ik heb het er ook moeilijk mee om het tegen niemand te zeggen.... wil graag wachten, maar waarschijnlijk moeten we het eerder vertellen omdat de broeken niet meer passen! ha en dat kun je niet heel lang verbergen
Bij ons zijn de ouders ook al op de hoogte, was de eerste week zo ziek dat het niet te verbergen viel. In elk geval is het voor mij nu een stuk makkelijker, omdat ik er nu echt ook over kan praten. (En als we gaan eten wordt eerst gevraagd waar ik zin in heb, ook niet verkeerd!) Verder willen we het wel stil houden tot de 11/12 weken echo en als alles dan goed is mag echt de hele wereld het weten! Ben lekker uitgeslapen (alhoewel, werd wakker gebeld) en ga nu aan de poets... Liefs Friendly
Bij ons weet echt iedereen het al! Maar een aantal goeie vrienden wisten dat we in de MMM zaten dus als je dan stopt met roken en drinken valt het wel op. daarbij, als het fout gaat ben ik blij met de steun.
dag dames, wanneer gaan jullie je eerste positie broek kopen? ik heb er al een gekocht. mijn andre broek zat echt niet lekker meer en om nou een gewone broek te kopen en dan over een paar week een positie broek dat vond ik een beetje zonde van het geld. nou moet ik zeggen dat ik nog steeds een beetje een buikje had van de vorige zwangerschappen. en natuurlijk van het snoepen dus nog een lekker vet voorraadje.
Trouwens nog een nieuwschierig vraagje. zitten jullie hier allemaal anoniem. ik bedoel eigenlijk gewoon dat ik benieuwd ben hoe iedereen er uit ziet. Of vinden jullie dat te open en bloot =; Hoe oud zijn jullie en hoeveel kinderen hebben jullie al? dat soort dingetjes... Zwaantje ik heb ook al een positiebroek hoor
Foto wacht ik even mee tot ik het de hele wereld verteld heb. Ik heb geen kids nog, heb 3 honden, 3 katten, wat konijnen en mijn man heeft een voliere (vind ik zelf ook erg leuk hoor). Dus echt een beestenboel hier, maar dat is wel heel gezellig!
Anoniem ik niet meer onderhand ik vertel bijna alles en als er iemand hier op het forum mij kent dan had diegene zo geweten wie ik ben. Ik zet ook neer waar ik woon en hoe oud dus dat is geen geheim alleen m'n echte naam en foto zet ik er niet op, beetje prive nog. Zolang nog niet iedereen het weet hou ik dat nog voor me.
Hoi Allemaal, Alle zwangere heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap... Graag sluit ik me ook aan bij jullie! Ik ben Catheleine en ben 26 jaar oud, Ik heb al een dochter van 3 jaar en we hopen als alles goed blijft gaan 29 Mei 2008 ons 2de kindje te krijgen..(verjaardag van de oudste, hoe kienen we het uit he) Ik heb eigenlijk nog niet echt extreme klachten, wel erg moe en mijn borsten wat gevoelig en groter.. Vind het soms ook wel eng dat ik nog niet zo veel merk... We zijn met hulp zwanger geraakt deze keer en mijn angst dat het mis gaat is deze keer veel grote dan bij de eerste zwangerschap... Herkent iemand dit? Wij hebben het al aan verschillen de mensen verteld omdat ze wisten dat we graag een 2de wilde krijgen, en ik heb als hobby paardrijden en dat blijft ik voorlopig nog wel doen maar wel op een andere manier niet meer zo intensief... Groetjes en allemaal een goede zwangerschap...
Ik zet er geen foto van mezelf op, dat vind ik te privé. Wel kan ik vertellen dat ik zelf 22 ben, en mijn zoon in december 4 wordt. En dat ik uitgerekend ben op 30 mei volgend jaar... @Zwaantje Bij m'n vorige zwangerschap kocht ik pas positiekleding met 24 weken. Zit nu ook nog gewoon in een broek maat 36....
Catheleine welkom en gefeliciteerd De uitgerekende datum is maar 3 % kans dat het de echte bevaldatum wordt dus kleine kans denk ik dat je twee verjaardagen op een dag hebt! Ik ken wel iemand die dat heeft m'n tante haar twee zoons opdezelfde dag ( en nee geen tweeling ) Ik denk zelf dat het een paar weken eerder wordt dan eind mei, waarom weet ik niet misschien omdat ik denk dat ik verder ben.
