hey meiden zit hier nog te wachten op de mensen van de babywinkel die me wedje om komen ruilen en een kastje pff kan er niet tegen kan geen kant op heb al me hele keuken schoongeboent me tiolet is ook in gang zit zon zakje in van wc eend dus ff in laten trekken heb alles al weg getreken en zit nu ff bij te komen op de laptop moet nog stofzuigen en dweilen maar heb geen zin meer! nou ga ff bijlezen hopelijk zijn er geen geke dingen meer gebeurd alle babies blijven zitten tot 40 weken!
Ik werd vannacht rond een uur of 4 wakker met enorme keelpijn Had gister al de hele dag last van m'n keel, of ja, ik merkte het met praten dat het niet helemaal goed zat (schor!), maar vannacht dus ook echt pijnlijk Vanmorgen dus maar even naar de HA geweest om te horen of die misschien nog een wondermiddeltje kent. Ben namelijk bang dat dit weer zo'n verkoudheid gaat worden waarbij ik ENORM veel (en hard...) moet hoesten en daar heb ik dus echt helemaal geen zin in nu Dat ga ik echt niet trekken hoor! Hij heeft nu een hoestdrankje voorgeschreven en als het niet binnen 2 weken beter is en/of de klachten verergeren moet ik terugkomen. Op de keelpijn na, voel ik me verder gelukkig wel een stuk beter dan gister De dokter had er trouwens ook wat moeite mee te geloven dat ik 'pas' 32 weken zwanger ben. Niet vanwege de buikomvang, maar omdat hij het idee had dat m'n buik al wat naar beneden aan het zakken was. Wel leuk om eens een andere 'reden' te horen dan de omvang @Ice, witte reus en anoesj (en mezelf ): Gefeliciteerd met 32 weken! @Daam: gefeliciteerd met je verjaardag! @KatSas: gefeliciteerd met de verjaardag van Tim! Hopelijk behoren de ruzies inmiddels weer tot het verleden en is het bloedverlies ook weer gestopt... @daphne: en ik vond mijn nacht (nou ja, vanaf 4 uur dan) al een klein drama... Wel fijn dat ze zondag op maandag even uit logeren kan! @Lafo: nou, mijn sokken zijn in elk geval niet te klein, dus bij mij komt het echt van het vocht! Ik weet natuurlijk niet hoe het met jouw sokken zit En jemig, wat een reactie van je collega's zeg! Daar moet je het dan van hebben... Net alsof je voor je plezier in de ziektewet zit en nog maar halve dagen mag werken.... @anna: fijn dat je weer naar de VK mag! En nu nog lekker pretecho @neia: succes vandaag met het gesprek met je baas! Komt vast helemaal goed @mariska: fijn dat alles goed is met de kleine! En stuit, tsja .. ze hébben wel nog wat beweegruimte om zelf te draaien. Bij mij heeft de kleine in elk geval 1x in stuit gelegen (en de rest van de tijd wel netjes met hoofdje naar beneden), maar toen zei de VK ook meteen erbij dat dat helemaal niets hoefde te zeggen, omdat die kleine 5 minuten later alweer gedraaid kon zijn (was met de controle bij 28 weken). @fiona: zo, jij bent ook al actief geweest vanmorgen Dat wachten is inderdaad maar niets, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dan in de tussentijd m'n halve huis maar even ga schoonmaken (dat trek ik ook niet trouwens... dan heb ik in no-time last van m'n rug!)
ook lekker kind heb ik zeg... heb d'r in de kinderwagen gelegd, want ga zo boodschappen doen. Ligt ze al te pitten! En ja.. die bossche bollen, heb er zoooo'n zin in!
Goodmorning! Vandaag alweer 32 weken, JOEPIE!! Jvtje, Anoesj, Witte Reus, allemaal van harte meiden! Oja eerst ff: we zyn het eindelyk eens over de naam We hadden wat discussie, want we vonden allebei een andere naam leuk, en niet elkaars zo (al vond hy de myne leuker dan ik die van hem geloof ik ) en hy wilde maar 1 naam, en ik 2. Dus nu hebben we een compromis gesloten: we doen maar 1 naam, maar dan wel die van my Dus ben helemaal happy hihi. Nou ik ga ff snel bylezen!
