Ja dat is wel erg vervelend op je rug.... misschien inderdaad een masker... Ik kreeg wel ontzettend jeuk van de pukkels en bultjes op mijn rug. Als ik dan deed douchen deed mijn mannetje ff flink met de scrub spul mijn rug scrubben.... Misschien een beetje in de zon zitten voor de dagen dat er nog zon is...... dan drogen ze misschien een beetje uit
jah ze jeuken idd op de rug grrr Nou jah zal wel eens kijken de zon ik vrees dat ie ons aan het verlaten is
ja maar dan moet je eens lekker scrubben op je rug met scrub gel of met zo'n douche ding.... je weet vast wel wat ik bedoel. En eens ff lekker je man dat laten doen... haha
ja goeie tip van het weekend eens iets lekkers halen ...het gaat lekker snel hier met kletsen op naar de 200
ja ja leuk toch april mammas zijnook al lekker op weg ,,ach en het helpt je de dag door en je wilt toch nergens anders over praten
Ja inderdaad soms wil ik het wel van de daken afschreeuwen... maar of dat nu zo verstandig is... haha... maar die 12e-13e week komt steeds dichter bij... Maar als na donderdag nog alles goed is... ga ik langzaam beginnen aan de nieuwe kamer voor onze dochter... behang eraf... spullen verplaasten...
okay nog ff wie weet er onwijs leuke zwangerschapskettingen te koop?! sommige meiden heben zulke toffen okay slaap lekker doei doei
Wij zouden ons ook graag willen aansluiten tot de mei mama's. We zijn (als we zelf goed geteld hebben) 05-05-2008 uitgerekend van ons eerste kindje. Morgen naar verloskundige en donderdag voor een korte termijn echo, dus dan weten we meer over de exacte datum. Hopelijk kunnen we dan gaan genieten, want het is nog wel erg onwerkelijk allemaal. De kwalen spreken voor zich, maar toch de onzekerheid blijft knagen.
voor alle nieuwe mama's welkom hier en veel klets plezier haha Jaja we zijn al aardig op weg .... heb al 1/5 deel erop zitten haha haha
Hey ben daarstraks naar m'n huisarts geweest. Hij wou al eens op de echo kijken of hij een vruchtzakje zag. Maar nee, was wel te verwachten. Ben nog helemaal niet ver. Heb al wel de dikke baarmoederbekleding gezien! Volgende week vrijdag mag ik terug om te kijken of het vruchtje zich goed heeft ingesnesteld en twee weken later terug om het hartje te horen kloppen. JIPIE! Als ik zo hoor dat sommigen zo lang moeten wachten... Alleen heb ik dus veel last van m'n darmen (sinds die bacterie) en uiteraard moet ik nu stoppen met alle medicatie. Ben benieuwd hoe dat zal aflopen...
Oh ja, gaan de dagen bij jullie ook zo tergend traag voorbij? pfffff...... wat duren 9 maanden lang zeg!
Wel fijn dat je over 2 weekjes weer mag terug komen.... Ja je denkt 40 weken ,9 maanden wat duurt het lang... voor dat je het weet zit je al op de helft en ... mag je alles al gaan regelen zoal kraamhulp, kraampakket enz enz....
ja die dagen gaan hier wel snel voorbij vind ik... heb zorg voor aan ander, werk daarnaast nog 3 dagen en dan nog het huishouden... Verder vergaderingen voor de Carnaval en andere bezigheden... nee nee een dag is hier zo weer voorbij
ja ik vindt het ook aardig snel gaan eerlijk gezegd voor we het weten is het weer vrijdag hahaha Morgen naar de mondhygenist blegh
daar zou ik nou ook geen zin in hebben... ga weer in januari naar de tandarts... haha... Dus mag ik nog ff wachten. Morgen ga ik eerst boodschapjes doen en dan een bakkie doen bij een vriendin. gezellie .......