Wendy: heel veel sterkte meid! Bijzonder is dat he, dat je ook zo snel gewend bent aan het hele idee van zwanger zijn. Dan lijkt het net alsof je het al maanden weet. Ik hoop dat je je verdriet een plekje kunt geven.
Heb vandaag gelukkig een goede dag gehad, zonder bloedverlies. Hou er nog steeds wel rekening mee dat het mis kan gaan, maar ben nu wel wat meer gerustgesteld. Ben vandaag op de helft!
Wendy: heel veel sterkte voor jullie! jeeetje meiden, wat een kletskousen haha! heb wel een kwartier zitten bijlezen! wel gezellig! vandaag weer gewerkt en gelukkig niet weeig geweest, eigenlijk helemaal niet echt klachtjes gehad, merkte alleen wel op een gegeven moment dat ik te weinig had gegeten en te druk met van alles bezig was en toen werd ik even eng. (ik moet dan ook echt even tot mezelf komen, anders ga ik hyperventileren, erg vervelend!) terwijl ik gewoon gegeten heb wat ik anders ook zou eten, maarja me lijfie had er nu niet genoeg aan met dat kleintje in mijn buik. dus maar even een boterham met dik beleg naar binnen gewerkt ! zometeen lekker een lekkerbekje eten! jammie wel zin in! lafo: ga je binnen r'kerk verhuizen? ik kom oorspronkelijk ook uit r'kerk! alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd! meiden, laterrrrrrr mutsie!
ik ben onzeker man heb bijna geen symptomen ja stom ik weet het omdat het nog zo vroeg is elke keer een zwtest doen geeft elke keer toch een geruststelling maar goed dat loopt ook hoog op ga morgen ochtend me laaste doen en dat is dan nummer 8! maar goed ik heb alleen bij me borsten als ik bij me oksels erop duw zacht een beetje pijn maar voor de rest niks ja vanmiddag heel moe maar dat duurde niet lang nu ben ik weer wat opgepept verders heb ik een klein beetje wittevloei meer meiden dit?
fiona: kan je helemaal begrijpen meis! maar onthoud: geen één lichaam is hetzelfde en ieder lichaam reageert anders op een zwangerschap! je hoeft niet elke dag kotsmisselijk boven de pot te hangen of pijn in je borsten te hebben of moe te zijn om een ''goede'' zwangerschap te hebben......er zitten ook dagen bij dat je nergens last van hebt! en in het prille begin had ik ook niet echt kwaaltjes, ja, gevoelige borsten, maar de ene keer ook meer dan de andere keer......en nu hang ik ook nog steeds niet boven de pot! (moet er niet aan denken) meis, probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en je kindje! ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik denk dat iedere zwangere onzeker is, óók als ze boven de pot hangen........ mutsie!
Grrrr zit ik net een heel lang bericht te typen zegt dat ding geen actie ondernomen :x @ Fiona meid ik heb ook nog geen overduidelijke kwaaltjes en ik zou ook wel iedere dag willen testen maar als eenmaal je buik gaat groeien en je de eerste echo gehad hebt zullen we het wel moeten geloven Trouwens heb al een aantal mensen horen zeggen oh niet misselijk nog dan krijg je een jongen.............of dat waar is @ Mustie nee ga naar Rhoon verhuizen, wel in de buurt. Jij ook weggegaan uit Ridderkerk dus maar wel nog in de regio? @ Talitha super meid gelukkig maar! Zo heb net chocoladecake gebakken hoe bedoel je vreetbuien (net ook al patat op )
dankje meiden ben vandaag wel moe hoor ben met alles klaar net eten gekookt en met het laaste restje kracht alles afgeruimd en schoongeboent dat hebben we ook weer gehad ja ik heb vertrouwen erin en zeker in mijn superbeep ! ik kan mezelf nog echt niet voorstellen dat ik zon dikke buik ga krijgen me man zegt reken er maar op lijkt me zo gaaf
Vandaag VK gebeld en kan 15 oktober terecht voor eerste afspraak. Ben dan 8 weken en 6 dagen dus ben benieuwd of het hartje al te horen valt, moet toch wel tegen die tijd? Hier geen enkel teken van misselijkheid, vandaag voor het eerst heeeeel erg moe en heel de dag al zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik/lies, pfff. ik word er gek van. Wat zijn/waren bij jullie de kwaaltje bij 6 weken? Ook zo'n last van de onderbuik/lies?
jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg! Wendy heel veel sterkte ((knuff)) Will gil maar als je overlevingspakket nodig hebt Hier alles goed, alleen erg moe, kan nu mijn ogen al bijna niet meer open houden Bij de vk alleen intake vandaag...stelt niets voor Kalender is zondag middag nog voorbij geweest, zal hem zo even opnieuw plaatsen.
Hey ladies ben k ook weer lekker geklets weer allereerst wendy heel veel sterkte meid Askim vaak horen ze het hartje rond die tijd nog niet helaas Lafo niet teveel eten he
mamafay: had je nou vandaag een echo gehad? en alles was dus goed? geweldig meid! ja, mijn geheugen is echt al erg.. askim: bij die termijn moet je zeker al een hartje kunnen zien knipperen! lafo: woon sinds paar jaar in Den Helder......mannetje bij de marine hè....zelf ook 4 jaar bij gezeten en daar mannetje leren kennen....vandaar. zo, net avondeten gehad, lekkerbekje was lekker! maar toen kwamen de groenten......blèh......gaat er nog steeds niet echt in! zit nu lekker aan een beker warme melk, is ook weer iets van de laatste dagen.... momenteel regent en hagelt her hier als een gek! naja goed voor de plantjes! meiden k'ga weer! doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mutsie!