geen zorgen over maken, het is nou eenmaal gebeurd en de kans dat het niet goed gaat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein ook al zou je het elke dag eten, dus zou me over die ene keer niet over de zeik maken hoor!

@ Anastasia: lekker dat je ff kan bijtanken, dat heb je volgens mij ook wel nodig. En de ijzerwaarde is wel aan de lage kant inderdaad.

@ Dolphin: ik heb inderdaad vorige week mijn kraampakket gehad, maar dat is per verzekering verschillend, moet je ff in je polisvoorwaarden kijken.

@ Daphne: fijn dat jouw controle goed was! Dat is dan toch wel een extra opluchting denk ik nu!

@ Will: grijnssssssss, ja kleine kinderen worden groot (zei mijn oma altijd) hihihi, dat blijkt maar weer. Wel leuk trouwens dat Amy interesse toont!

@ Anna:leuk he die dingetjes van de Menzis, ik vond het ook leuk! Bij tim kreeg ik van de menzis een aap en een boxkleed, vind ik dit toch veeeeeeeeel leukerder!

@ evelien: gewoon negeren dat je weet wat kraamverbanden ook al weer zijn :confused: pfff, grijnsssssssssssssss, ik keek er naar, bedacht me ineens weer waar het voor was en heb dat idee toen gelijk weer uit mijn hoofd verbannen 8)
    ennuh aan die megastolsels wil ik vooral nog ff niet denken

@ mamain: ik gebruik nooit wasverzachter maar voor wasmiddel vind ik ariel lekker ruiken.

@ Anna: oef...slecht nieuws dus van Hannah, gauw ff verder lezen of er al weer meer bekend is

@ Daphne: lekker bezig dus! Ik heb afgelopen zaterdag hele huis gehad dus mag van mezelf nu ff relaxen :D

@ Deentje: oef dat klinkt niet goed meis...maar onder stress zijn dingen ook moeilijker, zeker als je je allebei zorgen maakt over dingen. Kop op! Als ik je verhaal zou lees zou ik ook bloedlink worden trouwens, zeker met al die hormonsters in je lijf. Hij kan wel gek worden!

@ Daphne: ik kom appelflappen eten....mmmmmmmmmmm lekker!

Zoooooooo ik ben weer bij. Heb vandaag echt veel last van mijn bekken en buik, waarschijnlijk eigen schuld. Want vanmorgen veel gekopieerd...dat is niet het handigste standje zeg maar en vervolgens vanmiddag niet gerust..dom dom dom. Tja

Ennuhhhhhhhhhhhhh Hannah...hoe is het? Maak me zorgen hoor!

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    zo, erwin brengt onze tv weg, die is stuk, moet gerepareerd worden, dus dat wordt een paar dagen zonder tv :confused:

4. bedankt voor je lieve reactie katsas en achja ik zie wel hoe het verder gaat... ik negeer hem maar zo veel mogelijk... en dan maar afwachten... hopelijk word ie een keertje wakker!

evelien heb je geen reserve tv ergens staan? lijkt me best iritant een paar dagen helemaal zonder tv!

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nee, die hebben we niet, ik zei nog tegen Erwin, neem een leen-tv mee, net als een fiets, hihihi.

Deentje, rottig zo'n situatie, kan me jou gevoelens wel goed voorstellen! schrijf het maar lekker van je af!

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    deentje, inderdaad hier gewoon van je afschrijven. dan ben je het in ieder geval kwijt.
    Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt dat hij niet werkt en dan ook nog geen eens iets in het huishouden doet. Dit zijn geen hormonsters hoor, je hebt groot gelijk!

Katsas, goed rust nemen hoor, dat is echt vervelend die pijn.

Evelien, een paar dagen zonder tv lijkt me ook echt een drama!

Er is weer een uur voorbij en nog niks van hannah gehoord?

Ik ga even op de bank liggen, ik krijg pijn in mijn rug van dat zitten. :(

X Neia

7. ja hopelijk laat hannah snel wat van zich horen!
    ice en anna verder ook niks meer gehoord dus?!?

ja dat van mij afschrijven is indd. best een opluchting! beter dan mijn vriend van alles voor de voeten gaan gooien want dan breekt helemaal de hel hier los! gewoon negeren die kerel :p

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou he he........Daar ben ik eindelijk dan weer.............
    Pff wat een dag zo....
    Mijn bloeddruk was bij de vk wel ietsje lager, 140/90 en geen sppor in urine. Maar omdat ik nog steeds die hoofdpijn heb, pijn boven in mijn buik en wat vocht vast houdt wilde ze toch dat ik door ging naar de gyn.
    Daar kon ik dus vrijwel meteen terecht, ook daar was de bloeddruk nog hetzelfde. Heb nog uitgebreid echo gehad om te kijken hoe het met de kleine was, die doet het gelukkig prima, geen groeiachterstand en genoeg vruchtwater. Dus wat dat betreft nog geen gevolgen. De gyn legde uit dat het normaal is als je bloeddruk gedurende zwangerschap stijgt maar dat voor deze termijn van de zwangerschap nog niet goed is.........
    Bloed uitslagen waren nog niet allemaal bekend toen ik bij de gyn was, maar aangezien urine schoon was verwachtte hij dat die nog wel goed zouden zijn, zo niet werd ik gebeld...Wat tot op heden niet gebeurt is dus ga er van uit dat ze goed waren.
    Moet nu over een week weer op controle, weer bloed prikken en urine controle........
    Voor nu moet ik gewoon echt rustig aan blijven doen dus werken zit er echt niet in voorlopig.............Dus ben veroordeeld tot de bank ;)

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden wat lief dat jullie allemaal zo meeleven...........Jullie zijn allemaal schatten!

