Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    heej wat leuk dat die kruiken dus nog gewoon kunnen alsze nie lek zijn!Zal eens even tegen mams zeggen dat ze ze moet uitproberen hihi

Is altijd zo Neia: wil je van je geld af lukt het nie :-s Daarom een nieuwe verslaving ontwikkeld en die heet sms en hihi ;)

2. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Net teruggelezen vanaf blz. 622 (nou ja, niet alles hoor…) :oops:

@ onsukkie. Lange stukken lopen kan ik ook niet onsukkie, ik ga zaterdag in rolstoel door de dierentuin waarschijnlijk  Herkenbaar wat je schreef over het zonnetje, dat maakt je vrolijk!

@gina; herkenbaar die nesteldrang, mijn mannetje moest dit weekend ook het verven even afmaken. Het is bijna klaar, maar goed ook want het kamertje staat ook al klaar om opgehaald te worden, moeten alleen nog ff bellen naar de winkel

@ hannah; bijzonder hoor die 4d foto’s. Je kan echt het mensje al zien! Buikslapen…ja heerlijk. Waar heb je geboortekaartjes besteld?

@ ? (dat krijg je van teveel blz teruglezen) ik ga deze week ook ff naar de hema, best veel leuke babyaanbiedingen, ik ga in elk geval voor de rompertjes

Mensendieck gehad; begin me toch langzaam te realiseren dat ik niet alles meer kan blijven doen en dat ik moet accepteren dat ik rust moet nemen en dan ontspannen (moeilijk vind ik dat) en dan tot rust komen en genieten van zwangerschap. Ik geniet wel, maar nog niet pijnloos.
    Wil alles blijven doen en moet dat perfectionisme even 'uitzetten' en dan zullen de klachten waarschijnlijk snel afnemen. Maar ja, hoe zet ik het uit :(: :)

Ga in elk geval goed voornemen hebben; weg achter pc nu en lekker op bed liggen; filmpje afkijken of boekje lezen :D tot laterzzz

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Dat zal ik zijn geweest hihi

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat had ik nog niet gemerkt... ;)
    Maar denk dat via de pc goedkoper is nu... :)

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @ buddy Ik vind het heel goed van je dat je je gevoelens en gedachten op papier hebt gezet. En dat je durft te zeggen wat je wilt en verwacht, Je hoort zo vaak dat men bij elkaar blijft voor de kinderen en vervolgens niet gelukkig is..
    Misschien heeft hij gewoon een "wake up call " nodig.
    Hoop dat het helpt . Ik duim ook voor je voor zolang als dat het nodig is.
    En als ik iets voor je kan doen dan moet je het zeggen..

Neia lijnzaad ligt vaak bij de reform of zonnatura producten. vieze zaadjes in een zakje hihi

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ja maar ben verbannen naar de laptop hihi....... :-s

Maak geen indruk op mannetje denk ik ;)

Trouwens, heb ff in je gastenboek een berichtje voor je man achtergelaten :p

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Whaha ja dat lekkere ding van me....Enne webmessenger al geprobeerd...Moet je alleen wel afwezig zijn..... ;)

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Wil nie afwezig zijn....dan wordt ik lastig gevallen hihi! miss straks...zo eerst mn bad op zoeken :) Zo lekker even plonzen ;)

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ach ja.........er gaat toch geen wekker morgen....
    Plons ze!

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Je brengt me op idee..........Mannetje zet net bad voor me aan....Dnek wel even lekker voor ontspanning, buik is ook pijnlijk.....Dus ik ga ook ff plonzen....

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goed bezig! Doe maar lekker!Hier met de lavendel melisse badschuim van de tuinen :) lekker lekker! Latresssssssssssssss

