Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goede avond meiden !

wil heel veel sterkte. wat een rot bericht voor je zeg! dat is onze grootste nachtmerrie van allemaal !
    hier gaat het wel goed. voel me ook erg goed. alleen voel me nogal schuldig, had geen zin om te koken :oops: dus heb ik maar een frietje gehaald, en voel ik me nogal schuldig over.
    maar goed. niks meer aan te doen. ik heb zoo lieve baas, ik werk normal van 8 tot 18 en nu van 8 tot 11 en dan van 14 tot 18 dan kan ik nog lekker tussen de middag naar bed :) :) heerlijk.

saaie avond zeg! :rolleyes: ach zal hier wel de avond rondhangen tot ik weer naar bed ga om half 9 :) :)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heerlijk zo0n baas meis
    Nu dan heb je nog maar ff tis bijna tijd

3. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    haha zo gek is het niet. maar me vriend zei: ik lijk wel een andere meid te hebben. normaal bleef ik op tot midden in de nacht. en nu lig ik er al op voor 9 uur vaak. maar vanavond niet. ik doe het niet! word gewoon gek van me zelf :evil:

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    :) :) hormonen he :)

5. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja van mij mogen die snel verdwijnen.!
    maar goed. is eigenlijk alleen maar voor een goed doel!

6. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    will heel veel sterkte meid , heb er verder geen woorden voor :(

Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad wat is het toch weer leuk om het ukkie te zien en het hartje te zien kloppen , met een brok in onze keel waren onze ogen niet van het beeldscherm af te slaan. Heb hem gelijk in mijn album gezet.

Groetjes Bianca

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    moooie echos zeg! wou dat ik het al kon zeggen.. maar maandag krijg ik me 1e echo, hoop dat ze dan wel wat kunnen zien!

8. Tienus

Tienus Lid

22 aug 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Ha Bianca, echt gaaf zeg!
    Mag ik vragen, was het een inwendige echo? Anders kunnen ze het toch nog niet zien zo vroeg?
    Vandaag over 2 weken moet ik voor m'n eerste echo (ook inwendig) ben zoooo benieuwd!
    x

9. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Pffff ik ben ook echt heel humeurig! Kan bijna niks meer verdragen van anderen... En zo voor het minste kunnen wenen... Tja, het hoort erbij zeker! Voor de rest heb ik ook af en toe wat krampjes... durf ook nog niet voluit genieten, met al die nare berichten hier...

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Tienus ik ook nog 2 weekjes
    Follike ik kan je geruststellen dat die krampjes normaal zijn meid
    Hier nog steeds niet helemaal marjo
    koppijn blegh

11. Tienus

Tienus Lid

22 aug 2007
    34
    0
    0
    Amsterdam
    Will: sterkte meid! (Las net een paar pagina's terug hoe en wat ... )

12. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    Tienus: Nee was geen inwendige echo gewoon een normale en dan wel met een volle blaas en ging goed :) je ziet het resultaat hehehe

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Super i ga er maar vanut dat ie inwendig moet maar ach stelt ook niks voor du s

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Lafo meid heeft het eten je gesmaakt
    Ik ga zo nog een sinaasappel uit persen en dan mn bedje maar weer in

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ga ook me bedje in viel net al bijna is slaap zo rond 8 uur ben ik helemaal op had net toch echt een brichtje hier geplaast over dat als ik in me bedje lig plat dan heb ik een soort drukkend zenuw gevoel in me rechter boven been heel vaag
    maar kan het dat je baarmoeder drukt op een slagader van het been!? klinkt lachwekkend maar dacht het ooit eens ergens te hebben gehoord

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    even snel een berichtje, ga zo slapen...

@will: heel veel sterkte de komende tijd! hopelijk zal het snel zo zijn dat je een gezond kindje in je armen mag houden! ik denk aan je!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Dames,

Hier weer eens een berichtje van mij, ben steeds erg druk met van alles en nog wat. kom dan op de site heb dan zoveel om bij telezen dat ik niet meer aan een antwoord toekom :oops:

Maar allereerst Will, heel veel sterkte gewenst wat rot voor je, ik hoop dat het gauw weer raak is en dat het dan goed is! Ik vind je wel heel dapper en positief.

