Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey dames!

Kom net terug van de vk, was heeeeel nerveus haha, maar alles was goed, bloeddruk en hb waren prima en bloedprikken ging helemaal goed (hihi gelukkig wel, was zooo bang, maar heb me gedragen) en ik mag vrijdagavond echo maken, ben zooooooooooooo blij! hahahahaha.. ben helemaal opgelucht! ze waren echt allemaal super aardig!

Mijn "klachten" begonnen ook pas met 6 weken, toen werd ik pas weeig en pijnlijke borsten pas een week ofzo.. dus komt misschien nog joh!

2. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    he Gina goed nieuws dus! leuk hoor. en nu aftellen naar vrijdag!

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik kom ook net bij de VK vandaan ;)
    Bloeddruk was goed. Ze probeerde hartje te luisteren maar dat lukte niet..
    Jammer maar ik had er ook niet op gerekend.
    Ik heb van haar een tas vol met info gekregen en leuke hebbedingetjes..(gesponserd door zwitsal)
    Daarna bloedprikken en ik kon direct door voor info over kraamhulp...
    Thuis gekomen kon ik een afspraak maken voor de volgende echo :D
    5 oktober krijg ik een termijnecho en ik moet 24 oktober terug komen bij de VK...

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Lucht toch op he, ondanks je niet hartje of echo hebt gehad... bij mij wel!

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Met dat cold Turkey stoppen met anti-depressiva heb ik hetzelde probleem, voelde me gisteren echt een krant... :cry:

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb vorige week al een echo gehad en toen klopte het hartje..dat was een opluchting...

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ohh ja, dat kan ik me voorstellen, hoop dat dat voor mij vrijdag ook geldt!

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Spannend allemaal he meiden zo'n echo leuk Mariska dat het allemaal goed gegaan is ondanks dat je het hartje niet gehoord hebt.

@ Gina alles ging goed nou leuk toch meid, gaan ze altijd bloed prikken dan, ik ben ook zo'n held op sokken :(

Hier de verhuisdozen binnen dus ben klaar om alles in te gaan pakken, volgende week vrijdag verhuizen we ook erg spannend allemaal.
    Alleen m'n huidige huis is nog steeds niet verkocht dus dat is wel een beetje zorgelijk, maar dat komt hopelijk snel goed.
    Even lastig qua financien, mag wel hopen dat het voor mei verkocht is anders ga ik geld inzamelen dmv een giro campagne help me de lente doorkomen of zoiets :D

9. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Helemaal mee eens.
    Wij mogen vanmiddag naar de VK en donderdag voor de echo. Hopen maar. :)

10. will

will Niet meer actief

ha lafo, of het weer begon te kriebelen? nou het zit toch anders. beetje vreemd verhaal. ik had een ontsteking in mijn mond. Krijg van de tandarts dus tabletten mee. Die tabletten zaten dus in een pot zoals je die kent van vitaminen. mij is niets verteld (ja, misschien wel maar ik versta de helft niet). en toen werd ik dus ziek van die ``tabletten´´. op naar de dokter, pillen laten zien. tja en toen bleken de tabletten een penceline kuur te zijn, die de pil dus buiten spel had gezet. pas toen die dokter over een barnmorska begon begon mij te dagen dat ik zwanger was. helemaal overdonderd natuurlijk naar huis maar ontzettend blij en toen ging het mis. we zijn daar zo verdrietig van geweest en vanaf dat moment komt jouw verhaal ´´begon toch weer te kriebelen een kleintje´´te spelen.

wat ik dus vanochtend wel besefte is dat ik wel 2 hele goedkope oppassers in huis heb :)
    Diasy begint nu al over luiers verschonen en flesjes geven . haar reactie was ook erg leuk, toen we vertelde dat er misschien toch een kindje bij komt. ``gelukkig maar, ik dacht dat ik nooit grote zus zou worden´´.
    Amy is van de vorige keer zo geschrokken die is nu iets voorzichtiger

gina ik heb vrijdag ook een echo, ik weet alleen nog niet hoe laat. je krijgt hier alleen de dag. de tijd krijg je 2 dagen van te voren met de post.
    hoe laat moet jij?

wat een verhaal weer meiden en alleen maar omdat lafo zooooooooooooo nieuwsgierig is. ben je al met de verhuisdozen aan het stoeien? :) :)

11. will

will Niet meer actief

beetje bloed maar hoor lafo 8 buisje geloof ik,hahaha
    hier hebben ze maar 1 drupje nodig uit je vinger.

12. kaat75

kaat75 Lid

25 sep 2007
    7
    0
    0
    Hallo Meiden

Ik ben ook een mei mama.
    Mag ik mij nog bij jullie aansluiten?
    Wij verwachten ons 2de kindje 11 mei.

13. will

will Niet meer actief

ha, kaat, welkom en van harte.

14. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    alle nieuwe dames weer welkom....

Zo daar ben ik weer. Heb boodschappen gedaan en daarna lekker koffie gedronken bij een vriendin van ons.... Hebben ook een dochtertje van 16 maanden dus is wel grappig om ze samen dan te zien.

Nou ga nog ff vlug wat opruimen. En straks wel ff bijlezen. Want er is weer veel getypt ..:):)

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Will wat een verhalen heb jij altijd zeg :) jij doe het zeker ook altijd goed met feesten en partijen lijkt me echt gezellig jou op een verjaardag :)
    En nog bedankt voor de geruststelling van het bloed prikken 8 buisjes maar ohhhhhhh valt wel mee ;)

Idd ga nu me dozen weer eens vouwen niet dat ik er zin in heb hier in m'n eentje maar tis voor een goed doel zal maar zeggen een soort bezigheidstherapie (zijn 80 dozen :confused: kan je nagaan hoeveel spullen we hebben :oops: )

16. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi dames,
    Ik ben terug uit Oostende. Helaas heb ik daar ook wat achter moeten laten :cry:
    Zondag begon ik wat meer bloed te verliezen en vooral meer buikpijn te krijgen. Dit werd maandag alleen maar erger en erger. Ik heb nog geprobeerd gezellig te zijn voor mijn man, maar op een gegeven moment was de buikpijn zo erg dat ik alleen nog maar wilde liggen. Bovendien verloor ik slierten van bloed. Oftewel, ik had een miskraam. Ik heb het zelf niet zien komen, maar ineens werd de buikpijn een stuk minder. Heb nu nog alleen een wee gevoel in mijn buik, soms wat steken en vloei nog steeds met slierten.
    Ik kan niet geloven dat het over is. Een week geleden kwam ik er pas achter dat ik zwanger was en nu ben ik het alweer kwijt. Het was zo welkom!
    Omdat ik het niet heb gezien of kon begraven heb ik op het strand een tekening gemaakt van een kruis met "kleintje" erbij. Zo heb ik afscheid genomen. (mijn vriend was trouwens superlief en vind het ook heel erg)
    Ik wens jullie allemaal nog heel veel zwangerschap plezier toe en ik kom af en toe nog wel bijlezen.
    Nu ga ik MvM maar even afbellen.

Dikke kus, Wendy

17. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    sterkte wendy.....:(

18. will

will Niet meer actief

och Wendy, wat een naar bericht. een dikke troost knuffel vanuit Zweden en heel veel sterkte voor jou en je vriend

19. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Hoi Wendy,

Heel veel sterkte de aankomende periode. Super dat je mannetje zo lief voor je is.

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wendy meid heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Dikke knuffel.

Deel Deze Pagina