hannah, lekker vroeg je bedje in dus (alhoewel het voor veel mensen al helemaal niet meer zo heel vroeg is)
Bedankt Hannah! Had ik even nodig. Trusten en hopelijk morgen een dag zonder hoofdpijn. Daphne, slim om zo geld te verdienen. Ik duik ook mijn bedje in. Tot morgen! X Neia
neia, ik was een tijdje geleden er de hele dag mee bezig, maar nu doe ik nog maar een paar sites (diegene waarmee ik daadwerkelijk geld verdien hihihi, bouw inmiddels een leuk zakcentje op)
Ja ik krijg er wel wat hoor, toch al minstens 3 foto'tjes die ik meekrijg en alles word op video gezet! En de laatste keren krijg ik er zelfs elke keer 5 mee!
M'n schoonmoeder komt weer vandaag... écht geen zin in, maar dan had ik maar geen ja moeten zeggen he. Hopelijk vertrekt ze rap naar boven om de badkamer te doen ofzo. *zucht*
hoi meiden, Even een heel snel berichtje van mij. Het gaat helaas ff niet zo goed, had weer wat bloedverlies gehad e.d. controle gehad bij de gyn, kindje is ok maar wel heel erg groot, verder moet ik onder ziekenhuisbehandeling blijven en nog meer rust nemen. Vandaag is tim jarig, dus ik ben ook weer weg. Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar dat ging ff niet. Weekend erge ruzie steeds en daarna dus de ellende met ziekenhuis e.d. Ik probeer gauw weer eens te komen. groetjes en bedankt voor alle meiden die me een pb of mail hebben gestuurd, hardstikke lief, doet me goed!
En omdat ik die laatste bij de gynacoloog (nog geen 5 minuten ) echt nie als pretecho heb beschouwd kijk er deze x nog meer naar uit
Katsas, wat fijn om iets van je te horen zeg! Jeetje jij krijgt het ook voor de kiezen zeg. We maakten ons inderdaad zorgen om je. Hopelijk is de ruzie nu voorbij. Je zult wel enorm zijn geschrokken van het bloedverlies weer. Fijn dat je nu onder goede controle wordt gehouden. Sterkte meid. Gefeliciteerd met Tim. Doe het rustig aan! Daphne, nog tips hoe wij ook snel geld kunnen verdienen? Onsukkie, succes met je schoonmoeder. Probeer er gewoon iets gezelligs van te maken. En duw gewoon een poetsdoek in haar handen. Zo net wakker. Vannacht wel redelijk geslapen. Gisteravond last van bandenpijn bovenin mijn buik en aan de zijkanten. En mijn mannetje heeft het lekker gemasseerd. Was echt fijn. Nu lekker op bed ontbijten. X Neia
Ontslaan mogen ze je idd zeker nie! Het zou voor je verlof ed trouwens in het ergste geval hier in nederland niets uitmaken want je mag 10 weken voor je verlof hier zelfs ontslag nemen en dan krijg je gewoon bevallingsverlof van het uwv. En als je contract afloopt ook. dus das wel goed geregeled hier maar weet nie hoe het bij jullie zit? Ik zou in ieder geval zeggen: Meissie laat je nie gek maken! Je kunt nie koffie dik kijken en je zult altijd zien dat je je straks vreselijk hebt druk gemaakt om niets! Waarschijnlijk wil ze je gewoon een vette promotie geven, dat lijkt me veel waarschijnlijker In ieder geval, succes!
He bah! Hopelijk heb je lekker geslapen! Enneh, die slof rennie of regla maar snel aanschaffen! Of liters vanillevla ed?
Wat fijn om in ieder geval even iets van je te horen meid! Jeeh wat schrikken meid! In ieder geval van harte met je zoon Tim en probeer ondanks zijn verjaardag te vieren wel rustig aan te doen! Luisteren naar die dok!
Dat klinkt goed Neia! Laat je nog maar ff lekker verwennen! (gaat hier ook maar eens een broodje smeren )
Anna, bedankt voor je steun meid. Wat bedoel je met; hoe dat bij jullie geregeld is? Bij mijn bedrijf zal dat vast hetzelfde zijn. En ik maak me inderdaad altijd druk om niks. Een promotie zal er wel niet in zitten, hihi, maar als het maar een fijn gesprek is. En mannetje zei vanmorgen ook al: dan hoef je daar voorlopig ook even niet meer te komen. Dat scheelt natuurlijk. Hoelaat ga je richting Groningen? Ben je niet bang dat je het geslacht te zien krijgt? Ik ga de bevalling kijken. X Neia
En zag op Hyves dat DAAM JARIG is! Dus Daam, gefeliciteerd met je verjaardag! Hipoerdepieperdepiep! Hoera! {|= =D> Have a nice day! \/
@Katsas..fijn om iets van je te lezen. Doe rustig aan..ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan.. @onsukkie..sterkte vandaag en ik hoop voor je dat ze snel weer weg gaat. Hier net een echo gehad. Is hier standaard bij 32 weken. Alles goed met de kleine. Alleen meneer ligt in een stuit. Al 6 weken lang roept mijn VK dat het hoofdje naar beneden ligt maar uit de echo blijkt dit dus niet het geval te zijn. Ik moet woensdag naar de VK en ben benieuwd wat ze zegt..