Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Gefeliciteerd allemaal! Voor mij zit het er bijna op, ik wens jullie een heeeeele fijne zwangerschap toe!

2. KatSas

KatSas Bekend lid

Sam8: uitgerekend 1 mei 2008, eerste kindje
    wittereus: uitgerekend 1 mei 2008
    8Samantha8: uitgerekend 1`mei 2008
    Mariska: uitgerekend 3 mei 2008, eerste kindje, 18 september echo
    Katsas: uitgerekend 3 mei 2008, tweede kindje, 26 september echo
    Saar: uitgerekend 4 mei 2008
    Martjuh: uitgerekend ? mei 2008
    Ice: uitgerekend 5 mei 2008
    Eyereen: uitgerekend ? mei 2008
    Bette: uitgerekend 6 mei 2008, tweede kindje,
    Hupse: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje
    Anastasia: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje, 25 september echo
    Anna28: uitgerekend 9 mei 2008

Hupse: jah dan valt het wel op he..hihihi, kan je het beter gewoon vertellen inderdaad, is veel leuker en bovendien heb je inderdaad de steun hard nodig als het wel mis mocht gaan, waar we niet van uitgaan!

Mariek: thanks! Jij nog genieten van je laatste weken!

Ik word ook steeds blijer, ik heb het gevoel dat mijn buik nou al opzet, dat had ik bij Tim helemaal niet zo snel, nu dus wel, of zou dat mijn idee zijn..mmmm, nou ja... grijns, het voelt goed en daar gaat het om!

liefs!

3. Hallo,

hier ook jammer genoeg 2 miskramen gehad. Voor Liene weliswaar, dus ik ben nu wel iets geruster. Het laatste dat ik me herinner is een leuke zwangerschap, met leuke baby.

Dus in de lijst mag staan, tweede kindje.
    En echo 16 oktober.

Ik word 's avonds ook al dik. Had ik bij Liene ook. 't Zijn je darmen die uitzetten. Precies al een echt buikje. Ik ben wel benieuwd wanneer ik echt dik ben. Bij 8w, had ik bij Liene al een buikje. Ik denk dat er in mijn album nog een foto staat, voor de geïnteresseerde.

8Samantha8, welkom! En proficiat!

We hebben het trouwens gisteren verteld. Op deze manier:

4. [​IMG]
    :D Leuke reacties gehad, al duurde het wat eer de trui (en dan vooral de achterkant) werd gelezen.

5. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    gefeliciteerd Saar! En wat een leuke manier zeg! super leuk.

6. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    mag me hier ook komen melden.
    Hier zegt het 5 mei en andere 4 mei!
    Bij mij weten het enkele collega's,wil Roan ook graag een shirt aandoen,om Opa en oma te vertellen,wil dat eigenlijk pas na de 1e echo doen!
    Gezien het feit dat vorig jaar bij de 9 weken echo toch duidelijkw erd dat het met 6 weken echt misgegaanwas!had 2,5 dag bloedverlies met niet echt krampen!

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gerda welkom en gefeliciteerd.. :D

Leuk truitje Saar ;)

Fijn dat je een lijstje hebt gemaakt KatSas.

Hier s'avonds ook een opgezette buik. Broek gaat open 8)
    Ook mijn bh's zitten niet meer zo lekker en mijn borsten voelen anders aan.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    leuk idee met dat t-shirt!

Wij gaan het iedereen pas later vertellen, mede omdat er in onze vriendenkring qua zwangerschappen heel veel mis is gegaan voor de 3 maanden willen we echt nog even wachten.
    Als de echo goed is gaan we even overleggen of we het al aan de ouders gaan vertellen :) of dat we toch wachten tot 3 maanden...
    Maar ik snap best dat iedereen dat anders ziet.

Mijn vraag over de banner hier was dat het een hele week scheelde! dat vond ik toch wel erg veel. als ik hier mijn laatste menstruatie dag invul zegt de banner dat ik 5 weken ben namelijK! :D

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Wat is je laatse menstruatiedag en hoe lang is je cyclus Anastasia?

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    mijn laatste menstruatiedag was 28 juli :) maar ik weet precies wanneer de bevruchting was omdat ik een templijst heb bijgehouden en een ovulatietest heb gedaan :)
    Ik weet dat de banner die ik nu heb klopt :) maar de banner van dit forum maakt er 5 weken van!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @ Anastacia...Dit staat op de site van predictor. Het maakt niet zoveel uit wanneer de bevruchting was, het gaat om de 1e dag van de laatste menstruatie.

Wanneer ben ik uitgerekend?

