Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    ow jee..... :rolleyes:

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Toen mijn vader 50 werd kwamen we ook niet aan met een kado van 50 euro, vind het ook echt onzin! Hij wou verdorie niet eens een kado, want hij had alles al.

Ga er straks wel over in de clinch liggen.

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Helemaal mee eens. Bij ons wordt altijd gevraagd wat iedereen wil geven en dan wordt pas gekeken wat er van gekocht kan worden. Wij zitten ook erg krap, dus weet precies hoe je je dan voelt. Zou het gewoon met je man overleggen hoor, neem aan dat hij ook weet hoe jullie er financieel voor staan dus dan moet je schoonmoeder dat deel er zelf maar extra bij doen denk ik dan...

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dagboek van een maffe moeder in spƩ.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden zo was op me werk en was zo verschrikkelijk moe inene dus uit me werk meteen me bedje ingevlogen en heelrijk liggen tukken net eruit en me inorde maken want moet eten koken maar weet me god niet wat

pfff ff bijkomen
    vanacht bijna niet geslapen dus zal daar wel van komen als ik op me zij wil liggen gaat ze zo tekeer niet normaal dus moet ik op me rug rollen
    ik had ook zoiets vaags een soort wee leek het wel? echt kramp wat ik in me kuit wel eens heb in bed die aanval zo was het 1x in me hele buik die samenkneep heel vaag werd er wakker van en nou heb ik de hele dag wat buikkramp beetje bandenpijn denk ik nou ik ga bijlezen

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi meiden
    Hier weer present, vanmorgen gewerkt en vanmiddag naar de Vk geweest. Met moeite door de APK heen. Bloeddruk blijft te hoog voor mij ( onderdruk is 85) en heb ook veel vocht in de enkels en hoofdpijn. Omdat ze er toch niet helemaal gerust op is, moet ik nu volgende week weer terug komen.
    moest eigenlijk ook urine opvangen, maar had al geplast dus dat mag nu morgen op mijn werk... hoop dat dit allemaal weer goed is.

Gina & Lafo leuk, verzinnen jullie een datum/plaats maakt mij weinig uit hoor wat voor iedereen een beetje haalbaar is :)

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Denk dat ik dat volgende keer maar aan ga kaarten. Dacht juist, ik doe het niet regelen deze keer (want vorige keer kon ik weken op het geld wachten) en dan heb je dit...

8. mamain ik vind de boeken van sophie kinsella echt leuk! een lekker toepasselijk boek van haar nu is shopahollic en baby die is wel heel erg leuk

onsukkie als je het niet kan betalen kun je er toch niks aan doen.. beter dan dat je dadelijk een rekeing moet laten liggen... moeten ze maa begrijpen toch.. je hebt t al duur genoeg met een kleine op komst.

hannah wat vervelend dat je bloeddruk nog meer gestegen is... hopelijk beter nieuwd bij de gyn...

vandaag de schuur opgeruimd.. toen was het nog droog.. dus was te doen... komende week word het ook niet beter :(

leuk idee onsukkie ben nu ook lid van de mei mama's op hyves!

belt vandaag de woningbouw op dat we vrijdag het huur contract moeten tekenen en een halve maand huur moeten betalen.. dan krijgen we de sleutel. maar t huis was nog niet af.. want er zat nog een gat in de muur enzo.. dus ik kwaad.. ik ga toch niet betalen voor een huis die niet af is... maar kon niet anders en moest vrijdag.. ik van nahja toe maar.. belde ze later weer op... zit ook nog geen euken in :( dus ze zou bellen als ze meer weet pfff fijn die woningbouw....

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb een nieuwe buikfoto in mn album gezet... niet schrikken he van mijn immense buik ;)

10. anastasia wat vervelend ook al een te hoge bloeddruk.. misschien ff wat minder hard werken?

11. Dat is indd. een klein buikje friendly! maar na de bevalling heb je er alleen maar profijt van! scheelt veel trainen en dieten

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    gelukkig hoef ik nog maar 7 echte werkdagen te maken. dus eigenlijk valt het erg mee..
    maar ook als ik meerdere dagen vrij ben blijft de bloeddruk te hoog ( meet t dan op mijn werk)

De Vk zei dat normaal in deze fase van zwangerschap de controles nog wel om de 2 soms zelf 3 weken blijven maar dat durft ze bij mij niet aan omdat ze bang is dat hij dan torenhoog wordt en dan ineens in het ziekenhuis beland ofzo..
    Ze vond het hoe dan ook verontrustend dat ik op deze fase van de zwangerschap deze klachten al heb.. Maar goed ik kan er weinig aan doen. Het is neit dat ik me enorm druk maak of veel doe ofzo..

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Overigens nog altijd verkouden en wat last van mijn keel! lijkt wel niet over te gaan dit jaar
    *bah*

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Doen we :D

En rustig aan doen he!?

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Balen meid! Ken het maar al te goed! Zou toch kijken of je miss nog een stapje terug kan doen met je werk?

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wat een schattig buikje Friendly, kunnen we niet ruilen ;)

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Das idd een bescheiden buukie friendly!

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Fiona gewoon lekker wat bestellen ;) meestal doe ik dat als ik niet weet wat ik wil gaan eten.

Wij eten vandaag sla met gebakken aardappels en doperwten en komkommer en ja hoor de hamburger :D

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Fiona: hier eten we Teriyaki! :) jammie!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej lafo: Ik reageer in het zelfde berichten tenmpo en volgorde als jij haha!

Deel Deze Pagina