Ja bandenpijn heb ik ook wel eens last van. vooral als ik loop, fiets of iets anders doe... vanmiddag had ik er zelfs al last van toen ik achter de pc zat. en dan krijg ik eerst bandenpijn gevolgt door harde buiken! erg iritant maar zakt gelukkig ook zo weer weg.
Hmz ja weet ik ook niet dan.....Is vitamine b12 zelfde als urinezuur? Dat is wel geprikt maar voor zover ik weet heb ik geen b12 op het formulier zien staan....
hannah fijn dat je er weer bent. gelukkig dat het allemaal meeviel. deentje kan me indenken dat je die man van je aan het werk wilt schoppen. misschien als de kleine geboren is en je daarna gewoon gaat werken dat het dan wel gaat. dan moet hij wel! Ik kan natuurlijk niet in je relatie kijken, maar vind dit echt een moeilijke situatie. Hoe moet je dit toch doorbreken he vraag je je dan af. Ben je wel eens met de kleine weg bij hem geweest? of brengt ook dat hem niet aan het nadenken? Als je wilt praten....
Hannah wat ben ik blij om iets van je te horen meid! Ik maakte me echt zorgen. Ik kan me voorstellen dat je dit vanmorgen niet in gedachten had. Wat een domper. Wel goed dat alles is gecontroleerd en het goed gaat met de kleine. En nu echt deze week bankhangen hoor. En anders krijg je het van mij te horen hoor. Inderdaad Evelien, wij houden het wel in de gaten. Fiona, ik denk ook dat het bandenpijn is. Ik las bij de vk op de site dat het kindje nu een groeispurt doormaakt en dat het dus verschrikkelijke pijn kan doen. is volgens mij gewoon normaal! Will, super dat het kamertje er eindelijk is. ja laat je man maar even alleen aanrommelen. Ik ga nu andijvie stampot maken. Mmm lekker, ik heb honger. En mijn mannetje is onderweg naar huis! X Neia
mens erger je niet, nee nog niet. Ergeren doe ik me zowiezo momenteel,erwin is steeds aan het mopperen, en de kids zijn moe en er is geen tv om ze even af te leiden Wij eten hachee met rodekool en aardappels en we gaan nu snel eten, want we moeten zo naar zwemles.
Hi hi Neia..........Ik zal het doen.......... Om mijn dag goed te maken heb ik zojuist de geboortekaartjes besteld...Ben er helemaal blij mee...Binnen 3 werkdagen krijgen we de eerste proefdruk! Anastasia: ben benieuwd!
gelukt 2 nieuwe fotos, deze zijn iets netter dan de vorige hihihi Het begint al ergens op te lijken !
Overigens , wie wilde er nu laatst een bebejou thermobadje in het roze maar kon deze niet meer vinden? Op marktplaats staat een set te koop voor 35 euro! In veendam op te halen ..
frostieke als je iets op de lijst wilt veranderen moet je even een pb naar friendly of jvtje sturen. die houden de lijst bij.
ik vind het heel erg leuk Lekker fleurig! Als ik wist wat het zou worden ging ik ook helemaal roze hihi
Nee hoor vind helemaal niet TE...Vind echt heel lief zo en past mooi in het geheel....... Ik ga nu even eten.......Mannetje heeft gekookt....
MEETING MEI MAMA'S 1 maart: * Anna28 * Lafo * Gina * Fiona23 * Hupse * Masoled * Friendly * Hannah * Evelien69 * Anoesj * ICE * Katsas Ideeen: http://www.dinnersite.nl/restaurant/hightea_brunch.php?RN=438086&lng=nl * High Tea 27,00 euro * Brunch 22,00 euro Plaats: * Amersfoort Andere suggesties graag doorgeven , dan zet ik ze erbij!! Heb de meeting lijst naar boven gehaald maar weet niet of iedereen er bij staat nu....was een beetje ver zoeken hihi heb als plek maar amersfoort gedaan, dat is het meest centraal.... moet wel een x een knoop doorhakken! tevens een rustige activiteit bedacht en de datum in febr weggehaald! laat iedereen ff weten of ie nu nog wel of nie mee gaat? Mensen die zeker mee gaan heb ik roze gemaakt ( ook Ice ) Thanx!