M'n man zegt laten ze maar lekker voor je betalen (zwangerschapsverlof) en als je het niet meer trekt dan meld je je gewoon iedere keer ziek. Dan ga ik wel naar de arbo en leg ik heel de situatie uit, ik denk wel dat ik dan beter in m'n recht sta dan hun. Nee hij heeft ook nog andere restaurants ik geloof niet diegene van tv, maar krijg er al trek van als we het erover hebben jammie
HEY mei-mama's. Ik las net even jullie geklets over stralende zwangere vrouwen. Ik heb dus twee mensen gehad die aan mijn stralen zagen dat ik zwanger was. Ook al had ik zelf niet echt dat idee, HIHI.. Wel grappig! Helaas is dat stralen hier nu wel over! Nou ja. voel me vandaag al wat beter dan gister. Maar blijft nog wel moeilijk.. Nooit gedacht dat ik moeite zou hebben met boodschappen doen. Ik heb nu ook steeds in m'n hoofd dat ik volgende maand of de maand daarna wel weer zwanger ben..Daar moet ik me natuurlijk niet op focussen..maar ja, als je graag iets wilt.. Maar dan wordt de klap volgende maand weer zo groot. Moeilijk allemaal.. Gister met iemand gesproken die precies hetzelfde heeft meegemaakt. Dat werkt wel iig! Nou suc6 met de echo's (morgen zijn er weer een aantal toch?) en laat snel weer wat van me horen.. Liefs Sam
Zo de boodschappen zijn binnen. Had weer eens geen briefje geschreven dus het enige wat ik me kon herinneren was koffiemelk. Heb dus ook niks anders megenomen... Kom ik thuis, bedenk ik me dat ik natuurlijk aan koffiemelk niks heb zonder... jawel KOFFIE! Heb met pijn en moiete een broodje naar binnen gewerkt en ge nu eerst maar ff slapen voordat ik zometeen de koffie ga halen... tjongejonge, vind dit wel heel erg dom... Liefs Friendly
Hoi Sam, leuk dat je nog af en toe komt gluren bij ons Gezellig, en positief blijven meid, jouw tijd komt nog wel
Hahaha, hoe herkenbaar! Toen ik zwanger was van mijn zoon, had ik een keer boodschappen gehaald. (wel vaker hoor, maar goed... ) Stond ik in de keuken met een tas vol boodschappen helemaal verdwaasd om me heen te kijken... 'Huh, heb ik net boodschappen gedaan?' Ook zo vaag... Nog last van andere kwaaltjes?
Oh meiden heb nog een klacht; m'n haar zit niet meer zoals ik het wil. Zou het graag radicaal willen afknippen, misschien doe ik dat ook wel
je mannetje heeft gelijk, laat hun maar lekker je verlof betalen. wat zal jij vaak ziek zijn aankomende maanden nou ik moet even niet aan een restaurant denken. heel raar ik heb alleen maar trek in hele zoete dingen. gisteren kwam hier een paar keer honing voorbij. o, lekker honing, zegt mijn mannetje, dat lust je helemaal niet. Nu wel, ga even halen joh. 45 km heen 45 km terug
Dat was ik ook met die honing, raar eigenlijk he, die fles kan ik echt zo aan m'n mond zetten Maar vandaag heb ik hartige trek, ik denk dat ik zomaar eens tosti's ga maken hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ik denk hier pannekoeken met stroop. nee andersom stroop met pannekoeken hoe gaat het met je verhuisdozen? vreselijk, verhuizen is leuk maar dat inpakken. toen wij hier heen gingenn anderhalf jaar geleden, moest alles maar dan ook echt alles worden ingepakt. wat niet in een doos kon moest met karton en bubbeltjes plastic. rollen met plakband zijn erdoor heen gegaan. maar het uitpakken vond ik wel weer geweldig.
