Ik ga lekker lunchen met mijn vriendinnetje! Heb er zin in. Hannah, ik hoop dat alles goed met je is. Hopelijk tot straks! X Neia
Goedemiddag.., @Frostieke..leuk kaartje! @onsukkie..toch te nieuwsgierig? Nog even geduld en dan zie je de kleine weer. Hier gaat het slapen ook steeds minder. Ik gebruik al een extra kussen en een zo'n nekkussen op bed. Hik...hier wel 5x per dag ofzo..vorige week bij de VK hoorde ze de hik door het hartslagje heen.. Ik ga niet meer aan t werk..deze week nog maar even in de ZW..Bronchitis wil niet helemaal weg . Volgende week heb ik vakantie genomen en dan gaat de 22ste mijn verlof al in. Ben ook wel benieuwd naar hannah.. Ik moet morgen weer naar de VK.
Hannah moet om half drie in het ziekenhuis zijn..... ze vind het wel heel spannend....logisch! Liefs van mij Ik ga zo ff douchen! Neia eetsmaklelijk!
ja kan me voorstellen dat hannah het spannend vind! ben ook erg benieuwd! ga duimen dat ales goed is!
Hallo meiden, Hier ben ik ff snel.....Hier nog hetzelfde, hoodpijn, sterretjes en erg dikke voeten. Ze tintelen, staan strak en jeuken.... Moet om half 3 in ziekenhuis zijn....... Als ik zelf niet kan updaten zal Anna of Ice hier wel update plaatsen.... Geboortekaartje: zou hem graag laten zien maar aangezien er hier bekenden komen doe ik dat niet...Wij zijn voor 100 kaartjes 200 euro kwijt dus, 2 euro per kaartje.Ook niet goedkoop maar goed hij is helemaal perfect.... Tot later meiden!
HOERA 32 weken zwanger Nou heb alles weer een beetje doorgelezen maar ja ... jullie raden het al .. alweer vergeten hahaha.. Vanacht niet echt lekker geslapen die kleine was zo druk.. en nu nog maar ja weinig aan te doen.. vanavond bij me schoonoudertjes eten.. me schoonzusje gaat lekker koken dus dat wordt smullen... nog ruim anderhalve maand meiden en dan zitten we alweer in mei en dan zijn wij aan de beurt .. wat gaat het toch snel allemaal zeg ... \/ \/ Vrijdag naar Hoorn want dan wordt me zus alweer 30 haha Zijn er trouwens al meiden die weten of ze een ruggenrpik willen of juist helemaal niet ??????? vroeg ik me eigen af..( komt omdat ik elke dag bevallings verhalen kijk op zone reality) nou spreek jullie snel dikke kus
hanhak suc6 meid ik denk aan je wij doen normaal niet aan geboorte kaartjes in onze families het is gewoon mond op mond maar we hebben wel voor de kenissen een geboortekaartje heb 35 stuks voor 200 euro! schock in vergelijking met hanah die er voor het zelfde geld 65 meer heeft! patricia ik wil wel aangeven dat ik een ruggeprik wil ga toch geen pijn lijden! in belgie en duitsland en spanje vragen ze er niet eens om ze krijgen hem gewoon standaard daar maar wij lopen weer eens achter nou ik ga het echt wel aangeven dat ik er voor ben zo me kut tandarts kan ik ook niet bereiken heb veel last van me kies vanacht werd ik er ook wakker van hmmm zo frusit wordt je ervan als ze niet opnemen of ik gesprek zijn
fiona23 ik weet nog niet of ik het wil ik ben heelbang voor naalden haha maar ik ga wel aangeven dat ik sowieso iets wil tegen de pijn en als het niet anders is neem ik een ruggenprik.. Maar wat is het rustig hier zeg iedereen lekker weg ofzo? ik heb een beetje steekjes in me onderbuik.. dus denk dat ik de hele dag maar lekker op de bank blijf hangen met de laptop in de buurt haha xxx
ik wil het toch proberen zonder ruggeprik.. het schijnt dat een ruggeprik toch weer de nodige risico's met zich meebrengt! de vorige keer begon ik te zeuren om een prik bij 9cm ontsluiting en dan is het toch al te laat.. was ook niet in t ziekenhuis dus kon zowieso niet.. en gelukkig kwam de kleine daara ook vrij snel! en t schijnt dat de 2e sneller kokt! dus daar ga ik maar op hopen
zo ik hebnog ff een paar foto`s in me album gezet het zijn er maar 3 haha maar er komen er meer hoor haha xxxx
ja in het filmpje zie je dus echt wat hij aan het doen is .. hij is zijn navelstreng aan het op eten ..hahaha vond ie waarschiijnlijk lekker.. xxxxx
Nou meiden ik ga er weer vandoor ik moet me nu toch echt gaan douchen en dan naar me schoonoudertjes .. lekker eten hahaha Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.. En morgen ga ik wel weer 20 pagina`s lezen om te kijken wat jullie allemaal hebben meegemaakt hihi dikke kus voor iedereen