Wat een dag was het toch, ben wel geschrokken zo...Niet echt waar ik op hoopte toen ik naar de vk ging vanmorgen...........

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou hannah,kan me voorstellen hoor dat je geschrokken bent, wij ook hier met zijn allen . Nou maar even rustig aan doen. Moest je aan de ctg met bloeddrukmeter? ik moest dat altijd ca. 30 minuten Wordt de tensie om de 5 minuten gemeten, en dan was de bloeddruk toch altijd lager dan bij de vk.

Wij houden wel een oogje in het zeil zodat je echt wel op die bank blijft! ;) Of niet meiden.

Gelukkig lijken de andere uitslagen wel goed. Dat is wel belangrijk maar dat weet je zelf ook!

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @deentje vaker is het beter om alles van je af te schrijven dan op te kroppen.

@hannah ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. en wel fijn dat je zo snel terecht kon.
    en nu lekker rustig aan doen.

@ de rest wat gaan jullie eten?

12. nee kan ik me voorstellen dat je daar van schrikt!

gelukkig valt het allemaal mee! en dat je niet mag werken zal je vast erg vinden he :p
    doe lekker rustig aan! weekje bankhangen doet wonderen!
    en dan dus afwachten hoe het volgende week met je bloeddruk is.. waarschijnlijk na een weekje bankhangen moet dat toch wel gezakt zijn?!

13. sperzieboontjes met aardappeltjes en een kip krokant snitzel haha! alweer die kipsnitzel haha waren in de aanbieding :p

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zorgen jullie daar maar voor :) ja....Idd moest aan zo'n meter en de onderdruk schommelde tussen 85 en 90 daar...
    Zolang die andere uitslagen maar goed blijven idd...Das het belangrijkste...

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat hopen ze........Nu na een aantal dagen was ie nog niet echt veel gezakt...De uitslagen zijn wel goed maar als die bloeddruk te hoog blijft kan dat veranderen...Dus heel graag die bloeddruk naar beneden....

Wij eten trouwens aardappels, slavink en witte bonen in tomatensaus!

16. bestaan er geen bloeddruk verlagende middeltjes?

oehh.. slavink lekker ! :)

17. will

will Niet meer actief

hannah, gelukkig ben je er weer. ja wat moet ik zeggen, rustiger dan rustig kan je niet doen denk ik. had je al medicijnen gehad om de bloeddruk naar beneden te krijgen of werkt dat niet zo? zal wel een hele domme vraag zijn, dus nu niet vreselijk gaan zitten lachen.
    doe lekker rustig aan.

daphne, heb je nog meer merken,haha. nee het zit er niet bij straks even aan het mannetje vragen.

evelien, mens erger je niet al te voorschijn gehaald?

kamertje is er en man waagt nu een poging om de commode in elkaar te zetten. ik blijf uit de buurt, hoor alleen maar gemopper.

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Die bestaan er zeker.........Maar ze willen dus nog even goed in de gaten houden en niet te snel naar die middelen grijpen, het kan van voorbijgaande aard zijn.......Als mijn druk wel te hoog blijft dan misschien wel maar weet ik eerlijk gezegd niet...Daar is vandaag iig niet over gesproken..

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hallooowtjes me eten staat op me schoonvader heeft een goed begin gemaakt met het behangen van het kamertje ik heb de geboortekaarten al besteld! hahaha hoe bedoel je vlot en heb nog wat spulletjes voor de kleine bij prental gekocht het was immers weer kortingsmaandag
    zo en me mannetje heeft me ontzettende mooie leren laaarzen laten kopen
    onder het motto van valentijnsdag ik hou zoveel van hem! haha

nou ga zo naar zwcurcus hopelijk is het leuk vondt het een beetje dufjes allemaal maar goed probeer het gewoon

heb wel last van ontzettende pijn aan de zijkanten van me buik echt niet leuk meer kan haast niet lopen op me werk ook niet staan ging al niet meer in de auto op weg naar huis lekker potje gejankt en het zakt af en neemt toe pfff is dat nou bandenpijjn? ook harde buiken lijk ik ervan te hebben die zijkanten staan zo op spanning
    meer meiden dit? of gehad

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, fijn dat je nu in ieder geval nog naar huis mocht.
    Weet je wat ik raar vind... ik heb een onderdruk van rond de 70 momenteel (bij de gyn is ie iets lager, maar hier thuis ook regelmatig iets hoger) en bij mij werd er dus meteen wel gekozen voor bloeddruk verlagers omdat ze geen risico willen lopen. Omdat hij nu niet echt stijgt wordt het nog niet verhoogd, maar het wordt dus ook wel goed in de gaten gehouden.
    En ben je toevallig wel eens op B12 geprikt?

Deel Deze Pagina