ice, heb je t bovenin? of onderen? t is misschien ook wel odat je als je ligt t kindje dan meer 'hangt' zeg maar, dan is een kussen onder je buik, ter ondersteuining erg lekker
@neia: ik heb echt nog geen flauw id wat ik aan moet/ wil doen. Dat lange rose tuniek/ tshirt/ jurkje is wel een optie, maar die heb ik nu steeds snachts aan, dus die zit steeds wel een beetje onder de vlekken op een bepaalde plek zeg maar Heb ook nog zat tuniekjes/ jurkjes/ hemdjes liggen zonder mouwen, dus dat is idd wel een goeie optie! Maar dan wel met een bh eronder hihi, dan maar een voedingsbeha. Enne, kun je dat ding dan eigenlyk weggooien na de bevalling? Qua kleertjes heb ik t wat makkelyker, ik hoef alleen maar meisjes kleren mee te nemen Maar ik vind alle kleertjes zo leuk hihi, denk dat ik sowiezo iets in maat 50 én iets in maat 56 meeneem. @Jvtje: zo jy ook alweer een heel verhaal hihi, ben gelukkig niet de enige die gelyk een halve pagina in beslag neemt Pfff nu nog 53 tot 1 mei, echt zo weinig gewoon! En ja, hier lykt t ook alsof alles teveel energy kost hoor, mn voeten afdrogen na t douchen, of sokken aandoen, dat kost echt wel flink wat energy! En mogen onze ukkies al vanaf 10 april komen? OMG doe nog maar ff niet zeg, dat is wel héél snel Hier zei een moeder op t werk idd dat mn buik een stuk lager "hing" en of t kindje al ingedaald was. Ehm geen flauw id, had wel de symptonen, maar is miss een beetje vroeg? Nou ja, morgen naar de VK, dus dan zal ik t wel horen. Ben trouwens helemaal vergeten door te PB-en voor de lyst dat ik er morgen heen moet, heeft nu nie veel zin meer @Daphne: ooh zie dat je mn vraag al beantwoord heb, wat betreft t weggooien van je bevallingskleding Tja daar weet ik dus echt niets van, heb nog nooit een bevalling mee gemaakt, en op tv zie je ook niet alles Is maar goed dat ik de meeste van die shirts gekregen heb En anders moet ik em maar inlysten @Onsukkie: en is ie al besteld? Vind em voor de rest ook mooi hoor, alleen de grill nie zo. Lekker ruim is ie wel @Hannah: fyn dat je beter geslapen hebt! Hier ook al dikkere vingers, heb uit voorzorg mn ring al af, die hang nu aan mn bola bal Heb ik de kraamafdeling weer gemist hihi, jammer.... @Deentje: balen dat je nog steeds nie zo opknapt. Je hebt t al moelilyker met alles als je zwanger bent, en dan ook nog ziek Hoop dat t nu snel wat beter gaat! Zat ik vanmiddag de reclame te lezen, gaat zo mn hele buik op en neer dat was dus onze uk, had ik nog nooit zo hard gezien/ gevoeld haha, dat was echt héél apart! @Deentje: ja geloof dat onder de douche staan hier ook wel een optie zou zyn. Lykt me wel lekker! Maar t is idd maar net hoe alles loopt, van tevoren plannen gaat toch nie altyd op @Katje: lekker dat al je spullen binnen zyn! Zit alles al in elkaar? Pfffff die stomme maagzuur @neia: Vervelend van die kramp! een geboortebord? je bedoeld dat ding voor in de tuin? Dat doet de buurt/ family en vrienden toch? Die van onze buurt is trouwens wel zelf gemaakt, door ehm.........MOI En nu mag ik em eindelyk es zelf in de tuin Die buuv die byna tegelyk uitgerekend is, heeft em al es in de tuin gehad by haar 1ste, dus zy regelt voor haarzelf iets anders @Katsas: oja iets voor NÁ de bevalling is ook wel handig haha. En ja, moeilyke situatie thuis zeg! je wilt hem niet afvallen, maar kan me ook heel goed voorstellen dat je dit er eigenlyk niet by kunt/ wilt hebben! Hoop dat ie zich snel beter voelt! @Mariska: fyn dat je je beter voelt! @Fiona: mooie foto's hoor! Wat een cute kamertje Diw zwarte buikband met die namen heb ik ook En ja, 22 graden lykt my ook wel wat! Dan lekker in zomerkleren naar huis Hmmm nu heb ik zin in meloen @Daphne: mooie foto's! Die collage van Sam is ook lief! @Neia: hihi leuke text op dat pakje! Hoe was Evita? Ik heb van mn tante een knalrose haarbadje (zo'n stoffen) gekregen van LIEF! Echt zoooooooo schattig @Anastacia & Mariska: van harte met de 32 weken! @Mariska: leuke avond gehad? Hoe was Ciske? @Will: leuk id zo'n bewaarkist! Goed id hihi. @lafo: grrrr balen van de gordynen! @JVtje: dus jy krygt ook een gescrapt baby album? Ikke ook, maar moet em wel zelf maken hihi. En loop een béétje achter....heb pas 5 blz ofzo. Dus ik ga zo maar weer es een poging doen @Katje: wat goed dat jullie zo opgeschoten zyn! Miss kun je die slinger by een feestwinkel halen? Zo'n ooieveaar vind ik ook zo leuk hihi Versiering voor binnen moeten wy ok nog halen! En indalingsweeën? Tja zou maar zo kunnen. Vraag t morgen wel ff aan de VK..... @mariska: grrrr dat is ook niet eerlyk zeg, gedraag je je zo netjes..... En hier voornamelyk pyn in de rechterzy, minder als ik erop lig, gek hè @mamain: pyn in mn zy is gewoon in t midden, en mn buik ook in t midden, en iets naar onderen. Niet bovenin in ieder geval...Zal dat kussen onder mn buik idd es proberen, lig toch al helemaal ingebakend door alle kussens, dus die kan er ook nog wel by hihi Nou ik ga maar es een bakje vla pakken, die maagzuur is echt héél irri is ook weer een flink verhaal geworden, en dat van maar 6 blz bylezen Sorry hoor
