Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    neia, we willen je niet weg hebben... maar we willen ook geen stinkerdje :D Dus na het douchen ben je weer van harte welkom hoor hihihi

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, deze mensen wilden er een overnemen, alleen zag ik dat niet zitten.

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Mamain, jeetje dat lijkt me inderdaad enorm zwaar.
    Maar ik bedoelde of het kindje nog wel maatje 50 aan kon? Of kon je die kleertjes niet meer gebruiken?

Daphne, hihi hier ben ik toch nog. Stinkend en al! :)

Maar wel op de 1200e pagina! \:D/ \:D/ \:D/

Nu ga ik echt douchen!

X Neia

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    neia, geniet wel van het douchen het is zooo lekker ontspannend :D

5. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    neia,
    ja, hij kon t wel aan, maar ik denk niet dat t m lekker zat.. ;)
    t verschilt ook heel erg per merk..
    zoals hennes die valt echt heel er klein..
    dus daar ehb ik dit keer neit zo veel van ingeslagen...
    ik had toe de goedkopere merkjes zeg maar..
    uiteindleijk was ik veel meer kwijt, omdat dat dus neit goed paste.
    Merken als mexx esprit etc, zijn duurder in aanschaf, maar kan je echt veel langer mee...

de goedkopere merken kunnen (mijn persoonlik emining)
    niet lang mee...
    en in de babytijd is t wel handig dat je alles niet maar 1x aan kan hebben...

enne, ff lekker douchen ;)
    heb ik oko gedan. vanavond weer.. met een maskertje op etc ;)
    heerlijk

maar 56 wel

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ha, m'n man mag van z'n baas een nieuwe auto uitzoeken. We willen deze waarschijnlijk, de nieuwe Focus, een dezer dagen maar ff een proefritje maken.

En het mooiste is, we kunnen hem dan luxer bestellen dan de 307sw die we nu hebben en dan is ie toch goedkoper per maand. Hehe.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wilde eigenlijk helemaal niet van 307sw af, want ik vind dat een topauto, maar m'n man is gemeen want die stuurt een foto van de Focus in het oranje. En ik ben helemaal gek op die Ford ST auto (die oranje racebak).

Gemeen hoor, op vrouwtje haar hormonsters inspelen.

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hier ben ik weer, fris en fruitig terug.

Daphne, ja was inderdaad ontspannend. Vond kleine uk ook volgens mij.

mamain, ja klopt, valt mij ook op dat de duurdere merken groter uitvallen. ook LIEF bijvoorbeeld.

Onsukkie, ja die man van jou weet wel wat hij doet. ik vind het trouwens ook een erg mooie auto.

Zo, ik ga nu beneden maar een beetje opruimen.
    En als ik me straks goed voel, willen we vanavond even gaan zwemmen. Hopelijk gaat dat lukken, lijkt me lekker en is ook goed voor de beweging (lees kilo's) ;) .

X Neia

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Villa Happ valt niet echt groter. Tenminste niet alles. Hier nu echt bij Sam zo'n tussenperiode, de 74 zitten net niet sjarmant meer, en de 80 hoeft nog niet perse haha (de broeken zakken gewoon af van 80)

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hallo meiden,

hoe is het met jullie? wow de 1200 pagina's ik weet nog dat we bezig waren de 1000 te halen pfff wat een gezwets hihihi...

we krijgen 52 uur kraamhulp, volgens mij is dat kei veel.
    heb vanmiddag ook de geboorte kaarten besteld :)
    en drie machines was gedraaid en vanacht slapen we in een lekker schoon bed hmmmm.

hebben jullie al een plannen ? en plannen voor in het weekend?

gr witte reus.

11. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daphne, villa happ ben ik nog niet binnen geweest. Moet ik maar eens een keer doen.

Witte reus, ja 52 uur is inderdaad erg veel. geen idee hoeveel ik krijg. Hopelijk krijg ik snel te horen wanneer de kraamhulp een keer langskomt. Dan weet ik vast meer.

Vandaag erg rustig hier. :rolleyes:
    Hannah zeker nog steeds diep in slaap.
    En Anna nog steeds in Groningen? Of lekker een bankhang dag vandaag?

Ik voel me al iets beter. Na het opruimen beneden, ben ik maar gelijk begonnen met poetsen. Ja, ik kon het niet laten. :rolleyes:
    Nu alleen nog de keuken. Zal mijn mannetje vast blij mee zijn, hoeft hij dit weekend alleen nog maar de bovenverdieping te doen.

