@Hannah..blij dat je terug bent..al moet jij wel heel rustig aan doen. @Daphne..een weekend weg met z'n 2en is ook heel nuttig . Hier heeft mij pa het weer gedaan en ook wij krijgen een behoorlijke duit geld terug. Nog geen plannen wat we ermee gaan doen. @Will..ik zou ook de namen van je kids eronder zetten. Hier 60 geboortekaartjes voor 125 euro. Je moet ergens een grens trekken wie wel en wie niet een kaartje anders blijf je bezig. Ik weet het wel dat het dom is om vakantiedagen op te nemen maar ik werk hier nog maar net en ben al lang blij dat ik terug mag komen na mijn zwangerschapsverlof. Zo laat ik mij ook van mijn goede kant zien ..
Argh .. m'n pc heeft kuren, maar ik kan maar niet ontdekken waar het nou aan ligt! Heb dat kreng inmiddels al 3x opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt dus helemaal niets .. heb 1 van de 2 harde schijven al losgetrokken (de andere moet Windows op, dus dat schiet niet op met lostrekken), met het geheugen geklooid... maar tot nog toe helpt gewoon NIETS! Nou ja, ik ga er morgen wel weer verder mee, ga ik nog wat meer testen met geheugen en eens kijken of de videokaart niet het probleem is. Heb gelukkig nog altijd de laptop tot m'n beschikking, dus ik zit gelukkig niet meteen helemaal zonder pc . Kon ik vandaag ook nog de bank bellen. Had een kleine betaalachterstand (oeps ) en daar hebben ze eind vorig jaar toch wel erg hard over liggen zeuren. Netjes die achterstand weggewerkt (januari was gelukkig financieel weer een rustige maand). Gaan ze nou alsnog lopen miepen dat ik niet gereageerd zou hebben! Ik dacht echt dat ik gek werd toen ik die brief las! Dus vanmiddag maar even gebeld "ik weet toch echt zéker dat het overgemaakt is!" Oh, nou, stuur dan maar een kopie van het bankafschrift op en dan komt het allemaal wel in orde. Fijn.... Wat een hoop gezeik dus weer. Vraag me soms echt af waarom ik in vredesnaam altijd een betalingskenmerk invul, want kennelijk is het rekeningnummer/naam waarvandaan de betaling komt belangrijker dan dat kenmerk (Die achterstand had ik dus van een andere rekening betaald dan normaal). Maar goed, ben opzich wel blij dat met het opsturen van een kopie van het afschrift alles weer opgelost is, want anders had ik écht een vet probleem gehad... Wat positiever nieuws: ben vorige week vrijdag bij de drukker langsgeweest en de proefdruk is inmiddels onderweg, dus als de postbode meewerkt, kan ik die morgen tegemoet zien! De offerte is ook binnen. We zijn het schokkende bedrag van 66,- en een beetje kwijt (ex. BTW, maar omdat we het op de zaak van m'n schoonouders mogen zetten, hoeven we de BTW sowieso niet te betalen, want die is daardoor aftrekbaar van de belastingdienst). Toen ik dat aan m'n man vertelde had hij al zoiets van 'hmmm, kunnen we niet nog iets verzinnen om het wat duurder te maken? Dit is zo weinig, dat is haast zielig voor die kleine!' Nou ja, het scheelt natuurlijk enorm dat ik zelf het ontwerp gemaakt heb. Daardoor hoef ik alleen de werkelijke drukkosten te betalen! Vanavond partneravond bij de gym. Ben benieuwd! Heb vandaag ook nog de kraamzorg gebeld, omdat ik daar nog niets van gehoord heb. "Ja, meestal bellen we pas een week of 5 voor de uitgerekende datum, omdat dan bij de meeste vrouwen ook pas het verlof ingaat en dat maakt het plannen een stuk makkelijker!" Ok, prima hoor .. ik heb daar niet zo'n haast mee verder, maar waarom staat er dan op de site 'in de 7e maand'?! Daar had ze ook niet echt een antwoord op. Maar goed, wacht dus nog vrolijk een paar weken af. Nou, dit was m'n ego-berichtje voor vandaag. Ga nu naar beneden mannetje lastig vallen en daarna naar de gym. Misschien dat ik vanavond nog even online kom (al denk ik het haast niet. Partnerles is 2 uur, dus zal wel laat worden) en anders ga ik morgen wel overal op reageren