ice kan al zijn dat je kindje wat ingedaald is maar die pijn weet ik ook niet morgen bij de vk zal je het wel horen gaat echt hard bij jouw he pffff! ik heb ook van die haarbandjes voor me meissie ik heb een witte met rose vlindertjes en hartjes erop en om gedraaid en heb van die strikjes met klitteband voor de baby dus als ze maar 1 haar heeft staan (waar ik niet van uitga aangezien wij allemaal veel haar hadden ) dan knal ik er meteen een strikje in! haha zoooowe lief ik maak er een echte meid van en dadelijk is ze 5 en wilt ze alles blauw en is het net een gozer! hahaha maak ook niet uit probeer haar toch eerst aan rose te laten wennen net als mama alles rose! nou meiden ga maar eens een schepje frisse lucht halen ben nog niet buiten geweest en morgen alweer een hele nieuwe week voor de boeg bleeeh
Fiona, waar heb je die strikjes vandaan? Hier net weer uurtje op bed gelegen, mijn ogen vielen gewoon dicht. Vanavond gaat Sam lekker uit logeren, dus wij gaan lekker relaxt doen. En op tijd naar bed hahaha (zijn allebei beetje moe)
haha ja daphne dat was een goed idee.. volgens mij heeft iedereen deze week al een broodje hanburger verorbert
Hoihoi, Hier zijn we druk met geboortekaartjes uitzoeken... En ut is errrrugg moeilijk moet ik toch zeggen. Daarna nog een grappig gedichtje ...pff iemand nog een ideetje? Manona76
Hallo allemaal, Daar ben ik weer,mijn ouders zijn weer weg. Het was gezellig, mmar ook fijn om weer onder elkaar te zijn weer nu. Het kamertje is mooi geworden. Mijn moeder gaat nu de wiegbekleding wassen ( thuiis) en de gordijnen naaien. Erwin moet nog even het kozijn verven, en ik moet de kleren en andere spullen gaan wassen. Voor Tessa was het wel even slikken, ze vnd het maar niks dat al haar spulletjes uit haar kamertje gehaald werd. Maar op zich wel een goede ervaring dat ze er nu van bewust is dat hetniet langer haar kamertje is. Als het kamertje helemaal af is probeer ik wat foto,s te plaatsen, maar duurt nog ruim 2 weken want dan komen de gordijnen en de wieg pas. Ben nu op mijn werk begonnen met de medicijnen voor de hele week uit te zetten, een avond het ene team en de andere avond het andere team, bevalt goed, hoef lekker niet zoveel te lopem etc, en het is we heerlijk rustig, begon te merken dat ik minder geduld had met de mensen, omdat ik steeds sneller vermoeid raakte. Kim is nu ziek is verkouden, hoest en klaagt over hoofdpijn en had vannacht koorts, maar dat lijkt wel weer verdwenen nu. Verder maken we het allemaal goed. Ik krijg wel weer wat meer last van zwangerschapskwaaltjes helaas. Zo nu en dan last van dikke enkels, ik heb soms ochtenden dat ik tussen 7 en 9 wel 6 keer moet plassen en sinds de laatste 3 nachten lukt het me niet meer om de nacht door te slapen en moet ik er tegen 4 uur uit om te plassen. Ook heb ik veel sneller een vol gevoel en heb regelmatig het gevoel dat mijn eten maar in mijn maag blijft rondhangen en niet naar de darmen gaat, herkenbaar voor iemand? Ik herken het niet van andere zwangerschappen. Maar ja het hoort er allemaal weer bij he, we zijn aan de laatste maandjes begonnen. Oh voor ik het vergeet onze computer is gecrashed, ik zit nu op de laptop van erwin( die is dus morgen plat ) Maar die moet morgen mee naar zijn werk. Weet niet of het dan gelukt is om onze computer weer aan de praat te krijgen. Morgenavond heb ik wel weer de laptop in iedergeval. Kim en Tessa liggen lekker knus tegen elkaar aan op de bank tv te kijken (smelt, smelt) Nou ik ga even stoppen probeer vanavond even op iedereen te reageren, tot zover dit ego bericht. Groetjes evelien
heej evelien dat schiet allemaal al mooi op bij jullie zo te horen! Wat leuk dat je kids zo lekker tegen elkaar aankruipen... hoop dat arjen het dadelijk ook goed kan vinden met zijn broertje!