Even een vraagje aan de meiden waarvan de ukkies al met het hoofdje naar beneden liggen; voelen jullie alleen schopjes bovenin de buik, of ook onderin en aan de zijkanten?

X Neia

12. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Hoi allemaal,

mamain2008
    ik ben het helemaal met je eens dat een ks helemaal niet zo makkelijk is dan veel vrouwen denken.
    Ik mag als alles goed blijft gaan dit keer dus natuurlijk gaan bevallen, en vind het vreselijk spannend. Ik weet niet eens hoe het voelt om weeen te hebben, dus er staat me volgens mij nog heel wat te wachten.
    Maar goed de eerste is met een spoedks gehaald en dat heb ik ook overleefd dus ik denk dat het allemaal wel goed komt.

Hannah
    Misschien zou je anders eerst je tepels moeten insmeren met een vetten creme of olie, zodat die zoogcompressen niet vast blijven plakken.

Witte reus
    Wat goed dat je zoveel dingen hebt gedaan in je huishouden. Zou je dat hier ook niet even kunnen komen doen. :)
    Man ik ben niet vooruit te branden, terwijl er eigenlijk genoeg te doen is.
    Maar ik doe het nog maar even rustig aan i.v.m die pijnlijke harde buiken van gisteren.

Groetjes Annrieke

13. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    we krijgen zoveel omdat mijn vriend chauffeur is en lange dagen maakt.

oh ik heb ook al de begoorte kaartjes besteld hihi werd er helemaal happy van. is echt een gek idee dat het maximaal nog 10 weken duurt voordat we de kleine kruimel in onze armen mogen houden ..

14. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Ik heb trouwens vandaag mijn kraamboek toegestuurd gekregen + een indicatie van de kraamhulp.
    Werd van de week een keer gebeld voor een telefonisch intakegesprek, want het bleek dat ze bij een tweede kindje niet meer zelf langskomen.
    Dat kost weer teveel geld zegt de verzekeringsmaatschappij. Wat een onzin he?
    Dus toen maar telefonisch alles doorgesproken. Ging heel snel.
    Maar goed dat hebben we dus ook weer geregeld.

15. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    over de schopjes enzo.

als ik rustig ben kan ik precies voelen hoe de kleine ligt. en de kleine ligt al een poosje met zijn hoofd naar beneden, en de rug rechts. ik voel ook onderin wel eens iets ik denk dat dat de handjes zijn. dat kan ik nog niet echt goed onderscheiden.

wat ik wel kei vaak voel is dat ie het leuk vind om net zijn hand over de hele buik te gaan, ken je dat gevoel?

16. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Die van mij is net een stuiterbal en gaat soms alle kanten op. Dan steekt mijn buik ook overal uit.
    Ik probeer dan ook altijd te voelen waar wat zit, maar meestal maak ik er niks van.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wij hebben morgen een verjaardag in Zeeland, dus we moeten een eindje rijden.

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo meiden over de 1200 pagina's heen zeg!

Hier gewerkt en daarna de proefdruk van de kaart opgehaald. moet nog wel iets aan veranderen maar dat is niet zo'n probleem.
    Hoop niet dat het alsnog een meisje is, want de kaart is met een bloemetje, de tekst is roze en de naam staat er al in hahahaha

Verder bak met ijs op ( alweer) had ik weer zon trek in dat ik me inde winkel niet kon beheersen!
    Volgens mij heb ik over 2 dagen enorme pukkels

Verder beetje pijn in mijn ribben rechts, beetje beurs gevoel.... en de kleine maakt ook vreemde draaibewegingen want ik heb soms op de gekste plekken een bult inmijn buik...

nou ik ga weer even snel verder met alles opruimen

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Mooie auto onsukkie! En idd nog een eindje voor de boeg morgen..

Anastasia: neem dat je bedoelt dat t niet alsnog een jongen wordt ;)

Neia: ik was idd in dromenland...Heerlijk tukje gedaan...Heeft me goed gedaan...En Anna is wel thuis, die is aan het relaxen en kreeg bezoek....

Schopjes: het is echt een drukte van belang en kan nu duidelijk merken aan de schopjes dat uk anders ligt. Zitten nu veel meer bovenin en je ziet af en toe van alles uitsteken.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja hannah inderdaad hopen dat het niet alsnog een jongetje is :)
    Dat zou toch wat zijn zeg... dan moeten er eerst nieuwe kaarten besteld worden voordat ze verstuurd kunnen worden haha
    duur grapje dan.

Deel Deze Pagina