@ NEIA: Gezien mijn moeder en m'n mand moeder zie ik me wel lopen tot 42 weken, maar goed... laten we hopen dat het meevalt. Gelukkig viel je gesprek trouwens mee op je werk. @ DEENTJE: Rot voor Arjen hoor, hij is nu al een tijdje ziek he. Hopelijk knapt ie snel op, is niets voor zo'n mannetje. Maar je doet er weinig aan, het heerst nou eenmaal. @ DAPHNE78: Mijn man hoor je niet, want ze heeft net zijn kamer opgeruimd, wat ik al weken loop te roepen dat ie dat moet doen. Dus hij vindt het allang best. Maar als ie vanavond z'n oplaadsnoer o.i.d. niet kan vinden is het hommeles in huis hoor. Heb 'n beetje teveel gedaan geloof ik. Last van een stel ribben die ik ooit es gekneusd heb. Gaat blijkbaar nooit meer over ofzo.
verder hier een bak ijs opgegeten Ben en Jerry's chocolate fudge brownie ! HMMMMMMMMMMM Maar wel de low fat variant dus dat valt mee hihihi alhoewel, het is een hele hoop kcal!
FOUT! Haha, maar ik ging net met m'n schoonmoeder naar de supermarkt voor het avondeten (ze ging koken he, haha), en toen hebben we een pak cornetto's mee genomen. Hihi.
onsukie ja hij ligt nu weer te slapen.. hoop maar dat ie snel opknapt.. zo herken ik hem niet eens.. hij is altijd zo druk en rennen en doen.. en nu is er geen beweging in te krijgen en eetsmakelijk! lekker als er voor je gekookt word! Daphne ik heb die van arjen in de vriezer laten ontploffen dus moet nieuwe kopen anastacia eet smakelijk! ik was gister oo al aan het ijs ! al is het er niet echt weer voor smaakt t toch best goed
hey meiden, zo de kleine en ik zijn goedgekeurd door de verloskundige. bloeddruk was 104/59 en ik heb de kleine heel ff mogen zien. ik zei tegen haar dat ik wist hoe de kleine lag en toen ging ze voelen en heeft ff met de echo gekeken. echt gaaf.. *zwijmel* ... hoe gaat het met iedereen. iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd!
ooooooo, ik wil ook, die is zooooo lekker, hahaha daphne, had zondagavond naar je willen posten, het volgende: het ziet er naar uit dat we over de 30 weken heen gaan. had er dus al helemaal niet aan moeten denken. hoop ook dat dat mijn baarmoeder het foutje snel doorheeft. fiona, ik heb in het ziekenhuis weeenremmers gekregen. mijn vluchtkoffer staat al klaar, haha. kon maandagochtend echt helemaal niets vinden niet eens mijn tandenborstel. verder weinig te melden, het sneeuwt en ik heb NU trek in ben en jerry's
ijs is ijs... en t blijft lekker! ook met minder suiker! heb een nieuwe banner maar krijg hem niet netjes aan de linkerkant en vond hem wel leuk! dus ga maar weer op zoek naar wat anders
Daphne: nee geen bloeddrukverlagers omdat ie met rust dus gezakt was...Nu met rustig aan doen, lees niks doen weer gestegen... Heb echt ff helemaal genoeg dr van...Kan wel janken bah...blegh..sh%tzooi........ Ga geloof ik maar onder de dekens liggen en kom morgen er maar weer uit ofzo....... Sorry voor klaagbericht
hallo lotgenootjes, Hoorde ik daar iemand over ben and jerry ijs? HMMMMMMMMM Lekker allemaal he? Is weer een tijdje geleden dat ik hier op het forum was, maar heb vandaag weer veel kunnen inhalen. Ben namelijk vandaag ziek naar huis gegaan. Het begon vanmorgen op mijn werk. Ik werk op een kinderdagverblijf. We zaten met de kids aan tafel te kleuren en ineens kreeg ik me toch een kramp.pfffff ik kromp in elkaar van de pijn. Tja op een gegeven moment zakte het weer af dus ging ik verder met mijn werk. Maar weer kreeg ik die kramp, en mijn buik was keihard. Toen schrok ik toch wel even. Een aantal malen later begon ik toch echt ernstig te twijfelen of er niet iets begonnen was. Ik dacht NEE niet nu al. Heb een collega gevraagd wat zij ervan dacht. Ze dacht dat het harde buiken warenen adviseerde mij om de VK te bellen. Nou dat heb ik dus gedaan en die zei ook dat ik gelijk naar huis moest, omdat het nog te vroeg was om zoveel harde buiken achter elkaar te hebben. Oja en ik had ook erge lage rugpijn. Nou nu ben ik dus thuis en heb vanmiddag even lekker op bed gelegen en dat heeft me wel goed gedaan. Toch is mijn buik nog erg hard. Heb al van alles opgezocht over harde buiken en voorweeen.(stresskip he?) Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Bij mij voelt het als een enorme kramp die vanuit het niets komt en vrij vlak onder de ribben zit. Deze kramp houdt even aan en zakt dan af. Misschien beetje ranzig maar ben ook enorm aan de wind.(en stinken) Heb ook al een paar keer gehad dat ik veel slijm/dikke afscheiding lichtgroenig verloor en ook dat rook heel goor.(ja sorry hoor) Maar goed ik vroeg me dus af of er meer zijn die dit hebben? Ik ga het in ieder geval even heel rustig aan doen, want het is nog veel te vroeg om te bevallen. Veel liefs Annrieke
dankjewel hannah! maar ben de site alweer kwijt heb al een andere doe rustig aan ! niet te druk maken he! laat je lekker verwennen! lekker een filmpje kijken ofz?
