Ik dacht dat ze bij 9 weken (8 wk en 6 dagen) toch wel vaak het hartje kunnen horen. Nou ja, we zien het wel. Anders snel een vervolg afspraak maken.
oh mamafay, lees dus net dat je alleen intake hebt gehad.... mijn geheugen........pfffffff tjeesus! haha
Heel erg veel sterkte de komende tijd Wendy! Zo heb de dag weer overleefd. Denk dat ik zo rechtstreeks mn bed in duik want ben zoooooo moooeeee! Verder wel een goede dag gehad, dat scheelt enorm. Had een pot erwtensoep gekookt en dat ging er lekker in, was nog wel even bang dat ik van de geur ervan al over mn nek zou gaan, maar niet dus (gelukkig)! Liefs Friendly
Ik heb vandaag alleen intake gehad bij verloskundige. Morgen heb ik een echo (weer een vorige week ook al. en volgende week weer ) Langleve de MMM Via inwendige echo kunnen ze wel met 9 weken hartje horen. Via je buik pas rond de 12 weken..ligt een beetje aan je vetlaag die je meedraagt
Agenda Verloskundige of gyn: 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar + hope26 27 sept: Joyo 28 sept: Will 1 okt: Ice + Bahar 2 okt: Ischa31 3 okt: Boeffie 4 okt: anoul26 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus + sassefras1980 9 okt: Sassefras1980 + friendly 10 okt: Surf + Evelien 11 okt: Lafo 15 okt: sjaandiaan 17 okt: Talitha 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + Danjo Agenda Echo: 25 sept: Anastasia + Shalina 26 sept: Katsas + Mamafaye + Eyereen 27 sept: Draaimolen 28 sept: Will 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 9 okt: Jolein 10 okt: Danjo + Tienus 11 okt: Naatje30 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar 18 okt: frostieke 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28
wou het er idd bij zetten vanaf 11 a 12 weken uitwendig maar begin te twijfelen door mijn mk en eerste maand mmm heb ik ook wat meer echos Kwam er alleen achter dat ik dus pas met 8 weken mn eerste echo had terwijl ie dus ook een week eerder zou kunnen ben ik 6 weken en 6 dagen ,,maar ach ik laat het wel zo staan
hier is een leuke site alleen geeft de 1 al wat meer aan bij 4 weken als de andere http://www.babycenter.com/fetal-develop ... 4057c9a282
Fiona ik kijk bij google van week tot week daar krijg je duidelijk info ook en nederlandse sites en veel op www.zwanger.pagina.nl
danjo zag dat jij ook de 23ste een intake heb bij de VK spannend he duurt voor mijn gevoel nog een eeuw maar goed maandag is het al 1 okt hahaha maandag komt ook een vrouw van moeders voor moeders meer meiden hier die dat ook willen doen?
@ Danjo ook weer lekker thuis Ja ik heb lekker een stukje chocoladecake op hmmmmmmmmmm @ Mamafaye thanks voor de update en succes weer morgen. @ Mutsie oh dat is zeker heel anders dan Ridderkerk, kom je hier nog weleens of helemaal nooit meer, trouwens ik ben ook versllingerd aan warme melk met honing, eigenlijk alles met honing jammie jammie
mvm ga ik over denken als ik 10 okt mn eerste echo heb gehad ivm mk die ik heb gehad ach het is zo de 23e ,,kijk meer uit naar 10 okt mn eerste echo
Oh interessante sites meiden, als ik op m'n banner klik kom ik op een site terecht en dan moet je calender kiezen en daar staan ook nuttige weetjes week voor week.
Zo, lekker hard gewerkt vandaag. Was wel super moe en lichtelijk chagerijnig naar mijn leerlingen toe. Maar ze waren wel stil. Ze voelen zeker aan dat ze met een zwangere niet moeten spotten, haha!
meteen mn ticker veranderd vindt die van lafemme ook allemaal mooi Jah Fiona idd wordt iets meer in de gaten gehouden
Hier is vandaag MvM de eerste lading wezen ophalen! Ik heb ook door de mmm meer echo's en wel bij 7,8 en 9 weken vind het zelf gewoon bijna asociaal, maar ook wel erg leuk!