hannah, fijn dat je er weer bent. dus ook jij nu volledige rust. wel even schrikken hoor. hopelijk is je kindje nog 1x eigenwijs genoeg om zich toch te bedenken dat die billen daar beneden niet ideaal is. lafo, ik heb dat hier ook in een boekje staan, ik vond het kindje ook niet te klein. misschien toch die 2 warme maaltijden per dag dat de kindjes hier wat groter zijn of al dat koek wat ze bij de koffie eten ik vond en vind die krantenartikels helemaal niets. dit is al de zoveelste keer en telkens foto's erbij, pfff. het is wel gratis reclame maar omdat het maar een kleine gemeenschap is herkend iedereen je. de gyn die vorige week aan mijn bed kwam herkende me dus ook uit de krant meiden bedankt, de namen van amy en daisy komen 2x op de kaart, wist het echt even niet en nu dus wel daphne, ik haat alle papieren van de belastingdienst. nu even wat eten, heb een lekker taartje voor vanavond, mmmmm had gisteren trouwens weer een verassings pakketje van mijn moeder ontvangen, helemaal leuk. zat wel zooooon lief truitje voor de baby bij en natuurlijk allemaal lekkere dingentjes, vooral de gewone paaseitjes. ze hebben hier alleen maar gevulde (allemaal hetzelfde) ook lekker maar een gewoon chocolade eitje, mmm. dus Fiona hier ook aan de eitjes, hahaha
- dames die een title van een boek hebben doorggeven thanks! ik zal deze weeek kijken - Deentje, die boeken heb ik al geglezen, dat zijn echt leuke boeken! en had iok ook heel snel uit! - Friendly,mooi uikje hoor. daar wil ik wel voor tekenen... ik word echt ontzettend moe van mensne die zeggen dat ik een grote buik heb... wat echt meevalt naar mijn idee, ik ben klein en tenger en dus valt t op.. mijn buik steekt naar voren zeg maar, dus een voetbal... de damesdie in t zh bevallen..(en evt blijven) watmoet ik niet vergeten? ik heb al een paar dingen die ik van de vorige bevalling ook mee heb genomen.. maar zijn er nog meer dingen?
mamain2008, wat heb je dan wel al voor de vluchtkoffer Jvtje, hier heb ik een laptop probleem. Deze is het echt aan het begeven (nu krijg ik hem af en toe nog aan de praat door hard op de onderkant te slaan hihihi, geleerd van mijn man)
@ Hannah be blij dat je in ieder geval naar huis mocht, en idd zal wel schrikken geweest zijn zeg. En ze zeggen niet voor niks dat je in het ziekenhuis moet bevallen toch? Ben je in ieder geval in goede handen. @ Anastacia gelukkig goed nieuws, moet je zo lang je plas ophouden? Succes meid ale: Ik denk dat ik last heb van een blaasontsteking, denk dat ik morgen ff een potje urine ga afgeven, heb een beetje last van brandende steken in m'n muts...... @ Neia puf ze ik moet morgen weer. @ Will lekker taart, wat voor taart? Heb alleen maar chocola in huis..... Heb geen idee wat de kaartjes kosten, mannetje geregeld met de drukkerij van z'n werk. @ Jvtje doe je rustig met je computer En een ego berichtje van jou? Niet gewend van jou Ik heb alleen financiel tegenvallende maanden de laatste tijd.....lang leve de rode cijfers Nou ik sluit af voor vanavond, ik hoor jullie morgen wel weer.
nee niet ophouden, ik moet het 24 uur sparen in een bokaal hihi xx gezellig hier verder, ruzie met mijn mannetje omda tik vind dat hij te weinig doet en hij vind van niet.. pfff en ik vind hem ook weinig geinteresseerd maar ja dat zal wel weer aanmij liggen.. volgens hem nl wel.
Jeetje wat een pech weer Hannah, het gaat ook allemaal niet makkelijk met jouw zwangerschap he. Hopelijk wil die rottige bloeddruk nou eindelijk een beetje zakken.
