Deentje: trouwens goed dat je alles op papier hebt gezet en dat het een positieve werking lijkt te hebben! Hopelijk blijft het nu beter gaan! En ik geniet ook zeker van dat getrappel en pronken met mijn buik... Maar al die bijkomende dingen........nee daar geniet ik echt niet van.. Het zal idd gek zijn straks, een lege buik, geen getrappel....
Mijn zoon(tje) is vandaag 9 jaar geworden! Hij was ineens een stuk groter vanmorgen! Het gaat wel erg snel hoor, opgroeien!
Gefeliciteerd Daam met je zoon! En met je 100 dagen, morgen dan helemaal want dan is er een 3de cijfer weg...
Gefeliciteerd met je zoontje Daam! Uhm... als ik nog 7 weken moet werken met 5 werkdagen dan kom ik op 35 dagen.. plus twee dagen van deze week (morgen vrij) of ben ik nu heel vreemd aan het rekenen? (vraagt het zich serieus af hoor... want heb echt last van zwdementie!)
Ja en zelden wat goeds Goedemorgen meiden! @daam, ik was heel benieuwd hoe jullie dat voor elkaar hadden gekregen maar je had al antwoord gegeven zag ik hihi! Bond het al zo wat aangezien wij hier echt beebie sex hebben...... een stel softies worden we van dat zwanger zijn! hihi @Jvtje: Bedankt nog voor de felicityaties!~ Verder over de bevalling Het moet er toch uit. Heb daar niet zo zeer angst voor, probeer het heel erg te relativeren. Er is nog nooit een kind blijven zitten en elke bevalling is anders. Het heeft geen zin om me daar nu al druik over te maken. Ik weet nie wat er gaat gebeuren. (ja er komt een kind uit hhihi ) Wat betreft nba die tijd over die onzekerheid dat snap ik wel.... maar denk ook dat iedereen 9 maanden zwanger is nie voor niets maar als een mentale voorbereiding op het mama worden. Zoals hier ook gezegd er zijn zoveel mensen die kunnen en willen helpen dat loopt ook wel los! En ik denk maar zo.... men lijdt het meest door het lijden dat ie vreest! Hier vind ik zwanger zijn ook geen roze wolk.... had me dat wel anders voorgesteld! Mn buurvrouwtje daaren tegen zweeft hihi! Dus die zei laatst ik vind het zo leuk zwanger zijn! SDta ik er naast : vind je :-s hihi, je had mijn man moeten zien die kwam nie meer bij van het lachen! Ik ben zn donderwolkie Heb wel mn beebie wasje aan nu.... incl 20 hydraufielluiers hhaa, heb al spijt nu ik bedenk dat ze gestreken moeten worden
Ik denk dat ik met praten en alles zeggen waar ik me aa iriteer ook veel verder kom dan alles maar laten gebeuren en mezelf ondertussen opvreet van binnen!
Hihihi Anna, dat herken ik.. jouw reactie hihi man vindt mij ook komisch... ws trek je er net zo'n bek bij als ik (vol ongeloof dat iemand dit heerlijk vind hahaaha)
Daam, van harte GEFELICITEERD met je ZOON. Ik kan nu geen zoontje meer zeggen he?! Leuk dat jullie het zondag zo gezellig hebben gehad. Maar balen dat je dat nu nog voelt. Hannah, geen dikke buik kan ik me nu ook niet meer voorstellen hoor. Jvtje, hahaha moest even over je treinverhaal lachen. ik werd al samen met jou boos dat hij gewoon 10 minuten te laat durfde te komen, haha . En het is gewoon nu allemaal teveel bij elkaar. Ik hoop dat je na deze 2 weken echt klaar bent, en kan proberen te genieten. Hellepelle, dat getrappel vind ik inderdaad ook een heerlijk gevoel. Ik kan er echt van genieten, en vanmorgen stond ik er helemaal vrolijk van op! Dolphin, jeetje inderdad veel gekocht ja. Zijn jullie ook van de Nijntje spullen? X Neia
hahaha ja het strijken van al die dingen dat is zeker geen pretje.. alle hydrofielluiers.. beddengoed.. pfffff
Whahah heel herkenbaar.............Kan me niks voorstellen bij mensen die zwanger zijn heerlijk vinden.... Ik heb het voor het eindresultaat graag over maar niet bepaald iets wat ik graag doe.......... Manlief ligt om mijn acties hier ook wel vaker in een deuk...Of het levert een hoop geschud met zijn hoofd op, vol ongeloof....
