Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou in eerste instantie wilde we het niet weten althans ik niet, mijn man maakt het niks uit, maar ben toch wel nieuwsgierig en denk ook dat het praktischer is met alles kopen etc, dus ja dan zouden we wel een pretecho willen laten doen, het is ook allemaal zo spannend.

Was ook al stiekum op internet naar kinderwagens aan het kijken, wat een aparte wagens heb je allemaal zeg, daar stond ik niet zo bij stil.

2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja je hebt ontzettend veel soorten en maten. Maar daar hebben we een beetje een neutrale voor uitgekozen toen. Want we wisten toen ook al dat we graag een tweede wouden hebben. En een kinderwagen met extreme kleuren is super gaaf. Alleen vind ik als er roze in zit dat je het niet meer zult gebruiken voor een meisje. Dus wij hebben daar wel goed over nagedacht. Ook met kleertjes. Heb ik toch veel neutrale kleertjes gekozen.

En toen onze dochter geboren is werd het ontzettend warm. Dus die heeft alleen maar in de zomer maanden een romper aangehad en dat was zelfs al te warm af en toe,

maar toch het blijft makkelijk..... ook met keuze geboorte kaartje.... enz enz

3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ha meiden!

zo, ben ik weer eens! afgelopen weekend alleen maar visite gehad, haha! was gisteravond ook al om 21.00u vertrokken! moest er vanmorgen ook om 05.00u uit....pfffff, maarja, 1e dagje werken weer overleefd!

sam: wat enorm droevig meis.....heel veel sterkte hoor!

hier gaat'ie verder wel, was vandaag wat weeig......maarja hoort erbij! over 2 en een halve week mag ik weer naar de vk voor een echo, ben dan 10w1d, maar ik zit me nu al te bedenken hoe ik die 2 en een halve week door ga komen....pfffff, kunnen ze niet gewoon elke week een echo geven! kon het maar!

verder heb ik zelf het gevoel dat er een lief klein ondeugend knulletje in m'n buik zit......mutsie-man en ik willen het ook graag weten zodra er wat te zien is! we zijn beide té nieuwschierig!
    maar het maakt ons allebei niet uit als het maar , heel cliché maar errug gemeend, gezond is!

meiden tot snel!
    groetjes mutsie!

4. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    oja, nijnja,

wat fijn, een goede echo!
    waarscheinlijk iets latere eisprong gehad?

groetjes mutsie!

5. Sassefras1980

11 sep 2007
    38
    0
    0
    Projectsecretaresse
    Rotterdam
    Hoi meiden!

Zou graag mee willen kletsen, ben 12 mei uitgerekend, vandaag precies 7 weken zwanger..

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Welkom Sassefras en gefeliciteerd nog :D

7. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    sassefras nog gefeliciteerd en heel erg veel klets plezier hier.

8. Miessie

Miessie Lid

22 aug 2007
    12
    0
    0
    Naatje, sterkte! Niet de hoop verliezen!

Hier vandaag voor het eerst misselijk....en wat heb ik het koud!

9. Niet meer actief

Nadat het bloedverlies vanmorgen minder leek te worden, zet de nachtmerrie nog toch echt door. Sinds een uur hevig helder rood bloedverlies, met finke buikpijn.
    Dit is niet het antwoord wat ik eigenlijk wilde, maar nu heb ik tenminste zekerheid. Het is een miskraam.

Geniet allemaal van jullie zwangerschap en ik kom af en toe nog wel even bij jullie kijken hoe het met jullie gaat.

Groetjes Naatje

10. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

Wij hebben het grote nieuws dit weekeind aan onze naaste familie verteld, iedereen was dolblij en er zijn heel wat traantjes gevallen. :D
    Voor de rest houden we het nog even stil, ik mag 22 oktober naar de VK en als ik 8 weken zwanger ben mag ik bellen voor een echo, spannend allemaal, kan bijna niet wachten. :D

11. Pebbles

Pebbles Actief lid

13 okt 2006
    328
    0
    0
    Jeetje meis, wat afschuwelijk zeg, sterkte hoor.

12. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    naatje heel veel sterkte gewenst!

13. will

will Niet meer actief

he naatje, wat een akelig bericht, sterkte de komende dagen.

sassefras, van harte en welkom bij de mei mama´s

ik denk dat het weer een meisje wordt. waarom weet ik echt niet. maar ik had dat bij Amy en Daisy ook vanaf het begin. als ze het op de echo zien mogen ze het vertellen hoor. Bij Daisy heb ik zoveel echo`s gehad op het eind dat ik vroeg over wie en wat hebben we het eigenlijk, ik werd ``het´´ zo zat.

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ach Naatje wat vreselijk meid, heel veel sterkte en een digi knuf voor jou

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    En als jullie het dan weten maken jullie het openbaar of hou je het voor je zelf?

16. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Naatje sterkte......

Nou de familie mag het weten hebben we bij de vorige ook gezegd. Dus nu denk ik ook.... Maar de naam blijft geheim.... hihi...

ik moet hier ff ingrijpen er zit een deugniet aan de afstandsbediening... haha

17. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    naatje, wat vreselijk rot! heel veel sterkte!

als wij weten wat het is, mag iedereen het weten! alleen de naam......die houden we geheim!

mutsie!

18. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    oja,

sassefras: gefeliciteerd en welkom!

(jeetje, mijn korte termijngeheugen wordt zelfs al aangetast!)....

19. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    sam en naatje heel veel sterkte. ((knuff)

Nieuw mama's welkom!

Moest van 1 dag gewoon 10 blz bijlezen :confused:
    Ben dus ook meer als de helft vergeten.

Er was een vraag over pijnstillers, paracetamol mag verders niet.

Joyo wat een schatje is je dochtertje!
    Lafo wat een buik al!
    Will, wat is het mooi bij jullie! maak dat zwangerschapsresort maar in orde! en wil best een extra koffer meenemen met lekkers :D
    Wil ook wel een overlevingspakketje opsturen :D ;)

Hier verder alles goed, wel moe, moest van 7 tot 15 werken..dus middagtuk gemist, maar goed maar lekker op tijd naar bed!

Morgen naar de vk :D

Ik denk dat het een jongetje wordt is gewoon een gevoel...nog even geduld met 20 weken weten we het!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hoi ladies ben ik ook weer ff

Naatje heel veel sterkte
    Sam meis ook heel veel sterkte
    Hier een redelijke dag moet ik zeggen wel met valgen weer ongi krampjes/druk zoiets

Met 20 weken krijg je al een echo waarom dan nog een pretecho (ja ik weet het ben ik een muts in)

Deel Deze Pagina