Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou hij is er nog steeds niet :cry: en heb heel de dag zoetigheid gegeten dus smacht nu naar iets hartigs, tsja eten praat me er niet van, het liefst heel de dag door :oops:

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Jeetje Talitha lijkt me zo erg die onzekerheid, gewoon positief blijven meid meer kan je niet doen, misschien is het vals alarm.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Thalita balen meis weet wel een beetje hoe je je voelt maar het beste er van hopen en ik duim dat je geen bloed meer krijgt

Lafo ik heb het alleen savonds de rest van de dag niet zo

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @ lafo: hartje niet gehoord wel gezien....!

@ Gina: ze hebben bij mij geen bloed geprikt, moet k in het ziekenhuis laten doen! En ik ben dus ook minder ver maar krijg wel met twaalf week nog een echo! Dus dat biedt perspectief! ;)

Thanx Danjo!

Trouwens, Naatje en Sam, veel sterkte!

Liefs Anna

5. will

will Niet meer actief

danjo, stom he die honger. vooral in de avond heb ik er last van, ik blijf eten. zal me morgen is wegen.

mamafaye, het overlevingspakketje is nog niet nodig. ik heb nog een klein voorraadje van het een en ander maar mocht het zover komen dan hoor je het. :)

Ik geloof niet dat wij het vertellen als we weten wat het is. wij wisten het dus bij Daisy wel en hadden dat aan Amy verteld en een beetje dom van ons ook de naam die het zou worden. Daisy had dus Chelsea moeten heten. Amy had het aan iedereen verteld, de poppen en knuffels hadden ook die naam, vreselijk. pas toen Dais geboren was en de vk vroeg hoe heet ze zei, veranderde ik zo, zonder overleg, van naam. Ehhh doe maar Daisy. had het gezicht van het mannetje moeten zien en die reactie hoe noemen we d`r. :confused:

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha wat een verhaal Will! Geweldig! Ik had zn hoofd wel willen zien!

Ik wil niet weten wat het wordt, maar denk zelf een meid. Maar het maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit! Mij lijkt de verassing zo leuk! Enneh....als k het zou weten zou k me ook echt niet stil kunnen houden!

Liefs Anna

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    will ai wegen nee begin ik ff niet aan
    op zich eet ik niet veel meer alleen in de avond zin in van alles maar probeer wel fruit ,brood dat soort dingen te pakken

100 paginas al jeuhhh

8. will

will Niet meer actief

je hebt gelijk misschien niet echt een goed idee om te wegen.

:D :D 100 pagina`s daar neem ik nog een koekje op :D :D

9. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    hey dames.

Hier lijkt alles nog steeds goed te gaan, maar ik moet zeggen dat mijn blaas nu gevoeliger word... Ik heb steeds het gevoel dat er een blaasontsteking aan zit te komen..

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jeee 100 paginas !
    okay ik draafde een beetje door zijn de hormoontjes denk ik haha
    als ik op de zijkanten van me borsten duw dan doen ze zeer was sinds gisteren dus me kwaaltje komen ik heb ook de hele dag door trek en als ik niet snel genoeg eet dan watertand ik letterlijk moet dan echt wat binnen krijgen anders ga ik me echt weeig voelen nu al DIE VREETBUIEN! heb vanmiddag met me mannetje een appelpunt gehaald voor ons ieder en die ga ik dus zo heerlijk opeten lekkerrrrr
    maar ik ben niet moe heb energie zat! mischien komt dat nog ik moet genieten van deze weken voor je het weet hang ik alleen nog maar boven de wc pot !

11. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    talitha: wat onzeker meid, de duimen draaien hier overuren!

will: haha wat een stunt!....euh doe maar daisy haha, maar wél een leuke naam!

wegen.......helaaaaaas moet ik dus bij de vk op de weegschaal en kom er dus niet onderuit :cry:
    dus was wel schrikken de 1e keer, aangezien ik nu nét effuh op mijn toppie was qua gewicht en dan dus precies zwanger raak..... :oops:
    maarja, er zijn ergere dingen! haha

meiden, kga zo lekker naar mijn mandje!

mutsie!

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihihi wij ook appeltaartje gehaald erg he... mannetje vind het niet erg, die eet gewoon mee hahah ;)

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden maak je niet druk om je gewicht was zelf ook iets te zwaar zoiezo 173 en 79 kilo
    dus das niet niks he

14. dionne84

dionne84 Actief lid

1 mei 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo meiden

ik weet niet zeker of ik mij al had aangemeld maar bij deze.. ik ben tot zo ver ik weet 10 mei uitgerekend.
    donderdag hebben we de eerste echo en dan zullen we het zeker weten wanneer ik uitgerekend ben..

houdt jullie op de hoogte

liefs dionne

15. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    nou 145 eruo voor een pretecho is wel erg veel geld.... eens ff kijken wat het hier kost....

Uitsluitend een geslachtsbepaling met foto kost € 30,-

Een echo tot en met de 14e week van de zwangerschap inclusief DVD en foto's kost € 50,-

Een uitgebreide 2D-, 3D- én 4D-echo inclusief DVD en foto's kost € 75,-

Dus hier valt het nog wel mee....

Nou heb heerlijke zuurkoolschotel gegeten... jammie. Maar goed mijn mannetje is ook weer weg. Naar een cursus voor fotografie. Dus ga straks lekker op de bank zittten. Onze andere spruit ligt ook al lekker in bed. Dus ja lekker remie

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden eindelijk gegeten jammie heeft lekker gesmaakt allemaal, zit nu ook echt vol :D

Wat een verhaal Will echt lachen meid :) toevallig vind ik allebei de namen van je twee meiden erg leuk, zelfs eentje bij m'n favo!

Weegschaal uuhhh wat is dat, is dat dat ding wat ik heeeel ver onder m'n bed heb geschoven :oops:

@Mutsie ook hier op ideale gewicht gekomen door SB meer dan 10 kilo afgevallen en nu zwanger dus heb de hele tijd schijt aan Sonja 9 maanden lang daarna afzien maar we hebben het ervoor over :D

Nieuwe meiden welkom

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zuurkool jumie hihihihihi
    Ik ga morgen lekker nasi maken jummie

Zo net ff lekker in bad geweest
    Ik krijg erg veel pukkels iemand een tip

18. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    ku je weinig aan doen. Had bij de vorige ook heel mijn rug onder de pukkels en bultjes... was net een maanlandschap. Trok naar een aantal weken weer langzaam weg.....

Sorry dat het niet zo positief is

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    nee Joyo niet erg positief maar het begint dus ook op mn rugen schouders iets aiiiiiiiiiiii
    Nu van het weekend maar eens kijken naar lekkere maskers etc

nieuwe meiden welkom

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ook pukkels op schouders en rug, maar niet echt op gezicht gelukkig.

Deel Deze Pagina