sooow ice dat doe je goed! een heel evrhaal weer! kan me voorstellen dat je er nu wel ff genoeg van hebt! en de volgende keer dat je komt kun je weer opnieuw beginnen haha!
net film gekeken op rtl5, was beetje flauw, maar stiekem wel heeeeeel erg romantisch hihihi. Nu maar ff dansen aan, want er komt geen drol meer op tv op dit moment.
Lafo, sorry meid nu zijn echt alle stukken taart op. Ja kan me voorstellen dat je hondje er niet blij mee is. Maarja even volhouden. Ik duim ook mee dat je huis snel verkocht wordt meid. Vreselijk van die mensen die wel komen kijken maar nog niet weten of ze het financieel wel rond kunnen breien. Dat geeft alleen maar hoop. Fiona, hier ook dancing queen gekeken. Geen idee wat er met die Kim aan de hand was. Hier is het zwembad ook best koud. Maar na een paar baantjes heb ik het altijd bloedheet. En daarna lekker in het bubbelbad en het stoombad. Deentje, ja ik baalde wel, ook omdat meneer woensdag ook al niet mee wilde. Dus hopelijk nu morgenmiddag lekker zwemmen. Succes vannacht! daphne, hihi ik zie het al voor me, met je buik op de vloer. Ice, geen idee wat ik aan wil doen tijdens de bevalling. Eigenlijk het liefst een strak hempje, zonder iets eronder. Maar ik heb alleen zwarte, en vind een kleurtje toch wat leuker. Maar ik ben ook wel bang dat ik het dan te koud heb. Wat betreft de babykleertjes heb ik een heel leuk jongens pakje, en wil ik ook nog een echt meisjes pakje kopen. Ik weet het, is zonde van m'n geld maar ik vind het gewoon leuk. En jij? Jij ook fijn weekend! Hier lekker een bankhang avondje gehad. Nu maar mijn bedje in. Trusten en tot morgen! X Neia
April mama's die al aan het bevallen zijn .. ja, ik heb daar net ook even gelezen. Één van die mama's was dan wel al in maart uitgerekend, maar toch. Zo komt het inderdaad wel heel erg dichtbij! @fiona: dat klinkt maar al te bekend .. een moeder die altijd alleen negatieve dingen ziet Gelukkig hoeft mijn moeder niet zo nodig in de belangstelling te staan, dat valt dan nog weer mee, maar verder... (ze is overigens wel weer heel goed in zichzelf vreselijk zielig vinden om de meest vage redenen) @deentje: ik ben dan toch blij dat mijn man vindt dat ik me niet genoeg kan aanstellen Al kan dat ook af en toe best op de zenuwen werken hoor. Hij is echt heel lief en ik waardeer het allemaal ook absoluut wel, maar soms heb ik toch echt zoiets van 'Michiel, ik ben zwanger, niet zwaar gehandicapt!' Fijn dat Arjen eindelijk iets krijgt tegen de griep! Hopelijk knapt hij er nu snel van op! @KatSas: een leuke verjaardag gehad dus En verwend worden, dat hoort er nu nog bij hè . Fijn dat het weer opgelost is met je man! Hier sudderen ruzies ook af en toe wel even door, om op een later tijdstip uitgepraat te worden, wanneer we allebei weer wat aanspreekbaarder zijn (lees: wat meer voor rede vatbaar). Hopelijk krijg je volgende week bij de VK antwoorden waar je wat mee kan! Kan me voorstellen dat je nu nog vol met vragen zit. En ook maar hopen dat op de volgende groeiecho geen bijzonderheden aan het licht komen! Je wordt nu in elk geval goed in de gaten gehouden @neia: ik eet eigenlijk ook teveel lekkere dingen, al zeg ik het zelf... Al kan het best zijn dat ik de afgelopen week wat weinig gegeten heb. Dat is wel iets waar ik de komende weken echt op moet gaan letten: dat ik, nu ik thuis zit, wel voldoende eet! Dat wil er bij mij dan namelijk nog wel eens bij inschieten (zou niet de eerste keer zijn dat m'n avondeten ook tevens m'n ontbijt & lunch is... toch niet het allerbeste voor die kleine!) Het scheelt misschien ook, dat ik me maar heel af en toe niet lekker voel, terwijl jij het eigenlijk de hele zwangerschap door al hebt? Jouw lichaam is daar wellicht inmiddels op ingesteld, waardoor je dus toch wel aankomt... Onze uk ligt in elk geval bij controles enzo meestal met z'n koppie naar beneden. Het echte getrap voel ik meestal in m'n rechterzij en de laatste tijd ook wel iets meer richting m'n ribben. Maar voor de rest borrelt het door m'n hele buik hoor. Heb