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Tjonge, en nu in 1 dag er opeens meer dan 10 blz by ;)
    Heb weer wat by te lezen haha.
    @Daphne: Tjee wat erg meis! Dat gun je toch niemand :( Ga heel hard voor ze duimen!
    @Anna: grrrrrrrr milkshake, praat me er niet van :evil: ging hubby gister naar de mac, een heerlyke chocomilkshake voor me halen, WAS HET YS EN MILKSHAKE OP!Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, dat is toch frustratie ten top :x Maar goed, die hou ik dus nog te goed ;)
    @Hannah: ja die komen eraan haha. Maar t is nog niet helemaal klaar, moet nog een plankje opgehangen worden, dat wil ik eerst hebben hangen LOL. Wordt wel heeeeel gaaf!
    Oja, wat leuk dat de hele family de dvd heeft gekeken! En ben benieuwd of ze gelyk hebben :)
    Hoe was t by de VK? Ow hoor t al....:(
    @Neia: fyn dat de energy geholpen heeft. En ja een eigen willetje.....dat heeft ze zeker van mams dan :rolleyes: Inrichten is echt super leuk!
    hihi leuk dat wiegje zeg! Hoe ging t vabdaag met je?
    @Daphne: Hoe was t by de gyn? En dat ding met zuurkool lykt me niet te eten. bah!
    @Will: wat leuk de babykamer! is ie er?
    @Anastacia: balen dat je je nog niet goed voelt. Wel fyn dat je nu weet waar t aan ligt!
    Hier ook weer controle voor t yzer de volgende x, dan ben ik ook byna 30 weken.
    Brrrrrr die vieze verhalen over dat kraamverband en die lekkage enzo, bleeeegh, moet er niet aan denken. Bedankt voor de lekkere verhalen :-& Dan maar iedereen voor zichzelf duimen dat je er zo kort mogelyk last van heb!
    Oja that reminds me, moet toch ook echt maar es gewone onderbroeken gaan kopen voor tegen die tyd :( Die lapjes stof wat ik nu draag, houden zelfs nog geen invisible vast al zou ie echt ontzichtbaar zyn :)

@mamain: hiero die amandel wasverzachter van de robyn, is zo'n dure, maar ozo lekker. Die gele ervan is ook lekker! En als wasmiddel gewoon ariel.
    @Anna: ja ze zei al dat ze jouw gesmst had, ik moest toch werken. Fyn dat jy t op t forum kon zetten!
    Oja, en die wasverzachter bedoel ik ook ;)
    @Deentje: das nie zo leuk meis :( kan me voorstellen dat je daar ruzie om krygt, dat zou ik ook vreselyk vinden!
    @Hannah: wat een verhaal meis :( Vind t echt kl*** voor je :( Hoop dat t nu een beetje stabiel blyft, of nog beter, dat t snel de betere kant opgaat!
    @Fiona: lykt idd wel op bandenpyn, dat voelt ook zo trekkerig enzo.
    @Anastacia: vind t wel mooi, al die bloemetjes, maar de klamboe valt een beetje weg tegen die muur ;) Kun je t bedje nie omwisselen met de commode? Vind t niet te druk hoor, lekker vrolyk :D
    @Evelien: leuk dat je ook komt!
    @Deentje: hoop dat t helpt meis! Dit is niet leuk nu je zwanger bent! Denk aan je!
    @Alle badende ladies: plonze ;)

Hier gisteren heerlyk met t kamertje opgeschoten. Alle meubels staan, was is gewassen en gestreken, en ligt in de kast. bedje is opgemaakt, en hier en daar vast wat knuffeltjes. Plankje moet nog opgehangen worden, en moet voor een klamboe kyken (had er 1 gezien, een supergave, maar die was Ahum :oops: 138 eurie :rolleyes: . En aangezien ie toch nie zo lang kan hangen......moet ik van mezelf voor een goedkopere kyken.)

Vandaag met werken liep ik naar school om de kids op te halen, en toen had ik helemaal pyn in mn onderbuik, van die steken, denk echt bandenpyn. Heb ik de laatste week wel meer.
    Toen ik daarna met ze naar de speeltuin ging, had ik weer nergens last van. Maar vanavond wel weer wat meer.
    Vanmiddag wel heerlyk van t zonnetje genoten op n bankje in de speeltuin, tjonge, wat heb ik toch een zwaar beroep ;)

Nou ladies, tot morgen. Ik ga Shark kyken......

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik ga naar bed... nu al.. heb echt weinig puf en ben het helemaal zat.
    ben helemaal niet gezellig dus ik kom morgen wel weer eens kijken ..
    nu eerst douchen en slapen.
    xx

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    vandaag trouwens wel weer blij dat ik nog maar 5 weken hoef te werken!
    nog 22 werk dagen.. ik kan dus aftellen!Jullie ook al denk ik!

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, lekker even in bad uitrusten. Was het lekker?

Hannah, goeie ideeen kun je maar beter stelen, toch? ;)
    Ja wij gaan denk ik ook een jongens en meisjes versie van de kaartjes bestellen.

