Zo, wat hebben jullie weer veel geschreven zeg! Gezellig hoor! Vandaag ben ik een dagje vrij. Wordt een binnen-dag zo te zien. Regent het bij jullie ook zo? Moet eigenlijk nog om booschappen, maar heb er helemaal geen zin in. Voel me ook een beetje grieperig vandaag. Verder weinig klachten, geen misselijkheid / vermoeidheid ofzo. Over de weegschaal: ik zag vanochtend dat ik al een kilo ben aangekomen. Toch heb ik de afgelopen tijd niet meer gegeten volgens mij. Nou ja, is niet erg. Ik weeg niet veel dus er mag best wat bij. Fijne dag allemaal!
Als ik Daisy was had ik mn snipperdagen dan denk ik opgespaard voor een ander moment... haha, maar wat een idee zeg. Helpt het ook tegen het spijbelen? Hoop voor je dat je relatie met de wc-pot van korte duur mag zijn Will, kan me wel betere vrienden voorstellen... Hope: wat balen dat je een week moet wachten, je kijkt zo uit naar die dag en dan moet je weeeer wachten. Maar goed, het is niet anders. Ik heb echt geen zin van heb ik jou daar. bah. Niet van de misselijkheid, maar zal wel gewoon een baaldag worden. Dat ben ik niet gewend, dus misschien dat ik er dan aan kan gaan wennen... Liefs Friendly
Goedemorgen Dames Zo heb even een gebroken nacht gehad zeg, mannetje had een zakendiner en daarna ook nog eens kroeghangen tot 5 uur 's ochtends en ik slaap altijd al onrustig als hij er niet is en hij kwam binnen om 5 uur en echt zo'n alcohol lucht hing er om hem heen ale: nou dat was niet echt lekker op z'n zachts gezegd........yuk Nu ff een ontbijtje aan het eten. @ Hupse ben in Januari gestopt met roken en toen vlogen de kilo's er ook aan meid, heb ergens ooit gelezen dat je min. 4,5 kilo aankomt na het stoppen. Je kan er soms echt niks aan doen, het is je stofwisseling Maar wel goed van je dat je gestopt bent, nou ook houden zo, weet uit ervaring van andere mensen dat zodra ze bevallen zijn dat ze gelijk een peuk willen.
Hoi Hupse, ben 3,5 kilo aangekomen en pas 2 weken geleden gestopt met roken. Ja mijn beebje is natuurlijk nog belangrijker dan de kilo's maar leuk vind ik het niet. liefs bahar
nou hier regent het behoorlijk, bah... ik ben ook erg benieuwd of ik al ben aangekomen, maar de batterijen van onze weegschaal zijn leeg, moet ff nieuwe kopen... mn buik is nog niet echt dik, maar wel regelmatig behoorlijk opgezet, dan passen de knoopjes van mn broek echt niet dicht. en ik kan eigenlijk ook nog maar 2 broeken aan, de andere broeken zitten voor geen meter, veel te veel druk op mn buik, stom eigenlijk want je ziet nog bijna niets. hopelijk krijg ik snel een buikje, dan weet ik teniminste dat er iets groeit daarbinnen, want nu is het soms zo onwerkelijk... ik ben nog steeds moe, ben constant moe, maar niet echt misselijk. gisteren ook niet misselijk geweest, heerlijk! mn (.)(.) voelen nu wel zwaarder en mn vriendje zegt dat ze al aan het groeien zijn (ik zie nog niet echt verschil, maar ze voelen wel meer aanwezig) nou voor de mensen die een echo hebben vandaag: heel veel plezier ( ik moet zelf helaas nog 3 weken wachten)
@ Hier regent het Danjo @ Hope ook vervelend, zit je je zo op te verheugen. @ Friendly heb al 3 dagen achter elkaar baaldagen dus denk dat het de hormonen zijn. @ Will hier hebben ze op bepaalde scholen in mijn regio ook snipperdagen, (Montessori onderwijs)
Bahar: bij de een vliegen de kilo's er gelijk aan na het stoppen en die blijven dan constant, bij anderen gebeurt er helemaal niks en je hebt ook nog een groep die blijven groeien. Je weet niet hoeveel je gegroeid zou zijn als je niet zwnager was, dus je kunt het aan twee dingen toeschrijven. Leuk is anders, maar leg je er maar gewoon bij neer dat je nog wel meer zult groeien de komende maanden... haha Liefs Friendly
ja erg he Bahar. en ben heel trots dat ik niet meer rook maar ben altijd wat voller geweest. maar ben 2 jaar geleden begonnen met weight watchers en veel kilo's verloren. dus vind het gewoon moeilijk om te accepteren dat ik weer zwaarder word. ik eet ook wel wat meer maar niet te gek ofzo. Ik moet er gewoon nog even aan wennen zeg maar. maar we houden vol! En lafo, ik wil het absoluut volhouden, ook na de bevalling! Goed ook van jou hoor. t is echt een PIEP verslaving!
