Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Haha hoe doen jullie dat dan toch, die dagen zo snel voorbij laten gaan? Nochtans heb ik ook een fulltime job en een huishouden... Maar zit heel de tijd met het beebietje in m'n hoofd...Zal nog wat moeten beseffen dat het leven gewoon doorgaat en dat je daar ook verder van kan genieten.

En die ongi-krampen die ik heb, das heel normaal zei de dokter. Das het teken dat m'n baarmoeder zich aan het klaarmaken is voor het vruchtje!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gezellie
    Ik morgen heerlijk werken en tussendoor dus naar de mondh ach jah het hoort erbij dus

3. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ik mag woensdag weer werken en dan weer op vrijdag en zaterdag.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lekker ik werk 5 dagen in de week 20 uur

5. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ik werk 20 uur in de week verdeeld over 3 dagen haha... haha

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zijn wat langere dagen
    Maar heb een hond thuis en wil niet dat ie een hele dag allen zit haha dus vandaar

Follieke hmz ik weet dan ook niet hoe de dagen voor jou sneller kunnen gaan

7. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    nou dames ik ga jullie nu verlaten ga ff lekker bank hangen en spreek jullie morgen wel weer.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hangse
    Ik ga zo lekker naar bedje toe
    Trusten voor strakkies

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden dacht dat ik goed kon kletsen maar jullie kunnen er ook wat van :)

Net MvM aan de bel gehad ze bellen nog terug om een afspraak te maken, als het goed is kan ik 10 weken meedoen :confused:

Heb ook net m'n schoonzus verteld dat ik zwanger ben, ze was zo blij voor me en ben blij dat ik het haar verteld heb, ze is doktersassistente en moeder van twee jonge meiden dus ze weet veel en haalt alle onzekerheden bij me weg :p

Vroeg ook aan haar of ze ook meegedaan had aan MvM en ze zei eventjes totdat ze kotsmisselijk van de lucht werd van die flessen (conserveringsmiddelen) yuk dat gaat nog wat worden dan ;)

Welterusten allemaal

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Goed Lafo dat je mee wilt doen
    Ik hier ff niet ,,eerst mn echo afwachten

en ik en kletsen nee joh

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Net MvM aan de bel gehad ze bellen nog terug om een afspraak te maken, als het goed is kan ik 10 weken meedoen :confused:

Heb ook net m'n schoonzus verteld dat ik zwanger ben, ze was zo blij voor me en ben blij dat ik het haar verteld heb, ze is doktersassistente en moeder van twee jonge meiden dus ze weet veel en haalt alle onzekerheden bij me weg :p

Vroeg ook aan haar of ze ook meegedaan had aan MvM en ze zei eventjes totdat ze kotsmisselijk van de lucht werd van die flessen (conserveringsmiddelen) yuk dat gaat nog wat worden dan ;)

Welterusten allemaal

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Welterusten allemaal

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gaat goed Lafo zo krijg ik die blz ook vol haha

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    :) Sorry meiden was iets te ijverig met op het knopje drukken :)

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha dacht ik al
    Meiden ik ga nu zo echt mn bedje opzoeken anders wordt het morgen weer niks
    slaap lekker allemaal ,,morgen weer een dag verder

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Tot morgen en welterusten ;)

Ben trots op ons meer dan 5 pagina's vandag volgeouwehoert ;)

17. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    haha zo moet het wle lukken met de paginas inderdaad
    vanmorgen naar de dokter geweest. ik had vanacht zooo''n buikpijn. maar zolang ik geen bloed verlies was er niks aan de hand. ik heb gelukkig geen bloed verloren. hij zei dat het de innesteling was. wat daar was het nu de week voor. en heb me verloskundige gebeled en die zei dat inderdaad ook.
    heb op me werk gepraat. kan het effe niet aan om 11 uur op een dag te werken. nu mag ik een paar uur minder werken. das wel lekker hoor. maar weet niet of dat al genoeg is maar dat zullen we wel zien.
    heb de gyneacloog ook gebeld. mag een week eerder komen, dus volgende week maandag. lijkt me zo leuk om het hartje te zien. al ben ik bang dat het niet klopt. maar dat is de angst van elke ouders dnek ik.
    nou hier gaat hget dus wel. nu alleen nog buikpijn. en moe. dus zo meteen maar me bedje in. kan uitslapen hoef pas 12 uur te beginnen. heerlijk.!

hoe is het met de wakkere onder ons ?

groetjes sandra

18. will

will Niet meer actief

deze wakkere (bijn slapende) houdt het ook voor gezien voor vandaag.ben vreselijk misselijk en heb ontzettende dorst. morgen gaat de wekker weer om 6 uur :(

welterusten meiden

19. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    heej wil, heb jij de 6e week ook zo pijn in je buik?
    ik had dat vanacht nogal en vandaag nog een beetje. hoop dat dat snel over gaat !
    slaap lekker meid !
    ik ga ook zo !

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier een berichtje vanuit Neurenberg.

Ik had echt een verschrikkelijke dag vandaag! Begon wel goed, de autorit is goed gegaan. Niet misselijk (had wel wat voorzorgsmaatregelen getroffen en die hielpen dus). Maar eenmaal in het hotel aangekomen heb ik zo'n darmkrampen gekregen. Lig nu al een tijdje op bed, dat bevalt me wel. Maar het zitten was zo naar. Dus de tijd dat ik wel beneden was bij de collega's constant naar de wc. Dus op een gegeven moment ook maar overgegeven (van de druk op mijn darmen kwam het).
    Het luxe diner heb ik wel geproeft, maar elke gang na 1 of 2 hapjes werd ik niet goed. Ben dus maar tijdens het hoofdgerecht naar boven gevlucht.

Heb hier wel internet, maar wat een rampgeval is het zeg. Kan niets!

Maar ja, ik ga slapen. Heb rust nodig, wil morgen graag fatsoenlijk ontbijten voor we naar de beurs gaan.

Deel Deze Pagina