Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoeveel echo's krijg je eigenlijk in totaal :(: en met hoeveel weken dan iedere keer :(:

Ik heb vandaag echt een vraagdag niet normaal wil alles weten ;)

Vandaag de VK aan de bel die vroeg of ik nog wat te vragen had en ik zei dus nee :( Nee dacht ik later Ja bedoelde ik maar op het moment weet ik het dan opeens niet meer, zal wel zwangerschapsvergeetachtigheid zijn :)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey Danjo viel wel mee vandaag dus... ;)

Jij hebt ook al een behoorlijk buikje hoe verberg jij dat of weet iedereen het al bij jou?

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Familie en vrienden weten het
    Op het werk heb ik werk kleding aan dus kan ik het nog aardig goed verbergen ,,niet zo heel lang meer het begint wel veel meer op te vallen

Normaal krijg je 2 x een echo met 10 a 11 weken en met 20 weken
    om te kijken of alles goed is en dan zou je ook kunnen vragen wat het zou worden evt (als beeb niet eigenwijs is )

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Dus daarna krijg je er geen een meer, das balen 18 weken wachten dus eigenlijk tot het einde......

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    yeps
    Je kan kiezen voor een 3d maar gebeurd in dezelfde tijd ong
    En tegen die tijd voel je je beeb ook dus

6. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ha meiden,

ik heb dus al 2 echo's gehad, om medische reden (mk verleden jaar) en nu krijg ik er nog een met 10 weken en met 13 weken en dan de 20 weken echo nog......

maar ik trek het echt niet hoor, vanaf de 2o weken echo tot het eindje, dus ik denk dat hier nog 1 of 2 afspraakjes worden gemaakt voor een pretecho!

jullie dan?

vavavond voor het eerst weer warm eten gehad! boerenkool met worst! jammie! dat lust ik wel! al ben ik nog een beetje weeig, het was best te pruimen haha!

nu lekker een kopje thee en vanavond op tijd naar bed, morgen gaat de wekker weer om 05.00u.....

mutsie!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nu al 2 gehad meis maar waarschijnlojk op de eerste nog weinig gezien

hier ook al mk gehad dus ik krijg er ook meerdere
    zoals ik nu denk zon 3d echo enz hoef van mij niet
    vindt het ontoegelijk veel geld

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

vanmorgen ff snel op me werk gebeld naar de verloskundie praktijk ik heb 23 0ktober! zoooo laaang een intake gesprek en dan gaan ze nog niet een echo maken en ook niet naar het harte je luisteren
    ik heb me aangemeld voor MvM die bellen me snel en ik krijg na de 23st een nieuwe afspraak voor een echo
    maar dan ben je 10 weken zwanger helemaal happy en als ze dan bij 12 weken een echo doen en er is toch wat mis dan is dat toch verschrikkelijk
    ik ga dus echt zeggen op die intake dat ik zo echt niet kan genieten ervan en dat ik onzeker ben mischien krijg ik dan eerder een echo want ik trek dat echt niet hoor ik weet het klinkt mischien dom maar ik ben echt een super ongeduldig type en ik geniet nu al van het idee dat ik zwanger ben maar zolang in onzekerheid zitten dat trek ik gewoon niet meer mensen dit? en waarom krijgen mensen er dan 1 bij 8 weken ?

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meis meiden die hem bij 7 a 8 weken krijgen zit vaak iets medische achter mk enz
    ik denk dat je gewoon als elke ander een echo krijg
    iedereen zou wel eerder willen ,,

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Idd zou ook wel eerder willen, maar geduld is een schone zaak zegegn ze dus heb me er ook bij neergelegd.

Ik mag ook pas 2/11 dus je bent niet de enige ;)

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja weer wordt je geduld op de proef gesteld
    zo zou ik met 7 weken de eerste echo krijgen
    afspraak gemaakt kom thuis blijk ik pas een echo te krijgen met 7 weken en 6 dagn
    dacht ach ik laat het wel staan

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wachten en wachten nu ook op m'n mannetje die is weer eens laat uit z'n werk :(

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hai hai!

Heb vanmiddag een eche gehad omdat ze dachten dat k verder was.... was niet zo! Maar.... Hartje zien kloppen! Zo gaaf!

Ben nog niet zover als gedacht, volgens echo 6 week en 4 dagen. maar scheelt geen week dus kan dezelfde datum aanhouden. nieuwe afspraak gemaakt voor de echo op 5 november.

Liefs Anna

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gaaf Anna lijkt me zo leuk om het hartje al te horen :p

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo allemaal!

Naatje wat vreselijk, sterkte!

Ik ben nu al zenuwachtig voor morgen haha...hoop zooo dat ze het hartje kunnen horen! Ik krijg waarschijnlijk eerder een echo omdat ik niet weet hoever ik ben, dan krijg ik termijnecho, maar de kans zit er dan in dat ik m met 12 weken niet krijg (als ik toch 7w5d blijk te zijn) dus ja wat beter is.. weet niet, maar wil toch weten hoever ik precies ben!

Mamafaye, jij mag ook morgen he.. spannend!
    Mag om half 10 al gelukkig! maarrrr... ben zooo bang voor bloedprikken (vraag me niet waarom.. helaas is t zo) dus hoop dat ik me kan gedragen hihi...

Will... ik meld me ook aan, het is schitterend daar, hahah! Ff een weekje zwangeren met zn allen hihi... maar dan wel met een buikje hoor! ;)

Ik denk dat het een meisje word, waarom weet ik ook niet! Maar wil het zeker weten! Ja die pretecho's zijn duur he.. hoor prijzen van 145 euro is toch niet normaal!

xx

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik kan het echt allemaal niet bijhouden.

Wij willen wel weten of het een meisje of jongetje word, en weet al dat ik het dan niet voor me kan houden ;)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    leuk anna

Lafo haha dat wachten is wat he

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou idd Danjo heb ook nog eens honger en hij heeft de boodschappen gedaan en een zwangere vrouw die honger heeft moet je niet laten wachten :x ;)

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ik heb een half uur geleden gegeten en heb nog steeds trek :oops:
    ja zwangere vrouwen mag je niet laten wachten zeg maar dat dat niet kan hoor

20. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Op het moment ben ik erg onzeker. Heb vandaag wat last van bloedverlies gehad (heel weinig, maar toch). Mijn miskraam was vorige keer in precies dezelfde periode en begon ook op deze manier. Nu heb ik alweer een paar uur geen bloedverlies gehad, wat me weer een beetje geruststelt. Ik vind het echt een zware tijd zo, al die onzekerheid en dat wachten :(

Deel Deze Pagina