annrieke, ik was maandag en dinsdag met pijnlijke harde buiken om de 5 tot 8 minuten (wat weeen bleken te zijn) opgenomen in het ziekenhuis. je andere klachten heb ik niet gehad maar als je het niet vertrouwd moet je toch echt je vk nog even bellen. ik vind eigenlijk dat ze het even na moet kijken. heb je er nu nog steeds last van?
annrieke t klinkt toch een beetje als ween die pijn.. ik wil je niet bang maken ofzo.. hou het goed in de gaten en doe heel rustig aan! sterkte!
aaaah kerels ik word er gek van... pfff kan er echt ff niet meer tegen wat een idioot is die kerel van mij grrrrrrr
annrieke met gekleurde afscheiding zou ik zeker de verloskundige bellen! het is niet normaal om groene afscheiding te hebben . Ik hoop dat je haar alsnog even belt.
Het gaat nu alweer wat beter gelukkig. Ben vanmiddag even lekker naar bed gegaan, en mijn buik is nu ook een stuk minder hard. Wel voel ik vooral met lopen een beetje drukkend gevoel onderin. Zou die kleine misschien aan het indalen zijn dan? Morgen moet ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken.(bah) En volgende week weer op controle bij de VK. Maar als ik nou weer meer harde buiken krijg bel ik de VK. Hebben jullie ook last van harde buiken dan? Ik las wel het verhaal van will. Jeetje das helemaal erg hoor! Gelukkig dat het nu weer wat beter met je gaat. Die baby's moeten echt nog even blijven zitten waar ze zitten! Groetjes Annrieke
Zo, lekker gegeten hoor, schoonmoeders is weer weg en heeft haar ogen hond en een van de onze mee genomen. Wij gaan namelijk zaterdag naar Zeeland en in dat zaaltje (m'n oma viert haar verjaardag) mogen geen honden. Nu hebben we nog 2 honden, maar die gaan mee en blijven in de auto, omdat de jongste niet bij een oppas kan... schiet ze helemaal in de stress, zo'n gestresst beestje daarna een paar dagen lang heb ik er niet voor over. Dus we gaan een uurtje op de koffie, dan ff naar het strand en daarna max 2 uurtjes eten, dat redden ze wel in de auto. Stoelen eruit, mand erin, moet lukken. Beter dan bij de oppas (wel lastig hoor, zo'n hond).
Hallo meiden! @ Hannah leuk eindelijk cursus Oh jee meid let je een beetje op jezelf met die bloeddruk. @ Neia nee heb geen visiste gehad gister, mijn man is de 19e jarig en we vieren het altijd samen, lekker cheap he We moeten immers op de kleintjes letten, nee hoor maar vind het onzin om in twee weken tijd twee verjaardagen te hebben. Dus meiden zin in een feestje 22 maart Wat ik wel leuk vind dat de kleine in mei komt, kunnen we eindelijk eens een verjaardag buiten vieren, hoop ik Gelukkig dat je gesprek meeviel vandaag @ Witte Reus wat een lage bloeddruk heb jij, netjes hoor! Zit RTL boulevard te kijken en hoor net dat patrick Swayse nog maar een paar weken te leven heeft, alvleesklierkanker Heb altijd zo gezwijmeld met Dirty Dancing...... Vandaag weer een rotte dag gehad en bijna gehuild op het werk, gelukkig net niet. Maar dat zal niet veranderen en idd nog maar 4 weken! En net keihard gevallen op straat, liep met de hond en m'n enkel klapte dubbel, resultaat ik bijna bovenop hond maar gelukkig niet bovenop m'n buik, alleen twee kapotte knieen en een dikke enkel. Voetjes omhoog dan maar @ Anna ik heb drie echo's gehad incl pretecho en oh ja ik mag niet liegen eentje in het ziekenhuis maar geen foto van gehad Veel plezier! @ Katsas gelukkig een teken van leven meid, doe lekker rustig aan en geen ruzie maken meer hoor! Gefeliciteerd met Tim! @ Mariska je hebt toch nog even de tijd? Of moet hij nu al goed liggen dan? Een collega van me heeft laatst een keerpoging gedaan en het werkte! Ze was gedraaid met een hoop duw en sjor werk geloof ik @ Daam gefeliciteerd! @ Anastacia ik kreeg laatst ook een brief van de verloskundige, krijg ook een voorlichtingsavond over bv en de bevalling. @ Daphne lekker toch even uit logeren, heb jij lekker even tijd voor jezelf. Moet ook kunnen toch?! @ JVtje beterschap meid! @ Ice en andere meiden gefeli met jullie 32 weken, jeetje wat klinkt dat ver zeg En leuk dat jullie over de naam eens zijn. Wie heeft er gewonnen @ Will slaap ze Fijn dat alles weer beter gaat! Ik ga eten klaar maken, zuurkool met worst jammieeeee
jeetje wat vervelend lafo! op j werk is de feer weg en dan ook nog vallen onderweg! das wel even pech hebben! gelukkig niet op je buik! die laatste werk weken zullen vast een eeuwigheid gaan duren met zo'n klote sfeer! balen hoor!