Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @ daphne78: Je betaald elke keer maar krijgt ongeveer de helft terug van het ziekenfonds als je dan het bewijsje binnendoet.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, mag je nu eindelijk beginnen?
    Ik heb trouwens niets meer gehoord van Katsas.

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ja eindelijk, ben ik bijna 32 weken zwanger en zijn in totaal 10 lessen dus of ik het einde ga halen....... :rolleyes:

Maar goed in ieder geval wat lesjes en mocht ik het einde niet halen dan regelen ze dat met cursusgeld....

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jij had toch in hyves gekrabbeld Daphne?

Jammer en haar buddy is hier ook niet vaak meer dus daar kunnen we het ook niet aanvragen. Weet wel dat ze dus ook mailde met Evelien en die had Katsas al gemaild maar ook nog geen reactie gehad...

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    katsas heeft ook een eigen weblog, heb een berichtje aan haar gestuurd.
    Denk dat ze gewoon druk is, maar ben wel benieuwd hoe het is. Hoop dat ze iig geen bloedverlies ofzo meer gehad heeft zoals toen..!

Hier ben ik het zat, mannetje is erg ongezellig en heb geen zin om bij hem in de kamer te blijven zitten dus ik heb net lekker gedouched en ik ga zo naar bed met een boek en een glas drinken!
    Laat hem maar lekker in zijn sop gaarkoken...

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hi hi hormonsters Anastasia?
    Succes met je boek en vast welterusten!

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hmmz, dat heb ik ook gelezen! Stond dat nie in de wij??? :D

Hier dus lekker in bad geweest. Morgen naar Groningen met de moeders voor een echo :) Voor de fun! Dus ben beniuewd! Altijd weer leuk de kleine zien! Dus ben bang dat ik er morgen nie ben maar dan weten jullie waar ik uithang ;)

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Idd, dit schiet nie echt op! En dat ik vlak bij dr woon helpt ook nie :-s

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Mannen :-s hihi Geniet lekker van je boek en je vooruitzicht op je vrije dag morgen! :)

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    heb mn laptop lekker meegenomen naar bed... had er echt geen zin meer in .
    Hij heeft gewoon last van zichzelf en dat uit hij dan tegen mij, erg gezellig maar dat doet ie maar lekker tegen een ander Grrr

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    leuk anna morgen weer een pretecho, hoeveel heb je er ondertussen wel niet gehad?

Daphne/buddy morgen dus een feestje voor jou! Ben je Sam voorbij he!
    Veel plezier morgen!
    x

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Will, goed zo meid, lekker rustig aan doen. Je moet wel. :(
    Fijn dat ukkie zo druk is, dat komt waarschijnlijk door de rust nu.
    GEFELICITEERD met je 30 weken!

Lafo, ah bah dat klote werk ook. Hoezo wegpesten? Dit is echt belachelijk die opmerkingen. Proberen er niks van aan te trekken meid, nog maar even, dat hou je vast vol.
    Geen visite vandaag?
    Leuk dat je een box hebt gekregen en wat spulletjes hebt gekocht. Pff en ja die wachttijd, ik ken het. :x

Frostieke, hier krijg ik de ene keer wel een echo en de andere keer niet. Ligt een beetje aan de gyn. Maar ze worden wel vergoed.
    Veel plezier morgen.

Fijn om te horen dat alles goed is met Anoesj. Hopen dat ze over 2 weken weer wat meer rust heeft.

Anna, ja die schopjes worden hier ook heftiger. En volgens mij voel ik sinds gister ook dat de kleine zich aan het omdraaien is. Echt een raar gevoel.
    Heb je lekker gebaddert?

Katje, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij het kdv.
    Het klinkt erg leuk daar!

Anastasia, heb je al met de vk erover gehad of het je bekken of bandenpijn is? Ah bah die mannen ook.
    Hier voelde ik me toen straks ook heeeeeeeel zielig. Neia-man wilde niet mee gaan zwemmen, en ik had me er zo op verheugd. :cry:
    Maarja, toen besefte ik me dat ik me een klein beetje aanstelde, want hij heeft natuurlijk hard gewerkt vandaag, hihi.

Hannah, jammie meloen. Dat wist ik helemaal niet. Ik denk dat ik er morgen 1 ga halen, heb er nu al zin in. En is ook nog eens gezond.

Mijn ouders hebben de kinderwagen hierheen gebracht. Hij is helemaal perfect (quinny speedi). We hebben alles al uitgeprobeerd, en ik kan het al helemaal zelf. :D
    Nu nog een keer de maxicosi uitproberen in de auto.
    Als we de meubeltjes op gaan halen, wil ik nog even kijken voor een voetenzak voor in de maxicosi, want deze voor de kinderwagen lijkt me wel erg groot.

X Neia

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Uhmn nou ik denkd at ik de minste echo's heb gehad haha. heb twee terminecho's gehad met 6 week en 13 week, de 20 weken echo en de echo vorige week bij de gyn in een vliegende 5 minuten. Dus uhm het was tot dan ook al weer 12 weken geleden dat ik de kleine gezien had hihi

Vond het eigenlijk wel weer eens tijd worden! hahaha :)

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Als ik je niet meer spreek...Veel plezier morgen en idd dat zijn dr niet zoveel....vergeet het codewoord niet ;)

Neia: helemaal leuk om dan te vogelen met die kinderwagen, hier aparte voetenzak bij de maxicosi, die is er speciaal voor en past helemaal bij de stijl van de maxicsoi.
    Voetenzak van de wagen is idd veel te groot

Anastasia: lekker met laptoppie op schoot...

Ik ben es ff gaan tellen en heb tot nu toe 7 echo's gehad en volgende week dus ook nog eentje, dus mag niet klagen..... :)

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    haha Anna, heb er ook 4 gehad
    termijn met 8weken, combitest 12weken, 20wk echo en de pretecho 14 feb
    Nu is het wachten op de beeb want er zijn geen echos meer gepland bij mij

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, oh dat zijn er inderdaad niet zoveel.
    Veel plezier morgen.
    Ik heb er nu ook 7 gehad.

Hannah, ja dat dacht ik al. Nouja dan moet ik ook maar zo'n speciale aanschaffen. Volgens mij was hij 52 euro ofzo, dat kan er ook nog wel bij. :(

Ik zie een beetje op tegen het gesprek met mijn baas morgen.
    Terwijl ik niet eens weet waarover het gaat. :(
    Ik maak me vaak druk om niks, maarja ik kan het niet uit mijn hoofd zetten.
    Misschien wil ze wel interesse tonen en een beetje kletsen. Dat denkt mijn man tenminste.
    Stiekum ben ik bang dat ze van iemand heeft gehoord dat ik een andere baan heb, maarja dat kan eigenlijk niet. Niemand van het werk weet dat.
    Maarja dan kan ze me nog niet ontslaan toch?
    Ik ben zo'n doos, maar dan heb ik het wel weer gehad morgen.

X neia

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh Neia........hopelijk is het idd niks en gewoon gezellig kletsen..Ontslaan mag zeker zomaar niet....Dus kop op, zal vast wel goed komen!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden welterusten!

Hier weer hoofdpijn en fijne maagzuuraanval :(

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik weet niet meer hoeveel ik er al heb gehad, al best wel veel in ieder geval :D
    Volgens mij heb ik nu zo'n 10 of 11 echo's gehad. En er komen er nog meer aan hihihi

Ik ben momenteel weer even bezig met geld verdienen hihihi. Dit door mailtjes te klikken en nu enquetes in te vullen. (met het door mij bijna niet gebruikte telefoonnummer).

Deel Deze Pagina