Ik ga zo ook echt weer aan de slag Will idd dit is de derde keer al en de laatste keer! Gelukkig hebben we een verhuisservice in de arm genomen (schoonvader aangeboden omdat ik zwanger ben ) dus sjouwen hoeven we niet, maar dat inpakken ik wordt er gek van wat een troep heeft een mens. Had me voorgenomen heleboel dingen weg te gooien maar dat kan ik niet arrgghhh Will spreek je later meid, ik ga nu ff eten en daarna moet ik echt aan de slag anders zit ik weer de hele tijd op het forum......echt verslavend Tot strakkies
Ha meiden! Ik ben een jaar geleden ook verhuisd. Wat een nachtmerrie is dat toch zeg! We hadden wel geluk dat het nieuwe huis maar 300m verderop stond en dat we veel tijd hadden. Dus op het gemakje alles verhuisd! Verder ben ik 5 jaar geleden gestopt met roken! En meiden het wordt echt veel gemakkelijker hoor met de tijd. In het begin vond ik het ook kei moeilijk en snakte ik soms naar een sigaret. Nu doet het me niets meer en kan ik er steeds slechter tegen, de reuk van sigaretten. Als je niet meer rookt, dan merk je dat het best wel stinkt... Over pukkels kan ik niet mee praten. Heb nu nog het geluk dat ik er geen last van heb. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk (laten we het hopen van niet)... Andere klachten heb ik niet echt... nou ja er is wel 1 ding wat opvalt! haha ik moet er zelf steeds om lachen. Ik kan niets meer vinden wat ik zoek! Gisteren bijvoorbeeld aan het zoeken naar de augurkjes in de koelkast. Al 10 keer gekeken en langzaamaan toch wel boos op mezelf aan ut worden. Ik wist zeker dat ik ze had. Kijk ik nog een keer staan ze gewoon vooraan op het schapje waar je tegenaan kijkt als je de deur opendoet! Gewoon overheen gekeken dus. Dat gebeurt me nu steeds vaker.... vorm van zwangerschapsdementie? :-D
haha! ja erg he! ik kan er nu zelf heerlijk om lachen maar op de momenten dat het me overkomt baal ik van mezelf!
Ja, op het moment zelf is het balen, maar het is toch wel komisch hoor! En je weet in ieder geval zeker dat het door de zwangerschap komt en dat is toch wel, op een bepaalde manier, wel positief! En het is altijd goed dat je om jezelf kan blijven lachen..!
Weet iemand dit? Ik ben bezig het kamertje wat babykamer moet worden leeg te trekken. Maar daar dingen in die niet zo heel licht zijn. Mag ik die nog wel tillen? Ik red het makkelijk hoor, daar niet van, maar vroeg me af of het geen kwaad kon.
Ik heb lekker veel dieren thuis, en daar kan ik gelukkig meer keren per dag om lachen. Zoals net was de vogel ontsnapt en die zat achter een van de hondjes aan. Die scheet bagger! (je moet je voorstellen, hondje weegt 12 kg en is 40 cm hoog, vogel is zo groot als een parkietje) Haha. Maar verder kan ik iedereen wel om zeep helpen zo nu en dan! En kan het ook haast niet meer voor me houden.
Ik denk dat als je op de juiste manier bukt en tilt, dat het dan prima kan... Ik weet natuurlijk hoe zwaar zwaar is, maar mijn zoontje is 18 kilo en die til ik ook gewoon. Ter vergelijking... Maar lekker naar je eigen gevoel luisteren als je het toch niet aandurft.
Nou ik heb nergens last van wat dat betreft, maar m'n man is overbezorgd. (wel lief hoor ) Die heeft een computer-hobby (is ook z'n werk) en er stonden na opruimen van mijn kant 2 geheel ongebruikte computers onder z'n bureua en die mocht ik niet naar zolder tillen van hem. Haha.
Ja, qua vrienden gaat dat wel lukken, maar mijn ouders en schoonouders... ik twijfel nog zo. Want volgens mij kan m'n schoonmoeder haar kwek er niet over houden als ik het vertel... dus tja...