Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, wil tegen 12en op route, dus dan zal ik wel klaar moeten zijn. En een van de katten maakte ons erg vriendelijk weer voor 9en wakker (het kreng), dus ik had tijd zat. Haha.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het nadeel van de hond wassen is dat je daarna de douche kunt wassen. Maar dat heb ik maar even zo gelaten voor ik de rest van de dag last van m'n rug heb, lijkt me niet handig als ik nog 2x 2 uur in de auto moet zitten.

3. ja ik weet het! hond wassen is niet altijd een pretje.. of je hebt hem net gewassen rent ie de tuin in en gaat lekker in t zand liggen rollen!

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jvtje, jouw theorie zou wel eens kunnen kloppen ja. De eerste 12 wkn was ik 6 kilo afgevallen, maar daarna kon ik overdag weer gewoon eten.
    Nu moet ik gewoon meer aan mijn beweging doen, want ik zit/lig veel op een dag.
    Jeetje bij jou gaat het inderdaad wel heel erg snel; 50 dgn of minder. Echt ongelofelijk.

Maken jullie een geboortebord, of kopen/huren jullie er 1.
    Ik heb net met mijn mannetje erover gehad, en hij wil er heeeel graag 1 zelf maken. Maar ik stress nu al dat het zo dichtbij komt. En hij zegt: doe ik over een paar weekenden wel. hihi.

Onsukkie, veel plezier vandaag in Zeeland. En hopelijk heb je een lekker kussentje meegenomen voor onderweg.

Hannah, oh jaaaaaaaaaa goed idee zo'n voetenbadje. Die kwam ik nog tegen met de zolder opruimen laatst. Mijn voeten doen echt heel pijn de laatste tijd.
    Wat was er dan met die vk van de kraamafdeling? ik heb het gemist.
    Inderdaad, had ik nog niet bij nagedacht, als je ks krijgt, heb je helemaal geen shirtje nodig. :rolleyes:

Deentje, fijn om te horen dat het met Arjen al iets beter gaat. Dan slaat de antibiotica mooi snel aan. Nu nog hopen dat jij dan ook opknapt.

Katje, lekker dat je nog even terug in bed bent gekropen.
    Veel plezier met het kamertje vandaag!

Nou heb ik eindelijk redelijk geslapen. Werd ik vanmorgen wakker door een verschrikkelijke kramp in mijn kuit. Normaal doet het al zo ongelofelijk veel pijn, maar zo erg heb ik echt nog nooit gehad. Ik heb wel 10 minuten als een klein kind gehuild. Gelukkig kreeg mijn man de kramp eruit. En nu is het alleen nog maar een heel vervelend gevoel.
    Er wordt dus weer niet gezwommen vandaag. :cry:

X Neia

5. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi,

@ onsukkie: mooie wagen zeg die ford, luxe dat je man een auto van de baas krijgt.helemaal handig!

@ Anastasia: mmmmmmmm, ijsssssss, ik zei toevallig net tegen mijn mannetje dat ik vandaag echttttttt nog ijs moet gaan kopen :)

@ Lafo: ik duim voor je hoor! Dat het huis maar snel verkocht mag worden!

@ Ice: applaus, dat je alles hebt bijgelezen! En ik had bij mijn bevalling van tim gewoon een lekker t-shirt aan, voor nu leg ik dus een t-shirt en een hempje (voor als het heel warm is) klaar en iets fleurigs voor na de bevalling :D Verder is het pakje voor beeb al gekocht wat hij aan moet.

@ Deentje: fijn om te horen dat de penicilline aanslaat en dat Arjan wat opknapt!

Net ff weer een goed gesprek gehad met mijn mannetje en wat blijkt, hij voelt zich echt niet lekker , de hele week al niet. Ik hoop niet dat het met zijn nieuwe baan te maken heeft. Maar hij heeft opvliegers, is onrustig in zijn hoofd en lijf, kan niet slapen, ziet overal beren op de weg :confused: Pfff, klinkt een beetje als onderweg naar een burn-out. Hij twijfelt ook ineens of hij de overstap naar zijn nieuwe werk wel had moeten maken. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik probeer maar goed te luisteren en hem positief proberen te laten denken. Als het aan blijft houden moettie maar eens met ome dokter gaan praten. (mannetje heeft al eerder een burn-out gehad, dus is daar blijkbaar vatbaar voor) Ik ben er wel wat van slag voor en ook een beetje ongeduldig :oops: Daar schaam ik mezelf dan weer een beetje voor, want hij kan er niks aan doen dattie zich zo voelt..maar ja...