Pfff, heb echt last van m'n rug... iemand nog de gouden tip? Kan op geen enkele manier lekker zitten.
Haai! Alles goed hier? Kom weer ff bylezen, ben zondag voor t laatst geweest, en er zyn *slik* 14 blz bygekomen..... Dus ga maar ff snel aan de gang
onsukkie, misschien een warme kruik in je rug, wil nog weleens helpen lafo, chocolade taart met heel veel slagroom. anastacia, mijn man deed eigenlijk ook maar weinig vond ik maar die is vorige week heel erg geschrokken en nu doet ie alles. ook weer niet goed duswant de was gaat er de ene ochtend in en komt er de andere ochtend pas weer uit, schiet niet op. stofzuigen gaat ook al zo, er wordt nog geen stoel aan de kant geschroven, hij gaat werkelijk overal omheen. en interesse, hij heeft nu weer een andere manier gvonden om niet te reageren. ook al staat sesamstraat aan dan blijft ie stug naar de t.v. staren alsof er iets heel belanrijks aan de hand is, weet ook niet wat dat is. plas ophouden moest ik wel vorige week, 4 uur lang was net geweest en dat was dus ochtend urine en ze hadden nodig wat al een tijdje in de blaas zat. tjonge, ik stond op springen. maar 24 uur opvangen, dan ben je blij dat je van moeders voor moeders af bent en dan mag je nog een keer. dus als ik het goed begrijp brengt lafo een potje urine weg en anastasia een emmer en nu ga ik aan de taart, fijne avond allemaal
Oja eerst nog ff een update over mn VK bezoek (niemand meer aan gedacht?? ) Bloeddruk was nog mooi laag, 110/70, en de klachten kwamen idd van bandenpyn, en van......het indalen!! Onze meis is al ingedaald! Wow hoezo, ik doe t ff volgens t boekje Voel t idd ook wel, ik "waggel" wat meer heb ik t id. Maar goed, ze is er in ieder geval klaar voor Oja, de Vk zei alweer dat ik harde buikspieren had hihi, die maakt vrienden Zo nu ff reageren! : @Gina: ik weet niet zo goed wat broderie is, maar wat vind je dan van zo'n hele dunne stof (pffff hoe heet dat nou ook alweer?), als je toch een rolgordyn neemt? Dat valt ook wel erg mooi. @Onsukkie: haha, nee zoiets lukt my ook nooit erg charmant @neia: ja ik dacht echt dat dat overal zo was. En hoop natuurlyk ook nog op iets van de family en vrienden Zelf slingers halen voor in huis is wel een goed id! @Daphne: ik ga idd deze week ook gewoon maar es een start maken met inpakken van die tas...... @Anna: fyn dat jullie zo genoten hebben! En die van ons is ook zo lenig haha, voeten én armen had ze voor t gezicht! En knap dat je t nog niet weet haha, nog maar 8 weekjes! @mamain: bandenpyn en indalen dus, had ik t toch goed hihi. Mooie foto! @hannah: balen meis, ook van vanmiddag in t ziekenhuis En je houdt al zo goed rust enzo Gelukkig mocht je wel weer naar huis! Gordynen wassen? Hihi dat doen we gewoon echt nooit, en dan komt schoonmams die bedenkt dat onze grodynen gewassen moeten worden, en dan gaat ze dat doen Niet dat ze nou super smerig zyn hoor (dus geen visioenen van gordynen die rechtop blyven staan LOL, maar zy vind dan dat ze gewassen moeten worden ) @Lafo: ja dat had ik ook al vaker gehoord. Maar ja, als je in je slaap omrolt, kun je er weinig aandoen denk ik zo. @Onsukkie: gezelli! ben lid! + datums erin gezet! @Mamain: voor als je em nog nie gelezen hebt: shopaholic is gewoon té leuk ALLE delen hihihi.... @Anastacia: balen meis Hoop dat t de volgende controle beter is! @Friendly: buik? Waar? ja je hebt echt een héél bescheiden buikje zeg! @Fiona: pfff ja lastig als hy denkt