Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Will, 1800 gram is volgens mij zelfs voor op schema.. ik dacht gisteren dus ook al "hoezo klein kindje" Ik heb de curves gezien en ze ligt net op of net onder het gemiddelde. En ze is in 2 weken dus 600gram aangekomen, dus dat is volgens mij best wel veel.
    Als het gedichtje duidelijk van de meiden afkomt zou ik gewoon hun naam eronder zetten. (Misschien wel twee keer op het kaartje, dan voelen ze zich wel heeeel belangrijk hihihihi)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    geen nieuws nog van Hannah......

@ Will leuk dat er ook Nederlanders bij je in de buurt komen wonen en dat je met ze kunt opschieten.
    Nu lekker slapen jij ;)

@ Daphne zo 600 gram in twee weken dat is een hoop :confused:
    Ben ook erg benieuwd wat ze weegt......

Eet ff 2 droge boterhammen voel me een beetje misselijk en dat ben ik nooit, zou ik zwanger zijn :)

Vanavond eten we Chili con carne :D :D :D

3. will

will Niet meer actief

daphne, oke, misschien wel zo gegroeit door al die appelflappen die jij wegwerkt, haha. ga dat dieet ook maar proberen dan.
    ik gaf trouwens hier aan de gyn als rede op dat Nederlandse baby's kleiner zijn omdat Nederlanders maar 1x per dag warm eten. hij heeft me alleen maar heel dom aan staan kijken.

4. will

will Niet meer actief

lafo, geen bed dus gezien, de krant kwam langs voor een artikel, oei ik was ze vergeten. ze zijn nu weer weg, gelukkig.

hier ook wat misselijk, misschien ook wel wat trek.

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Een baby weegt in week 30 1300 gram en is het 38 cm lang

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh dus je wordt een plaatselijke bekendheid ;)

Maar gebaseerd op wat ik net gelezen hebt is 1260 gram dus mooi gemiddeld toch?

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, volgens mij gewoon netjes gewicht hoor! (Niet al te groot, dus wel onder het gemiddelde)

Will, bij Sam was ik ook appelflappen verslaafd hihihi, maar dat werkte toen niet. Sam woog 1218gram bij haar geboorte en dat was 1 week kleiner dan gemiddeld.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben weer terug we zijn maar naar de tandarts toe gereden wat een dorp of 2 verder ligt en hij was er gewoon hij zei kom maar keek ff en ja hoor wortelkanaalbehandeling nodig maar die kies is toch al dood dus ik voelde er bijna niets van
    nou een noodvulling en volgende week nog een keer en dan een permanete vulling
    ben blij dat ik ben gegaan mischien daarom zo moei omdat er toch een onsteking zat
    nou boodschappies gedaan en paaseitjes gekocht hmmmmmmm

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey will fijn om wat van te te horen ik zou ook de namen van je kinderen onder het gedichtje zetten dan maar 2x is toch leuk! echt lief trouwens
    en nu naar bedje toe en niet stressen of je kleintje onder het gemiddelde zit dadelijk heeft ze weer een groeispurt en is toch alles inorde

lafo urrrhhhhgg cilli ik hoef het ook nooit meer van me hele leven net als een lekkerbekje ik had het vande week klaargemaakt en ik moest het kokhalzend opeten zo vies vondt ik het in 1x heel vaag .. maar eet smakelijk alsnog;)

patriciak eet smakelijk lekker hoor dat er voor jullie gekookt wordt ga schoonmoeders ook es snel weer aankijken voor een lekker kipkerrie met frites!
    trouwens echt super duidelijk die fotos van je binkie! de mijne was ook zo eigewijs om de navelstreng op haar gezicht te laten liggen
    nou al eigewijs!

nou meiden ik ga nog ff een strijkie doen en dan avondeten en dan is de dag al weer bijna om

daphne lekker hoor zwemmen mischien krijg ik mijn man ook wel zo gek om vanavond lekker mee te gaan zwemmen wil het zo graag

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Kijk je uit met die paaseitjes voor je tanden die je nog over hebt ;) :)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja lafo kijk uit ik kauw wel met de andere kant! kan die die ook volgende week onderhanden nemen;)

nog niks vana hanah gehoord hoop zo dat alles goed is met haar en de kleine en dat die k.u.t. bloedruk eens inorde is

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    nog steeds niks gehoord nee......

ik ga ff de vaatwasser uitruimen :)

laters

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    even kijken heb alles gelezen maar mijn hoofd zit vol met van alles ... hoop dat ik het nog weet

geboortekaartjes hier 100 voor 200 euro. met gekleurde inkt en 3 kanten bedrukt.

Hannah succes bij de Gyn

Fiona bah de tandarts en dan ook nog een wortelkanaalbehandeling. hoop dat het snel over is.

Hier een baal dag, moest werken vandaag En omdat ik gisteren bij de Vk had afgesproken dat ik vandaag urine weg zou doen op eiwit dit ook gedaan. Weer niet goed. Dus naar de VK gefaxt.. die mij terugbelde dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moest voor controle.
    Daar 30 min aan het CTG apparaat gelegen, wat eigenlijk allemaal netjes was. bloeddruk was zelfs goed.
    Daar weer plassen, gelukkig maar 1 + bij eiwitten dus dat viel mee.
    Nu moet ik donderdag nog 1x terugkomen en als alles dan ook goed is dan mag ik bij de VK onder controle blijven.
    wel woensdag op donderdag 24 uurs urine sparen...

Ben nu eigenlijk doodop, maar ja krijg vanavond nog visite. en morgenochtend komt de kraamzorg voor intake..

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb echt zin in m'n echo nou... weer iets om naar uit te kijken!

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ananstasia, niet echt fijn he... waarom werkt het niet mee! Gewoon geen eiwit in de urine! Hannah, dit geldt dus ook voor jou!

