mvm belde vanavond, ik heb vrijdag een afspraak, doen ze eerst nog een testje en dan hoor ik wel hoe het verder gaat... ben benieuwd... wel leuk nog een test, spannend ook wel...
goeiemorgen meiden, goed geslapen? ben gisteren misselijk naar bed gegaan om er vervolgens vanochtend ook weer misselijk uit te komen. maar ja, het hoort erbij. sannnniee, ik heb geen last van buikpijn gehad. af en toe een steekje maar niet echt buikpijn. en die angst, die hebben we allemaal denk ik wel. ikzelf ben als de dood voor de echo van vrijdag. als ik het hartje maar gezien heb denk ik dat ik er ook wat meer van kan gaan genieten. Jenna85, gefeliciteerd, net op de valreep nog mei mama
Sinds gistermiddag geen last gehad meer van bloedverlies gelukkig. Ik hoop dat dat nu echt weg blijft, want ik ben er nog steeds niet helemaal gerust op. Ik zit ook steeds te denken dat m'n zwangerschapskwaaltjes minder zijn geworden, mar dat is zo lastig vast te stellen als je ongerust bent. Nu ga ik zo maar werken en hopen dat dit een geruststellende dag wordt. Fijne dag allemaal!
zo een goede morgen allemaal. Weer een dag om een aantal pagina's vol te kletsen haha..... Nou hier is alles lekker rustig. Ga zo boodschappen doen want heb om 10 uur al afgesproken bij een vriendin op de koffie. Dus ik ga ons eens ff aankleden. haha
Goeiemorgen allemaal, Hoop dat iedereen lekker heeft geslapen en redelijk de ochtend doorkomt hahaha... Vandaag nog heerlijk dagje vrij, is alleen wel druk haha.... Mamafaye, veel plezier vandaag bij de vk en alle andere dames een fijne dag toegewenst! xx
Nou, heb minder dan een dag niet gekeken en liep alweer 9 pagina's achter! Gelukkig veel geouwehoer, dus dat scheelt wat onthouden en kan tussendoor tenminste even lachen... Gisteren echt een rotdag gehad! Bah, was 's ochtends echt ziek van de misselijkheid. "s middags zo moe dat ik echt niks kon en 's avonds weer ziek van de misselijkheid. Nou, zo schieten de dagen op hoor... Maar goed, vanochtend weer fris opgestaan en niet misselijk, dus dat scheelt een heleboel! Wel vreemd is dat ik mn kopje thee daarnet ronduit smerig vond. Bah, want ik moet echt thee hebben 's ochtends om wakker te worden. Verder hier een afkeer van vlees. Groente en aardappelen gaan er zonder probleem in, maar van vlees heb ik al genoeg zodra ik het ruik. Nog iets geks, ik was gisteren bij de apotheek, moest nieuwe foliumzuur hebben. Zegt ze tegen me dat dat maar tot 8 week hoeft, daarna doet het niks meer. Nou, dat had ik nog nooit gehoord. Ze bevelen ook gewoon foliumzuur aan en geen complete vitamines (maar goed, die krijg ik tocht niet weg...) Maar ik ga mooi door met die foliumzuur in elk geval tot ik de echo gehad heb! Hier doen ze echo's met 11/12 week en met 32. Je kunt met 20 week een uitgebreide laten doen om te controleren op afwijkingen. Ik heb altijd gedacht dat onze eerste een jongen zou worden, maar vanaf dag 1 denk ik al een meid. Maar goed, wil het niet weten (mijn mannetje wel, maar die kan zn mond niet houden dus mag het niet weten) Gelukkig kunnen ze het voorlopig nog niet zien dus hebben we het er niet over. Liet hem gisteren een plaatje zien in mn boek, daar staat een plaatsje in hoe groot het over 4 weken is (die van nu is heel onduidelijk, dus ben maar een maand verder gegaan) zegt ie: jeetje, dat stelt ook niks voor, heb ik daar zo mn best voor gedaan?! Logisch dat ze die echo's pas later doen, je kunt hier echt helemaal niks van maken, het is over vier week nog kleiner dan mijn pinknagel... Moest zo lachen! Maar goed, ik ga ff aan de slag, kan vandaag waarschijnlijk wel iets doen, dus dat moet dan meteen maar gebeuren. Liefs Friendly
Hey friendly, ook raar, want foliumzuur moet je tot week 16 gebruiken, staat in alle boeken geloof ik... in ieder geval de eerste drie maanden! En het kan geen kwaad om langer te gebruiken als je duizelig ofzo bent..! Maar ja... gewoon naar de vk luisteren die weet t toch beter hihi! Wel heel fijn dat je zo goed bent opgestaan haha, ikke niet zo, ben misselijk maar dat kunnen ook de zenuwen zijn haha... Doeiiiii
Goedemorgen dames Ben ook maar uit m'n bed gerold, kan er nog wel uren liggen maar dat schiet ook weer niet op. Vanmiddag komen ze de verhuisdozen brengen dus ik weet wat me vandaag te doen staat Bah wat een klote weer trouwens Jenna van harte welkom hier en gefeliciteerd Mamafaye veel plezier vandaag met de echo, laat je het ons nog ff weten hoe het gegaan is. Wie houd eigenlijk de kalender bij? Wil dat ook wel doen, heb de update alweer een tijdje niet gezien namelijk. Ga ff een ontbijtje maken meiden.