@ Ja Danjo heb hier toch ook nog een soort van plicht Ben opgestaan trouwens met een gezicht vol pukkels, lekker zeg @ Hupse dank je ben er ook erg trots op en blij dat ik er vanaf ben, voel me stukken beter, alleen m'n mannetje rookt nog......welliswaar buiten maar vindt het jammer dat hij niet kan stoppen.......
Lang leve de pukkels heb ik ook mega last van bah bah bah bah En meiden klasse stoppen met roken ik neem nu nog eenb paar hijsjes op een dag al met al kom ik niet op 1 sig ,,maar helemaal stoppen is zo moeilijk maar ga ervoor
ben echt blij dat ik nooit begonnen ben met roken, het lijkt me zoooo moeilijk om dan te stoppen, maar ik denk wel dat het helpt als je denkt dat je het voor je kindje doet... heel veel succes allemaal met stoppen... ik heb trouwens ook veel pukkels, lijk wel weer 15...
Oh erg he die pukkels damz Ik ga van het weekend eens lekker wat maskertjes enz halen heb ik verdiend
@ Echt klote he Danjo weet wat je doormaakt meid, sterk zijn! Had gister twee vriendinnen op visite en ze schrokken van me dat ik er zo bleek uitzie, hebben jullie dan ook, echt gewoon slecht eruit zien bedoelen ze waarschijnlijk, ik dacht altijd dat zwangere vrouwen gingen stralen.....zeker alleen op tv Oh ja en 1 vriendin zegt valt toch wel mee je buik, alsof ik normaal zon'n buik heb :x gelukkig zei de ander meid volgens mij krijg je een tweeling, kijk dat is op dit moment een beter antwoord Lijkt me trouwens echt gaaf een tweeling maar eentje is ook genoeg hoor begrijp me niet verkeerd
ik wist niet dat het montessori onderwijs ook snipperdagen hadden. waar heb ik toch gezeten. of het helpt tegen het spijbelen weet ik niet. ze worden hier in de ochtend voor de deur in de taxi gezet en voor de deur van de school er weer uitgezet. de chauffeur moet wachten tot de kinderen binnen zijn (want je weet maar nooit wie je tegenkomt, je komt hier geen kip tegen hooguit een verdwaalde eland ). je moet dus wel heel wat in je mars hebben om onder school uit te komen
@ Will daar kwam ik ook achter toen m'n nichtjes een keer vrij hadden "genomen" dus vandaar anders zou ik het ook niet weten, maar ik geloof niet zoveel dagen hoor.
Hier niet echt last van pukkels, maar wel een maanlandschap. Vooral het voorhoofd... Ben om de dag bezig met scrubben en maskers, maar het helpt niets! Lafo: ik ben ook zo bleek. Zelfs mensen die ik nauwelijks spreek vinden dat ik er 'slecht' uitzie. Gelukkig wijten ze het aan stress voor de bruiloft, dus heb wel een goede 'smoes'. Toch zijn er een aantal die weten dat ik niet zo stressig ben en het dan ook maar nauwelijks geloven dat dat het is. Maar goed, over een paar weekjes horen ze de echte reden wel... Kus Friendly
pukkels, hou op hoor. Amy lijkt niet op mij maar ik op Amy. M`n hele kin zit vol. in een keer zaten ze er gisteren middag. en dat slecht er uit zien zeggen ze tegen mij ook. ik ben zo bleek. maar ja die pukkels zijn zo rood, het is gewoon het contrast, denk ik