@ Zo maantjecolet dat is al snel spannend hoor @ Danjo idd ik ga nu ff eten, soepjurken zoek ik zelf ook en slaap lekker allemaal. spreek je morgen wel Danjo
haha Nou ja ze gaan het allemaal zien is geen weg omheen Lol danjo-man zegt net dat ie via werk een mail kreeg dat ze dingen door moesten door geven voor een nieuws brief ,,dus hij zegt oh ik heb wel wat Marjolein en ik worden pappa en mamma haha geweldig he
Ja dames, ik heb ook meer trek savonds, heb al 2 avonden een bakje chips op, terwijl ik dat normaal eigenlijk nooit doe savonds/doordeweeks. Verder krijg ik met vlagen last van m'n borsten, nou ja last, een beetje gespannen zeg maar. En ik slaap veel beter dan eerst, meer moe. Ik begin dus nu toch wel "iets" te merken. Weten jullie vanaf wanneer het normaal is om echt door de zwangerschap wat aan te komen?
Het smaakte niet zo Danjo m'n kookkunsten zijn nog steeds niet goed Zelfs een simpele vistick krijg ik niet gaar dus nou een koude visstick gegeten Koken en forummen of weet ik veel hoe dat heet gaat niet samen Ik zou het trouwens wel grappig vinden om ons allemaal over een maand of 5 te zien, zag ergens anders dat ze ook zo'n meeting gedaan hebben, dat lijkt me echt grappig om iedereen te zien en wat een gekakel zou dat worden zeg
@ Tienus ik heb ergens een keer gelezen in de eerste 3 maanden maar een kilo.......ik weet niet of ik dat ga redden, nu al een halve kilo aangekomen
Hai Lafo, nou een koude visstick lijkt me toch echt niet lekker idd Ja het lijkt me ook gek, nu zijn we allemaal nog zo pril, en straks hebben we allemaal bolle buiken.... x
zOu mischien best leuk zijn een meeting haha ik denk dat ik morgen ook eens ga wegen voor de grap.... 1,5 kilo en nog niet eens 3 mnd hahaha
Heej meiden! Niet meer bij te benen vandaag! Vandaag ff lekker nagenoten van de echo foto's van gisteren. Merk wel dat k wat meer gerustgesteld ben! DAs wel lekker! Liefs Anna
@Lafo, we zitten steeds gelijk te mailen... haha... Ik ben ook al een halve kilo aangekomen, en ik weeg niet veel, dus vandaar ook dat ik 't vroeg... Maar oke, als je niet uitbundig eet, zal 't verder wel goedkomen, je doet er niet veel aan. En de een wordt nou eenmaal zwaarder dan de andere.. Hopen dat wij de "een" zijn hihi
Ja zou ik echt tof vinden een meeting count me in Ik probeer me iedere keer van het forum af te wenden maar het lukt niet is zo verslavend......zeker nu mannetje niet thuis is hoef ik niet gezellig te doen
Haha mannetje zei eerder meid zit toch niet zoveel op die paginas en nu vindt ie het alleen maar leuk
Ja Tienus ik weeg 79 kilo maar ben ook 1.80 maar ben dus zeker niet aan de lichte kant........ik ken iemand die is 22 kilo aangekomen.....maar weet je ik ga me er niet teveel druk om maken. Eerst zat ik te zeuren dat ik niks zag aan me buik en nu heb ik een buik en is het ook weer wat @ Anna meid las over je berichtje heen, maar ben blij voor jou! En nu wil ik eigenlijk niet meer typen
heb al bijnaam shummo van die worstelaars nou jah zeg hahaha Nou meis het heeft 2 kanten ik kan er niet meer onderuit he
Gelukkig maar ! Zo had ff zin in grote vet gedrukte letters Ik ga nu ook echt nokken ga ff de viva lezen ofzo weet ik veel heb ik eigenlijk nog wel een leven naast dit forum, tv kijk ik al niet meer!
Nou ja zeg Danjo, wat een gekke bijnaam.. Is natuurlijk ook zo dat je het dan niet meer stil kan houden, ik wil 't nog even stil houden zeker tot m'n eerste echo.. maar dat gaat alleen als je geen buikje ziet natuurlijk.. @Lafo. Ja het is niet te zeggen hoeveel je aankomt, we zien 't wel. Als ik zelf maar weet dat ik niet te uitbundig eet, dan komt 't goed.. En lekker stoppen met typen dan! ik ga zo lekker medical investigation kijken, erg leuk