ook echt geen idee wat ik waar voel Jammer dat je man geen zin had om te zwemmen. Maar kan me er ook wel wat bij voorstellen na een drukke werkweek... Hopelijk heeft hij morgen wel zin! @daphne: vervelend voor Sam ja. Dat is niet bepaald iets waar ik naar uitkijk bij de kleine: het doorkomen van de tandjes... @hannah: met de keel gaat het redelijk, doet vandaag niet zoveel pijn als gister en in de loop van de dag is m'n stem ook weer enigzins teruggekomen. Ik hoef dus in elk geval niet meer te fluisteren Vanavond wel redelijk veel moeten hoesten, dus da's dan weer iets minder. Pijnlijk, dat die zoogcompressen blijven plakken! Heb ik gelukkig geen last van (maar volgens mij lek ik ook niet echt heel hard.. gebruik ze dan ook meer uit voorzorg als ik buitenshuis ben). @onsukkie: goed dat je geweigerd hebt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor... Gemeen hoor, zo'n man die z'n vrouw wel kent Maar van de andere kant: heb je dalijk misschien wel een (nog) luxere auto. Ook niet veel mis mee, lijkt me zo! @witte reus: ik heb ook de geboortekaartjes vanmiddag besteld! Hihi, langs de drukker gereden met m'n kaartjes en m'n teksten en uitgelegd hoe we het dan willen hebben. Krijg nu de offerte opgestuurd en ook zo snel mogelijk de proefdruk Ben benieuwd! Lekker hoor, 52 uur kraamhulp! Ben benieuwd wanneer ze hier eens gaan bellen. Wordt onderhand toch wel tijd. Las vandeweek op internet dat ze 'rond de 7e maand' contact opnemen. Nou, ik zit inmiddels toch al ruim in de 8e maand hoor! Het is dat m'n stem het de afgelopen dagen wat heeft laten afweten, maar als het daar weer wat beter mee gaat, ga ik er dus maar even zelf achteraan bellen! En inderdaad. Nog max. 10 weken... Ik vertelde m'n schoonmoeder vandaag ook dat volgens de dokter mijn buik al aan het zakken is. Ze had ook meteen zoiets van "ja, inderdaad!" (voordat mijn man -die is de oudste- geboren werd was ze zelf fysiotherapeut en na de geboorte van de kinderen heeft ze nog jarenlang zw-gym gegeven, dus dat zijn wel dingen waar ze wat vanaf weet) En daarna zei ze er ook maar achteraan 'jij gaat de 40 weken echt niet vol maken hoor!' Nou ja, als mijn voorgevoel van 24 april uitkomt, klopt dat wel, dan is het 39 weken Maar als je daar dan over gaat nadenken, dat die kleine al begint met indalen enzo ... het komt nu gewoon echt heel dichtbij! Als ik ook naar m'n banner kijk .. het is nog 55 dagen tot aan 1 mei. Maar als ik dan uit zou gaan van 39 weken, dan is het dus nu nog 48 dagen. Gewoon nog minder dan 50 dagen dus (al ga ik er maar niet té veel van uit dat die kleine daadwerkelijk een weekje eerder komt. Hou er toch ook nog maar altijd rekening mee dattie ook nog vrolijk tot 42 weken kan blijven zitten). @Lafo: hopelijk wordt het nu wat met de verkoop van het huis! Wordt ook wel tijd na een jaar... @echo's: hier is de teller blijven steken op 3 echo's: 12-weken, 20-weken en pretecho met 26,5 week. @Ice: soms wat kortademig. Haha, als ik enigzins iets inspannends doe, lijkt het eerder op soms niet kortademig . Nou ja, op het moment wordt dat natuurlijk ook niet geholpen door m'n keelklachten. Maar pff, gewoon simpele dingen als aankleden, of even een wasje inzetten lijken soms al haast teveel gevraagd. Dat gaat dus nog wat worden de komende weken! De ademhalingsoefeningen van de pufles kan ik in elk geval al met enige regelmaat oefenen om weer een beetje op adem te komen Volgende maand, ja, dan is het alweer april. Ik heb net even gekeken, maar vanaf 10 april (dat is dus maandag over een maand al ) mogen onze ukkies al thuis geboren worden... Dan hoeven we die beentjes dus al niet meer persé bij elkaar te houden... Ik heb nog geen idee wat ik met de bevalling aan ga doen. Denk dat ik binnenkort nog ergens een goedkope pyjama of nachthemd ofzo ga kopen. Goedkoop, zodat het niet erg is als die na de bevalling meteen de prullenbak in gaat Wat we voor de baby klaar leggen weet ik ook nog niet zeker. Nou hebben we niet zo heel veel pakjes om uit te kiezen, dus dat scheelt alweer.
