Ja blijkbaar... maar ze zijn nu wel zo aardig geweest er een veer door te trekken, dus mag hopen dat het nou opgelost is dan...
Ik heb me helaas ook af moeten melden voor de meeting Heb toch meer last van mn rug dan ik dacht (en gehoopt had.....) en kan ook heel moeilyk lopen. Moet dus vandaag maar zoveel mogelyk rust houden, en dan hoop ik dat t snel over is Pfffff zit hier nu echt te balen, had jullie graag willen lern kennen ladies Als alle babies er zyn, dan moeten we echt zeker weten een baby meeting houden!
Wat een weer buiten zeg, verschrikkelijk. Het is niet koud ofzo, maar van die wind word je wel geschuffeld!
JVTJE!!! Hopelijk heb je mn sms gehad maar voor de zekerheid ook nog even hier..... Omdat we nog maar met 3 over zijn, jij een eind moet reizen en Anna ook leek het mij en Anna niet echt lonend om de meeting door te laten gaan.
Goedemorgen meiden! Jammer dat de meeting niet door kon gaan, er waren ook wel heel veel afmeldingen. Misschien kunnen we een leuke dag afspreken in de zomer als de babietjes er zijn. En dan in deze regio op een terras vlak bij de zee ofzo ipv het oosten Ik heb helaas ook geen grote tuin, anders had ik dat wel heel leuk gevonden een baby bbq! Hier verder wat verkouden ( nog steeds) en daardoor hoofdpijn. De afgelopen 2 dagen wel wat beter geslapen, al is de moeheid zeker niet weg! we zijn verder een beetje aan het rondkijken naar huizen, want nu wonen we in een 3 kamer appartement en dat is straks met een baby toch wel krap. Alleen de huizen die wij geweldig vinden zijn toch wel iets boven ons budget helaas.... Iemand ervaring met bieden op een koophuis? Hoever kun je onder de vraagprijs bieden zonder dat ze je bod niet serieus nemen?
Katsas hoe is het met je? slaande ruzie klinkt allemaal niet goed! verder ook 31 weken vandaag ! ICe rustig aan met je rug! hoop dat het snel beter gaat. Ons ukkie hier spookt het ook, gisteravond was het echt heel erg en nu waait het ook nog behoorlijk! Wat de verwachtte uitgerekende datum betreft, ik denk dat de kleine meer op zn vader lijkt ( te laat geboren) dan op zijn moeder ( op de uitgerekende dag geboren) dus ik denk toch dat de kleine te laat komt.. 3 mei uitgerekend--> 10 mei ofzo zal de kleine wel eens komen..
hallo mei mama,s ik wou me even voorstellen, ik heb net van deze topic vernomen en aangezien in ook in mei waarschijnlijk moet bevallen kom ik hier vaak even een kijkje nemen leuk vind ik dat we allemaal ong even ver zijn. hoe voelen jullie je nu lichamelijk?ik voel me eigenlijk wel weer als de oude zeg maar maar we iets sneller moe maar oo wat ben ik nieuwsgierig naar de kleine het kan voor mij nu niet snel genoeg gaan maar denk dat jullie het ook wel zullen hebben. hebben jullie al iets staan voor de kleine(om alvast te wennen( weer)bijv lelykantje, of al de kinderkamer af? liefss
Welkom Djannah! Hier staat de kinderkamer al, beebje kan komen. Ben alleen nog bezig met de wieg te schulderen en te schuren...
Goedemiddag allemaal! Patricia K : 23 April Dolphin : 27/28 April Onsukkie: 29 Mei Nazli21 : 31 Mei Jvtje: 24 April Neia: 17 mei Anna: 27 april Anastacia:10 mei Deentje: 20 mei 20 mei zou ik wel een leuke dag vinden! arjen was te laat en is op 20 maart geboren.. en deze uk zal vas ook wel te laat komen! t is tenslotte een jonge dus gok ik op de 20e. met ij gaat t gelukkig alweer aardig goed! heb gister zelfs mijn huishouden gedaan! en gisteravond lekker een film gekeken in mijn eentje naar mijn eigen keuze haha dat komt niet vaak voor Jammer meiden dat de meeting niet doorgaat! ik hoop dat ik wel bij de baby meeting kan zijn dat lijkt me echt hardstikke leuk! vooral om dan een foto te laten maken ofzo.. met alle mei mama's en baby's.. is denk ik wel heel leuk om te bewaren! Buddy gefeliciteerd met je 31 weken! wat vliegt de tijd! Djannah welkom! gezellig dat je ook mee komt kletsen! opzich mag ik ook niet klagen! alles gaat prima.. soms last van bandenpijn.. maar verder gaat t goed! ik moet dan nog wel verhuizen.. maar mocht de baby onverwachts eerder komen.. ik heb alles al in huis.. dus zo heel erg is het dan niet.. maar heb toch liever dat ie netjes de 40 weken blijft zitten zodat mijn huisje ook prima op orde is..