Morgen liggen mijn bloeddruk verlagers weer klaar bij de apotheek :D.

Vrijdag ga ik trouwens met een groep dames naar Arnhem, gaan we lasergamen en gourmetten. Heb er echt zin in. Dit is gepland omdat ik moet antistressen, samen met een vriendin van me die ook genoeg heeft meegemaakt de afgelopen tijd, en wij willen dus even lekker uit ons dak gaan. Nu zijn we met 10 of 11 dames. Zal wel melige avond worden :D

net trouwens de belastingaangifte verzonden, ik weet niet meer of ik iets mis, of niet goed heb gedaan. Maar volgens mij is het wel goed gegaan :D Krijg in ieder geval een lekker centje terug. (Kan ik eerst het UWV van terug betalen en dan nog kijken wat er overblijft en daar gaan we iets nuttigs van doen, en misschien/waarschijnlijk een weekendje weg met z'n tweetjes)

Hier trouwens geen last meer van mijn kies, net wel volgens mij weer een klein stukkie afgebrokkeld. Maar zit geen onsteking, denk dat het irritatie van tandvlees was (heb chloorhexidine om te spoelen gehaald en dat werkte al heel erg snel, en heb er al paar dagen geen last van)

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Nog geen nieuw van Hannah? Ik hoop maar dat alles goed is.

Mariska, inderdaad niet meer gaan werken meis. En ik zou die vakantiedagen ook niet opnemen hoor. Of ga je nog weg?

Wij hebben 100 kaartjes voor 230 euro incl. verzendkosten. Daar komen alleen dan nog de postzegels bij.

Patricia, GEFELICITEERD met je 32 weken!
    Hier geen idee wat de mogelijkheden zijn van een ruggeprik en dergelijke. Maandagavond hebben we een info avond. Ik ben benieuwd. Wat betreft de bevalling laat ik het gewoon op me afkomen, en kijk dan wel wat ik wil.
    Erg leuk die 3D echo's! :D

Fiona, jeetje wat duur zeg :confused: . Zijn die geboortekaartjes van zijde gemaakt ofzo? ;)
    Fijn dat de tandarts even heeft gekeken, en dat je volgende week terug mag komen.

Deentje, ja ik hoop ook voor jou dat de 2e sneller komt. Hoelang heb je er met Arjen over gedaan? En was het zwaar?

Lafo, ik ben het met je eens hoor; jij hebt een goed excuus. Gewoon ervoor zorgen dat je zaterdag op tijd je huis uit bent. ;)

Daphne, heerlijk dat je vanavond gaat zwemmen. Ik ga morgenavond. En deze keer laat ik het niet van mijn mannetje afhangen, want mijn zusje gaat in ieder geval mee.

Anastasia, jeetje wat heb je een zware middag gehad zeg. Dat klinkt allemaal erg stressvol. Kun je de visite van vanavond niet afzeggen?

Onsukkie, leuk zeg dat je alsnog een pretecho hebt gepland.

Nou ik ben niet weg geweest om te lunchen. Want mijn vriendin had op het laatste moment toch geen auto. Dus ze heeft een heerlijke lunch meegebracht. En we hebben hier lekker zitten smullen en kletsen. Ze heeft wel een half uur de kleine voelen schoppen. :D En we hebben net nog de dvd van de 3D echo gekeken. Is toch elke keer weer erg leuk.
    Om 7 uur heb ik weer pufles. En ik zit nog helemaal vol van de lunch, dus ik eet gewoon lekker daarna.

X Neia

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden,

Daar ben ik weer....Bloeddruk was 145/95, spoortje eiwit in urine. 2,5 kilo in 3 weken aangekomen, allemaal vocht.
    Was nog net op het randje om naar huis te mogen en medicatie te starten.
    Mocht weer naar huis met strikte rust en moet nu wekelijks naar de gyn. Bij verergering van klachten moet ik acuut bellen.
    Mag ook niet meer naar de vk en blijf in het ziekenhuis, het wordt dus sowieso een ziekenhuisbevalling. Dat was wel ff een domper, maar goed alles voor de veiligheid van mij en ukkie.
    Heb nog uitgebreide echo gehad, de gyn vond mijn buik aardig groot voor de termijn van de zwangerschap. Ukkie ligt precies op de gemiddelde groeilijn dus die doet het prima. Alleen was eigenwijsje weer lekker in stuit gedraaid en de billetjes lagen zelfs al iets ingedaald...

Ik ga nu ff de bank op, tot later!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, ik ben blij dat je weer thuis bent. Heb je ook aldomet gekregen? Wel fijn dat de kleine op het gemiddelde zit, dan heeft die er nog geen last van gehad van de te hoge bloeddruk.
    En nu dus maar rustig aan doen he!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nee medicijnen wilde ze toch uiteindelijk nog ff mee wachten.........
    Maar als ie nog hoger wordt dan worden het wel medicijnen...
    Ik hou me koest, maar mijn klachten zorgen er ook wel voor dat ik dat doe.

Thanks meiden voor alle lieve berichtjes!

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jeetje Hannah wat erg zeg! :confused:
    Ik ben echt even geschrokken, dat zul jij vast ook wel zijn.
    Het gaat dus niet echt de betere kant op.
    Wat voor medicijnen heb je nu gekregen? Ik hoop maar dat dat iets helpt. En dat je niet opgenomen hoeft te worden.
    En dan is jullie eigenwijsje ook weer omgedraaid. Haha die doet toch waar hij/zij zin in heeft.
    Je zult wel kapot zijn van een middagje zh.
    Rust goed uit meid!
    Dikke knuffel.

X Neia
    die ook even haar bedje in duikt.

Deel Deze Pagina