@ ice: wij zijn gister ff in het echt wezen kijken, maar ik vind hem ERG mooi, dus denk wel dat dat hem wordt
Zo de stoelen net uit de auto getrokken (das heel handig bij de 307sw die trek je er zo uit), want er gaan 2 honden mee en die moeten in de auto blijven, dan kunnen ze tenminste een beetje relaxt zitten/liggen en danom een uur of 12 op naar Zeeland!
Goedemorgen meiden, Hier een betere nacht als gisteren....en nu even relaxen op de bank, met voetjes in voetenbad..Sinds gisteren zijn het echt olifantenpootjes, mn vel staat helemaal strak. Ook in mijn vingers, heb met veel gewrik mijn trouwring afgekregen.... Net de kraamafdeling gekeken....Nou als de vk zo aan mijn bed staat te doen dan mep ik dr de kamer door...Kreeg dr nu al mepneigingen van, zo kinderlijk... Ik doe een topje aan bij de bevalling, met iets bredere bandjes dan spahghettibandjes. Beetje tricotstof, zit lekker luchtig en aangezien je het nogal warm kunt krijgen...
ik heb nog wel 2 mooie nachthemden om in te bevallen.. vorige keer in tshirt van vriend bevallen.. maar die gooi ik toch niet weg heb er nu wel leuke herinnereingen aan. neia hoop voor je dat je vandaag lekker gaat zwemmen! jvtje ik stel mij altijd aan volgens ijn vriend af en toe zou ik hem wel eens ff 1 dagje zwanger willen zien kijken of die dan nog zo denkt.. ook denkt ie heel luchtih over de bevalling terwijl ik er toch behoorlijk tegen op zie.. ach zegt ie het hoort er toch bij.. is ff doorzetten pfff waarom kunnen kerels de bevalling niet even overnemen met arjen gaat t een stuk beter! de koorts is gezakt en hij eet weer wat.. die peniciline erin krijgen is wel een ramp.. moeten we met zijn 2e doen.. want hij vind het niet lekker en stribbelt al tegen als hij die spuit ziet.. zo stribbelt hi nu ook tegen als ik hem een schone luier wil geven.. wel zielig want dan weet ie dat ie eerst getemperatuurt word en daarna nog zo'n zetpil krijgt! vind het allemaal wel zielig.. maar mete en beetje geluk is ie morgen weer de oude! en is het gedaan met de rust ik zelf heb vannacht echt een klote nacht gehad! bah werd elke keer wakker.. kleintje was actief aan het trappelen en draaien.. dan nog me hele neus dichtzitten en die iritante hoest.. ik kom er maar niet van af.. gister al bij de drogist wat gekocht werkt natuurlijk weer voor geen meter krijg er zelfs hoofdpijn van! bah net een zeehonden creche hier! onsukkie erg mooie auto wat jullie hebben uitgezocht!
Nou Deentje, Het blijft dus aanmodderen, Arjen aan de beterende hand en jij dan weer niet lekker...Beterschap meid! Ik geloof ook niet adt ik mn bevallingsshirt zou weg doen... Net wat je zegt, herinneringen...
Dankje hannah! ik hoop toch echt volgende week allemaal weer beter te zijn.. vandaag zijn we precies al 2 weken zo aan het aanodderen.. bah duurt toch wel erg lang! dat shirt wat ik van mijn vriend kreeg was al een zeldzaam shirt die die al heel lang had! en heel zuinig op was.. en nu heeft het voor ons allebij toch wel waarde gekregen haha! maar hoop deze keer wel in het nachthemd te bevallen die ik de vorige keer al gekocht heb haha... ach je kan toch nooit voorspellen hoe het loopt.. ik vond weeen opvangen onder de douche heel fijn.. dus misschien beval ik wel gewoon zonder kleren aan
Idd je weet maar nooit...Of in bad, of een keizersnee, ook dan kan je dat shirt vergeten.... Ik ga maar eens douchen...
Ik duik weer m'n bed in, had wel lekker geslapen, maar nu ineens voel ik me weer heel moe. Vriendlief had tot laat huiskamer opgeruimd en muziek geluisterd en gegamed, dus die ligt nog in bed Ik kruip er lekker naast. Wel leuk nieuws; kinderkamermeubels zijn opgehaald. Manlief gaat vandaag start maken met in elkaar zetten. Ook kinderwagen is binnen
hannah veel douche plezier Katja wat leuk dat je alle spullen binnen hebt! nu kun je lekker gaan inrichten! dat is toch wel het leukste! en straks naar het totaal plaatje kijken!