Zou wel graag wat te vroeg bevallen, maar gezien de "voorouders" zal het wel overtijd lopen ben ik bang. Haha.
goede middag allemaal. ik moet eigenlijk werken maar mijn baas belde op om te zeggen dat ik later kan komen. ik hoop eigenlijk dat ie belt om te zeggen dak thuis kan blijven . hoe gaat het met iedereen? @katsass... hmmm slaande herrie? hoe gaat het met je? @djannah welkom ik ben 31 weken zwanger kamertje is bijna af staat wel al. @overtijd gaan lopen. hebben julllie allemaal een voorgevoel? ik totaal niet....
jammer meiden dat de meeting niet gelukt is was ook zo klein groepje hier bijna alles gedaan behalfe de woonkamer stofzuigen en me keuken blad schoonmaken heb totaal geen zin meer! heb net de laatste hydrofiele luiers gestreken dus alles ligt nu mooi schoon in de comodde nu alleen nog de kleertjes en heb wel me wieg en ledikantje opgemaakt dus die zal ik ook wel nog een keer wassen 2 weken voordat ik uitgerekend ben ofzo vanavond naar een verjaardag wel zin in moet alleen nog eten koken vandaag lekkere biefstuk met aardappelen en salade of mischien wordt het toch zelf gemaakte frites zo de strom is hier gaan liggen o meiden ik kan gewoon niet meer wachten tot die kleine er is ! het is echt in verwachting zijn! moet nog wel ff geduld hebben kan ze lekker dik en groot worden in me buik
ik denk ook onsukkie dat het voor mij juni zal worden heb geen idee waarom dadelijk beval ik alsnog 2 weken eerder
dankjewel voor de lieve reacties dames. ikzelf heb wel alles (van me vorige zoon )in huis maar er staat nog nix ik hoop dat ik daar volgende week als de school weer begint daar verandering in kan brengen ik heb nu echt wat tastbaars nodig zelf denk ik dat me kindje eerder komt maar dat is alleen omdat me zoontje ook een week en een dag eerder is gekomen maar moet me er niet te veel op verheugen want ja zometeen komt hij gewoon 2 weken later . liefss
ik vertelde giser dat een vriendin van mij zwanger was.. heeft ze net gisteravond een miskraam gehad! dat is ook pech hebben zeg! heel lullig!
Goedemiddag! @ Meeting jeetje dames wat jammer dat het niet is doorgegaan, dan moeten we er idd maar een grote happening van maken als alle babies er zijn Dan is het ook mooi weer, vanacht wat een drama, heb geen oog dicht kunnen doen, wat een storm, zelfs onweer gehoord! @ Jvtje hoop dat de afmelding nog op tijd kwam voor je @ Katsas slaande ruzie ik hoop dat je je vandaag nog even meld, anders komen we je redden @ Djannah welkom! @ Deentje dat is minder, laatst hoorde ik ook weer iemand die ik ken had ook al een miskraam @ Fiona bezig bijtje Ik zou ook wel ietsjes eerder willen bevallen in ieder geval niet later Ik moet zo naar een kinderverjaardag maar heb er weinig zin in, vanavond Mac'en en dan een filmpje pakken met een goede vriendin van me. Morgen weer aan de klus!
Fiona, lust jij doorgebakken biefstuk? (ik niet, dus ik eet echt tot dat de kleine er is geen biefstuk). Jammer dat de meeting niet door is gegaan, helaas heb ik hier ervaring mee met de februari07 mama's. Het is gewoon heel erg moeilijk om te plannen. Djannah, welkom hier.. wordt wel verwarrend met Anna, hanna en djannah whahahahaa Katsas, mag hopen dat JIJ slaat he! Deentje, wat vervelend van je vriendin! Anna, hier heb ik nog wel slagroom, als jij de appeltaart mee neemt! Wij zouden gebeld worden als de meubels binnen waren voor de babykamer, en deze zouden hoogstwaarschijnlijk afgelopen week bij het bedrijf binnen zijn gekomen. Heb al twee keer gebeld en ze beloven terug te bellen.... niet dus! Onsukkie, ik dacht dat ze maandag pas weer kwamen voor de riolering. (Wel fijn als het opgelost is hoor, maar wel raar)