Zo had al tussendoor op m'n werk wat gereageerd maar daar moet ik altijd een beetje opletten @ Neia mannetje gaat lekker maar alleen zaterdag, sorry maar daar heb ik geen zin in (hij ook niet maar ik heb een excuus ) @ Fiona ik word nooit gebeld, heb juist geklaagd dat niemand zich om mij bekommerd @ Onsukkie nee dat heb ik nog niet gevoeld, de hik. Lijkt me wel gaaf Ik deed het in m'n moeders buik ook heel erg dus misschien komt het nog.... @ Daam die bedragen weet ik ook niet allemaal uit m'n hoofd en idd dan zeg ik altijd die zoeken we ff op Ja in dit geval zit mijn man daar in een leeg huis te wachten op kijkers van 11.00 tot 14.00 En dan zal jij die mensen moeten rondleiden en vragen beantwoorden idd Ik wil daar niet bij zijn, ik weet uit ervaring dat mensen altijd je huis gaan afkraken en dat kan ik nu niet hebben Maar klinkt positief voor jou, ik hoop dat het wat word dan. @ Deentje hier nog iemand met een kut nacht, ik ga steeds slechter slapen tijd voor verlof! Misschien komt het ook omdat ik tussendoor nog weleens in slaap val. @ Hannah succes meid je zal nu wel aan de beurt zijn. @ PatriciaK hier geen keus qua ruggeprik, ik ga thuis bevallen Nou heb niet veel beleefd de afgelopen uurtjes, heb al boodschappen gedaan en de hond is ook weer uit geweest. Kom straks nog wel ff spieken om te kijken hoe het met Hannah gegaan is. Laters!
hoi, hier weer even een berichtje en wat reactie's. daphne, 1800 gram is toch niet zo heel klein? vorige week bij mijn echo kwam de kleine op 1260gram over 2 weken wordt er opnieuw gemeten of het wel goed groeit. aan de ene kant maak ik me er niet zo heel druk om, ik was de grootste baby van de hele familie (over de 10 pond ) de rest waren allemaal maar kleintjes. aan de andere kant kan ik er geweldig van in de stress schieten ook omdat het met daisy ook zo is gegaan. hannah, hoop dat het goed zit. geboortekaartje, maak ik zelf omdat ze het hier niet kennen. maar zit nu eigenlijk met een dilemma. er staat een gedichtje op, wat eigenlijk van Amy en Daisy komt, dat is duidelijk als je het leest maar nu vraag ik me af of hun naam daar onder moet of moeten hun namen onder die van ons (zeg maar bij het adres) of bij allebei, ik heb even geen idee? onsukkie, hier ook regelmatig een hikkende buik. ruggeprik is hier standaard maar wil hem niet. als de bevalling net zo verloopt (ik hoop het) als de andere twee is het ook niet nodig. hier alles rustig zolang ik me maar rustig hou maar dat is nou echt iets voor mij. 1 van de weinige dingen waar ik niet goed in ben. wat wel leuk is dat er in het dorpje voor ons Nederlanders komen te wonen, nou ja vakantiehuis dan maar wel heel leuk en gezellig. ben deze week dus al heel wat uurtjes kletsend doorgekomen. ga nu even lekker met de meiden wat drinken en dan weer in bed, jaja rust dus echt in bed anders ga ik weer wat anders doen omdat ik dan weer wat zie wat ik kan doen.
Frostieke, wij hebben er zo´n 75 nodig (liefst iets meer, maar ja...) Dus dat gaan we zo niet doen hihihi. Mariska, even een asociale tip van mijn kant. Blijf in de ziektewet en neem die week vakantie niet op voor je verlof, je gaat toch al 6 weken van te voren. En voor je baas "kost" het niets extra's (omdat je ziek bent ivm zwangerschap) en dan houd je zelf nog wat vakantie dagen over... (oke, aan de ene kant beetje aso maar aan de andere kant, als je je nu niet goed voelt dan is het gerechtvaardigd) Hannah, je bent nu in het ziekenhuis, hopelijk ben je dalijk gewoon thuis! (hmm herinnert me eraan dat ik de apotheek moet bellen en dan het ziekenhuis ivm bloeddrukverlagers herhalingsrecept) Deentje, het is mogelijk dat je door een ruggeprik een soort van nahoofdpijn krijgt, die heeeeel lang kan aanhouden. En je moet wat langer in het ziekenhuis blijven. Ik ben net gaan lunchen bij het ROC in Nijmegen. Samen met mijn buurvrouw, Sam en mijn schoonzusje, mijn schoonzusje werkt daar. Voor 5 euro heb je dan een best aardige lunch. Ik weet nog niet of het voor herhaling vatbaar is... (gewoon broodjes, beleg, salades, en iets warms oja ook nog soepje vooraf). En je kan daar ook 's avonds 3 gangen diner krijgen voor 9 euro. (geen keus, je krijgt wat je krijgt) Heb net de Kinderen gekocht bij mijn schoonzusje, en wil de wc eigenlijk nog even schoonmaken. (kost maar 5min tijd dus dat lukt me denk ik nog wel).. en voor de rest vanavond weer zwemmen.