pff mannetje belt net ... zit nog in utrecht voor z'n werk.. duurt dus nog wel een uur eer die thuis is.. grrr
Ow jee , het ziekenhuis van Almelo staat in de brand :-s Niet best, hoor overal nog steeds sirenes wegkomen!
Hier belde mannetje me wakker om kwart over 6 hihi, was in slaap gesukkeld Ga je wel eten voor die tijd of wacht je op hem?
Anastasia, heb je nog een tukkie gedaan? Fiona, mmm lekker de mac. Veel plezier bij de pufles. Zitten jij en onsukkie in dezelfde les? Katje, veel plezier bij de 1e les. Hopelijk is hij erg leuk! Dat meen je niet Anna! Hopelijk valt het een beetje mee. Ik ben beniewd. Hier net lekker gegeten. Ukkie zit heerlijk te trappelen, nu ook echt aan de bovenkant, ik ben benieuwd of hij/zij zo blijft liggen. X Neia
Het zal wel aan mijn hormonen liggen (en anders krijgen die de schuld wel), maar m'n man is niet te genieten zeg... Had geloof ik niet over dat geld moeten beginnen vanmiddag. Fout, fout, fout.
hade een boterham genomen . mannetje is net thuis en heeft gegeten, heb idd een uurtje geslapen... verder niets te melden.. ga even CSI kijken. xx
hallowtjes ben ik weer vool de zoveelste keer ! zwgym was tot me verbazing leuk! 10 july hebben we een babyochtend bij 1 van de meiden lekker onze babys showen en bevallings verhalen aanhoren leuk leuk leuk! nou ben weer ene beetje fitter de warme douche heeft vanmiddag wel geholpen want me banden pijn is redelijk weg ff had het er toch slecht mee ff zo ga nog ff een banaantje naar binnen werken en ff op de bank hangen en morgen weer aan de arbeit! jottum!
onsukkie klote dat je je geld niet terug hebt gehad maar om met tegenzin ergens heen te moeten is ook niet leuk je zwschap moet leuk zijn en er moeten geen verplichtingen aanzitten die je niet leuk vindt gelukkig zijn de meiden heel leuk anders was ik ook allang ermee gestopt nou toedeloe
Onsukkie, jammer dat je de gym niet leuk vindt. Wat zei je mannetje dan? Ik vind het echt niet onredelijk van jou hoor. Anastasia, fijn dat je nog even hebt geslapen. Fiona, wat leuk zeg dat jullie in juli met de mama's heben afgesproken. Hoeveel lessen heb jij al gehad? X Neia
ik heb er nu 7 gehad en heb er hierna nog 2 dus 9 in totaal en dan een babyochtend en dan nog 5 lessen na de bevalling vooral buik oefeningen ect ect begin het nu toch wel leuk te vinden ben blij dat ik toch heb doorgezet die meiden zijn ook heel leuk en vooral grappig te zien dat wel elke keer weer zijn gegroeid
pfff dat was weer een boel bijlezen zeg. Maar ik ben weer helemaal op de hoogte. Leuk om te lezen dat de zwangerschap bij iedereen weer anders verloopt. Ik ga morgen weer beginnen met werken, en zie wel hoe lang ik het vol kan houden. De harde buiken zijn inmiddels afgenomen, en ik doe het nu ook heel rustig aan. Gelukkig hoef ik ook nog maar twee weken te werken en dan ga ik lekker met verlof. Dan kan ik me helemaal met de nieuwe slaapkamer van mijn dochter bezig gaan houden, want het wordt nu echt tijd dat die af komt. En er zijn nog zoveel andere dingen die ik eigenlijk klaar wil hebben voordat de baby er is. soms wel frustrerend. Je wil van alles maar eigenlijk is dat teveel. Maar dat zullen er ongetwijfeld meer hebben. Wat lachen om te lezen dat sommige van jullie naar de zwangerschapsgym gaan maar er eigenlijk geen bal aan vinden. Ik heb dat tijdens mijn vorige zwangerschap ook gedaan en vond het altijd wel lachen. Bij ons was het ook vaak ouwehoeren. Maar heb er ook wel veel van geleerd, en toen alle kindjes een jaar waren geweest hebben we nog een reunie gehad.(heel erg leuk) En de oefeningen die je daar leert zijn ook best handig en efficient. Zo nu heb ik iedereen wel weer genoeg verveelt met mijn lange kletsverhaal. Tot de volgende keer maar weer! Groetjes Annrieke