Met mij gaat het wel zijn gangetje. Vorige week was ik echt steeds kei moe, voelde het over mijn hele lijf, vooral mijn armen, elk celletje voelde vermoeid. Klinkt misschien raar maar zovoelde het echt. Maar deze week gaat het beter, ben er wel achter dat ik echt meer slaap nodig heb en dat dus ook moet pakken, ga dus nu braaf voor 23.00 uur naar bed terwijl ik normaal nooit voor 00.30 uur in bed lig, ook ben ik weeig en met vlagen misselijk, en heb last van moodswings.

Afgelopen zondag hebben we het onze tweemeisjes het verteld, de jongste snapt het nog niet, maar de oudste is helemaal gelukkig, heeft het meteen in geuren en kleuren op school verteld. Dus echt stil ga ik het niet houden hier. Ook onze ouders hebben we deze week ingelicht, waren ook erg blij.

Ik moet pas 11 oktober naar de verloskundige, kan bijna niet wachten wil ook graag even een echo om te kijken hoe of wat. Je leest soms van die verhalen dat je er pas naar 11 weken achter komt dat het naar 6 weken al is misgegaan, en al die tijd denk je dan maar dat je zwanger bent. Lijkt me vreselijk.

Ik zei trouwens tegen Kim,mijn oudste dochtertje dat we een leuke naam moeten bedenken voor het babytje, nou zij wist er wel een : SNUFFELTJE.
    Dat is toch de giller van de week maar wel heel schattig.

Nou dit wordt wel een heel lang verhaal zo dus ik ga maar stoppen, ik ga proberen wat vaker mee te schrijven,

Sterkte allemaal met het "zwangeren"!

Groetjes Evelien

18. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi!

Will: heel erg veel sterkte meid! Hele dikke knuffel. Pas goed op jezelf!

Hier alles ok, vandaag de echo gehad en alles goed! hartje gezien en gehoord, dat blijft toch wel erg overweldigend hoor! Heerlijk om te zien dat alles goed is!
    Over vier weken mag ik weerkomen en dan krijg ik weer een echo! Jippie!

Overigens ben ik volgens hun op 5 mei uitgerekend, kan iemand dat aanpassen voor me?

liefs Sas

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedenavond hier nog ff een berichtje van mij 8)

@ Danjo meid ik was kapot, ben op de bank in slaap gevallen en ben net wakker geschrokken eet nu een appeltje :D
    Morgen beloofd he zijn we allemaal beter ;)

@ Katsas geweldig leuk voor je ;)

@ Shalina mooi echo hoor meid!

@ Evelien meid wat een giller "SNUFFELTJE" die ga ik onthouden ;)

Word bestookt met emailtjes van collega's hoe het met me gaat en wanneer ik weer terug kom op de zaak, is lief maar legt ook weer een soort druk op me want het schijnt erg druk te zijn en dat betekent stress :(

Meiden allemaal welterusten ennuh Danjo spreek je morgenochtend wel weer hopelijk voel je je weer wat beter :p

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Hoe voelt iedereen zich vandaag? Al beetje minder sjago? hahaha..
    Ik voel me iets beter, ben niet ziek opgestaan gelukkig!

@lafo, je moet je niet onder druk laten zetten, als jij het idee hebt dat je a die stress nog niet aankan dan moet je het niet doen! Het is jouw lichaam en jij voelt het het best aan toch! Succes!

@danjo.. ik begin ook te groeien op mn buik hoor.. pffff lijkt wel of ik gewoon dikker word haha... maar mn buik zet meer op, dus ja, dat laagje gaat mee naar voren ;)

@wil, je moet inderdaad wel langs blijven komen hoor!En als je pakketje nodig hebt dan zenden we met zn allen wat!

@de rest, sorry verder ben ik het vergeten, het word steeds erger die dementie....! Alle nieuwe welkom!

@alle meiden die echo hebben gehad, super! Ik hoop dat die van mij morgen net zo mooi word!

Hele fijne dag allemaal...xxx

Deel Deze Pagina