Gina, ik ben geen reken wonder maar volgens mij is 7x5 ook 35 dagen! Anna, bedankt voor je nuchtere ingeving. Klopt helemaal wat je zegt. Ik heb nog nooit gehoord/gelezen dat er 1 is blijven zitten. En nu je het zegt denk ik ook echt wel dat die 9 maanden daarvoor bedoeld zijn. Die babywasjes wil ik in mijn zwangerschapsverlof doen. Haha lekker uitstellen, terwijl ik nu al thuis zit. Maar eerst wil ik de babykamer hebben staan. ja manlief hier ook vaak hoofdschuddend. En fluisterd mensen in die zeggen: je moet er iets voor over hebben . dat ze beter de volgende keer niks kunnen zeggen. X neia
haha ik kan er niks aan doen.. maar ik vind zwanger zijn echt super tuurlijk heb ik zo mijn klachten en kwaaltjes.. en t is ook niet altijd leuk.. maar toch het idee dat er een kleintje in mijn buik groeit.. het voelt zo van mij haha.... en ben er super trots op! ik was altijd al jaloers als ik mensen in de stad zag lopen et zo'n grote baby buik.. dat wil ik ook en nu vind ik het wel erg leuk om met mijn dikke buik door de stad te lopen en mensne zie kijken haha
Goodmorning! Nou ja, al byna middag LOL. @neia: ja wat dat betreft heb ik echt een beste beroep ter wereld hihi. En wat ziet myn oog, vandaag is t weer mooi weer Hoop dat t vandaag by jou ook rustig blyft, en dat je geen aanvallen meer krygt! @Fiona: ja een paar weken geleden had ik ook zo'n last van mn buik, en ook harde buiken, denk echt dat dat door de groeispurt kom meid, was ongeveer dezelfde periode als waar jy nu in zit! Doe t maar lekker rustig aan! @Hannah: aaaaaaah wat lief Miss moet die van jou maar es met die van my komen kletsen @Jvtje: ja hier gisteren ook lekker een raketje uit de vriezer gevist.....Maar die zin in die chocomilkshake blyft Minder dat je je zo voelt meid Heb idd af en toe ook van die periodes dat ik iedereen en alles wel kan schieten..... Twyfel heeft hier nog niet echt toegeslagen, kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt dat je steeds minder kunt enzo, vind ik ook. De pyntjes die mogen me echt gestolen worden! En by my valt t dan nog mee En t dikker worden vind ik ook niet altyd even leuk, wel mn borsten hihi, maar soms denk ik wel es verlangend terug naar mn platte buik, dan hoop ik echt zo dat die na de bevalling wel weer terug komt!....En klagen mag hoor, daar zyn we ook voor @Deentje: fyne morgen heb je dus gehad En nu maar hopen dat ie t volhoudt! Hy heeft de hint in ieder geval wel gesnapt! @Daam: hihi dat heet pedagogisch medewerker (oftewel, leidster op de buitenschoolse opvang ) En de banden gaat tot nu toe alweer wat beter! Maar ehm, met vryen moet je ook niet gelyk standje 63 van de kama sutra pakken nee ff serieus, das niet leuk dat zo iets heerlyks dan zolang naweeën heeft (ehm ja, leuke woordspeling ) hoop dat t snel over is! (ook voor je mannetje hihi) @Jvtje: hihi maar goed dat je nog niet gebeld had tja die hormoontjes hè @Daam: van harte met je zoontje! @Anna: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hydrofiel luiers stryken, praat me er niet van heb heel wat lopen schelden op die dingen zondag! Dus suc6 Wel leuk hè die wasjes! Meiden, ik zal jullie snel de foto's laten zien van t kamertje! Moet nu ff naar de stad Fyne dag iedereen!
Ja, mijn man wilde er wel een boek over schrijen met alle uitspraken die ik deed! Zo heb ik hem eens voor de keus gesteld en mocht ie kiezen wat ie liever had : Huilen of boos? toe maar zeg het maar hihi..........
Veel plezier in de stad Ice.... Schiet toch es op met die foto's...........we zijn nieuwsgierig......
Whahaha......heel herkenbaar..........Hmz volgens mij komt t niet goed als die met elkaar over onze uitspattingen konden praten
@gina en neia: ja, hier dus ook geen roze wolk. De hele zwangerschap ook nog niet echt gehad, maar op het moment istie dus wel héél ver te zoeken Ook ik kan zeker genieten van dat getrappel in m'n buik (al schopt hij/zij de laatste dagen af en toe zo hard, dat het echt pijn doet en dan zittie nog niet eens m'n ribben of andere gevoelige plekjes te bewerken, maar gewoon m'n zij! ) en ik vind het ook geweldig om te zien hoe m'n man er mee bezig is. Ik kan wel een halve dag doorbrengen in het babykamertje en een bezoekje aan de VK (of echo ) is altijd weer een klein feestje. Maar voor de rest kan het me echt gestolen worden hoor. En dan een man ernaast die vrolijk verkondigd dat hij zo blij is dat mijn lichaam zo goed reageert op de zwangerschap Nou heeft hij daar opzich niet eens zo heel erg ongelijk in, het voelt alleen echt niet altijd zo... @dolphin: je zou toch zeggen dat ze bij de prenatal wel íets gewend zijn @neia: geloof me, je mist er niets aan hoor Het is echt omdraaien in etappes op het moment. Eerst voorzichtig naar de rug draaien, dan naar de andere zij... Vooral van m'n rechter- naar m'n linkerzij is af en toe een klein drama. Op de één of andere manier zit de pijn vooral aan de linkerkant van m'n bekken/lies. Vorige week was het dus een nacht zo erg, dat me echt de tranen in de ogen sprongen. Vanwege een omdraai-actie! Maar ja, jij hebt al wel genoeg andere klachten om je bezig te houden. Wat dat betreft kom ik er echt goed vanaf hoor.