goedemorgen allemaal! Net ff bijgelezen.. maar eigenlijk ook alles alweer vergeten! Meiden die naar de vk moeten vandaag veel succes.. hopelijk worden jullie allemaal weer goed gekeurd neia met arjen gaat t beter.. hij was vanmorgen alweer om 8 uur bij ons op de kamer... erg vervelend maar wel een goed teken gister had ie nog iets verhoging rond de 38 graden maar ook dat is nu wel zo goed als weg! das nog is een zondag vol met visite! haha jvtje zou kunnen dat ik moedergans bedoelde ik weet het niet meer heb vannacht redelijk geslapen! papa is er met arjen uit gegaan vanmorgen dus kon nog heerlijk doorslapen tot kwart voor 11 had ik ook echt nodig na al die gebroken nachten van laatst! voel me nu ook eindelijk wat beter! inder hoofdpijn enzo... dus gaan we vandaag is een beginnetje maken met de schuur leegruimen! geen zin in maar beter nu dan alles dadeilijk op t laatste moment
daphne fijn te horen dat je kleine zo goed gegroeid is! en 1,5 zwangerschap das niet echt duidelijke taal! hier t bed ook pas met 37 weken op klossen.. kan ze nu al wel ophalen.. maar daar wacht ik nog mooi ff mee...
Omdat Sam niet thuis heeft geslapen zou ik vandaag eigenlijk kunnen uitslapen... maar omdat ik al om half 10 bij gyn moest zijn ging dit dus niet door En heb er zo'n zin in! Maar werd wel al om 6 uur wakker, ik moest zooooo nodig plassen hihihi
ja ik ben op alles voorbereid. kan ik ook alvast wennen aan de hoogte.. Ach ja, beter te vroeg als te laat zullen we maar zeggen. Nu hoef ik helemaal niks meer te doen.. heerlijk gevoel zeg..
Goeie morgen meiden!~ Hier leuk rustig en gezellig weekend met veel films, broodjes hamburger en slaap gehad. Gisteren nog verjaardag en dat was het enige waarvoor we zaterdag en zondag de deur uit hoefden! Heerlijk dus! Donderdag met de echo was parchtig! De kleine lijkt erg lenig en krijgt het nog voor elkaar om zn voet in zn mondje te stoppen haha, van wie die dat heeft? De grote vraag blijft het geslacht, wel stiekem geprobeerd te kijken maar heb echt niets gezien! Dus nu nog dik 8 weekjes geduld! Kwamen nog een bekende tegen en zij is nu ong 15 weekjes zwanger. Je ziet er nog bijna niets aan. Vraagt haar man aan mij of ik bijna moet bevallen, ik zeg ja, over ong 8 week! Hij : Pas over acht week? Ik dacht wacht maar liefs van mij
Goede morgen allemaal, Was hier al weer een tijdje niet geweest dus heb vlug vlug een aantal dingetjes terug gelezen..maar ja ik weet nu al niet meer wat er stond.. hihi Van het weekend even wezen shoppen voor die kleine in Den Haag is lekker dichtbij.. maar ja wel weer te veel geld uitgegeven ook ff lekker gegeten in de boogaard in rijswijk ook erg lekker En gister zijn we ff naar beverwijk geweest naar de zwarte markt.. Vorige week woensdag me prik gehad.. nou ik vond het geen pretje.. maar ja het is voor een goed doel.. Morgen alweer 32 weken zwanger.. dus het gaat behoorlijk snel vind ik maar ja ik kan niet wachten tot dat hij er eindelijk is Zit nu aan de gaviscon voor de maagzuur het was echt niet meer te houden maar dit helpt echt goed gelukkig... Maar hoe is het met jullie allemaal? : Dikke kus patricia
Spannend he.. ik zit met alles te twijfelen.. wat voor shirt trek ik aan voor de bevalling.. een oude? Want al dat bloed krijg je er toch niet meer uit?
Ja dat las ik en heb vcan een collega gehoord dat zij dat ook had gedaan! Ideaal. Miss moet ik daar ook maar aan geloven. Dan is het maar weer geregeld. En net als jij vind ik het ook wel lekker om de diongen klaar te hebben.
@Daphne..fijn dat alles goed is. Maatje 44 heb je echt niet nodig @Dolphin..Maak je niet druk om een shirt..bloedvlekken krijg je er op verschillende manieren uit..zpals met melk en zoutwater.. Klossen komen hier ook pas in week 36/37.. Ik moet woensdag naar de vK..ben nog aan het twijfelen of ik weer ga werken deze week. Ben toch nog niet helemaal opgeknapt. Volgende week heb ik vakantie en daarna al verlof..dus eigelijk is dit mijn laatste werk week...
* Fiona, een prachtig kamertje hoor! en de kast ziet er ook mooi uit aan de binnenkant. Lekker rose. Dat geeft wel aan dat ik een beetje door t dolle ben gegaan... als ik de kast laat zien... er zit gewoon weg geen leeg plekje meer in.. als ie klaar is plaats ik ook een foto van de kamer *mariska, idd,als je eje echt nog niet lekker voelt gewoon ziek melden...anders ben je zo weer ziek *ice, wat zei de vk dat t was? 3d echo in album
Ik doe een basketbalshirt van men mannetje aan, wilt die per sé! Zodat als zen kleine mannetje geboren is hij die kan wassen en als gelukbrenger dragen zeg maar . Wel lief natuurlijk!
Zo, 29 weken alweer vandaag. Controle bij de VK was prima, ukkie ligt nog keurig met hoofdje naar beneden en ruggetje nu rechts (dat dacht ik vanmorgen in bed al, een week terug lag ie nog links), verder groei ik goed en gelijk maar bloed wezen prikken. Ze hoefden maar 1 buisje dit keer, dus dat viel weer mee.