Anastasia, hoe was de bv info avond? Nog interressant? Bij die van ons heb ik heel wat info gekregen, vond ik wel fijn. Evelien, fijn om iets van je te horen meid. Super leuk dat de babykamer nu ingericht kan worden. Ik kan ook bijna niet wachten! Gina, wat lief dat jullie met het gedichtje rekening hebben gehouden met je oom en tante. Dat wordt vast een heel mooi geboortekaartje. Fiona, GEFELICITEERD met je 28 weken! Leuk dat je moeder langs komt. Of heb je niet zo goed contact met haar? Hannah en Anna, GEFELICITEERD met jullie 31 weken! Hannah, ja leuk he wk schaatsen? En dan is het schaatsseizoen al afgelopen. Wij nemen het iedere morgen op, en ik moet wachten met kijken totdat mijn mannetje thuis is. Anna, ik ben benieuwd hoe je pretecho is geweest en of je het geslacht stiekum hebt gezien. Dolphin, ojee een aprilmama dus al bevallen. Dat betekent dat wij nu dus echt wel dichterbij komen. Hupse, ja meid nog even aftellen, en dan kun je hier ook wat meer mee komen kletsen. Onsukkie, waarom lijkt het je een ramp om eerder te bevallen? Bedoel je eerder als 40 weken of eerder als 37 weken? Jvtje, jeetje jij doet het echt goed met je gewicht zeg. Hoe doe je dat? Door het vele zwemmen ofzo? Ah bah en dan ook nog al het eten uitgespuugd, maarja gelukkig was je het kwijt. Ik ben blij dat wij jou stem niet nodig hebben om iets van je te horen. Frostieke, GEFELICITEERD met je 30 weken. Bij mij wordt het weer een badjas dag vandaag. Want ik voel me nog steeds niet lekker. Gisteravond was ik wel weer een beetje opgeknapt, maar vandaag...... Hopelijk gaat het straks wat beter. Even proberen om iets te eten. X Neia
Ik heb geen idee hoe ik dat doe Het zal toch niet van het zwemmen komen .. dat heb ik de laatste weken ook niet zó heel veel gedaan. We hebben een paar drukke weekenden gehad, dus zwemmen met het mannatje is er de afgelopen tijd beetje bij ingeschoten (maar dat kunnen we volgend weekend op Center Parcs vast weer meer dan goed maken ) en afgelopen woensdag ben ik ook niet naar zw-zwemmen geweest, voelde me toch echt niet goed genoeg... Denk eerder dat het me niet zo goed voelen meehelpt Ik merk het in elk geval elke keer meteen aan de weegschaal als ik me een paar dagen minder heb gevoeld (en daardoor over het algemeen ook minder gegeten heb). Terwijl er elke week een kilo bij kan komen als ik me wél goed voel. En ja, het is wel makkelijk dat je voor internet gelukkig geen stem nodig hebt Nou, ik heb alles gedaan wat ik moest doen. Dus ik ga hier m'n spullen bij elkaar zoeken en dan richting schoonouders!
Hoi dames, effe een vraagje Ik heb afentoe steken van onder en ook pijn in me onderbuik. Wat kan dat allemaal zijn? Groetjes Nazli
oefenweeën, heb ik ook last van.. kan geen kwaad meis. Je baarmoeder is al een beetje aan het oefenen voor het grote werk straks.
nee hoor, de een is vroeger dan de andere, heeft ook verder niks met de bevalling zelf te maken. Echte weeën? geen idee, wil ik ook nog even niet weten..
ja hier ook fffff.... pffff. bijlezen..... tjonge... ik moet eerlijk zeggen dat t wel snel gaat... ik kan t echt niet bijhouden...
oh ja, voor wie t leuk vind. in t fotoalbum zie je 3d echos van mijn frutseltje... vraagje: dames die ook een pretecho hebben gehad, hoe zwaar was jullie kindje bij ca 30 a 31 weken?
okay ga ff lezen bij de april mamas de meeste maartmamas zijn nu ondertussen ook bevallen ieuw begint nu echt dichtbij te komen voor ons als de april mamas nu ook al aant bevallen zijn! ik kan niet wachten mag van mij best 2 weken eerder komen eind mei duurt nog zoollang nazli heb wel een band met me moeder maar of die nou zo goed is weet ik niet ze heeft het altijd alleen maar druk met zichzelf en nu ik in de belangstellig sta doet ze vanalles er aan om ook in de belangstelling te staan echt heel irritant en geregeld ook wat woordewisselingen me kleine zusje komt mee dus dat ik altijd leuk maar ze is ook nooit positief altijd is het negatief dus als ze weer begint met gezeik zeg ik mama na mei dan kan ik het weer aan en eerder niet anders toedeloe!
hoi ladies, Daam: nog gefeliciteerd ook met je verjaardag! Leuke dag gehad? Daphne: heftig dagje gehad jij gisteren Inmiddels weer wat bijgekomen? Hannah: wat balen van je bloeddruk zeg...pfff kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt. Hopen maar dat hij niet nog hoger word. Rustig aandoen. Will: fijn dat het iets beter lijkt te gaan met je.. Neia: fijn dat je gesprek op je werk meeviel! Lafo: oef doe je wel voorzichtig met dat vallen zo dan ben ik weer een beetje bij
hoi gaat het nou katsas ? heb je nog bloedverlies gehad ofzo? en waarvan kwam het ? ik hoop dat het niet meer terug komt meid en was de verjaardag van tim nog leuk? onsukkie wat een leuke site heb je ! echt te schattig en dat hok wat voor die 2 is gebouwd echt super had ff een vraagje pb je wel ff over de bunnies
goedemiddag allemaal... arjen heeft nog steeds hoge koorts.. sraks nog maar ff de huisarts bellen duurt nu toch wel heel erg lang! Joepie 30 weken vandaag.. pff zielig doen tegen mijn vriend? nee helaas dat werkt niet. de enige opmerking die ik dan krijg is van ach stel je niet aan.. of heb je weer last van je hormonen. Nee helaas die is niet zo lief de babies moeten nog wel iets langer dan een maandje blijven zitten hoor! hopelijk halen we allemaal de 37 weken! verder weet ik t eigenlijk niet meer! sorry ik ga zo naar de verjardag van mijn moeder.. helemaal alleen want arjen mag nog niet naar buiten! wel jammer!