mammafaye toch ook wel lekker als mn echo goed is met 8 weken zal ik er ook nog wel 1 of 2 krijgen zo mn ticker weer veranderd
lafo: ja , kom nog wel in ridderchurch, mijn ouders wonen er nog, mijn zus in ambacht...... mamafay: hij is weer fijn de update! merci! .....volgens mij wilde ik nu nog op iemand reageren......,maar ik weet het n iet meer.....owwww ik wordt echt al knetter er van ik denk dat ik mijn nickname maar in ''zeef'' verander haha meiden ik ga lekker naar boven mijn bedje in, wekkertje gaat weer schandalig vroeg morgenochtend! mutsie!
Hoiii @wendy, heel veel sterkte meid! @mamafaye, ik mag vrijdag 28 sept voor echo ipv 8 oktober! @Lafo, er werden twee buisjes afgenomen en een druppeltje voor de hb.. kom op meid als ik het kan (en echt zo erg als ik kun je gewoon niet zijn trust me) dan kun jij het ook, het is voor je beep! Ik kreeg nog geen hartje te horen omdat ie tot 12 weken uitwendig nog niet te horen is volgens vk...! @Wil ik mag vrijdag om 21.45 en ik moet helemaal ver weg rijden want ze doen hier niet savonds, maar om weer dag vrij te nemen voor mannetje dat ging niet dus.... dan gaan we ervoor hahaha Fijne avond allemaal!xx
Agenda Verloskundige of gyn: 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar + hope26 27 sept: Joyo 28 sept: Will 1 okt: Ice + Bahar 2 okt: Ischa31 3 okt: Boeffie 4 okt: anoul26 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus + sassefras1980 9 okt: Sassefras1980 + friendly 10 okt: Surf + Evelien 11 okt: Lafo 15 okt: sjaandiaan 17 okt: Talitha 22 okt: Pebbles 23 okt: Fiona23 + Danjo Agenda Echo: 25 sept: Anastasia + Shalina 26 sept: Katsas + Mamafaye + Eyereen 27 sept: Draaimolen 28 sept: Gina82 28 sept: Will 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Sam8 (tweede) 9 okt: Jolein 10 okt: Danjo + Tienus 11 okt: Naatje30 12 okt: mariebel 15 okt: sjaandiaan 16 okt: surf 17 okt: Saar 18 okt: frostieke 2 nov: Lafo 5 nov: Anna28
Ik moet nog eten koken dames zucht......m'n mannetje heeft een zakendinner dit zit nu lekker bij de Japanner, en ik dadelijk aan een bord met spinazie omdat het zo gezond is .......het leven is oneerlijk :x
haha je kan alleen spinazie nemen toch blegh zo laat nog warm eten haha en je hebt al genoeg op toch LOL
Ik wilde net aan je vragen omdat ik weet dat jij 's avonds ook altijd trek hebt, ik heb trek de hele dag door en we moeten nog zo lang en ben al tonnetje rond
haha ik heb me elke avond nog in kunnen houden en gezonde dingen pakken ,fruit enz Maar vanav de mist in gegaan haha
Nou ik kreeg visite vandaag 2x dus ik bedacht me opeens dat ik niks in huis had bij de thee dus bij het inpakken van m'n verhuisdozen kwam ik nog een mix tegen voor chocoladecake, hup die oven aan en die hebben we ook heerlijk allemaal voor de helft opgegeten
1 ding weet ik wel ik ga er vanav vroeg in ben best moe Morgen alweer woensdag de week gaat toch best snel Zaterdag een feesje waar de hele fam van vriend zal zijn dus dan zal iedereen het weten Of heeft iemand nog een soeptrui in de aanbieding haha