3 % is idd niet veel nee... Nu wil het zo dat ik zelf 3 dagen later jarig ben... Maar dat maakt me niet zoveel uit hoor... Waardoor denk je dat je verder bent in je zwangerschap? Ik had met 18 weken de de eerste pas zwangerschapbroeken nodig, en hoop ip dat mijn buik nu ook niet al te snel gaat groeien, ik werk in de zorg en een buik zit alleen maar in de weg... Maar het is wel weer leuk als andere kunnen zien dat je zwanger bent, dat is wel weer zo... Groetjes Catheleine
Nou ik kan met Zwaantje meepraten ik kan bijna al aan de zwangerschapsbroeken check m'n foto maar in m'n album plus ik heb 5 dagen voor NOD positief getest dus denk dat ik een weekje verder ben, maar ja wat is een week op een mensenleven ook niks
Hé Catheleine, voel me ff geroepen om te reageren. Ik ben nl ook voor 29 mei uitgerekend en rijd ook paard.... Heb altijd gezegd dat ik zo lang mogelijk zou blijven rijden, maar nu het zover is, heb ik schrik om er af te vallen met als gevolg een miskraam. We zien wel, op dit moment is het toch veel te slecht weer om te gaan rijden. toedeloe!
ik heb met 3 weken en 6 dagen getest dus erg vroeg vind ik. dus misschien ben ik ook wel verder. ik heb 16 oktober mijn eerste afspraak bij vk. ze doen bij ons met 11 weken pas de termijnecho. dus ik weet nu nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben. wel ergens eind mei. zelf ben ik 29 mei jarig
Ben zelf getrouwd in mei, m'n schoonvader, schoonzus en zwager zijn ook in mei jarig dus drukke boel.
Ik ga het paardrijden wel wat rustiger doen hoor, en alleen binnen op mijn paard rijden. Buiten is toch een groter risico! Buiten rij ik wel op het paard waar ik voorheen op reed, die ken ik zo goed en is zo braaf... Maar ik weet niet hoe ik me voel als ik erop zit, hoor heb niet meer gereden sinds vrijdag... Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook erg bang en meteen gestopt... Mijn man wil ook graag dat ik stop dus ik kijk het ff aan... Met mijn werk zal ik het ook wel iets voorzichter aan moeten doen, maar ja wil het nog niet zeggen daar, is dus ff aanpappen he! heb meteen een nachtdienst alleen geloof ik vannacht.. Ga dus niet zwaar tillen en trellen he dat begrijpen jullie wel.. Ik werk in de ouderen zorg, en is best havy soms... Ik heb nu al 2 dagen buikpijn, wat me niet lekker zit en wil het niet op gaan zoeken nu... Groetjes allemaal
zooo, ben weer een kwartier aan het bijlezen geweest haha! pukkels? heb ik nu bijna geen last meer van, terwijl ik normaalgesproken een wat onrustige huid heb. en wegen? alleen bij de vk hoor! als ik dat thuis elke week ga doen, wordt mijn humeur niet beter! ben al niet een van de slankste en heb aanleg om snel aan te komen, wat ik nu al wat merk .....ben toevallig ook precies zwanger geraakt op het moment dat ik dus al iets zwaarder was dan normaal....maarja, alles voor de beeb! gaan we daarna toch met zijn allen aan de sonja bakker ofzo, kunen we weer een nieuw toppic openen haha! vandaag weer weinig last van kwaaltjes! vriendlief had vanmorgen wel de afstandsbediening van de tv in de hal bij de voordeur terug gevonden....haha, ja hij moet daar maar aan wennen hoor! hope: balen dat je pas volgende week een echo krijgt! will: hoop dat je maar een paar daagjes misselijk bent meid! lafo: ik ken dat als je ergens met tegenzin werkt....had het bij mijn vorige werk. die mensen dachten alleen maar aan geld en aan zichzelf! nooit eens iets positiefs of leuks werd er gezegd, alleen maar kritiek en er werd nooit gelachen! dat ik het daar nog ruim 2 jaar heb volgehouden is me een raadsel........ben uiteindelijk ook er aan onderdoor gegaan, is een lang verhaal, zal ik je besparen, maar meid ik weet wat het is. doe nu overigens werk waar het erg leuk is en ik lach elke dag, laatst zelfs nog de polonaise gelopen op hollandse ''hijkneuter''- muziek haha! mutsie!
Ja niks is zo erg als met tegenzin ergens werken denk ik, maar ja life goes on. Zo ik had net ergens een spelfout gemaakt in een topic over dommigheid, tsja ook niet zo slim van mij, maar er werd me toch eentje boos op me omdat ik per ongeluk "ik vindt schreef, tsjongejonge zeg ik dacht nog zullen d'r hormonen wel zijn maar ze was niet eens zwanger. Ze ging helemaal uit d'r dak. Wat een mensen heb je toch tegenwoordig :x
Kan de kalender aangepast worden? Ik ben namelijk toch wel de 30e uitgerekend en niet de 31e... Alvast bedankt!
Pff lekker zitten beppen jullie zeg lees het straks allemaal ff terug Ik heb vanaf een uur of 3 knallende koppijn en ook nog eens duizelig dacht op mn werk daar ga ik Nu ff eten mischien knap ik daar van op