Neia dank je wel!! We zijn naar de Ikea geweest en hebben de oranje dekentjes gevonden. Inderdaad mega-goedkoop en staat super! Dat even snel... later lees ik weer ff bij, we gaan nu filmpje kijken
Zo wij hebben net de bestelling voor Spareribexpress gedaan.. jammieeee! Evelien, fijn als je pc crasht, ik moet er niet aan denken. We hebben hier gelukkig wel reserve laptops hoor, maar dan nog. Sam is nu uit logeren, morgen ga ik om half 10 weer naar de gyn. En ik wil proberen om nog een gezichtsbehandeling te krijgen bij het Sanadome (heb daar een bon voor ) En dan moet ik nog naar het kinderdagverblijf voor de formulieren. En ik moet nog naar winkelcentrum (want bloeddrukverlagers zijn op na morgen vroeg) en natuurlijk moeten we ook eten hihihi. Maar ik kan in ieder geval morgen vroeg redelijk rustig opstaan en wakker worden, hoef geen sam te vermaken.
@ Moedergans leuk om weer wat van je te horen Jij ook al zo'n medelevende baas Lekker vooruitzicht he nog maar drie weekjes werken heerlijk! @ Katje81 die ooievaar zag ik laatst ook al in een babyzaak erg leuk! Ik heb die slingers gewoon in een babyzaak gehaald, denk dat ze dat bij idere babyzaak wel hebben. @ Jvtje ja ik baal ook van die gordijnen, morgen gaat m'n man ook mee om ervor te zorgen dat we die gordijnen weer zsm terug krijgen in de goede maat hopelijk! @ Neia fijn dat je zo hebt genoten van Evita! En bedankt voor de tips, zal eens rondneuzen hier bij de bouwmarkten. @ Katsas goed dat jullie gegaan zijn, oxazepam heb ik vroeger ook geslikt voor m'n paniekaanvallen is zelfs verslavend geloof ik maar ze werken wel, hopelijk heeft je man er ook wat aan, ze maken je alleen erg suf. @ Deentje lees net jouw reactie over oxazepam en idd is het verslavend. @ Ice idd vervelend maagzuur, 's nachts slaap ik ook al een hele tijd met m'n matras een beetje omhoog, dat helpt ook bij mij althans. @ Evelien heb ik ook dat snelle volle gevoel en ook dat het niet zakt, halverwege m'n keel blijt het dan hangen en komt met zuur weer naar boven zetten, jammie Vervelend dat Kim ziek is, volgens mij heerst het wel heel erg, lees niet anders hier dat alle kindjes aan het kwakkelen zijn @ Daphne have fun vanavond Wij hebben bietjes (krootjes) gegeten ook erg lekker. Verder heel de strijk weggestreken vandaag en wat series gekeken die we al de hele tijd op de harde schijf hadden staan. We zouden eigenlijk visite krijgen, maar dat ging niet door gelukkig Ik vind dat zo lekker een zondag waar niks moet en alles mag. Wij gaan een kraamfeest geven als de kleine er is, meer mensen die dit ook gaan doen? Ik ga even een appeltje eten.
gatver net de 25 meest bizare gebeurtenissen aant kijken op sbs 6 een kleine peuter louwana die vast zat in een put en een vrouw die heel slank is is er in gegaan en heeft dat meisje weten te pakken en zo konden ze samen eruit worden getrokken dat zielige gezichtje van de peuter helemaal in shock en onderkoeld en die ouders die in shock zijn ik moest ff huilen ervan moet je toch niet aan denken oja evelien ik herken dat hoor van snel vol zitten en dan ook de uren erna verteerd wat langzamer ofzo en eten pfff echt de laatste hopen gaan met moeite kan lang niet zoveel eten als voor de zwschap
oja zonde lafo ik zal ze er wel ff opzetten speciaal voor jouw! haha k.u.t van je gordijnen joh! echt baalen nou hopen dat je snel de goede weer terug hebt je wilt een keer klaar zijn he daphne jummie spareribs hier iets zelf in elkaar gewokt was nog lekker ook! haha die strikjes heeft me moeder van het internet gehaald maar ik zag dat ze van de kruidvat kwamen stond op het kaartje dus kruidvat of etos kun je vast wel tegen komen daar
Zeker een gaaf kamertje meid, goed bij elkaar gezocht ook! Ik zie dat jij ook al veel roze kleertjes gekocht hebt, ik kan me ook niet beheersen Ik ga weer verder meiden tot morgen!