Hoi allemaal! Ik lees dat er best veel mama's zijn die een hoge bloeddruk hebben, of valt het mij alleen op? Weet ook niet hoe de percentages liggen, maar ik vind het dus veel. Ik hoop ook dat het binnen de perken blijft en dat er dus niet meer klachten bijkomen. Dus verplicht op de bank met jullie voetjes omhoog! Misschien een lekker bordje pap erbij? Vandaag weer kijkers gehad, deze waren al eerder geweest, dus volgens mij zijn ze meer dan alleen geinteresseerd \/ Ik hoop dus morgen op een bod (misschien erg voorbarig, maar dromen mag toch?) Sinds een week doe ik aangepast werk totdat mijn verlof begint. Dit komt doordat ik erg veel harde buiken heb. Ze zijn niet pijnlijk, maar ik heb er ongeveer 7 a 8 per uur. Als ik blijf zitten valt het wel mee, maar zodra ik opsta is het weer mis. morgen moet ik de verloskundige bellen en dan hoor ik wel of het normaal is, want bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik dit niet gehad. Ik zit nu dus achter de computer wat te klooien en ik kom de tijd wel door op mijn werk tot 6 weken vóór de uitgerekende datum. Voor erna heb ik geregeld dat ik 14 weken vrij ben en dan voor een half jaar ipv 24 uur, 16 uur ga werken (heerlijk!)
Best leuk met die polls op onze hyves! Kan ik nog een liefhebber beheerder maken? http://meimama2008.hyves.nl
Fiona, super dat je het daar zo leuk hebt. Annrieke, 2 weken werken, dat wordt nu echt aftellen. Heerlijk! Daam, 7 tot 8 harde buiken in een uur is echt erg veel hoor. ik denk ook dat de vk dat morgen zegt. Ik had er 8 tot 10, en moest echt stoppen met werken van de gyn. Ohhhhhhhhh ik ben aan het genieten............. Ons lieve kindje is echt nog nooit zo druk geweest, echt al een paar uur achter elkaar hele harde schopjes. Echt heerlijk. Mijn hele buik gaat op en neer. En mijn mannetje en ik kunnen er echt geen genoeg van krijgen. Nu dus samen verder genieten in bed. Trusten en tot morgen! hannah, alvast veel succes bij de gyn. X Neia
Hier vandaag eindelijk het kaartje gekozen, volgende keer met de gegevens terug voor de proefdruk, als die 'goedgekeurd' is houden ze die bij tot ik beval, even een telefoontje doen met gewicht en lengte en we mogen er diezelfde dag nog om! http://www.buromac.be/nl/kaarten.dhtml? ... ortiment=1 dit issem! het is chocoladebruin! ( en dan natuurlijk met een andere naam enzo he)
@ Neia broccoli vind ik ook erg lekker en gezond! Hamburgers zijn weer erg populair lees ik @ Fiona nou je eet nu lekkerder hoor, ik had liever de mac gehad Viel dus wel mee de pufles Leuk zo'n meeting @ Anna zijn de tijdschriften al uit? @ Patricia hoe meer zielen hoe meer vreugde @ Annrieke ik vind gym best wel leuk hoor, echt een kippenhok @ Daam wat lekker 16 uur werken! en ja best veel meiden hebben een hoge bloeddruk helaas Jouw huis staat dus ook te koop, hoe lang al? De mijne al meer dan een jaar, heb zaterdag een open huis hopelijk komen er wat mensen op af, jij succes ik hoop het voor je! @ Hannah idd succes morgen meid. Zit Jensen te kijken net nog ff een uurtje geslapen dus zal wel niet zop snel in slaap komen, ga zo baby te huur kijken, vind het echt een dom programma alleen mijn man en ik hebben een andere mening qua leuke programma's. Hij houd echt van sensatie programma's en ik weer wat minder. Welterusten!
Mijn huis staat nu 3 maanden te koop en er zijn al een aantal kijkers geweest, maar tot nog toe geen bod gehad. In ons nieuwe huisje zijn we druk bezig ( nou ja: we! ik bedoel mijn vriend alleen ) En het schiet al aardig op, alleen denk ik niet dat we er vóór mijn bevalling inkunnen, dus dan moet mijn bed maar op klossen in mijn oude huis. Heel veel succes zaterdag, ik hoop voor je dat er wat positiefs uitkomt. Mag je daar zelf bij zijn, zo'n open dag?