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Katsas, ik weet niet wat voor begeleiding hij bij zijn burnout heeft gehad, maar heeft hij ook preventie sessies gehad? Die krijg ik nu nog steeds (oke, ik moet een afspraak maken, maar die hoort er wel bij hihihi)
    En jij hebt last van je hormonen, jij hebt energie voor jezelf nodig, dus is niet zo gek dat je dan onrustig wordt. Je moet voor jezelf zorgen, voor Tim en dan ook nog voor de beeb en voor je vent... is beetje veel he....

Hier weer een klein stapje gezet in babykamer. De kast is naar Sam d'r kamer verhuisd (oke, heeft het maar net overleefd, want dat ding valt echt uit elkaar, wat een bagger kwaliteit!) Maar dan kunnen we de spullen van Sam naar haar kamer overbrengen (moet trouwens alleen nog een plankje/kastje worden opgehangen op de muur zodat ik mijn verzorgingsspulletjes kwijt kan)

Neia, fijn he die kramp. Ik voel het er elke nacht wel bijna inschieten. Met uitrekken bijvoorbeeld, moet er echt aan denken hoe ik mijn voeten dan houd.
    Geboortebord, ik weet het niet, vind veel dingen stiekem beetje zonde van het geld. Misschien ga ik een sticker laten maken voor op het raam.

Hannah, niet fijn dat vocht! Hier nog geen varkenspootjes maar wel vocht. Merk het aan de beweegelijkheid van mijn linker voet.

7. KatSas

KatSas Bekend lid

Daphne, jij schiet ook al mooi op dan met de kamers, is toch wel leuk dan he!

En geen idee of hij toen ook preventie heeft gehad, hij heeft toen wel begeleiding gehad, maar volgens mij niks van preventie idd. Zijn moeder is ookb eetje zo'n type..en hij heeft dat dus blijkbaar van haar georven helaas...we wachten het maar ff af.

Hier slaapt tim vandaag voor het eerst in het grote bed..hihihi, spannend, het is nu net tien minuten stil en hij ligt er al een heeeeeeeeeeeel tijdje in, maar ja is altijd ff wennen natuurlijk. hij vond het bed wel prachtig! hij stond erbij te stralen!

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,

Hier knap ik langzaam op..eindelijk..ben wel zo flauw van dat ziek zijn.
    Ik ben voor het eerst spullen voor de kleine aan t wassen. Spullen hangen buiten aan de lijn en moest toch wel even grijnzen toen ik zo al die spullen aan de lijn zag hangen.

Spannend voor al die broertjes en zusjes die gan verhuizen en in een ander bed moeten gaan slapen.

Wij hebben en geboorteslinger laten maken met de naam van de kleine erop voor nog geen 15 euro..dus hier geen geboortebord.

Shirts om in te bevallen..heb ik nog niet aangedacht...

@Katsas..pff ik hoop dat het snel beter gaat met je man.
    @Hannah..heerlijk zo'n badje..Vocht in de benen valt hier nog wel maar ik slaap al wel met een extra kussen onder mijn voeten.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Katsas, opschieten met de kamers? 1 kamertje hihihihi, die van Sam die is bijna klaar. Met de babykamer moet wel begonnen worden. Moet dus eerst de vloer uit, dan vloer in, dan meubels erin. Oke, en dan is het leefbaar :D

Mariska, klein he :D Merkte het van de week toen ik de kleren van Sam aan het sorteren was, ik vind wat ze nu aanheeft al klein, maar maatje 44 is heeeeeelemaal ienieminie

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik hoop niet dat je dit keer maatje 44 nodig hebt, daphne..

11. Arjen was bij de geboorte 3440 gram en heb hem ook nog in maatje 44 gehad... kon het pakje echt niet laten liggen! heeft ie nog geenw eek aangehad... maar t paste wel! heb deze keer ook niks meer in 44 gekocht..

wat vervelend als je man misschien een burnout krijgt.. net nu je hem zo hard nodig hebt.. anders moet hij misschien even een tijdje de ziektewet in gaan kan die even tot rust komen... want dat kan je er nu echt niet bij gebruiken.

marska fijn dat je weer aan het opknappen bent! hoop dat ik ook snel opknap! word er zo langzaam hand ook gek van!

haha leuk al die kleine baby was buiten.. ik sta er ook steeds naar te kijken hoe klein het is... zooo lief!

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mariska, ik reken er wel een beetje op dat ze nog in 44 zal kunnen. Ze wordt namelijk niet zo heel erg groot verwacht.
    Sam verzoop echt nog in maatje 44 toen ze eindelijk kleertjes aan mocht hihihi.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden ga vanavond lekker steengrillen heb er zin an !

