Jaaaaaaaaaaa met slagroom! Oke Hannah doe ik, maar ik weet niet of hij dan nog zo lekker is op de baby-meeting.......... Ik ga naar bed. met drie pruimen. Mmm ik zou willen dat ik er nu slagroom bij had. Trusten! X Neia
Ik geloof dat ik hier mn bedje maar eens ga opzoeken Ben ik morgen vast beter te pas Meiden welterusten!
Zo das niet eerlijk, stiekum gaan schrijven als ik weg ben he Hier ook maagzuur. @Neia het patatje viel toch niet zo lekker Heb er weer spijt van! Wij gaan zondag (lees papa) weer aan de klus in de babykamer!
@lafo: ja, gemeen is dat hè! Gaan ze gewoon wachten tot wij weg zijn... Hier ook al geen grote tuin (noem het maar gerust een postzegel ) Hoewel ik er geen moeite mee zou hebben om m'n tuin beschikbaar te stellen, zie ik het niet echt passen, al die mama's en baby's (en de papa's erbij is dan misschien ook wel leuk, als ze durven ). @morgen: De foto gemaakt op de 9 maanden beurs! Kunnen jullie me herkennen Bedenk me net dat ik vanmiddag datzelfde vestje heb ingepakt, haha. Alleen de buikband ben ik vergeten mee te nemen.. Meiden, tot morgen! Ik kom rond kwart voor 2 aan op het station, als de trein geen vertraging heeft natuurlijk... Mocht er morgen (of vanavond, maar dat denk ik niet) nog iemand online zijn die ook gaat, kan die dan (vóór ca. half 12) een pm achterlaten met een telefoonnummer? Dan kan ik tenminste even sms'en als de trein vertraging heeft.
Ow Katsas meis, dat is niet leuk Sterkte! Enne Anna, zo bedoelde ik dat niet hoor doosje T was ook niet alleen aan jouw hoor om alles te regelen, maar aan ons allemaal Nou pffff ik ga naar bed, heb nu wel weer pyn in mn rug
Goeiemorgen meiden, Allemaal heel veel plezier vandaag op het uitje! Katsas, echte slaande ruzie? Is alles oke met je? Laat je snel iets van je horen? Ice, hoe is het met de rugpijn? Jvtje, wat een super leuke foto zeg! Jij bent toch die rechtse? Lafo, ah bah alweer maagzuur. Zit niet mee bij jou. Ik heb vannacht gelukkig iets beter geslapen. Maar ik ben nog erg moe en over 10 minuten staan de klussers op de stoep. Dus ik ga mezelf maar eens klaarmaken. X Neia
Zo he, staat dat stomme rioolbedrijf op de stoep, vorige week heb ik voor niets zitten wachten de hele ochtend en nu staan ze opeens om half 9 voor de deur. Lekker dan!
Goeismorgens. Heb jvtje pb gestuurd met mn nummer dus das al geregeld. Heej katsas wat een narigheid! Daar zit je niet op te wachten. Kan me voorstellen dat je van slag bent! @Neia: thanx meid voor het veel plezier wensen! Jij ook met de klusserij! @Ice: Weet wel dat je het zo niet bedoelde mutsje Hier ff douchen.....ik stink
goodmorning ladys hoe is het hier met iedereen pfff heb vanaf gisteravond 7 uur geslapen tot net ben ff aant bijkomen met een ontbijtje en ene kop thee en dan ga ik aan de slag het is hier een slagveld! in huis
@Neia; met de rug kan beter Slecht geslapen ook vannacht, geen maagzuur, maar wel steeds een volle blaas En werd een beetje gek van t geklepper van de airco (door de wind) Heel onrustig gedroomd ook weer, over van alles, en werd vanmorgen wakker met ongelooflyke koppyn Tel daar t fantastische weer by op, en je kunt je mn humeur zo ongeveer voorstellen Dan is t goed hihi Ha dacht ook al, wat ruik ik toch
onsukkie leuk he zon bedrijf zijn ze allemaal zo?! meiden heel veel plezier met jullie uitje maak er wat leuks van en we willen fotos zien! geef mezelf nu toch echt een schop onder me kont om wat in huis te gaan doen
Hier alles goed, heb gistern het HELE huis gezogen en je ziet er dus niets meer van. Die domme hond heeft 100 kg haar verloren in 1 dag.