Anastasia, ga maar lekker vroeg slapen meid. Hopelijk kom je dat wat bij.
    Ik vind het een raar idee dat ik nu niet meer aan het aftellen ben, nudat ik niet meer werk. Het voelt vreemd. :(

Ice, ja dat is denk ik ook bandenpijn ja. Mmm wat een heerlijk beroep heb jij al het lekker weer is.
    Ik heb het vandaag lekker rustig aan gedaan. Was ook wel nodig, die aanvallen kosten veel energie.

Katje, het is inderdaad moeilijk om je niet te perfectionistisch op te stellen. Dat had ik ook in het begin. maar als het lichamelijk moeilijker wordt, moet je wel.

Lady Ice shirr, leuk dat de echo zo geweldig was!

Ik heb vandaag echt rust gehouden. En gelukkig geen erge aanval gehad, maar toch weer last van harde buiken. Morgen maar weer een rustig dagje van maken.
    Er komt een forum vriendinnetje op bezoek en ik ga 's middags even naar het dorp met mijn moeder. Een lekker dagje dus!

X Neia

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden ben weer terig van weggeweest

hannah hoeis het met je meid ik ga nu terug lezen ben op 958 gebleven dus ff inhalen met lezen

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hier net uit bad en duik de bank op.... ben erhelemaal lui en gaar van geworden!

Ik ben er morgen weer!

Dames weltrusten :)

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sorry dames wil op iedereen reageren maar ben blij als ik alles kan bijlezen ben zo moe en al die ego berichtjes van me lief dat jullie reageren
    deentje ben benieuwd of je ermee bereikt bij je man wat je ermee wilt bereiken
    sommige mannen moet je eerst laten schrikken willen ze tot actie overkomen
    het kan niet lui lekker land zijn dus hij zal gewoon aan de slag moeten als jij met je gezintje hogerop willen komen het komt niet uit de lucht vallen
    het zegt wel wat over jouw dat jij volwassener bent op dit gebied want jij wilt vooruit en hij vindt het wel best zo
    ik hoop zo dat je eruit komt en wie weet wat de toekomst brengt
    ice die pijn die ik heb is volgens de meiden op de curcus echte banden pijn de curciste zei dat ik moest kijken hoe het ging met werken anders moest ik thuis blijven kon bijna niet lopen vanavond het doet zon pijn! wist niet dat het zon pijn kon doen al vanaf vrijdag en gevolg harde buiken gehad tot nu toe 2x maar het was geen prettig gevoel
    ukkie is iets minder druk maar nog wel duidelijk aanwezig dus ik ga me mandje in en ga slappies doen

oja hanah hoe kon ik jouw nou vergeten ben blij dat er geen enge dingen aan de hand zijn met jouw of je kindje doe nou maar lekker rustig aan geloof me dat went vanzelf;) je hebt ons toch kan je lekker ouwehoeren over van alles en nog wat
    nou ga slapen doeiiii truste en tot morgen waarschijnlijk

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ook ik kom net uit bad zetten.........Zalig en ben helemaal rozig nu......
    Mannetje heeft mijn buik lekker weer ingesmeerd...Had bad voor me aangezet en stonden er allemaal kaarsjes aan....Lief he.... :)

Ik duik zo mijn bedje in, ben helemaal gaar na vandaag...Tot morgen en welterusten!

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr – Hoogezand - zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m
    5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: Sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje
    21 mei: Verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv - 1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: Eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje – fv - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    13 feb: Eerlijkbeertje
    14 feb: Friendly
    18 feb: Ice
    19 feb: Neia, Lafo
    21 feb: Hannah, Evelien
    25 feb: Daphne, Dolphin
    26 feb: Jvtje
    27 feb: Deentje
    29 feb: KatSas
    10 mrt: Daphne
    1 apr: Daam

Agenda Echo
    20 feb: Deentje (gynaecoloog)
    21 feb: Masoled
    13 mrt: Masoled
    14 mrt: Hannah (placenta echo)
    27 mrt: Daam

Agenda Pretecho’s
    16 feb: Neia
    23 feb: Fiona23, Ice
    27 feb: Evelien
    3 mrt: Lafo

Aantal (aankomende) moeders: 45
    Jongen: 12
    Meisje: 11
    Onbekend: 21
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice & Anna28

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Deel Deze Pagina