dat je nog tyd zat hebt! Doe je de dingen toch gewoon zonder hem? @Anna: t ziekenhuis? Ehm ik hoop dat je thuis wilt/ gaat bevallen? @Daam: tjee, ja dat is wel veel meis! Hoe is t vandaag? _> zie dat je gebeld hebt, gelukkig is het niet ernstig! @Frostieke: wat leuk dat je ons je kaartje showt! Schattig kaartje! Hier heeft uk niet vaak de hik. Heb t pas 2x echt goed gevoeld! @Onsukkie; hoezo te laat voor de 3d echo? Die van ons was ook met 30 weken, en dat kun je heel goed en mooi zien! @hannah; gelukkig kon je zelf een update plaatsen! Vanaf nu nog rustiger aan (als dat al kan ) en ik ga héél hard duimen dat de klachten niet verergeren. Balen dat je toch niet thuis mag bevallen meis, idd alles voor de gezondheid van ukkie en jou! En dat kleine eigenwysje, stiekum weer gedraaid Ik ga het ook eerst proberen zonder ruggerprik! @Will: je kunt ook eronder zetten: van je grote zussen...of zoiets...? @Anastacia: pfff heftig dagje gehad dus! Hoop dat de bloeddruk en de eiwtten zo blyven dan! Doe t maar rustig aan! @Lafo: dat had ik dus vorige week ook (meer steken, niet branden) en onze uk is al ingedaald. Had ook wel pyn in mn lies en krampjes hoor, weet niet of jy dat ook hebt? Pfff over harde buiken gesproken, die van my staat ook weer ff op spanning Dus ik ga zo snel ff de rest op i-net doen, en dan weer voor de tv!
Mariska, ik ga ook echt niet aan letterlijk iedereen een kaartje sturen hoor. Dan weet je niet waar je ophoudt. Maar wij hebben helaas een hele grote familie, dus vandaar de 100 kaartjes. Jvtje, fijn om iets van je te horen, ook al is het een ego berichtje. Hoe was de partnetavond? Wat hebben jullie allemaal gedaan? En wat vond je mannetje ervan? Wij hebben hem 8/4. Die financiele rompslomp is erg fijn, not . Maar vandaag eindelijk een meevaller. We krijgen 245 euro terug van cz. Ik was zo blij als een klein kind! Will, jammie taart. Ik baal dat hier de verjaardagen voor bij zijn. Of weet iemand een reden waarom ik taart in huis kan halen? Hihi de gyn die jou kent uit de krant. Je bent gewoon een bekend persoon daar! Lief van je mama zeg. Mamain, ik heb zo'n lijstje van de gyn gekregen wat ik allemaal kan meenemen voor de bevalling. Lafo, ah bah een blaasontsteking. Inderdaad morgen even controleren meid. Misschien is het al wel van het indalen? Anastasia, fijn zo'n mannetje ja . Heb je hem al verteld dat vrouwen altijd gelijk hebben als ze zwanger zijn? Anders moet je hem even dat boekje van Kluun geven. Onsukkie, nee sorry geen gouden tip, hier ook altijd pijn in mijn rug als ik zit. Lopen en liggen gaat iets beter. Ice, sorry meid vergeten dat je naar de vk moest. Maar fijn dat alles goed gaat, en dat de kleine al aan het indalen is. Yoehoe het kindje gaat al de goeie kant op. Ik ben ook heel erg benieuwd of onze kleine volgende week bij de controle eindelijk met het koppie naar beneden ligt. De pufles was erg leuk. Het wordt nu ook wat gezelliger, omdat je elkaar wat beter leert kennen. En ik leer daar echt wel veel. Ik word er helemaal vrolijk van. Nu even met mijn mannetje knuffelen. Alvast welterusten en tot morgen! X Neia
zo heb heerlijk geslapen van half 7 tot 8 en toen kreeg ik kramp! naar de wc geweest en onder een wamre douche gestaan heeft wonderen vericht stom weet eigelijk niet wat ik verkeerd heb gegeten nou ga zo maar weer me bedje in en dan morgen ochtend weer fris en fruittig precent zijn op me werk! truste allemaal !
