Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eyereen

eyereen Lid

10 mei 2007
    77
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik heb gisteren voor de derde keer een test gedaan. De eerste twee waren van een huismerk, nu heb ik een predictor gedaan.....ook die testte positief.
    Zo houd ik mijzelf lekker bezig :D

Fijn weekend iedereen!

2. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    durf nog niet zo goed blij te zijn,is nog een beetje onwerkelijk,misschien omdat de digi niet zwanger aangaf en de kruidvat later wel positief was!
    kijk volgende week wel weer of ik test!

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hé Gerda als die van kruidvat positief is dan zit je wel goed..
    Voor de digitale heb je iets meer zwangerschapshormonen nodig.

4. KatSas

KatSas Bekend lid

Voor de digitale test heb je inderdaad meer hcg nodig, maar die kan je volgende week ook wel doen. Ik heb er over nagedacht, maar dan moet je er gelijk weer drie kopen, dat vind ik toch een beetje overdreven he :(

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Is inderdaad overdreven maar als je ZWANGER in het schermpje ziet staan is toch wel erg leuk..KatSas

6. KatSas

KatSas Bekend lid

jah, ik ben ook bang dat ik nog overstag ga..whahahahaha
    Volgende week en dan gewoon alle drie doen

7. KatSas

KatSas Bekend lid

pfff 35 alweer..bah..grijnssss, vanmorgen was er bijna niemand op mijn verjaardag, een vriendinnetje maar, dat betekent dus vanmiddag horrorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, stapeltjes van twee maken..wish me luck!

8. eyereen

eyereen Lid

10 mei 2007
    77
    0
    0
    KatSas, gefeliciteerd met je verjaardag!

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gefeliciteerd KatSas...
    Ik volg over 9 dagen ;)

10. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    Gefeliciteerd KatSas!
    Maak er nog een fijne avond van!

11. Proficiat Katsas!

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen allemaal!

Ondanks de pösitieve test kijk ik op de wc toch nog elke x of ik toch niet ongesteld ben hihi!

De hormonen lijken door mn lijf te gieren....vanmorgen een auditie gezien voor ciske de rat de musical en daar werd ik helemaal emo van omdat ik al die jongetjes van een jaar of 7 a 8 jaar zag....hihi! Stoere ventjes aan het zingen en helemaal in de zenuwen....zo stoer!

Liefs Anna

13. eyereen

eyereen Lid

10 mei 2007
    77
    0
    0
    Ik weet nu een week dat ik zwanger ben en kan het nog haast niet geloven. Ik wordt er haast gek van dat ik nog niet zo veel veel voel. Ik ben wel moe en moet er tegenwoordig 's nachts uit om te plassen, vervolgens kom ik weer heel slecht in slaap. 's avonds is mijn buik ook al echt dikker. Verder voel ik nog weinig. Ik wilde dat het alvast 12 september was, dan krijg ik een echo.

Merken jullie al iets?

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik merk nu steeds meer: met vlagen misselyk, nog steeds duizelig, pynlyke borsten.
    Hebben gistermorgen zo'n digitale van Cb gedaan, was toch wel hgeel leuk om te zien hoor het woordje zwanger :D
    Vrydag naar de huisarts geweest, heb van hem het tel van een verloskundige praktyk gekregen, dus die ga ik maandag bellen!
    Oja, volgens MvM én de huisarts ben ik 1 mei uitgerekend, dus dat hou ik maar aan.

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Anna..Ik heb het ook hoor..1,5 week verwacht ik toch de :evil: :evil: ..Gek hé..

@eyereen..Ik voel ook nog niet zoveel meid. Moe ben ik wel maar slapen ho maar..Mijn buik is na het eten ook wat dikker en een enkle broek zit toch niet meer zo lekker...Verder doen mijn borsten met vlagen zeer.

Ik ben erg nieuwsgierig wanneer je het zou gaan zien..Toen mijn moeder van mij zwanger was heeft ze tot de 6de maand in normale kleding gelopen...Nu ben ik een stuk slanker dan mijn moeder en hoop ik dat je het bij mij sneller kunt zien..

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik ben ook errug benieuwd wanneer ik een buikje kryg :D
    kan ik lekker zwangerschapskleding shoppen, lykt me zo leuk. Vind zo'n band om de buik toch zooo mooi! hihi

17. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    Ik merk ook niet zo veel. Mijn borsten zijn wel erg gevoelig, een aantal maal per dag heb ik een zeurderig gevoel in de onderbuik en ik ben erg snel geirriteerd. Ik kijk een beetje uit naar de misselijkheid, klinkt stom, maar dat geeft me weer wat bevestiging. Ik zoek continue bevestiging. Ik ben erg bang dat het weer mis gaat.
    Ik kijk niet echt uit naar mijn buikje, want die heb ik toch al :oops: . Ik kijk wel uit naar de eerste echo, naar het heet echte zwangegevoel en de eerst keer dat ik het zal voelen. Pffff ... maar dat is allemaal nog weken en maanden weg.

18. Niet meer actief

Als het goed gaat, ben ik 11 mei (op MOEDERDAG) uitgerekend! Prachtig he? Ik wist dat helemaal niet, maar mijn moeder belde me op en zei "weet je wel wat voor dag 11 mei is?"
    Moederdag dus!

Liefs,
    Juliette

19. bette

bette Actief lid

8 jan 2007
    102
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap Juliette!
    Ik zou geen mooier cadeau voor moederdag kunnen bedenken.

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames,

Mag ik ook op de lijst? Ik ben 8 mei uitgerekend, hihi precies op mijn verjaardag, wat een toeval!

Ik voel ook nog niet veel, heel erg moe alleen, trekkerige onderbuik (broek moet idd ook open savonds) en mn darmen werken heeeel stuk beter hahahah.....

liefs Gina

Deel Deze Pagina