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden heb ook ff fotos van het kamertje erin gezet het is nog niet af maar het begint er goed op te lijken ! haal ze er wel weer vanaf ben bang om herkend te worden ;)
    en me buikkie is ook weer gegroeid zo te zien

15. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Katsas, jeetje meid wat moeilijk.
    Echt heel normaal hoor dat je ongeduldig bent. Dat komt gewoon van alles door elkaar en dan ook nog die hormonen. Moeilijk dat hij nu niet blij is met de stap die hij heeft genomen. Ik zou hem maar snel naar de ha sturen.
    Spannend dat Tim nu in zijn grote bed slaapt. Leuk dat hij zo trots is, kan ik helemaal blij van worden. :D

Daphne, ja dat heb ik ook al een paar weken met uitrekken. Maar nu schoot hij er blijkbaar tijdens mijn slaap in. :cry:
    Zou zonde zijn als je maatje 44 niet meer kan gebruiken.

Mariska, leuk zeg die kleine spulletjes aan de lijn. Dat ga ik na volgende week ook allemaal doen als het kamertje af is.

Deentje, oh dat geeft nog hoop voor alle leuke maatjes 50 die ik heb gekocht/gekregen. Ik was al bang dat ze die dan niet meer aan zouden kunnen.

Fiona, veel plezier vanavond.

Wij hebben even boodschapjes gedaan.
    En net lekker een halve meloen op, bedankt voor de tip hannah. ;) Het was heerlijk.
    Mannetje is nu de frietpan aan het schoonmaken, zodat we straks lekker frietjes kunnen bakken.
    Ik ga maar even de was af strijken.

X Neia

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo ik heb ook meloen net gekocht hahaha voor het zuurbranden zei ik tegenme man maar heb het al een paar dagen iet zo erg gehad , had gewoon heel erg zin in meloen haha beetje flauw

heb een ingeroeide teennagel maar ben te lui om het eruit te punikken ga maar naar me over buurmeisje van de week want met die buik ben ik elke keer buiten adem ervan en lakken dat gaat ook al niet zo heel goed kan ze dat ook mooi meenemen

ice ik loop ook na te denken van wat ik de baby aan laat trekken ik heb van petit betau een leif flouse rose pakje gezien met mutsje denkdat ik dat toch ga kopen krijg het maar niet uit me hoofd
    en ik wil zelf een leuk pyamma pak kopen als ik net ben bevalllen tijdens de bevalling zit je toch helemaal onder dus dat wordt een t-shrit en als het zo warm is wordt het een spaghettitopje lekker hoor
    mag van mij wel rond de 22 graden zijn als ik beval zo koud lijkt meook niks en te warm ook niet

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    net weer nieuwe buikfoto geupload.. zie niet zo veel verschil meer hihihi. Merk het overigens wel hoor, maar zie het niet

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, ja hihi heerlijk zo'n meloen he?
    Ik koop de laatste week ook peren, maar nu hadden ze die niet meer. :cry: Moet ik van de week maar even halen. Maar als vervanging heb ik aardbeitjes meegenomen. Jammie.
    Wat een prachtige stralende buik heb jij zeg. Ziet er echt heel mooi uit.
    Ik ga van de week ook maar eens van mijn blote buik een foto maken.
    22 Graden lijkt me ook perfect, ik stem voor hoor!

Daphne, leuke foto's in je album.

Zo de strijk is af!
    Nu even naar pa en ma.

X Neia

19. Wat een leuk kamertje fiona! echt schattig zeg!
    e wat handig zo'n overbuurmeisje... ik laat mijn vriend altijd mijn teennagels knippen.. haha heb er altijd al een hekel aan gehad en lakken doe ik nooit.

neia maatje 50 gaat ie vast we passen.. alleen t meest jamer is dat t allemaal maar zo kort is..... pas bij 68 geloof ik dat ze iets langer aan konden..

veel plezier bij je ouders :)

Ik ga zo lekker stampot zuurkool eten! had ik echt zin in jammie! nu nog wachten tot vriend thuis is... hopelijk laat ie niet te lag op zich wachten anders begin ik alvast haha!

20. ik twijfel ook nog tussen een paar pakjes welke de eerste gaat worden.. heb een heel schattig bambi pakje gekocht.. maar zit geen mutsje bij... misschien dat ik daar nog een bijpassend mutsje bij vind dan word dat zijn eerste pakje :)

Deel Deze Pagina