wow ice nu al aan het indalen! je gaat lekker! fijn dat alles in orde was buddy ik ga ook van de laptop af want ik heb last van me rug niet normaal meer! idd geen enkele houding is lekker will eetsmakelijk aan de eitjes en de taart jammie en maar denken waar die kilo's vandaag komen hahaha neia wat leuk dat je puf les met partner zo leuk was ik ben benieuwd hoe de mijne het vindt volgende week donderdag middag moet ik dus weer naar de VK ben benieuwd of me urine goed is we gaan er maar vanuit merkte wel vanmorgen dat ik vocht vast houd nu ook in me bovenbenen ik moet ook echt letten op zout eten denk ik vanavond had ik het avond eten echt verpest door de gebakken aardappelen iets te enthausaist met zeezout te bestrooien niet zo strak plan dus nou ga er nu echt vandoor me rug begeeft het ! trusteeeee
meiden ik ga naar bed. ik ben kapot. morgenochtend komt de kraamzorg om 11uur en daarna moet ik werken tot 20:00 uur dus zal ws niet komen om te reageren!
@hyves: ik heb me ook aangemeld bij de mei mama's Ik had er wel aan gedacht (was toch wel erg benieuwd of het bij jou inderdaad van het indalen kwam, ja dus!), maar ik ben in de afgelopen 2 dagen nog niet verder gekomen dan m'n ego-berichtje van vanmiddag @neia: geboortebord, ik heb op meerdere sites gekeken en bij de meesten zat het wel rond zo'n bedrag Vantevoren had ik ook geen idee wat voor prijzen ik moest verwachten hoor. Als het inderdaad 30 per week was geweest, zou ik toch ook serieus gaan overwegen om er zelf eentje te (laten) maken, dan wordt het wel interessant. Maar voor dat bedrag voor 4 weken, nee, dat ben ik zelf ook al wel aan alleen het materiaal kwijt! Heb ik nog geen zaagmachine of wat ook gekocht/gehuurd. de partneravond was euhh .. nou ja, gezellig is misschien niet het juiste woord, maar was wel ok. Veel van wat er verteld werd hadden we (natuurlijk) al in andere puflessen gehad, dus voor de vrouwen niet zoveel nieuws. Maar wel interessant verder. Wat herhaling kan nooit kwaad, zeker nu met onze dementie niet Eerste deel was meer theoretisch: wat kan je allemaal zoal verwachten rond een bevalling, hoe merk je (vaak) dat het begonnen is, wat zijn weeën en waar kan je ze allemaal krijgen, hoe gaat de uitdrijving in z'n werk .. dat soort zaken. Tweede deel was het welbekende deel waar de mannen mee kunnen gaan puffen Nou ja, wat houdingen geleerd die je kan gebruiken bij het opvangen van de weeën (die hadden we vorige week ook al geoefend) en vooral ook aan de mannen verteld hoe zij daarbij kunnen helpen (als de vrouw dat op prijs stelt, natuurlijk). M'n man vond het in elk geval best leerzaam! Altijd leuk, een financiële meevaller Ik moet m'n belastingpapieren nog invullen, maar denk dat we wel iets terug zullen krijgen. En vorig jaar volgens mij geen zorgkosten gemaakt (volgens mij telt VK niet mee voor no-claim), dus als het goed is krijgen we in mei ook nog die no-claim korting terug. Daar zal binnenkort wel bericht van komen Heb je een excuus nodig om taart in huis te halen dan? Hier ook 100 kaartjes besteld. Heb ook een grote familie en er gaan er ook nog wat richting collega's enzo. @will: Leuk, weer een verrassingspakket van je moeder! mijn man wil al de hele zwangerschap graag zoveel mogelijk klusjes van me overnemen, maar ik probeer toch ook maar zoveel mogelijk nog zelf te doen. Mijn man is ook wat gemakzuchtig met bijv. stofzuigen... Nou heeft hij vandaag van de docente van de gym te horen gekregen dat als het even kan, hij toch echt maar het stofzuigen over moet nemen, omdat dat een karweitje is dat niet echt prettig is voor een zwangere. Hmmm, nou ga ik dus volgens mij enorm op m'n donder krijgen als ik