Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    sterkte sam... maar ik wens je ondanks dit gebueren nog een mooie bruiloft toe

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank jullie wel.. En natuurlijk lees ik nog wel even mee en misschien zeg ik ook nog wel eens even wat, want wil natuurlijk wel weten hoe het jullie vergaat.. En als ik weer positief test horen jullie het heel snel:D

3. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    dat horen we graag

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Sam8 goed van je zo'n positieve instelling wens je een hele mooie bruiloft toe meid!

@ Naatje duimen draaien overuren voor je [-o<

@ Joyo wat een leuke dochter heb je, echt een schatje ;)

Als ik dat zie kan ik bijna niet wachten, geduld, geduld

Zo heb het huis een beetje opgeruimd, wasje draaien, moet nog strijken en ben heel erg moe dat wel.

Verders gaat alles z'n gangetje vandaag.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik denk nou zal eens bellen naar de VK voor een afspraak dus heb nu een afspraak 11/10 dat is al vrij snel gelukkig ;)

Maar ze zei dus dat ik bij een haar een echo moet doen, ipv in het ziekenhuis. Dus nu 2/11 een afspraak voor me eerste echo.
    Moet alleen het ziekenhuis nog even afbellen, alleen een klein stemmetje in m'n hoofd zei alweer van die afspraak in het ziekenhuis naar voren halen.........dan heb ik twee keer een echo.......dat kan zeker niet he meiden :(:

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Dank je wel Lafo....
    Het is eerder zo voordat je erg in hebt hoor.

7. will

will Niet meer actief

sam wat een vervelend bericht, heel veel sterkte en wens toch een schitterende trouwdag ;)
    naatje, wat onzeker allemaal maar we blijven hopen hoor dat het allemaal goed komt.
    joyo, wat een lekker meissie heb je, glimlach van oor tot oor. zo loop jij ook donderdag als je bij vk vandaan komt.

ik probeerde net ook een was te doen maar die geeft een storing aan. trek dus de deur open en toen had ik binnen ook een meer, blijven lachen ook al stonden de tranen in mijn ogen en hing er een grote donderwolk boven mijn hoofd. nu wachten op een monteur. is Zweden, kan nog weken duren :x

ik ga even een tukkie doen, nee ik hoor de ijsboer. dus eerst ijsjes halen en dan een tukkie.

8. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    haha dat mag ik wel hopen........ will
    Jeetje mina... nou ik ga ook ff een tukkie doen.... heb mijn eten al in de oven staan voor vanavond. Dus kan nu ff rustig gaan liggen

9. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hier goed nieuws:

We komen net terug van een echo, en we hebben een hartje zien kloppen! Het is wel wat kleiner dan eigenlijk zou moeten, waarschijnlijk maar 7 weken, maar het zag er verder allemaal goed uit.
    Het bloed kan toch nog van een innesteling zijn geweest.
    Mijn Man en ik moesten allebei wel een traantje wegpinken (nou ja, hij dan, ik lag gewoon te janken!).

Bij de uitgang kwamen we ook mijn schoonmoeder tegen (kwam bij iemand op bezoek), die hebben we het dus maar meteen verteld!

Omdat het wat kleiner is dan we dachten, mag ik over twee weken weer voor een echo, dat is dan wel weer leuk.

Will: ziet er mooi uit die foto van jullie camping.
    Joyo: wat een lieverd dat meisje van je!
    Naatje: succes in deze onzekere tijden.
    Sam8: ook heel veel sterkte voor jou en je bijna-man. Hopelijk zal de bruiloft een beetje voor afleiding zorgen.

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Trouwens meiden een vraagje al enig idee wat het gaat worden?

Ik denk een jongetje (komt denk ik ook dat ik net op die Chinese geslachtskalender heb zitten kijken ;) )

11. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ja ik denk ook een jongetje. gewoon een gevoel zeg maar. Maar een meisje is ook goed hoor! Ben wel benieuwd of dat gevoel van me klopt!

12. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ik had de hele tijd geen gevoel maar nu denk ik toch een meid. Maar t maakt me echt helemaal niks uit. Ben wel heel erg nieuwschierig :D

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Willen jullie het weten?

Met hoeveel weken kan je dat zien op een echo eigenlijk?

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    ik denk ook een jongen.

Fijn nijnja dat alles goed is.

15. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    We zijn nog aan het twijfelen. Mijn mannetje wil het eigenlijk wel graag weten. Ik denk nu op het moment (kan nog veranderen dus!) dat ik het niet wil weten!
    En ik geloof dat ze het meestal met de 20 weken echo zien, kan ook eerder geloof ik....

16. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Waar raar naatje hoe dat bij jullie werkt zeg. Die test kan nog weken positief aangeven als het vruchtje nog in je lif zit. Ik vind dit wel een gekke manier van doen.

Heel veel sterkte meis en ik hoop echt dat je snel van die onzekerheid af bent.

xxx joyce

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Joyo had je het bij je dochter ook goed geraden?

18. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja bij mijn dochter had ik het ook goed. Nou bied het geen garantie natuurlijk. Maar toen voelde ik het ook. En dit is echt een kompleet andere zwangerschap.

Toen iedere ochtend vreselijk kon geen vlees ruiken of zien. En s'avonds na drie happen eten te zitten kokhalzen.....

En nu niet misselijk zit wel na een klein bordje eten al viol. Maar verder heb ik nergens last van.... Ben alleen ontzettend moe. Maar was dat toen ook

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou ik heb dezelfde symptomen als jou Joyo, misschien hebben we samen gelijk ;)

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja wie weet. Ga je ook een pret echo laten doen rond een week of 20..?

Wij in ieder geval wel. We willen het allebei graag weten

Deel Deze Pagina