Eets smakelijk en tot strakkies en well done,laat hem maar lekker voor je zorgen Ik heb btw niet deprenatal leeggekocht.... Welde hydraufiel luiers bij de hema gehaald. nu 10 voor 8,50 dus maar direct 20 meegenomen! ach moet je ook hebben! Ik heb trouwens van mijn moeder nog kruiken van vroeger.... toen ik een baby was...ze heeft ze al die jaren gevuld bewaard maar nu vroegen weons af of ze nog wel mogen?vraag me af waarom eigenlijk niet?hihi......
MEETING MEI MAMA'S 1 maart: * Anna28 * Lafo * Gina * Fiona23 * Hupse * Masoled * Friendly * Hannah * Evelien69 * Anoesj * ICE * Katsas Ideeen: http://www.dinnersite.nl/restaurant/hightea_brunch.php?RN=438086&lng=nl * High Tea 27,00 euro * Brunch 22,00 euro Plaats: * Amersfoort Andere suggesties graag doorgeven , dan zet ik ze erbij!! Heb de meeting lijst naar boven gehaald maar weet niet of iedereen er bij staat nu....was een beetje ver zoeken hihi heb als plek maar amersfoort gedaan, dat is het meest centraal.... moet wel een x een knoop doorhakken! tevens een rustige activiteit bedacht en de datum in febr weggehaald! laat iedereen ff weten of ie nu nog wel of nie mee gaat? Mensen die zeker mee gaan heb ik roze gemaakt ( ook Ice ) Thanx!
ff een ego berichtje Ik heb net 3 a4tjes volgetypt op de pc.. en daarin alles gezet hoe ik mijn toekomst wil en hoe ik wil dat alles gaat.. en als hij het er niet mee eens is maar weg moet gaan. hij is als de dood dat ik weg ga.. ik mag dan ook nooit arjen meenemn als ik boos ben en weg wil gaan leker kinderachtig he. Maar ik ga hopen dat dit zin heeft! ik ben heel erg benieuwd.
anna misschien moet je even nieuwe doppe kopen voor op de kruiken. die kun je gewoon los kopen bij de hema.. als die passen temisnte! dan weet je in ieder geval zeker dat ze niet lek zijn. Buddy wat een schattig kamertje zeg! echt lief! en wel veel bloemetjes maar vind dat juist erg schattig! nu maar hopen dat t niet alsnog stiekem een jongetje is
Jeetje meid! Ik kan alleenmaar zeggen dat ik voor je hoop dat het brengt wat je er van hoopt en verwacht! ik duim voor je!
Heb die doppen vanmiddag gezien maar dacht dat die alleen voor de hemakruiken waren.....hmmmmaar eens even naar gaan kijken!
ja ik ben ook heel benieuwd! hoop echt dat die brief zin heeft! bedankt dat je voor me duimt! kan ik goed gebruiken! haha kan de laatste tijd wel veel geduim gebruiken! haha voel me net zo'n klaagmoeder haha altijd wel wat pfff
Ja lastig maar denk dat je er goed aan doet.... Vaak is dit een manier omgoed en duidelijk je gevoel onder woorden te brengen en geeft het precies aan hoe je je voelt.Ik heb het idee dat dit meer doet dan woorden omdat het zwart op wit staat. En Ik blijf voor je duimen zolang hetnodig is!
ik ga gtst kijken! en dan kom ik vanaaf ook niet meer weer! laat julie morgen wel weten hoe hte gegaan is... wil niet dat hij leest dat ik er hier met julie over praat gaat ie vast net op prijs stellen haha. maar gelukkig leest hij hier nooit.. alleen af en toe gaat ie ineens achter mij staan meelezen als ik aan het typen ben.. vind ik ook iritant haha.. maarja... prettige avond iedreeen! en weltrsten alvast en tot morgen!
Anna, haha niet de hele prenatal leeggekocht dus. Goed gedaan. Ja als de kruiken niet lekken etc. mag je ze gewoon gebruiken. Je moet ze dan even testen met gekookt water. Ik heb ze ook nog van mijn ouders. hannah, goed dat je mannetje gelijk het advies van de vk/gyn oppakt en lekker voor je heeft gekookt. Super leuk dat je de geboortekaartjes nu hebt besteld. Heb je onzijdige, of en voor een jongen en voor een meisje gereserveerd? Evelien, wat leuk dat je met de kleine naar de zwemles gaat. van hoelaat tot hoelaat is dat? Anastasia, het kamertje is echt super leuk! Deentje, echt een slim idee om alles op papier te zetten. Laat hem dat maar eerst eens lezen en kijken hoe hij zich dan voelt. Door alle meiden die hier appelflappen eten en bakken (ja jij ook daphne ) ben ik net naar de supermarkt gereden om appelflappen te halen. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Ik moest ook nog wat andere dingen hebben hoor. Maar dat lijnzaad kon ik niet vinden, dus morgenmiddag even in het dorp kijken. X Neia
Zo het eten heeft gesmaakt!"Kon alleen niet veel op... Anna: goed bezig! Heb ook 2 kruiken van vroeger van mijn mams, die mag je gewoon gebruiken, even controleren of niet lekt. Neia: heb jongens en meisjesvariant van het kaartje....
Jullie kletsen ook zo lekker door he. Ik kom hier te weinig Vanochtend echo gehad. Een van de verloskundigen in het ziekenhuis (de praktijk is gehuisvest in het ziekenhuis) doet onderzoek naar de groei van het gelaat. En er zijn dus 300 zwangere vrouwen nodig. Het enige wat ik hoef te doen is 1 keer voor een echo. En dat was dus vandaag! In mijn album staat een foto. Tjeetje, wat lijkt deze op zijn grote broer. Ook van die hamsterwangen. Het was alleen jammer dat de navelstreng half voor het gezicht lag. Het lijkt nu een hele rare neus, maar das dus de navelstreng. Wel zo mooi om te zien he! Ben weer helemaal verliefd. Na deze week moet ik nog 7 weken werken. Tijd vliegt voorbij! Dit weekend gaan we het nieuwe bed voor Jesse maar opzetten. Het is het kleuterbedje waar de kinderen van mijn zus in hebben geslapen. Kan Jesse vast wennen aan een nieuw bed voordat hij naar zijn nieuwe kamer gaat. Er zitten spijlen in waarvan je er 3 uit kunt halen. Kan hij zelf in en uit zijn bed kruipen. Wel zo handig voor als ik zometeen nog dikker ben