alsnog zelf de stofzuiger ter hand neem... @anastasia: wat een gedoe met die urine zeg! Hopelijk is donderdag toch alles goed. vervelend dat je ruzie hebt met je man Misschien helpt het als je eens op papier zet wat je precies van hem verwacht en dat hij opschrijft wat hij -in elk geval in zijn optiek- allemaal al voor je doet? @lafo: ik weet het, het komt niet vaak voor, maar zelfs ik kan het Hier ben ik ook wel bekend met de rode cijfers ja... maar die ben ik al zolang gewend, dat ik ze niet eens meer zie eigenlijk. Ooit wil ik daar wel vanaf komen, maar ik vind nu andere zaken belangrijker om m'n geld aan te besteden! En met de pc zelf doe ik wel rustig ja. Anders gaat het zéker geld kosten Gelukkig weet ik hoe zo'n apparaat er van binnen uit ziet en kan ik prima zelf een pc in elkaar sleutelen (en dus ook weer demonteren ). @daphne: 600 gram in 2 weken. Dat is best flink volgens mij ja! In de boeken die ik hier thuis heb liggen hebben ze het allemaal over gemiddeld een 200 gram per week in deze periode. vervelend van je laptop Ik hoop toch niet dat deze het binnenkort gaat begeven, zo oud issie namelijk nog niet. Deze hebben we gekocht van het geld dat we gekregen hebben met ons geregistreerd partnerschap. Dat is rond dezelfde tijd geweest als de conceptie van Wurmke Dus laptoppie moet nog wel een tijdje mee kunnen gaan! @mamain2008: wat ik met m'n vrije tijd doe: euhh, geen idee eigenlijk. Minder dan ik zou willen doen in elk geval. Moet mezelf echt elke dag een schop onder de kont geven om van de bank af te komen Ik weet niet wat het is, maar ik heb op het moment dus echt helemaal geen zin om ook maar iets te ondernemen ja, die opmerkingen over de buik ken ik ook maar al te goed... Bij mij steekt de buik ook heel erg naar voren. Mensen geloven het gewoon écht niet als ik zeg dat ik nog zoveel weken moet. @mariska: ik heb begrepen dat als je je ziek meldt wanneer je vakantie/vrij hebt, je die vakantiedagen sowieso terug hoort te krijgen. Zelfs als je daadwerkelijk op vakantie bent! @hannah: het blijft maar kwakkelen met die bloeddruk hè Gelukkig word je goed in de gaten gehouden! Wel jammer dat je daarom nu in het zh moet bevallen, maar zoals je zelf al aangeeft: als dat het beste is voor jou & ukkie dan moet het maar. @patricia: gefeliciteerd met 32 weken! Aangezien ik thuis wil bevallen, is een ruggenprik geen optie. Maar mocht ik onverhoopt toch naar het ziekenhuis moeten, dan zie ik het daar wel. @onsukkie: Pff, als je toch afspreekt om iets te halen van 90,- en iedereen gaat daarmee akkoord, moet je niet later gaan roepen 'oh, ik heb er nog iets bijgekocht (/wil iets erbij kopen) wat ook ongeveer zoveel kost, wil je dat ook even betalen?!' Wat de rest ook al zegt: zij kan toch niet in jouw portemonnee kijken?! En er dan nog ruzie om krijgen met je man ook... Hij zal het geld emotioneel gezien misschien best voor zijn vader over hebben, maar je moet in dit soort situaties gewoon de emoties even opzij kunnen zetten en realistisch naar je financiële situatie kunnen kijken! Als je het geld niet hebt, dan heb je het niet, zo simpel is het. bij onze kleine heb ik het nu een keer of 2-3x gevoeld dat het toch het meeste weg had van de hik. Best apart inderdaad leuk, nog een pretecho! Veel plezier ermee alvast (ook al duurt het nog een paar weken). @fiona: wat ze bij jou teveel bellen, bellen ze hier te weinig... Ik heb echt pas 1x een telefoontje gehad van m'n werkgever over hoe het ging en dat was toen ik ziek was! Van m'n accountmanagers heb ik dus gewoon nog helemaal niets gehoord... ja, als ik ze zie omdat er een etentje is of een borrel, dan vragen ze opzich wel hoe het