Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Klopt helemaal vindt het zo erg voor haar idd.......heb net ook m'n mannetje uitgescholden dat hij iedere dag laat thuis komt en ik dan ook zo laat nog moet eten echt vervelend op deze manier bah bah bah echt een rotbui, komt ook door die vreselijke hormonen :evil:

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ben ook al zo lekker chago
    will echt erg voor je meid ! STERKTE
    ik doe elke dag als ik thuis kom gelijk me huispak aan en pantoffels lekker vrij hoor
    heb ook al lekker wat pukkels op me voorhoofd verzamelt heb daar nooit last van!
    ik ga ervan af ik spreek jullie morgen weer ! xxxx

3. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    will: wat enorm *!:mad:#&* ! HEEL ERG VEEL STERKTE!

mutsie!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jah nou ik hrb nog steeds koppijn en ben wat misselijk gewoon niet leuk
    grr wil me wel zo ziek meldem
    helaas mn collega vandaag ziek gemeld die zit tegen een depressie aan dus kan het niet maken
    om me ziek te melden maar als ik me morgen nog zo voel kennen ze de boom in mn beebje gaat echt wel voor

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Will wat erg meid! Ook ik word er even stil van!

@de chaggo meiden: pfffffffffffffffffffffff soms!

Manlief belt net dat ie gezellig met klanten even wat gaat eten.... leuk, enneh....ik? Ik eet alleen! Bah! Kom niet verder dan stukjes kaas en toastjes hihi! Meer lekkere trek zeg maar!

Liefs Anna

6. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Will, ook heel veel sterkte van deze kant.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ze vroegen me donderdag volgende week om over te werken ze hebben een borrel van half 9 tot half 8 savonds ofzo pfffff als ik dat maar vol ga houden werk er net een week dus ook lullig om te zeggen dat ik er geen zin heb
    maar hoop dat ik mezelf niet te druk maak was net op me andere werk een soort afscheid had 2 stukken taart op had zooo de neiging om het te vertellen dat ik zwanger was! kon me nog net in houden maar ik vindt het ook heel bijzonder dat echt niemand het weet alleen ik en me mannetje ik heb nou al zin om het kleine kamertje leeg te rukken maar er staan 2 klerenkasten in die moeten naar de slaapkamer dat laat ik me man wel doen
    we waren in de supermarkt ik mog nog geen eens van hem opde rail staan om een product te kunnen pakken! haha zo lief

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jeetje wil, wat klote zeg... we leven met je mee!
    Wel af en toe komen buurten hoor anders missen we je! Heel veel sterkte met je gezinnetje!

Ik hier ook niet zo vrolijk... beetje moe en niet zo lekker en super nerveus voor vrijdag.. hoop zooo dat het goed zit!

xxx

9. will

will Niet meer actief

he meiden, ik zit net even jullie reactie`s te lezen maar wat is dit nou?
    lafo en danjo kom op hoor, moet ik jullie nou ook nog tot de orde roepen.
    lafo waarom ga jij tekeer tegen je mannetje, omdat ik een miskraam heb?
    hallo, hij kent me niet eens laat staan dat hij er wat aan kan doen. bewaar de vrede meis, je hebt hem in mei nog hard nodig.
    Danjo kom je bed uit en ga lekker genieten en niet zo in een dippie zitten om mij.
    KOM OP MEIDEN, jullie verwachten een kindje geniet ervan of gaan jullie lekker die 9 maanden zitten mokken, zonde hoor!
    nou lekker vrolijk verder kletsen hoor anders blijf ik gewoon tot aan mei hier rond spoken om jullie in de gaten te houden. :)

10. Miessie

Miessie Lid

22 aug 2007
    12
    0
    0
    Lieve Will, wat erg voor je! Ik word er helemaal naar van! Heel veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes Mies
    Het maakt me vreselijk bang zulke berichten... Mijn eerste afspraak bij de vk is pas 8 oktober! Tot die tijd dus geduld hebben en de moed erin houden!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wil ik was al de hele middag avond niet lekker
    koppijn misselijk naar in de botten duizelig
    dus lig nog steeds lekkr in n bedje
    en dan lees ik joubericht en ja dat doet wat met me heb het vorig jaar ze;f ook mee gemaakt
    meis denk aan je ,,en Lafo en ik komen er wel maar we hebben ons dagje gewoon ff niet

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Will echt een emodag hier, kan vandaag niks hebben dus vond het ook vreselijk om te horen wat je is overkomen, het is net het spreekwoordelijke druppeltje ;)

Lief van je om ons tot de orde te roepen :) kreeg weer een glimlach op me gezicht :D

Het is je geraden ook om af en toe hier langs te komen anders gaan we je zo missen en dat is niet de bedoeling :)

En niet boos zijn op je lichaam he meid.......het is gewoon dikke pech.

Veeeeeel liefs!

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo is het ook maar net he Danjo we slepen elkaar deze resterende 8 maanden er wel doorheen ;)

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    we gaan super ons best doen meis
    allen vandaag gaat het hem niet worden blegh zeg wat een dag
    VaNOCHTEND nog vrij weinig aan de hand :(

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nee echt happy de peppie ben ik ook niet vandaag morgen beter

Afgesproken ;)

16. wassink

wassink Nieuw lid

26 sep 2007
    4
    0
    0
    Sterkte allemaal dan vandaag..!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Deal :) :)
    auwie krijg ineens flinke steken in mn tepel :x

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay ik sta nu dus voor manlief draadjesvlees te braden ben zooo moeee houd het werk dan eens opmoet ook nog strijken maar dat doe ik morgenochtend wel hoor dan doe ik er ff snel 1 voor hem trekt die er maar een trui overheen want ben nog echt moe dat vlees moet nog een fiks aantal uurtjes opstaan en ik ga nu op de bank de gouden kooi kijken

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goed teken ;)

Ik ga nu eindelijk eten en je weet hoe belangrijk dat voor me is ;)

Tot strakjes :D

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    eetse lafo haha
    Fion nu nog draadjesvlees haha laat het hem zelf doen HIHIHIHI

Deel Deze Pagina