Zo hee... ik was giseravond vreselijk chagrijnig! En onder het eten vertelde ik m'n man van iemand hier op het forum die haar dochtertje een t-shirt aan had gedaan met aan de voorkant "geef me een kus..." en aan de achterkant "... want ik word grote zus!" Ging ik toch bijna janken! Nou ja zeg! Maar nog altijd geen verdere klachen, niet misselijk, geen zere borsten, geen betere reuk. Was gisteren wel niet helemaal lekker, maar dat komt ook omdat ik cold turky met m'n medicijnen moest stoppen.
Hier ook niet zo gek veel zwangerschapskwaaltjes; - Betere reuk - Vieze smaak in mond - Dikke buik - Emotioneel En nog steeds niet misselijk en m'n buik rommelt ook niet.
Nieuwe mammas welkom Friendly 32 weken echo heb ik nog nooit van gehoord,na mijn weten is het dan ook te groot voor een echo maar kan zo wezen,,20 weken echo is standaard en zit ook in je ziekenfonds pakket hier ook redelijk opgestaan maak me elke ochtend een vers glas jorange heerlijk en bordevol vitamines Straks weer werken jakkes
houden zo lafo. voel me echt zo misselijk dat ik er gewoon om moet lachen, begrijp zelf niet zo goed waarom ik moet lachen. en dan dat stomme gejank overal om. ik weet niet wie de kalender bijhoudt, ik dacht mamafaye maar weet het niet zeker. en troost je hier is weer ook kl*te maar gelukkig regent het (nog)niet.
tja, ik heb eigenlijk verder ook helemaal geen kwaaltjes, vind ik best moeilijk, want om dan te geloven dat het écht zo is...
idd mammafaye houdt de kalender bij de afspraken enz wil ik ook er ook wel bj doen alleen de namen in de kalender doet zei met psp of zoiets bijwerken
En toch is het zo Onsukkie we zijn gewoon bofkonten dat we niet misselijk zijn toch Will Heb ergens op internet gelezen dat als je het nog niet hebt in week 6 dat je waarschijnlijk helemaal niet misselijk meer wordt. Zo Will ik zag gister een Zweeds belspelmeisje op tv (die beelden gaan heel de wereld over) en die was dus aan het presenteren en toen moest ze me toch opeens kotsen (arme meid midden op tv, was waarschijnlijk zwanger ofzo) moest gelijk aan jou denken waarom weet ik niet komt door Zweden
waarom is het met 32 weken te groot dan? toen met Daisy zijn ze vanaf week 29 begonnen tot aan week 38 met meten en gewicht bepalen. dat deden ze 3x per week volgens mij wordt het beeld wat je te zien krijgt dan verkleind. en op de foto`s zie je het kindje in het geheel. maar ik moet je gelijk geven volgens mij is het ook standaard met 20 weken. wat dat betreft is er wel wat veranderd want toen ik van Amy zwanger was deden ze alleen maar een echo als er een medische reden voor was. met 20 weken heb ik er toen in ieder geval geen gehad. wel met 12 weken om de duur van de zwangerschap te bepalen.
Whahaha ik hou jullie niet bij hoor! hihi mamafaye in ieder geval veel plezier met de echo, en verder goeiemorgen iedereen. hihi hier totaal geen zin om te werken. Heb echt last van me hormonen. t ene moment vrolijk het andere vreselijk chagrijnig. poe poe.