Hoi meiden! @Daphne, jeetje meid wat een nacht! Pfff... je zal wel verrot zijn! Zo maar ff lekker tukkie doen! @Hannah, succes bij de vk meid! Enne... die kilootjes gaan we er allemaal weer af halen daarna hihihihih... @Onsukkie, nou je boft maar! mijn schoonmoeder zou het ook zo doen als ik het zou vragen.. maar zou me zo bezwaarlijk voelen.. dus ik stuur man aan de schoonmaak hihi! @Fiona, ik hoop voor je dat ze snel komen met je bedje meid! @Anna, fijn dat alles goed was en je weer naar de vk toe mag meid! dat scheelt weer een stukje stress @Meiden, ik moet dinsdag naar de vk en dan neem ik de bloeduitslagen mee.. ze gaan eerst maar eens uitzoeken wat de waarden bij mijn anemie moet zijn voor ze me iets gaan toedienen! @Friendly, klinkt bekend... heb regelmatig soort ongesteldheids kramp de laatste dagen.. en een flinke druk op de onderkant.. beetje beurs gevoel! Heb zelf ook het idee dat kleintje gedraaid is en langzaam aan het indalen is.. het doet geen pijn maar meer ongemakkelijk! @Anastacia.. ohhhhh heerlijk meid, zou lekker nog tijdje blijven liggen! Zou wel willen ruilen hihihi! Ikke wil ook klikken hahahahaah.. mag ik ook pb? @Neia, succes met je gesprek meid! Ze kunnen je toch niks maken nu.. dat is weer ons voordeel! Komt allemaal goed! Hoop dat ik iedereen gehad hebt.. had het idee dat ik het dit keer aardig onthouden had hahahaha... Xxx
onsukkie kan je je schoonmoeder niet mijn kant opsturen haha katsas fijn om wat te horen alleen niet zo leuk nieuws van dat bloedverlies hopelijk blijft d eklkeine uk het gewoon goed doen in je buik en jij moet ook lekker aan jezelf denken hanah veel plezier bij de VK ice gefeli! 32 weken al! nouik moet ervan af man wil erop
@Ice: fijn dat jullie uit de naam zijn! @gina: Dat je daar nog tot dinsdag mee kan wachten... volgens mij zou ik meteen de vk gebeld hebben! Indalen... nou, de dokter vond vanmorgen dus dat m'n buik wel al aan het zakken is (hoort volgens mij ook bij het indalen?) en een week geleden ofzo voelde ik 1x wel een pijnlijke steek tussen m'n bekken, alsof die kleine daar even met z'n hoofdje zat te duwen! Maar volgens mij wassie er toen ook weer snel genoeg uit, heb er verder in elk geval nog geen last van gehad. Hier is de uk vandaag trouwens weer hyperactief... ik denk er over om z'n naam maar te veranderen van Wurmke naar Stampertje
Ik hou denk ik ook wel vocht vast., kan t merken aan 1 paar laarzen, en mn ringen zitten strakker. Dus heb de ring die Maike en ik samen hebben, maar aan mn Pandora armband gehangen, uit voorzorg.... @mariska: ja weet t ook nog nie echt. De text moet niet te zoetsappig zyn, mag best iets orgineels en met humor zyn! Weet je nog wat leuke sites? Oja ik heb steeds hoofdpyn als ik wakker wordt, wy slapen ook met t raam dicht, omdat ik t anders koud heb Zou t daaraan kunnen liggen?? @Friendly: van harte met je 28 weken @Daphne: gefeliciteerd met de 30 weken, wat een mylpaal Hoe waren de bollen? @neia: balen dat ze nix kunnen doen En ja, was wel lekker dat ze kwam haha, smorgens heeft ze de badkamer grondig gepoetst, en de wc, en de slaapkamer, en de deuren boven. Smiddags zyn we ff wezen shoppen, en toen heb ik een limegroene klamboe gekregen @Gina: van harte met je 31 weken! Hier gelukkig wel een vaatwasser, dat was een VEREISTE haha, heb zoooooo'n hekel aan afwassen @Lafo: van harte meid. Leuke verjaardag gehad? Hoe was t op je werk? Hier woog ik voor de zwangerschap 59/60, en nu 74 ofzo @Anna: wat fyn meis, goed zo en nu lekker relaxen Ehm myn jas past ook nie meer dicht, heb em ook nie op de zwangerschap gekocht (is een M) maar als ik een dikke sjaal omdoe, dan gaat t wel. Hoef toch nie op de fiets @Anna: bedankt voor de update over Anoesj! Fyn dat alles goed is! @Hannah: ja ik wou lekker watermeloen halen, maar die hebben ze nog nergens @neia: don't worrie girl! Hoe was je gesprek. Oops, het is alweer byna half 1, heb alwéér vergadering, pedagogisch overleg dit keer, dus moet nu echt gaan Zal vanaaf verdser gaan met reageren! Ciao!
goedemiddag! meiden met 32 weken gefeliciteerd! Anna veel plezier op je echo! Daphne wat is dat klikken? en wat een vervelende nacht zo zeg! pff daar word je zeker niet vrolijk van! katsas fijn om weer wat van je te horen! doe het rustig aan meid! en gefeliciteerd met tim! Daam gefeliciteerd! had ik ook al op hyves gedaan maar hier nog een keer verder ben ik het alweer vergeten heb vannacht zelf ook niet echt een goed nacht gehad.. arjen was ook veel aan het rondspoken..nog steeds hoge koorts.. hopelijk gaat t zo weer wat beter met hem! hij is nu al wel wat actiever dan gister
Zo heej, die schoonma is echt de hele voorkamer aan het uitpluizen. Volgens mij gooit ze de helft van de inhoud van die kamer weg. Dat wordt uitzoeken vanavond... nou ja, het is wel weer netjes en ze werkt als een beer, dus ik mag niet klagen, maar ik blijf er maar ver van weg anders word ik doodzenuwachtig wat ze nou allemaal weer wegtieft!