De datum waarop je bent uitgerekend is nooit helemaal exact te bepalen, een zwangerschap duurt gemiddeld veertig weken. Het aantal weken wordt berekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar je zwangerschap begint eigenlijk pas twee weken later, want dan vind je eisprong pas plaats. Maar omdat nooit exact te bepalen is wanneer je bevrucht bent of de eisprong heeft plaatsgevonden gaan we altijd uit van de eerste dag van je laatste menstruatie.

Bedenk je echter wel dat minder dan 5% van de vrouwen precies op haar uitgerekende datum bevalt, reken er dus maar niet te hard op dat je dan ook daadwerkelijk zal bevallen. Een of twee weken eerder of later is heel normaal.

Klik hier voor de on-line biologische klok om achter jouw uitgerekende datum te komen.

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Sam8: uitgerekend 1 mei 2008, eerste kindje
    wittereus: uitgerekend 1 mei 2008
    8Samantha8: uitgerekend 1 mei 2008
    Mariska: uitgerekend 3 mei 2008, eerste kindje, 18 september echo
    Katsas: uitgerekend 3 mei 2008, tweede kindje, 26 september echo
    Saar: uitgerekend 4 mei 2008
    Martjuh: uitgerekend ? mei 2008
    Ice: uitgerekend 5 mei 2008
    Eyereen: uitgerekend ? mei 2008
    Bette: uitgerekend 6 mei 2008, tweede kindje,
    Hupse: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje
    Anastasia: uitgerekend 7 mei 2008, eerste kindje, 25 september echo
    Josien: uitgerekend 8 mei 2008, eerste kindje, 20 september echo
    Anna28: uitgerekend 9 mei 2008

Hoi meiden... ik mag me bij jullie aansluiten! Na 15 rondes is het dan eindelijk raak met behulp van IUI. En dan net op de valreep voor IVF. Ik ben blij dat ik jullie mag komen... Voelen jullie ook alsof het allemaal zo onwerkelijk is?!?

Groetjes,
    Josien

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY ..
    Wat ontzettend leuk en goed meid! Gefeliciteerd.. Ja het is eerst onwerkelijk.. Bij mij ook. En nog twijfel ik wel eens of ik zwanger ban..HAHA..maar ja, heb toch echt 2 positieve testen!

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ja... ik heb hier twee positieve testen liggen en nog altijd wil ik het niet geloven. Stom hè... misschien komt dat vooral doordat ze in het ziekenhuis gezegd hadden dat dit een weggegooide poging was omdat er maar 740.000 goede zaadjes waren. Maar eentje is er dus zo stoer geweest om in z'n eentje die eicel op te zoeken. Ik vind het geweldig! Mijn mannetje gelooft het al helemaal niet... maar goed, voor hem is het natuurlijk nog lastiger. Het enige verschil voor hem is dat streepje op de test. Dat ik me al een week anders dan anders voel, dat voelt hij natuurlijk niet. Ik ben benieuwd wanneer het echt door gaat dringen... maar daar hebben jullie dus ook last van?!?

Groetjes,
    Josien

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jazeker. Mijn vriend moest het eerst ook even laten bezinken.. HAHA.. En hij was die week ook net gestopt met roken. Ik zei; als we aan het klussen gaan, ga jij stoppen met roken. En nu was ik dus al zwanger voordat hij gestopt was.. Best komisch.. Maar nu kon hij van de stress/ schrik niet eens éénjte opsteken.HAHA. Maar idd, 1 is genoeg!
    Vandaag ben je blij, morgen denk je, hoop dat het goed blijft gaan.. HIHI, niet best..Nou ik moet invallen, dus ga naar de school toe..Kan ik me daar even rustig voorbereiden! :D

16. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Josien gefeliciteerd! wat een geweldig goed nieuws na zo'n lange weg. Heb precies ook wat jij zegt, ik kan het niet geloven. en mijn mannetje al helemaal niet! die voelt natuurlijk niet wat wij voelen. gelukkig maar. hihi hebben 2 testen gedaan maar ik wil er nog 1 doen van clear blue, gewoon om ZWANGER te zien staan. heel erg stom he, maar vind t gewoon leuk! :oops:

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gefeliciteerd Josien..Wat geweldig voor jullie zeg..Pff ik zat ook in de MMM maar gelukkig zo zwanger geworden..

18. KatSas

KatSas Bekend lid

Josien gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het gelukt is zeg! Ja dat zal wel heel onwerkelijk aanvoelen, grijns dat gevoel heb ik ook nog steeds. Hoewel ik mezelf wel steeds betrap op een grote grijns op mijn gezicht..hihihi

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Anastasia..Mijn laatste menstruatie was ook op 28 juli. En ik ben uitgerekend op 3 mei..

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal ik heb 17 september voor het eerst ene afspraak bij de verloskundige heb er echt zin in :D

groetjes samantha

Deel Deze Pagina