gaat, maar dat vind ik toch niet hetzelfde. @deentje: raar zeg, dat de woningbouw niet anders zou kunnen dan komende vrijdag de sleuteloverdracht... Als er nou nog een paar kleine dingetjes zouden moeten gebeuren, ok .. maar een groot gat én geen keuken..? Jij hoeft toch zeker niet te gaan betalen voor het feit dat zij kennelijk niet kunnen plannen? @dolphin: hier staat het bed nog niet omhoog. Ik denk dat ik rond de 36 weken eens de klossen ga halen. Vind ik vroeg genoeg @geboortekaartjes: iemand vroeg of er hier nog mensen het kaartje zouden laten zien? Ik zou het wel willen laten zien, maar aangezien het zelfgemaakt is en de namen voorop staan, blijft het kaartje dus voorlopig nog even geheim
Morguh :-s Hier akker van een vreselijke hoofdpijn en van de onweer :-s bah. Heb gisteren ruzie gekregen met mn ouders en we hebben het nog nie uitgepraat. Met als gevoldg dat ik al vanaf gistermiddag ongeveer loop te janken :-s nu wakker en de tranen stroomden direct weer. Hoezo lekker labiel als je zwanger bent..... whaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-s Aanstaande zondag viert mannetje zn verjaardag en ik had tegen mn ouders gezegd dat ik liever nie had dat ze dan de honden mee zouden nemen het weekend, dat zijn er twee stuks. Dit omdat ik het zo al druk genoeg vind. ( er worden tussen de 25 en 30 man verwacht) en ik kan toch al nie zo goed tegen de drukte momenteel. nou dat viel dushelemaal verkeerd. kan me voorstellen dat ze een probleem hebben omdat ze ook nog eens 1,5 uur rijden ver wonen maar daar kan ik toch nix aan doen? De honden zijn hier altijd welkom maar dus nu met de verjaardag nie...... ben ik nou gek of onredelijk? ben vooral teleurgesteld, had juist van hen meer begrip verwacht....wil mannetje nie zn verjaardag afnemen maar hallo ik zit toch ook nie voor de fun thuis? K##zooi................. * Einde klaagmodus * @Anastacie: He bah,jij ook alklooienmet je bloeddruk, kan je zo;n ruzie meyt mannetje ook nie echt bij gebruiken! Doe je rustig aan? @Ice: Meid wat goed dat de kleine alis ingedaald! Die pijn in je zij had ik vanacht! heel apart..... Fijnn dat je weer bent goedgekeurd door de vk! Je bent ergoedmee bezig! en sorry ook vanaf hier dat k er nie meer aan gedacht heb! Het is hiermaar goed dat k pasmorgen naar de vkmoet..... ben bang als zenu mn bloeddruk meet datk direct wordt opgenomen. :-s @Jvtje: Kan me voorstellen dat je je geboortekaartjes als verassing wilt houden maar ben toch wel erg benieuwd naar wat je ontworpen hebt! zie hier ook zulke leuke kaartjes aldoor voor bij komen! @ruggeprik: hier idd ook nog steeds voor een thuisbevalling.... nu maar hopen dat ik bij dat ziekeenhuis kan wegblijven! Die overgens nie in brand stond maar er was een enorme rookontwikkeling waardoor ze dachten dat er brand was. hebben de tweeede verdieping flink moeten evacueren vanwege de rook. Gelukkigmaar dat het mee viel. Het ziekenhuis staat ertoch al nie zo best voor. Vorig jaar is er een vrouw overleden door brand op een ok en ze lag vastgebonden op het operatiebed :-s lekker dan! nee ik ben voor een thuisbevalling! en anders dan lust ik die ruggeprik ook wel! @Will: die chocoladetaart klinkt me hier als muziek in de oren jammie'! En dat zelfs op de vroege morgen! @Lafo: balen dat het financieel even nie zo lekker loopt meid. Hopelijk is het snel voorbij! @Neia: Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt op de zw schapsgym! Hier bevalt de yoga ook erg goed al heb ik gisteren voor de tweede x verzuimd, hoofd stond er nie naar. leuk is het wel om te beppen met vrouwen die in dezelfde ase zitten als wij! Daarom ben ik ook zo blij met dit forum! liefs van mij