@ice.. kijk eens op www.babyboefjes.nl en http://www.gedachten-gedichten.nl/welko ... chtjes.htm De laatste heeft erg veel. Vocht vasthouden doe ik ook. Trouwring al afgedaan en mijn sokken zitten zo strak. @Onsukkie..dus ze is er nog.. Ik had mijn schoonvader hier maandag om te helpen in de tuin, doe ik normaal altijd, en hij begon spontaan de ramen van buiten te doen..
Ja, ze moet wachten tot m'n schoonvader klaar is met werken, dus dat wordt sowieso 5 uur en dan blijft ze nog eten (maar das wel leuk).
Zo ben weer terug van de vk..........En ik BAAL Mijn onderdruk was weer tot 90 gestegen....Had ergens wel een vermoeden door de hoofdpijn maar toch verder voelde ik me best goed.... In urine spoortje eiwit, dus zo dadelijk moet ik weer bloedprikken en moet maandag al weer terug naar de vk.... Goede nieuws was dat mijn eigenwijsje met koppie in bekken lag wat ik al vermoedde....En was weer erg druk in de weer met hartje luisteren... Maar bah baal zo van dit geklooi met die bloeddruk, dan gaat het 3 weken goed en nu weer gestegen.....BLEGH! Onsukkie: stuur dr maar ff hierheen Deentje: hopelijk gaat het echt snel beter met je ventje! Daphne: bedankt voor pB Jvtje: herkenbaar die keelpijn, hier heel de vorige week gehad, ik leek wel op een kerel als ik praatte Gelukkig nu weer weg op wat hoesten na.... Ice: he he dus toch jouw naam....hi hi Jij helemaal blij! En tekst op kaartje..Wij hebben het heel simpel, hou niet van rijmpjes en zoetsappige dingen...Er staat 1 zin op, de naam van ukkie, de geboortedatum en onze adresgegevens, meer niet... Gina: ik had ook al lang gebeld, liet niet zo met me aanmodderen... Fiona: goed bezig! En alle meiden met een weekje erbij, gefeliciteerd!
hannah dat is balen zeg... misschien moet je het nog rustiger aan doen? Onsukkie hoe ziet jou huis er om 5 uur uit dan? staat er dan nog wel wat in
hej, ben weer terug van de vk. er lijkt toch iets bezig te zijn omdat de bmm toch veranderd. verder alles goed, kindje doet het ook prima, bloed en urine ook goed, bloeddruk mooi laag. zolang de weeen weg blijven mag ik thuis blijven maar ik mag nu nog maar 1 harde buik per uur hebben, heb ik er meer dan kunnen we weer op het zh aan. nu maar weer een uurtje op bed aan. heb wel terug gelezen maar er is maar weinig blijven hangen. katsas fijn wat van je gehoord te hebben. onsukkie, je schoonmoeder in huis. zet ze ook alles ergens anders neer? die van mij veranderde zelfs de inhoud van de keukenkastjes werd er doodnerveus van. lafo en daam waren jarig geweest nog van harte. anna, beetje laat maar veel plezier bij de echo. hier ook nog maar 1 jas die past. iedereen die er een weekje bij heeft gefeliciteerd. friendly en gina, hou het wel in de gaten, zo begonnen de echte weeen bij mij ook. hannah, ook rustig blijven doen, wel heel vervelend dat gedonder met je bloeddruk sorry aan de rest die ik vergeten ben. nu naar bed, tot later
@Hannah: vervelend Doe je nog zo rustig aan... Hopelijk komt er niets bijzonders uit het bloedprikken! Ik hoop maar dat het bij de keelpijn blijft met af en toe een beetje hoesten, da's nog wel te doen. Ik hoop alleen dat het hoesten niet erger wordt! Heb dat wel eens eerder gehad, dat ik het gevoel had dat ik letterlijk de longen uit m'n lijf probeerde te hoesten (heb er zelfs wel eens de buren mee wakker weten te houden ). Nee, dan heb ik 10x liever een weekje wat keelpijn. Dat is met regelmatig een slokje water en wat hoestsiroop nog wel in de hand te houden! @onsukkie: was het niet jouw schoonmoeder ook die een tijd terug op zolder allemaal fotoalbums enzo wilde weggooien? Ben benieuwd wat je dan vanavond weer uit vuilniszakken mag gaan redden... Mijn schoonmoeder komt ook af en toe wel helpen met poetsen, maar ze gooit gelukkig niets weg zonder overleg! @tekst op geboortekaartje: we zijn er hier eindelijk zo'n beetje uit Heb net wat tekstjes gemaakt in verschillende lettertypes en dat even naar het mannetje gemaild. Nou wil hij ze niet bekijken omdat de naam er instaat En dat zóuden zijn collega's dan mogelijk kunnen zien.........