lieve meiden net een pagina of 10 bijgelezen! maar ben echt te ziek om uitgebreid te reageren. heb koorts, neus zit dicht en ik hoest als een zeehond in pieterburen! Ben dan ook door collegas om 19.15 naar huis gestuurd. Daarna lekker in bad geweest en nu in bed. Maar even in het kort, problemen met ouders hier ook, mijn vader weet mij ook altijd enorm te frusteren. Mijn ouders werken allebij niet meer en hebben dus genoeg tijd, maar wij werken fulltime dus weinig tijd, maar ze vinden altijd dat we te weinig tijd voor ze maken en maken daar dan ook opmerkingen over. Voelen zich ook altijd achtergesteld bij een ander, enz enz. Ben zelf op mijn 16e het huis uitgegaan. Morgenmoet ik naar het ziekenhuis terug, en hoop dat alles goed is. Dan mag ik weer fijn terug naar de VK. Het viel me wel op dat ik nu ik alles zo opspaar aan urine, dat ik zeker 2 liter al gedronken heb, maar iets van 500 heb geplast! Dat ga ik morgen toch eens vragen hoe dat kan. Ik geloof niet dat je 1,5 liter kan verliezen door lichte koorts en transpiratie.
Hoi anastasia, balen dat je ziek bent, beterschap. Het lijkt mij ook een groot verschil, 2000 drinken en 500 plassen, maar ik denk wel dat jou ziek zijn er invloed op heeft en het beeld wat vertoebeld, maar een verschil van 1500 is wel erg veel. Ik moet s'nachts en 's ochtends altijd vaak naar de wc en overdag wat minder! Slaap lekker en beterschap
Ooh ben net weer heel slecht bezig geweest, had zo'n trek, heb de shoarma boer gebeld en eten besteld. shoarma , kipsilet en shlashlick, mmmmm, wel de schotel voor 1 persoon gedeeld met hubby, die net thuis kwam van vollybal, dus dat scheelt weer. Maar het was heerlijk, maar niet goed voor de kilo"s en morgen dus een knoflook lucht bij de vk .......Einde biecht.......
Zo ik heb weer gegymd, best leuk hoor alleen sommige meiden zijn niet echt mijn types maar dat geeft ook niet, je kan niet alles hebben. @ Jvtje zwangerschapszwemmen kom ik ook niet meer aan toe, heb 's avonds gewoon geen zin meer om de deur uit te gaan, lekker burgerlijk zeg Oh ja voor de lijst sorry dat ik geen pb stuur maar ik ben ook Onsukkies buddy want ik had ook nog geen buddy. @ Deentje gaat lekker met jou he nou beterschap meid en rust lekker uit. @ Anastacia zelfde voor jou meid beterschap en ik heb ook vaak het idee dat ik meer drink dan dat eruit komt zetten, moet heel vaak nodig plassen maar dan komt er toch maar weinig uit zetten Tsja verders weet ik ook niks meer te vertellen, gan nog ff een strijkje doen en dan naar bed. doeiii
Dat heb ik dus ook heel vaak als ik te vroeg eet, heb net nog een stuk viennetta ijs op lang leve de weegschaal morgen weer bij de vk!
ooo wat fout evelien maar wel lekker ik moet morgen middag dus urine meenemen naar de Vk maar hoe bewaar ik de urine in de koelkast of erbuiten? net nericht gehad van me oom en zijn vrouw ze zijn dus zwanger maar de omstandigheden zijn nog erger dan dat van de tokkies ze is nu 2maanden ver maar ze heeeft heel erg suiker ziekte nu heeft ze dat verslonst zoals gewoonlijk ze waren gisteren in het ziekenhuis en de artsen willen dat ze een abortus laat plegen omdat haar suiker gevaarlijk hoog is en de omstandigheden niet goed zijn om een kind in op te voeden nou moets ze dus worden opgenomen vandaag maar ze is niet gegaan en ze wil ook niet ze gaan nu pas over 3 maanden weer dan kunne ze het niet meer weghalen zegt ze! ik weet echt niet meer in wat voorn wereld wij leven dat kindje komt mischien niet eens levensvatbaar ter wereld wat een egoiste en maar door roken en vreten wat ze niet mag plus de suiker zodanig verslonzen dat zij en haar kindje in gevaar lopen pfffff
@fiona: De urine gewoon in een potje buiten de koelkast bewaren. Hier net een zak chips weggewerkt! En nu dus maagzuur grrrrrrrrr! Ik ga zo pitten, tot morgen!
