Haha zeker wel...........heel die Rai trilt op zijn grondvesten...2 walvissen kan die Rai niet aan....
Precies...........Heb wel eens wat gepast bij de prenatal maar net als jij zit het allemaal niet. Dus kom niet eens meer bij de kleding...Alleen meer frustrerend...
Ow hahaha, dat dacht ik lol! Ik was al striekem jaloers dat jij wel met kleding geslaagd was hihihihi
Ik ga me de laatste drie maanden maar niet meer buiten de deur vertonen denk ik.....hihi, dat uitje in Amersfoort nog en dan is het gebeurd hahahaha
MEETING MEI MAMA'S 1 maart: * Anna28 * Lafo * Gina * Fiona23 * Hupse * Masoled * Friendly * Hannah * Evelien69 * Anoesj * ICE * Katsas Ideeen: http://www.dinnersite.nl/restaurant/hightea_brunch.php?RN=438086&lng=nl * High Tea 27,00 euro * Brunch 22,00 euro Plaats: * Amersfoort Andere suggesties graag doorgeven , dan zet ik ze erbij!! Heb de meeting lijst naar boven gehaald maar weet niet of iedereen er bij staat nu....was een beetje ver zoeken hihi heb als plek maar amersfoort gedaan, dat is het meest centraal.... moet wel een x een knoop doorhakken! tevens een rustige activiteit bedacht en de datum in febr weggehaald! laat iedereen ff weten of ie nu nog wel of nie mee gaat? Mensen die zeker mee gaan heb ik roze gemaakt ( ook Ice ) Thanx!
zit aan de yoghurt maar daar krijg je zure kindjes van en van chocolade vrolijke kindjes maar ja, daar wordt die kont nie kleiner van he ?
Ach kan t bommen...........Straks komt dat allemaal wel weer goed... Enne door die buik valt die reet nauwelijks op...