Lafo, Jaaaaaaaaaa Anna heeft gelijk, de Hema is heel leuk. Hebben ze vast ook wel iets voor jou. Mmm geen honger , hoe doe je dat? Die tienermoeders echt belachelijk ja. Gister op de pufles kreeg ik ook een schrok; we hadden het over wat iedereen deed, en het meisje naar mij zat nog op school. Dus die mevrouw vroeg aan haar wat ze deed, zat ze nog op de middelbare school en is ze 17 jaar. Had ik echt nooit verwacht. Jvtje, goed van je dat je tegen je ouders hebt gezegd dat je nog niet weet of je de hond in huis kan hebben. Je moet straks eerst maar eens kijken hoe de bevalling is gegaan en hoe het met de kleine is. Hier ook zo'n lieve man, die de meeste avonden kookt. En doet echt alles voor me, inclusief spinnen weghalen. Haha jij dus ook al het geld van je no-claim bijna uitgegeven? Wij hebben over 2 weken de apk en een grote beurt voor de auto, en we hadden eigenlijk geen geld om de distributieriem te vervangen, maarja nu kunnen we het mooi daarvan doen. Heerlijk dat je naar centerparcs gaat dit weekend. Waar ga je heen? Met z'n 2en? Jij helpt met je posts ook goed de pagina's vol te lullen. Leuk dat jullie met pasen gaan eten. Wij hebben toevallig vanmiddag ook vastgelegd dat we 1e paasdag met mijn schoonouders naar een buffet gaan. Ik kan bijna niet wachten! Kun je mijn afspraak met de gyn nog in de volgende lijst zetten? = 19 maart. Het wordt morgen weer druk bij de vk's/gyns. Daphne, fijn zo'n eigen risico van het ziekenfonds. Maar zh bevalling en kraamhulp vallen daar niet onder toch? Ah wat erg zeg dat Sam wat van dat tabak heeft binnen gekregen. Ik snap goed dat je boos bent. Gelukkig is alles goed met haar. He hebben ze ook zwangerschapsstrings bij de Hema? Nog nooit gezien. Ga ik morgen toch even kijken. Welke kleuren? Heb je een jurkje voor je meisje? Ik heb 1 stoer jongenspakje, maar wil ook een meisjesjurkje eigenlijk. Waar kan ik die zo klein kopen? Mamain, nou dat is nog eens een ander verhaal dat je geen bijwerkingen had van de ruggeprik. Katje, goed van je dat je een mail naar de directrice hebt gestuurd. Deentje, oh nee he nu ook al voorhoofdholtontsteking. Heb je antibiotica gekregen? 24 Uur lijkt me echt te lang hoor. Maarja je hebt er niks over te zeggen. Ben je de hele tijd alleen geweest met je mannetje? Kon je wel wat afleiding vinden? Anastasia, meid je hebt ook teveel gedaan denk ik hoor. Dan word je wel ziek. Bah. Ik hoop echt voor je dat morgen alles goed is in het zh. Houd je ons op de hoogte? Evelien, hihi bedankt voor je biecht. Ik krijg er spontaan honger van. Fiona, wat erg zeg van je oom en zijn vrouw. Erg raar verhaal. Soms is het allemaal oneerlijk verdeeld. Iedereen ligt vast al op bed. Ik heb mijn bedje vandaag nog niet gezien. En ook niet met de beentjes op hoog hoor. Ik heb eindelijk gezwommen. lekker met mijn zusje 45 minuten gezwommen, en daarna in het bubbel en stoombad. Was echt heerlijk! Gelukkig heb ik morgen een rustdag. Zal ik vast ook wel nodig hebben. Als ik nou vannacht nog niet goed slaap, dan weet ik het ook niet meer hoor. Trusten! X Neia
hoi, jeetje wat duurt een nacht toch kort, had nog wel even een paar uurtjes verder kunnen slapen. alle meiden die het over de HEMA hebben gehad, ik mis alleen de HEMA, hahaha evelien, lekker zeg wat je hebt gegeten. daam, ja chips, heerlijk maar hier ook maagzuur nadat ik het heb gegeten. iedereen die naar de vk of gyn moeten veel plezier/succes, geloof dat er heel wat moeten vandaag. gisteren zijn we niet naar de infoavond geweest. de juf van Daisy belde gisteren middag op en gelijk maar gezegd dat ik het niet trek. ze heeft toen het 1 en ander aan de telefoon uitgelegd over het volgend schooljaar. dus gisteravond heerlijk op de bank gehangen met een zak chips en een bak yoghurt.
goodmorning hier gisteren heel erg maagzuur gehad van de borrelnootjes ... doe ik ook dus niet meer nou ikga werken en daarn a naar de vk dus dan horen jullie me wel ga er vanuit dat alles goed is
Goedemorgen meiden ik ga zo naar het ziekenhuis. maar ik verwacht wel dat alles goed is, voel me verder ook goed ( geen hoofdpijn klachen oid )eigenlijk op die stomme verkoudheid & hoesten na. Heb wel eindelijk weer wat lucht, wat is dat toch irritant als je neus dicht zit! Ben blij dat ik pas maandag weer hoef te werken! Overigens urine dat gecontroleerd moet worden, moet volgens de website van mijn huisarts in de koelkast bewaard worden.... Succes alle dames die ook een APK date hebben met de VK of de GYN En tot later vandaag! xxx
@will: Lekker dat je gisteren er niet meer uit hoefde naar die info-avond. Had je nog last van maagzuur van de chips of van de yoghurt? @fiona: Lekker he het zuur? Ik vind borrelnootjes heerlijk! Dan maar een beetje last! Werkse en veel plezier bij de vlos!
@ Deentje: Ik heb gelukkig in al die maanden nog maar 1 paniekaanval gehad, de psych had al het idee dat het bij mij vooral ging om het missen van een bepaald stofje, wat heel goed opgevangen zou kunnen worden door de hormonen van de zwangerschap, en dat klopt dus blijkbaar inderdaad.
Ik lag ook van alles op te boeren na die perziksnoepjes, heb uiteindelijk maar een Rennie genomen in bed, want het was geen harden. Eigen schuld dikke bult he.
Dit is hem als het goed is: http://www1.nl2.conrad.com/fas6/fh.php? ... _insertkz= En als je op de beginpagina van www.conrad.nl nou ff op dat plaatje met die eitjes klikt krijg je ook nog 10% korting, houdt in dat je de verzendkosten ongeveer gratis krijgt met nog iets van de prijs eraf, dan komt ie op 110 ofzo.